cristi 57 Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 (editat) ... la iesirea din regulator am 16v cc si in 5 min imi fierbe bateria, am schimbat regulatoru cu unul de pe o honda 500 si acelasi rezultat de 16v cc ... Din cate stiu aproape toate generatoarele rebobinate nu au functionat! De ce? Pentru ca cele trei grupe de infasurari nu sunt identice(desi bobinele par identice), capetele bobinelor sunt conectate diferit. Bobinatorii desfac un grup, apoi le face pe toate identic, ori asta este o greseala, o parte din bobine vor fi in contratimp(devin consumatori). N-am timp acum de explicatii... Singura modalitate de a verifica cele scrise, este de a porni motorul cu generatorul deconectat pentru cateva minute, turatie cca 1500rot/min. La oprirea motorului, daca ai posibilitatea sa verifici statorul este cald! In gol el trebuie sa ramana rece. Posibil ca in cazul tau sa fie una sau mai multe bobine legate gresit, trebuie inversate inceputul si sfarsitul lor. Nu poti merge asa chiar daca regulatorul si-ar face treaba, e ca si cum ai avea un scurtcircuit! Regulatorul include un comparator, acesta este derutat de ce se intampla in generator, pierde referinta si produce tensiuni mai mici sau mai mari. PS. Daca am timp inerc sa-ti fac o schema de principiu, mai pe seara... nu cred ca ai sa gasesti configuratia bobinelor publicata de cineva. Editat Iunie 18, 2014 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 Dragi colegi, am intampinat si eu o problema in dimineata asta... dupa vreo 15-20 min de mers, pe ploaie, stand pe loc la semafor motorul a inceput sa piarda turatie si sa se opreasca. Daca il tin din acceleratie, sta. Daca merg, in trafic, merge bine, se tureaza. Daca opresc, pe liber, incepe sa se subtureze si sa moara. Sa fie doar o coincidenta ca s-a intamplat acum, cu ploaia? Sa fie vreun gunoi prin carburator? Sau sa fie ceva electric, legat de apa si umezeala? Ma gandeam si la vacuumuri, dar alea doar o supra-turau cred. Bujii noi, fise noi, pipe noi. Incarcarea e ok, bateria e ok (noua si in stare buna). N-am avut ce si cum sa verific, eram in drum spre munca si ud pe deasupra. » Post actualizat in 18 Jun 2014 08:33Cu sfantul google in fata, am cautat simptomele... e posibil sa fie apa intrata pe la pipele bujiilor. Cum sa izolez cel mai bine? Ma gandesc sa pun niste silicon unde intra fisa in pipa, sa incerc sa strang si mansonul ala mai bine, eventual sa-l izolez si cu putin silicon si pe el... sa pun vaselina in interior? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 (editat) @cristi57 In privinta magnetoului ai dreptate doar daca este bobinat triunghi atunci suma vectoriala a tensiunilor trebuie sa se inchida si apare cazul mentioanat de tine, la bobinajul in stea (cum este cazul pentru ca tensiunea generata intre faze creste si posibilitatea de a deveni generator de curent constant la o turatie mai mica se mareste ) nu mai apare acest fenomen. Statorul are trei grupe de 6 bobine /faza . Cele 6 bobine pe faza daca nu sunt legate corect pruduc o micsorare a tensiunii de iesire la faza respectiva dar nu se consuma curent pe ele la gol.Un bobinator care se baga la asa ceva in general stie ce face si nu incurca steaua cu triunghiul, nu e treaba complicata. @tmdmitza nu ne-a raspuns la ce turatie a facut masuratoarea tensiunilor. O masuratoare corecta a integritatii unui astfel de stator din punct de vedere al capabilitatii lui de a genera curent conform diagramei se face unind cele trei iesiri cu trei conductoare, unirea facandu-se in stea (adica cele trei conductoare unite la un capat intre el e si celelate capete fiecare la magnetou). Se porneste motorul si la diferite turatii se observa cu un cleste de curent intesitatea curentului generat. O sa imi spui probabil ca ard statorul dar nu este asa (daca ar fi un transformator asta s-ar intampla) statorul este proiectat sa suporte acest curent care este si curentul de regim. In privinta regulatorului te inseli orice stabilizator de tensiune isi ia referinta din iesire si nu este derutat de intrare, normal pentru ca aceasta se "plimba" si trebuie stabilizata deci nu are legatura bobinajul statorului cu faptul ca-i da 16V la iesire. Cu respect Astfalt curat Editat Iunie 18, 2014 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stopy Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 Salut. Caut far pentru Yamaha Virago 0746703259 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 Dragi colegi, am intampinat si eu o problema in dimineata asta... dupa vreo 15-20 min de mers, pe ploaie, stand pe loc la semafor motorul a inceput sa piarda turatie si sa se opreasca. Daca il tin din acceleratie, sta. Daca merg, in trafic, merge bine, se tureaza. Daca opresc, pe liber, incepe sa se subtureze si sa moara. Sa fie doar o coincidenta ca s-a intamplat acum, cu ploaia? Sa fie vreun gunoi prin carburator? Sau sa fie ceva electric, legat de apa si umezeala? Ma gandeam si la vacuumuri, dar alea doar o supra-turau cred. Bujii noi, fise noi, pipe noi. Incarcarea e ok, bateria e ok (noua si in stare buna). N-am avut ce si cum sa verific, eram in drum spre munca si ud pe deasupra. » Post actualizat in 18 Jun 2014 08:33 Cu sfantul google in fata, am cautat simptomele... e posibil sa fie apa intrata pe la pipele bujiilor. Cum sa izolez cel mai bine? Ma gandesc sa pun niste silicon unde intra fisa in pipa, sa incerc sa strang si mansonul ala mai bine, eventual sa-l izolez si cu putin silicon si pe el... sa pun vaselina in interior? Am verificat mai devreme pipele, pareau uscate... e adevarat, trecusera cateva ore de cand oprisem mobra. Alte idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 In sprijinul afirmatiei mele ca nu e mare branza sa rebobinezi un stator si ca depinde mai mult de indemanare, rabdare si materiale, uitati cum se face: http://www.instructables.com/id/Rebuild-your-bike-s-expensive-stator/ In paranteza fie spus eu bobinam mai ordonat, ca am bobinat manual spira langa spira destule transformatoare de mi se acrise. De remarcat si bobinarea din trei in trei plus faptul ca cele 3 grupe de 6 bobine in serie sunt legate la final in stea. » Post actualizat in 18 Jun 2014 15:02GEO_ZGA nu stiu ce sfat sa-ti dau eu nu am patit cu nicio mobra ce ai patit tu si am mers si pe ploi torentiale de se oprisera toate masinile si eu umblam de nebun. Sa fie oare ca s-a racit motorul mai bine sau aerul era mai umed si ti-a modificat amestecul? Poate ralantiul a fost facut la limita si nu se potriveste pentru o plaja mai mare de conditii atmosferice. De obicei cand am simptonul de a se perde ralantiul mai maresc un pic(desurubez) amestecul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 (editat) E prima data cand s-a intamplat. M-a prins si vineri ploaia torentiala de pe seara... e adevarat, am tras pe dreapta si am plecat cand s-a mai calmat, dar tot pe ploaie, mobra uda, a pornit la sfert, a mers bine. Dupa urechea mea, turatia de ralanti e cam pe la 1200-1300. Motorul era cald cand s-a intamplat azi dimineata, deja facusem 3/4 din drumul spre munca (din Dr Taberei pana in centru). In 5 minute o sa plec de la munca si o sa vad cum porneste si cum merge... dar acum e uscata. Editat Iunie 18, 2014 de Geo_ZGA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 @moromete cati volti ai acum pe cele 3 fire de la stator??? am promis ca masor, si am tensiunile: relanti: 14.2V turat: 50-70V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 E prima data cand s-a intamplat. M-a prins si vineri ploaia torentiala de pe seara... e adevarat, am tras pe dreapta si am plecat cand s-a mai calmat, dar tot pe ploaie, mobra uda, a pornit la sfert, a mers bine. Dupa urechea mea, turatia de ralanti e cam pe la 1200-1300. Motorul era cald cand s-a intamplat azi dimineata, deja facusem 3/4 din drumul spre munca (din Dr Taberei pana in centru). In 5 minute o sa plec de la munca si o sa vad cum porneste si cum merge... dar acum e uscata. Am revenit: acum a mers fff bine, 80 cu a 2a, la propriu. A mers excelent, a accelerat f bine, fara intreruperi... Deci e ceva legat de ploaie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 Pai nu zisesi nimic de intreruperi nici inainte si ca se tura normal reclamai doar caderea ralantiului. De exemplu daca o sa faci forja sa zicem timp de 20 minute, cand mergi pe afara, probabilitatea sa-ti cada ralantiul e foarte mare la o oprire in parcare. Tot conditii de mediu schimbate se cheama pentru ca temperatura motorului este foarte mare si se schimba proportiile amestecului carburant. » Post actualizat in 18 Jun 2014 17:1180 in a 2a, iti repet sincer mi se pare foarte mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 Dimineata am mers normal, era vremea nasoala, ud pe jos, viziera uda... am fost chiar cuminte ) La intoarcere, acum seara, nu-ti imagina ca am mers doar in limitare cu ea... am alternat, sa vad daca e un regim anume care ar da prolema asta... dar nu, nimic. Acum 15 min am fost la ea, am pus niste silicon sanitar unde intra fisa in pipa, am pus si in interiorul mansonului pipei, l-am prins si cu un soricel sutire strans bine... acum clar nu mai intra strop de apa acolo. Maine e cod galben la noi, asa ca nu ma risc sa fac proba... cu alta ocazie, sigur o sa mai prind ploaie. Da, stiu ce spui, e mult 80 intr-a 2a... merg cu 80 croaziera intr-a 5a, in afara... dar repet, nu merg asa in mod normal, i-am dat de vreo 2 ori sa "vad cat duce" si cum trage (si trage bine chiar si la viteza aia), si i-am mai dat azi, sa vad ce si cum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 Nu-i nevoie sa astepti ploaia. Spal-o si limpezeste din abundenta dupa care porneste-o. Oricum parerea mea e ca nu-ti cadea ralantiul de la aprindere pentru ca nu-ti intrerupea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 (editat) Dragi colegi, am intampinat si eu o problema in dimineata asta... Nu intra in panica, posibil sa fie un "jeg" pe circuitul de relanti, care nu are legatura cu ploaia. Refa regajul de relanti si spune ce se intampla dupa aceea. O aprindere defectuasa creaza probleme mai degraba in sarcina decat la relanti. ....am masurat si regulatoarele si au diodele bune deci nu stie nimeni cati volti trebui sa am pe cele 3 fire???? Sa recapitulez: nu se stie cand a aparut problema aceasta, ai remarcat-o dupa ce ai rezolvat problema cu demarorul fiindca dabea acum puteai sa mergi cu motorul; tensiunea urca la cca 16V, bateria incepe sa fiarba; ai inlocuit regulatorul cu altul imprumutat, tensiunea ramane tot la 16V; nu ai certitudinea ca regulatorul nou este bun pentru ca nu ai avut unde sa-l verifici; ai masurat tensiunea alternativa pe cele trei capete ale alternatorului, doua sunt aproximativ egale iar a treia este cu cativa volti mai mica; ai remarcat ca la mersul in gol(fara regulator) statorul se incalzeste; ai inlocuit statorul cu altul nou iar tensiunea a crescut cu cca un volt(17V); ai observat la noul stator ca tensiunile in gol sunt mai mari, dar sunt identice; ai inlocuit bateria ta cu alta baterie(buna - luata de pe alt motor) tensiunea a crescut la20V; ai remarcat ca statorul nou nu se mai incalzeste; ultima remarca si cea mai interesanta este ca daca pui o baterie auto, tensiunea este stabila in jurul valorii 13,9 - 14V (dilema mare sefu'...) Este corect ce am scris pana acum? Ce pot sa spun! - Cu siguranta cred ca bateria ta este mai buna decat cea a prietenului tau. - Regulatorul chiar si schimbat tot suspect ramane... la Geo chiar si la bateria de masina crestea tensiunea in 15 - 17V(trebuie verificat cu altul luat de pe alt motor functional, apoi trebuie testat al tau pe acelasi motor...) din cate imi amintesc, Geo a incercat 2-3 regulatoare din care doua erau noi si amandoua urcau la 17V... vanzatorul i-a spus ca sunt ok, no comment! - Incalzirea statorului in gol confirma o banuiala mai ales ca cel nou nu se incalzeste.(exista o diferenta, investitia nu a fost inutila) Editat Iunie 18, 2014 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 (editat) In privinta regulatoarelor care scot 17v si pe bateria de la masina am impresia ca sunt niste facaturi, Au numai diodele de redresare nu si partea de sunt. Asta se intampla deoarece la chinezi in aceeasi carcasa poti sa ai si schema originala si schema ieftina bineinteles la preturi diferite.Si cum comerciantii nostri vor sa cumpere cat mai ieftin si sa vanda cat mai bine normal ca iti vand facatura. De exemplu mobra mea de 125 are motor copie dupa Honda CG125. Am cumparat sa am de rezerva un CDI de CG125.Cand l-am probat avea ralanti OK dar mergand cu ea am observat diferenta de putere.Punand stroboscopul pe ea mi-am dat seama ca este o aprindere chioara la punct fix fara avans in functie de turatie. Dadusem pe el 15lei nu-i mare paguba daca stau sa ma gandesc ca o saptamana am umblat cu el pentru ca mi se stricase CDIul original. Originalul l-am gasit in Brazilia si ma costa cu tot vreo 180lei asa ca mi-am luat inima-n dinti l-am decapsulat cu grija pe cel vechi si am reusit sa-l repar. Editat Iunie 18, 2014 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Iunie 19, 2014 Share Postat Iunie 19, 2014 Salut. Asa zis-ul regulator nou mi-a fiert bateria. Dupa ce am luat mobra de la reparat, schimbare stator si regulator m-am bazat pe spusele mesterului, si am mers fara sa-mi fac probleme. Din pacate de abia a doua zi am verificat tensiunile pe baterie si am constatat ca in ture urcau peste 16.5V. Bateria a fiert. Am pus vechiul regulator si au rezultat tensiunile spuse mai sus. Am schimbat bateria si acum pare ok. Intrebare, pot recupera oare bateria "fiarta", e noua cumparata anul acesta si mai e si Yuasa. Multzam ! Asfatl fara gropi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 19, 2014 Share Postat Iunie 19, 2014 Complecteaz-o cu apa distilata si incearc-o altceva nu prea mai ai ce sa-i faci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ma-ta-i Curva Postat Iunie 19, 2014 Share Postat Iunie 19, 2014 Off topic !!! Vine cineva la MAN? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 19, 2014 Share Postat Iunie 19, 2014 Off topic !!! Vine cineva la MAN? Daca nu ploua, as vrea sa vin si eu... dar, cum vremea se anunta f urata, cel mai probabil o sa stau acasa. Cam nasol, si anul trecut a fost vremea urata, si anul asta la fel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 ...pot recupera oare bateria "fiarta", e noua cumparata anul acesta si mai e si Yuasa... Eu tot Yuasa am, este al treilea an si este ok. A avut doi ani garantie. In cazul tau poate fi un viciu de fabricatie(foarte probabil placa sau placi desprinse pe unul din elementi) sau o cauza legata de incarcare(regulator) care a provocat acest lucru. Nu cred ca este vorba de sulfatare! In ambele cazuri bateria ta este terminata, reparatia insemna sa o decapsulezi si sa inlocuiesti elementul defect, operatie ce iese din discutie... Bateria ta are cel putin un an garantie, uitate pe factura... o poti schimba! Mergi la un service sa-ti puna pe certificatul de garantie o stampila ca ai montat-o la ei si ca la data montari tensiunea de incarcare era conforma. (dai o mica spaga) Este solutia cea mai buna! Totusi este bine sa verifici cu un ampermetru inseriat cu bateria curentul de incarcare, chiar daca acum tensiunea este corecta, ve-i fi mai linistit si ai siguranta ca patania nu se va repeta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 multumesc de raspuns, sa vad cum procedez. asfalt fara gropi ! Eu tot Yuasa am, este al treilea an si este ok. A avut doi ani garantie. In cazul tau poate fi un viciu de fabricatie(foarte probabil placa sau placi desprinse pe unul din elementi) sau o cauza legata de incarcare(regulator) care a provocat acest lucru. Nu cred ca este vorba de sulfatare! In ambele cazuri bateria ta este terminata, reparatia insemna sa o decapsulezi si sa inlocuiesti elementul defect, operatie ce iese din discutie... Bateria ta are cel putin un an garantie, uitate pe factura... o poti schimba! Mergi la un service sa-ti puna pe certificatul de garantie o stampila ca ai montat-o la ei si ca la data montari tensiunea de incarcare era conforma. (dai o mica spaga) Este solutia cea mai buna! Totusi este bine sa verifici cu un ampermetru inseriat cu bateria curentul de incarcare, chiar daca acum tensiunea este corecta, ve-i fi mai linistit si ai siguranta ca patania nu se va repeta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florinel1984 Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 /index.php?/topic/714402-virago-535/ Virago 535 de vanzare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 (editat) ... nu se stie cand a aparut... tensiunea... .... Este corect ce am scris pana acum? Acesta postare era adresata lui @tmdmitza cu care am avut cateva contacte telefonice... intamplarea face ca situatia lui sa fie identica cu a ta! Din aceasta cauza v-am confundat si ti-am raspuns tie... dupa ce am vorbit cu el la telefon multumesc de raspuns, sa vad cum procedez... Acum ca s-a lamurit stiuatia in cazul lui, tu trebuie sa verifici curentul de incarcare pentru a nu distruge si a doua baterie... La tine tind sa cred ca problema nu este inca rezolvata... chestiunea cu "viciu de fabricatie", acum devine "subtire"... Pe scurt: Situatia lui @tmdmitza a fost identica cu a ta(la indigo sa zicem). A schimbat tot ce sa putut mai putin rotorul... pe alt motor aceeasi baterie si regulator erau 13,8V la el 16V. El era disperat iar eu nu intelegeam fenomenul Cauza se pare ca pleaca de la un magnet crapat din rotor, care se pare ca pacaleste comparatorul regulatorului.. nu am explicatie logica pe moment! Stiu insa ca un magnet crapat se comporta ca doi magneti alaturati(adica 2N si 2S)... Rezolvarea a gasit-o prin inlocuirea regulatorului cu un altul dotat cu fir de referinta pe baterie. In plus a pus un semireglabil intre +baterie si masa si acum poate regla perfect tensiunea de incarcare pe care a stabilizat-o la 13,8V indiferent de sarcina si turatie. Luati legatura intre voi si succes in continuare! Editat Iunie 20, 2014 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 Cauza se pare ca pleaca de la un magnet crapat din rotor, care se pare ca pacaleste comparatorul regulatorului.. nu am explicatie logica pe moment! Stiu insa ca un magnet crapat se comporta ca doi magneti alaturati(adica 2N si 2S)... Cristi57 de cate ori vrei sa-ti spun ca un stabilizator de tensiune isi ia referinta de la iesire si nu are importanta ce pisici are la intrare, discutam si pe scheme daca vrei. Faptul ca exista regulatoare cu fir care isi iau referinta separat este acelasi lucru numai ca poti sa-i variezi tensiunea de iesire facand asa cum spuneai cu un divizor de tensiune. Daca un regulator cum este cel de la 535 scoate 16v este defect el si nu statorul sau volanta cu magneti. Crede-ma ce spun am facut zeci stabilizatore de tensiune sau generatoare de curent constant si asa se pune problema. » Post actualizat in 20 Jun 2014 16:21 PS singurul lucru care poate sa afecteze regulatorul poate sa fie ...aprinderea . Sa incerce daca are bujii fara rezistenta sa puna cu, daca cuplu baterie regulator au functionat pe alta mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 brrrrrrr, am ametit de cap Cristi57 de cate ori vrei sa-ti spun ca un stabilizator de tensiune isi ia referinta de la iesire si nu are importanta ce pisici are la intrare, discutam si pe scheme daca vrei. Faptul ca exista regulatoare cu fir care isi iau referinta separat este acelasi lucru numai ca poti sa-i variezi tensiunea de iesire facand asa cum spuneai cu un divizor de tensiune. Daca un regulator cum este cel de la 535 scoate 16v este defect el si nu statorul sau volanta cu magneti. Crede-ma ce spun am facut zeci stabilizatore de tensiune sau generatoare de curent constant si asa se pune problema. » Post actualizat in 20 Jun 2014 16:21PS singurul lucru care poate sa afecteze regulatorul poate sa fie ...aprinderea . Sa incerce daca are bujii fara rezistenta sa puna cu, daca cuplu baterie regulator au functionat pe alta mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 (editat) ...de cate ori vrei sa-ti spun ca un stabilizator de tensiune isi ia referinta de la iesire... Nu conteaza ce spui tu si de cate ori o faci! Pentru ca ce crezi tu este una, iar ce se intampla in realitate este alta... Apoi nu ai citit ce am scris sau nu intelegi, ceeace-i mai rau... oricum pentru mine nu are importanta, iar daca chiar vrei sa ajuti, atunci da explicatiile necesare celor ce au nevoie de ele. Eu nu m-am confruntat cu a astfel e situatie, iar informatiile primite desi sunt coerente par o enigma... am luat-o ca pe o ciudatenie! Cu @tmdmitza am avut cateva convorbiri telefonice de lunga durata, altfel nu stiam atatea amanunte, iar daca le-as reproduce s-ar extinde pe zeci de pagini. Omul se pricepe la electronica, nu este un novice. Ori tocmai din acest motiv era disperat. REPET: POATE ACUM O SA INTELEGI! A LUAT DUPA O MOTOCICLETA BUNA RELEUL SI BATERIA CARE ERAU STABILE IN 13,8V - MONTATE LA EL PE MOTOR AVEAU PESTE 16V. DACA LE PUNEA INAPOI RELEUL "STRICAT" SE REPARA. Ma gandesc ca poate acum citesti si intelegi! Asteptam si o explicatie decenta, evident daca poti sa o faci. Eu sincer, nu am... Editat Iunie 20, 2014 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.