el_shmc Postat Mai 25, 2014 Share Postat Mai 25, 2014 Dacă totul merge cum mi-am stabilit, din august mă mut și eu în Cluj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Mai 25, 2014 Share Postat Mai 25, 2014 Bai, eu cred ca voi nu va cunoasteti intre voi! Sunt multe viroage la Cluj, numai eu stiu cateva - si inca doua fete... si multe zone turistice frumoase in jur, bune de hoinarit pe motor. Aveti toti Apusenii la dispozitie. De ce nu formati un grup? Ce zici d-ul @augustin31? PS ...cine este din Cluj sa ridice mana sus Da asa cum zici ...ai dreptate .... eu sunt cu mana sus...dar ce deh in cluj inca nu se poate vorbi de iesit impreuna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Mai 25, 2014 Share Postat Mai 25, 2014 Am iesit si eu la o tura spre Campeni... .... eu sunt cu mana sus...dar ce deh in cluj inca nu se poate vorbi de iesit impreuna... Acum patru ani, in urma unei provacari la o intalnire moto, i-am promis lui Sliviu(@km 453) ca in vara urmatoare am sa vin la el si prietenii lui. In timpul iernii am luat legatura cu mai multi prieteni din multe zone ale tarii... evident nu toti au putut participa. Impreuna cu ei am stabilit traseul si perioada, apoi i-am informat pe Silviu si pe Berchezu. Astfel la sfarsitul lui mai am plecat patru motoare din Bucuresti. Pe drum, la intrarea pe transfagarasean ne-am intalnit si cu @costi bmw38 venit de la Craiova. Seara ne-am oprit in Turda la @pop43 constantin acasa unde am ramas peste noapte. Dimineata toti sase ne-am deplasat la locul de intalnire unde echipa de Clujeni deja ne astepta. Dupa ce am facut cunostiinta si cu cei pe care nu-i cunosteam, ne-am continuat calatoria codusi de baietii din Cluj care cunosteu bine toata zona. Am hoinarit toata ziua prin Apuseni, privelisti si locuri deosebit de frumoase, iar seara am fost codusi la o pensiune "Danciu" undeva in zona Campeni aproape de Scarisoara la un pret incredibil de mic la conditiile puse la dispozitie. Am prins si o ploaie care cu tot costumul meu, m-a udat pana la piele. Ajuns acolo, m-am schimbat cu haine uscate, iar cabanierul, o gazda foarte placuta, ne-a luat hainele la toti si le-a uscat pe clorifere transformate ad hoc in uscatoare... apoi nu prea mai tin minte, palinca si slana lui Berchez ne-a ridicat moralul si pofta de a petrece o noapte impreuna. In total am fost vreo 12-14 persoane, unii veniti si cu sotiile. Am ramas cu o amintire placuta, cu prietenii legate cu oameni adevarati... In concluzie: aveti un potential mare din toate punctele de vedere, puteti face si hoinareli de-o zi. Noi aici in sud nu avem la indemana trseele voastre... imaginile atasate sun totul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kvs Postat Mai 25, 2014 Share Postat Mai 25, 2014 poate ca nu ii cunosc eu..find incepator pe motor... oricum eu o sa mai postez...iar cine e din Cluj si poate, vrea, si are chef, ca na.. in ziua de azi vad ca asa merg lucrurile sa imi lase un mesaj privat cu vreo modalitate de contact. E pacat sa fim mai multi si sa nu facem ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
midenis76 Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 vezi ca pe 30,31 mai si 1 iunie e intrunire moto la cluj.te poti intalni acolo cu multi posesori de virago si nu numai.poate vin si eu dar e vorba de 3 zile,sa vad cum aranjez acasa.din dorohoi pleaca 3 motoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RockAddict Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 Buna. am probleme cu membranele de la carburator. Stie careva pe forum de unde as putea face rost de membrane? as prefera sa nu iau originale ca ma usca la portofel. orice informatie e binevenita. Mersic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boghi13 Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 Din categoria ..luati aminte daca aveti virago de 250 Sistemul de evacuare este facut un pic dubios , evacuarile cromate sunt frumoase si complet functionale pentru cilindrul din fata, pentru cilindrul din spate evacuare este in spatele tevi cromate (practic o alta teava) asa pare ..dar nuuu defapt teava cromata din exterior nu este in intregime falsa ..ultima jumatate este conectata la teava de jos (cea reala) asadar nu poti demontat teava pentru cilindrul din spate decat dupa ce demontezi teava pentru cilindrul din fata. De asemenea imbinarea intre cele doua evacuari este si trebuie sa raman demontabila din motivul evident ca nu poti scoate tevile cromate din exterior chiar si dupa ce ai scos toate suruburile daca ai lipit respectivele tevi de evacuarea cilindurlui doi la care nu ai acces pana nu dai jos evacuarile cromate @!#$@#%#@$^ si din categoria .... sa-ti dai cu tesla in C.... pana la capat.... suruburile/prezoanele ce prind evacuarile de cilindru tind sa rugineasca usor si sa se rupa... pe cuvant de onoare am rupt eu 2 aseara....dar macar am demontat evacuarea cromata ) la cealata de la cilindurl 2 nu m-am mai bagat daca le rup si pe alea tre sa dau jos motorul de pe cadru ca sa le scot :-< ...ceva idei de rezolvat... WD40 e bullshit .. si degripantele la fel !@$@#%@# Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 ..... si din categoria .... sa-ti dai cu tesla in C.... pana la capat.... suruburile/prezoanele ce prind evacuarile de cilindru tind sa rugineasca usor si sa se rupa... pe cuvant de onoare am rupt eu 2 aseara....dar macar am demontat evacuarea cromata ) la cealata de la cilindurl 2 nu m-am mai bagat daca le rup si pe alea tre sa dau jos motorul de pe cadru ca sa le scot :-< ...ceva idei de rezolvat... WD40 e bullshit .. si degripantele la fel !@$@#%@# nu stiu cum este la tine, dar eu demontez foarte usor tobele si am tot 250. In primul rand demontez de la pistonul fata, apoi de la jumatate sub tobe este conexiunea cu toba cilindrului spate. Si apropo, piulitele de prindere la galerie sunt din bronz se desfac foarte usor (asta la mine). Eu in 5 min. schimb tobele originale cu cele custom. Pentru demontare varianta ar fi sa le incalzesti dar... nu stiu ce la de succes stiu ca este WD40 pe care il dai in repetate randuri adica peste 15 min dai iar si iar pana a doua zi... Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 Si eu le desfac usor... chiar diseara o sa le dau jos, ca sa incerc o reparatie. Incalzite se desfac mai usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boghi13 Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 (editat) probabil si grosimea stratului de rugina conteaza, cred ca evacuarile mele au vazut cheie ultima data in fabrica in japonia ceva idei cum sa scot resturile de prezon ? Editat Mai 29, 2014 de boghi13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 Mai ai de ce sa-l apuci? Daca da, ori o cheie "mops" de instalatii, ori 2 piulite infiletate si desfiletat de a 2a... Daca nu, exista extractoare sau gaura de dimensiune mai mica cu bormasina, facut filet invers si bagat un surub solid. Sau sudat de "ciot" un alt surub, mai lung si incercata desurubarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boghi13 Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 a mai ramas un mot, deci as incerca ori doua piulite ori cu mops sau sudura :-? in aceasta ordine, nu vreau sa umblu cu extractor si bormasina ca e pozitia cam nasoala. sa vedem, deocamdata am reusit sa recuperez piulitele originale una am prinsa pe menghina si usurel la cheie cealalta am dus-o la un mester si agaurit-o centrat pe strung apoi curatat cu un tarod. o intrebare interesanta ar fi cum sa previn pe viitor astfel de probleme, ma gandesc sa dau cu ceva vaselina pe prezon la remontare, numa sa gasesc ceva rezistent la temperatura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 (editat) ...o intrebare interesanta ar fi cum sa previn pe viitor astfel de probleme... Eu in locul tau, dupa ruperea primului prezon nu as fi incercat si cu celelalte! Blocarea piulitelor pe prezoanele galeriei de evacuare se produce in mod frecvent, datorita unor reactii de oxidare produse la temperaturi ridicate. Degripantul isi face treba, dar nu instantaneu(ii trebuie multe ore sa penetreze rugina). A doua zi puteai incerca cu o surubelnita de impact careia ii puneai in cap o tubulara - aveai sanse mari sa le desfaci fara a rupe nimic. Exista si o scula de "plesnit piulite" care rezolva problema 100%(vezi foto). === Pentru a preantampina pe viitor aceasta situatie, inlocuiesti prezoanele(daca sunt corodate) si folosesti la strangere grafit coloidal sau bisulfura de molibden(faci o crema in amestec cu ulei de motor cu care ungi filetul). Editat Mai 30, 2014 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boghi13 Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 trebuia sa demontez ca avem intalnire pe urma cu un sudor, si vb aia daca tot am facuta de oaie la un prezon sa o fac si la fratele lui pe aceasi flansa ( desfacerea cele dea doua flanse este in proiect pt weeknd-ul asta ...daca nu ploua. Intretimp am facurt rost de grafit deci uraaaa PS interesanta scula pentru spart piulite cum ii zice daca ii dau un search online , cred ca ar fi buna la casa omului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Zenklawa Garage Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 La Zenklawa la targ mai vindem niste treburi de la Yamaha Virago 1000: Cric Central- 130 ron; Sa si sissy bar- 450 ron; Capace laterale cromate : unul pentru filtru de aer iar celalalt are integrat o valva de imbogatire a amestecului- 160 ron bucata; Rack portbagaj- 140 ron; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 La Zenklawa la targ mai vindem niste treburi de la Yamaha Virago 1000: Cric Central- 130 ron; Sa si sissy bar- 450 ron; Capace laterale cromate : unul pentru filtru de aer iar celalalt are integrat o valva de imbogatire a amestecului- 160 ron bucata; Rack portbagaj- 140 ron; Zenklavistilor, cricu' ala central se potriveste pe 535? Sissy bar-ul se poate vinde separat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 viragistilor, mai stiti ceva de mobra asta? ati vazut-o? mai e pe drumuri?\ /index.php?/topic/335647-vand-yamaha-virago-xv-535-1998/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raisa creata Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 salutare ! cine a mai avut probleme cu oala de ambreiaj de la virago? cica una noua ar fi 400 euroi...dar nu se merita sincer..ce sfaturi imi puteti da? virago meu troncane ca un tractor si se pare ca de la oala i se trage.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 da, si la mine se aude ceva, o bataie la ambreaj la relanti, iar cand apas ambreajul, nu se mai aude sau se diminueaza bataia foarte mult. Interesant este ca nu se aude tot timpul, ci numai intr-un interval de timp sau temperatura, de cand incepe sa se incalzeasca pana la un moment dat, ca atunci cand e rece rece dimineata sa zic, nu se aude, iar cand e cald motorul, iar nu se aude. Cineva zicea, dar am gasit f putine informatii, de un fel de 'oala' a ambreajului. nu stiu cum arata ca sa imi pot da seama ce se poate uza, si de ce. In schimb ambreajul meu functioneaza bine, prinde destul de jos, are o idee de cursa moarta, cum scrie la carte...nu patineaza, inafara de bataia asta. Daca e cineva care a avut problema asta si a rezolvat-o, sau stie sa ne dea cateva detali in legatura cu asta, precis, as si si eu recunoscator, ca si colegul de sus. Multam` Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raisa creata Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 da, si la mine se aude ceva, o bataie la ambreaj la relanti, iar cand apas ambreajul, nu se mai aude sau se diminueaza bataia foarte mult. Interesant este ca nu se aude tot timpul, ci numai intr-un interval de timp sau temperatura, de cand incepe sa se incalzeasca pana la un moment dat, ca atunci cand e rece rece dimineata sa zic, nu se aude, iar cand e cald motorul, iar nu se aude. Cineva zicea, dar am gasit f putine informatii, de un fel de 'oala' a ambreajului. nu stiu cum arata ca sa imi pot da seama ce se poate uza, si de ce. In schimb ambreajul meu functioneaza bine, prinde destul de jos, are o idee de cursa moarta, cum scrie la carte...nu patineaza, inafara de bataia asta. Daca e cineva care a avut problema asta si a rezolvat-o, sau stie sa ne dea cateva detali in legatura cu asta, precis, as si si eu recunoscator, ca si colegul de sus. Multam` se aude cand este rece si cand accelerezi usor...dupa ce se incalzeste se aseaza si nu se mai aude pt ca se dilata oala este ca o roata zimtata ma rog... si pe mijloc unde se monteza direct este problema ca nu are rulment si se freaca... colega .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 am inteles, asa este la tine. la mine la rece nu se aude absolut nimic. cand e 'caldut' motorul are toanele astea. in fine, m-am uitat intre timp si am vazut cum arata piesa si m-am lamurit. oricum, ciudata uzura aia....la doar 40.000 km... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 Daca intereseaza pe cineva si la a mea copie dupa xv400 (luata la 0km) se aude la rece si are rezonanta in rezervorrul de sus, daca trag ambreiajul nu se mai aude nimic, de asemenea dipa ce se incalzeste troncanitul se estompeaza forte mult.Cand o pornesc prima oara si e rece se sezizeaza dar devine mai pregnant dupa primul ambreiaj tras. Din ce am mai citit si pe alte forumuri este o manifestare comuna multor virogi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 Apropos de discutia din urma cu cateva pagini in urma, referitoare la surubul din evacuare... cel care mi-a facut reparatia la evacuare mi-a spus ca e pt eliminarea apei din evacuare, rezultata din condens. Tind sa-l cred... Apropos de evacuare... acum e mult prea silentioasa, nu mai scapa pe nicaieri gaze (era ciur teava de la cilindrul spate), ce pot sa-i fac sa sune putin mai tare? Nu se mai aude aproape deloc... deja are o gaura in toba si sunt scoase capacele din capetele tobelor. Sa-i largesc putin gaura aia din toba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 Fa-o ciur din nou, glumesc, pai cum ramane cu back pressure si cei 2,5% castig de putere la o toba bine calculata? Sincer la cea de 125 era toba mai "sanatoasa" dar dupa zeci de kilometri mi se infundau urechile de zgomot. La asta de 400 nu am nevoie de zgomt ca sa simt ca are forta, pur si simplu trag de gaz si simt cum tasneste si cum vibreaza motorul cand intra-n sarcina.Nici la 130 nu-i aud toba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 Evident, nu vreau sa pierd cuplu/putere... pur si simplu vreau putin sunet. Sudorul mi-a etansat-o perfect, inclusiv unde nu il rugasem... probabil ca singura solutie e o alta evacuare si asta nu cred ca se va intampla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.