Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

da, nu ma sperie... ce ma sperie e ca am ramas fara frana spate ieri. azi m-am chinuit la ea, am tot reglat-o... acum tine, dar ramane usor infranata roata spate. banuiesc arcurile ferodourilor, ori s-au decalit, ori s-a rupt unul dintre ele.

Ceea ce trebuie sa te sperie este ca din ce spui tu mergi la limita (scarite zgariate). Sfatul unui om crea mergea cam la fel cu o amarata de mobra (dar avea in jur de 20 de ani) si nu a existat an in care sa nu-si ia tranta, este s-o iei mai usor. De ce ? Pai stai sa-ti explic trante.

-pietricica exact pe traiectoria limita in curba (nu ai ce sa faci) -patita

-mic suvoi de apa ce traverseaza linistit soseaua in curba -patita

-balega evident in curba

-urme de noroi de pe drumurile laterale -patita

-dara de nisip

-pata de ulei - cat pe ce la o curba foarte usoara

-astfalt inmuiat

Acum poate te miri ca sunt intreg, am avut noroc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

o singura scarita, dreapta... si o singura data s-a intamplat, pe un ac de par :)) m-am panicat cand am dat cu calcaiul de asfalt...

merg spre limitele mele, incerc usor, usor sa le intind mai departe... nu fortez aiurea, incalzesc cauciucurile inainte si trag mai mult de mobra unde vad pe unde merg. problema mea acum e cu limitele motocicletei, la modul ca nu prea ma ajuta puterea, mai ales cu pasager, si ca am probleme cu frana spate (cea mai importanta problema). mi-e groaza sa desfac roata spate, e bataie de cap, dar nu prea am de ales...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumpar anvelopa spate Yamaha virago

130/90/15 sau alta marme care se potriveste si e legala.

130\90\15. Marbella , made-n Japan. detalii pe pm.

post-39145-0-31668800-1404726920_thumb.jpg

post-39145-0-77956800-1404726931_thumb.jpg

Editat de pedros
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o singura scarita, dreapta... si o singura data s-a intamplat, pe un ac de par :)) m-am panicat cand am dat cu calcaiul de asfalt...

merg spre limitele mele, incerc usor, usor sa le intind mai departe... nu fortez aiurea, incalzesc cauciucurile inainte si trag mai mult de mobra unde vad pe unde merg. problema mea acum e cu limitele motocicletei, la modul ca nu prea ma ajuta puterea, mai ales cu pasager, si ca am probleme cu frana spate (cea mai importanta problema). mi-e groaza sa desfac roata spate, e bataie de cap, dar nu prea am de ales...

ce e asa de greu sa desfaci roata spate?cu 3 chei e data jos,e mai greu sa suspenzi motorul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce e asa de greu sa desfaci roata spate?cu 3 chei e data jos,e mai greu sa suspenzi motorul

 

pai... nu am cric central, deci ma chinui singur sa ridic bascula cu cric auto + piatra/lemn sub cricul mobrei, desfacuta piulita de la ax, slabit lantul, dat jos, scoasa parghia de la frana spate, asta dupa ce dai la cheie pana te plictisesti sa slabesti cablul (n-am mai ajuns prin dragonul rosu sa mai iau o cheie de 12 inelara cu clicket)... si abia dupa aia scoasa roata.

da, stiu, nu e cine stie ce, dar mi-e lene si m-am saturat sa o vad desfacuta :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Caut si eu un suport de genti laterale, de preferat SH, pentru o virago de 250.

Merci si numa' bine!

 

Asta mi-ar prinde bine si mie, dar eu cred ca o sa le fac din ceva tevaraie... nu e cine stie ce greutate de facut, trebuie doar un aparat de sudura si un ochi format, sa nu iasa strambe :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit ceva nou(magazin)... probabil facut de cei cu ochii oblici...si e la pret asemanator cu cel SH...ma gandesc ca mai rau ca cel SH nu are cum sa fie... :glare:

 

Nu intentionez sa fac reclama...

http://www.motor-bike.ro/motor-bike-ro/eshop/7-1-ANVELOPE-MOTO-SCUTERE-ATV/21-2-Cauciucuri-STRADA-TOURING/5/541-CAUCIUC-130-90-15

Editat de voodoo_is
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mers cineva cu anvelope resapate? Intreb pentru ca nu am incercat, dar pretul lor este tentant!

 

Acum, din cate am tot citit despre "reconditionate" sau "reconstruite" nu am ajuns la nici o concluzie. Fabricantii spun ca producerea acestora are loc printr-un proces special prin care cauciucurile primesc un strat de cauciuc nou pe banda de rulare, iar acest proces are loc doar o singura data dupa ce anvelopa veche trece printr-un proces foarte minutios de sortare. In plus nu orice marca poate fi reconstruita! De asemenea, in ceea ce priveste caracteristicile de franare si virare, aceste cauciucuri nu inregistreaza pierderi majore, comportandu-se ca un cauciuc nou datorita calitatii benzii de rulare. Conditiile si garantia oferita fiind ca la unul nou(un argument de luat in seama).

Datorita faptului ca un cruiser nu este solicitat la fel ca o vitezana tind sa cred ca anvelopele resapate sunt o alternativa ieftina pentru cei cu un buget mic, care totusi nu vor sa renunte la o calitate buna. Deasemeni cred ca intre un cauciuc SH imbtranit si un resapat nu exista comparatie.

 

Nu doresc sa influentez pe nimeni in a lua o decizie, vreau insa parerea celor ce au utilizat resapate. Cunosc multi motociclisti care merg numai cu anvelope SH mai vechi de 5-6-7 ani doar pentru ca si le pot permite.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare oameni buni

imi poate spune cineva cat ar costa manopera sa-mi dea jos motorul si sa gaseasca motivul troncanelii ce se aude din inima lui?

am intrebat la un service si mi-a spus o suma astronomica si nu cred ca se merita...sincer

presupun ca este o biela dar nu ma pricep prea tare

am schimbat oala de ambreiaj dar tot troncane, asa ca trebuie dat jos si vazut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare oameni buni

imi poate spune cineva cat ar costa manopera sa-mi dea jos motorul si sa gaseasca motivul troncanelii ce se aude din inima lui?

am intrebat la un service si mi-a spus o suma astronomica si nu cred ca se merita...sincer

presupun ca este o biela dar nu ma pricep prea tare

am schimbat oala de ambreiaj dar tot troncane, asa ca trebuie dat jos si vazut

Vad ca reclami aceeasi problema. La tine se diminueaza sau dispare troncaneala cand tragi ambreiajul?

Daca accelerezi se aude mai tare?

Te-ai intalnit cu cineva care are viroaga sa faci comparatie?

De ce ti-ai schumbat oala de ambreiaj sau mai bine zis ti-ai schimbat-o ca ti-a zis vre-un meserias?

Asa cum ti s-a mai spus troncane dar daca tragi ambreiajul se diminueaza sau dispare iar daca esti in mers nu se mai aude, asta e normal.

Daca ai probleme la biela atsta o auzi cel mai bine "intre ape" adica cand motorul se invarte la o turatie de 4000 si este intre accelerare si decelerare.Asa am patit eu la alta mobra dar nu conteaza tipul ca tot ambielaj avea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit ceva nou(magazin)... probabil facut de cei cu ochii oblici...si e la pret asemanator cu cel SH...ma gandesc ca mai rau ca cel SH nu are cum sa fie... :glare:

 

Nu intentionez sa fac reclama...

http://www.motor-bike.ro/motor-bike-ro/eshop/7-1-ANVELOPE-MOTO-SCUTERE-ATV/21-2-Cauciucuri-STRADA-TOURING/5/541-CAUCIUC-130-90-15

Eu prefer nou. Si eu am cumparat acum un an o anvelopa din taiwan, de care sunt foarte multumit. Acum eu nu am vitezana, pentru chopper eu zic ca merge. La pretul ala o ti un an doi, apoi daca nu iti iei una buna, daca nu esti multumit. Si apropo, nu este resapata. Editat de M.I.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare oameni buni

imi poate spune cineva cat ar costa manopera sa-mi dea jos motorul si sa gaseasca motivul troncanelii ce se aude din inima lui?

am intrebat la un service si mi-a spus o suma astronomica si nu cred ca se merita...sincer

presupun ca este o biela dar nu ma pricep prea tare

am schimbat oala de ambreiaj dar tot troncane, asa ca trebuie dat jos si vazut

 

Poti incerca la Ambulanta Moto, Patrick e serios si nu se arunca la preturi mari, mai ales ca noi suntem cu "batranele".

Care e suma astronomica si ce includea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti incerca la Ambulanta Moto, Patrick e serios si nu se arunca la preturi mari, mai ales ca noi suntem cu "batranele".

Care e suma astronomica si ce includea?

Tot acolo ai trimis-o si cateva pagini mai in spate dar nu ne-a dat detalii pe unde a fost si cine aluat decizia sa schimbe oala de ambreiaj.

Mie mi se pare normal ca atunci cand ceri ajutorul si ai o rezolvare/esec sa-ti impartasesti experienta comunitatii la care ai apelat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

am si eu o Virago 535

 

am ramas fara benzina, nu am stiut ca nu merge rezerva, am dat pe rezerva si nu s-a intamplat nimic. Am sunat un prieten si mi-a adus 2 litri de benzina, noroc ca eram aproape de casa :D.

Acum intrebarea: cati litri intra in rezervor? cati litri raman pt rezerva? Intreb asta pt ca mie mi-au intrat 10,5 - 10,8 in situatia in care ramasesem fara

 

si legat de trancanit, am vazut ca se discuta aici, imi trancane motorul la relanti dar cand trag ambreiajul dispare trancanitul, cand creste in ture nu se mai aude probabil ori se "rotunjeste"ori dispare. ma puteti lamuri despre ce e vorba?

 

multumesc

Editat de faher
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai viroaga standard si ai bagat 10l inseamna ca ai 13,5l din care 3,5l rezerva.

Probabil cand ai ramas fara benzina erai deja pe rezerva sau iti este infundat robinetul pe partea cu rezerva. Oricum trebuie sa rezolvi ca asa cum ai vazut e foarte neplacut.

Despre troncanit s-a mai discutat si parerile sunt impartite unii spun ca ar fi jocul oalei de ambreiaj (in aceasta categorie ma incadrez) alti spun ca ar fi jocul dintre dantura pinionului de pe ambielaj si dantura de pe oala de ambreiaj.Treaba sigura este ca toti s-ar parea ca au acest troncanit.

Eu din cand in cand mai ales daca ma pregatesc sa merg la un drum mai lung imi verific functionarea corecta a robinetului, adica golesc pe principal si pe urma dau pe rezerva si vad cam cata rezerva mai am pana la gol.De ce fac asta ?. Pentru ca sunt patit cu alta mobra la care s-a dus garnitura de cauciuc din robinet si mi s-a unit principalul cu rezerva de m-a lasat cu ochii in soare si norocul meu a fost ca am facut pana prostului la 5min de impins pana la pompa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-a dus garnitura de cauciuc din robinet si mi s-a unit principalul cu rezerva de m-a lasat cu ochii in soare si norocul meu a fost ca am facut pana prostului la 5min de impins pana la pompa.

 

sunt patit si eu, doar ca eram la vreo 15 min de impins printr-o aglomeratie infernala, de atunci ma uit in rezervor in fiecare saptamana :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hello

1000 lei numai manopera ..nu este mult?de dat jos motorulsi vazut unde este buba

luni ma intorc in bucuresti si o sa caut ambulanta moto cum mi-ai recomandat

multumesc


» Post actualizat in 11 Jul 2014 16:15

Daca ai viroaga standard si ai bagat 10l inseamna ca ai 13,5l din care 3,5l rezerva.

Probabil cand ai ramas fara benzina erai deja pe rezerva sau iti este infundat robinetul pe partea cu rezerva. Oricum trebuie sa rezolvi ca asa cum ai vazut e foarte neplacut.

Despre troncanit s-a mai discutat si parerile sunt impartite unii spun ca ar fi jocul oalei de ambreiaj (in aceasta categorie ma incadrez) alti spun ca ar fi jocul dintre dantura pinionului de pe ambielaj si dantura de pe oala de ambreiaj.Treaba sigura este ca toti s-ar parea ca au acest troncanit.

Eu din cand in cand mai ales daca ma pregatesc sa merg la un drum mai lung imi verific functionarea corecta a robinetului, adica golesc pe principal si pe urma dau pe rezerva si vad cam cata rezerva mai am pana la gol.De ce fac asta ?. Pentru ca sunt patit cu alta mobra la care s-a dus garnitura de cauciuc din robinet si mi s-a unit principalul cu rezerva de m-a lasat cu ochii in soare si norocul meu a fost ca am facut pana prostului la 5min de impins pana la pompa.

eu am schimbat si oala de ambreiaj deci nu de acolo este buba...ramane arborele, biela...etc...nu stiu

apropo de benzina eu alimentez dupa 130 km in oras pt.mai multa siguranta


» Post actualizat in 11 Jul 2014 16:35

Tot acolo ai trimis-o si cateva pagini mai in spate dar nu ne-a dat detalii pe unde a fost si cine aluat decizia sa schimbe oala de ambreiaj.

Mie mi se pare normal ca atunci cand ceri ajutorul si ai o rezolvare/esec sa-ti impartasesti experienta comunitatii la care ai apelat.

da,scuze dar n-am ajuns la ambulanta moto de prima data

mecanicul de la service a decis s=o schimbe, mi-a aratat jocul, dar mi-a spus ca este posibil sa fie alta cauza,,,si asa a si fost

troncaneala a ramas, deci buba este in alta parte si nu stiu cat de sigur este sa plec la munte cu ea...

in plus a aparut si un zgomot metalic, dar a zis ca tachetii sunt reglati...deci? am nevoie dE UN ALT MECANIC CLAR

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...