Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 10,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Releu de incarcare, alternator, flansele de la carburatoare sa nu fie crapate ca pe acolo poate sa traga aer fals, filetele de la capacul de la filtrul de ulei, o-ring-urile de la capacele de la culbutori si de la capacele de la distributie (sa nu se prelinga ulei pe acolo).

ok

 

sunt si ceva vicii specifice seriilor/anilor de fabricatie?

 

cel pe care sunt "pornit" este din 90.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu sunt vicii de fabricatie.. sunt vicii de timp lung, ( galeria de admisie, diverse cauciucuri prin carburatoare si pompa de benzina) sau neglijenta in mentenanta (filete stricate, o- ringuri ciupite), sa te mai uiti si la urme de coroziune mai ales la teava de esapament, pe partea de jos a cadrului si in interiorul rezervorului, aa si evident vezi sa nu fie cadrul stramb de la lovituri, sa nu curga furca, daca poti sa verifici compresia ( dar deja astea sunt SF-uri, probabil ar trebui sa itit rezervi un 300 euro sa remediezi diverse maruntisuri si sa o inmatriculezi)

 

 

Revenind la intalnire .. daca se vrea cort gratis mi-am adus aminte de cateva propuneri : muntele rosu, padina (zona montana), muntii macin, sau de ce nu plaja de la corbu ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Eu am sa ma abtin momentan de la votat, pentru ca nu stiu inca ce fel de program voi avea in luna august. Ce stiu sigur e ca pana pe la jumatatea lui august nu am w/e liber. Va las pe voi sa hotarati perioada iar eu voi incerca sa ajung.

Toate cele bune, Nick.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate ca ar trebui postata intalnirea si in choperisti din bucuresti multi utilizatori de virago acolo si nu i-am vazut activi in acest sub-forum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana va hotarati voi daca si unde mergeti eu trag o fuga sambata pana la Zabala(jud. Covasna), intoarcerea duminica. Ma duc prin Brasov si ma intorc prin Intorsura Buzaului - Valeni. O noapte la cort, in fata unui foc intre motociclisti...

Am scris asta pentru cei interesati de o plimbare reala si mai putin de tastatura.

@tmdmitza strangeti colegii sa ne vedem pentru cateva minute... sambata pana in pranz trec prin Brasov.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un posesor de XV 750 imi poate spune si mie cam ce consum are la mersul in oras ? Am un prieten care si-a cumparat de curand o viroaga de 750 si i se pare ca are un consum cam pare, respectiv 7,5 8l / 100km mers exclusiv in Constanta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un posesor de XV 750 imi poate spune si mie cam ce consum are la mersul in oras ? Am un prieten care si-a cumparat de curand o viroaga de 750 si i se pare ca are un consum cam pare, respectiv 7,5 8l / 100km mers exclusiv in Constanta .

daca e sincronizata nu ar trebuii sa consume mai mult de 5 %

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca 250-ul consuma 3-4% (in Bucuresti), 750-ul nu ar trebui sa consume cam dublu? E totusi un motor de capacitate maricica, greu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai pe principiul asta Geo daca una de 750 ia 8 in oras un motor de 1500 ia 16 ? :)

Mersi pentru replay Wild .

XV ul de 750 sau daca o sa am bani de 1100 cu siguranta va fi urmatoarea mea motocicleta ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In forja, si mai mult... un 1500 nu consuma 16%, dar sigur ia 10% si poate si mai mult. Depinde de oras, depinde de stilul de mers, depinde de starea mobrei etc. Sunt mai multi factori.

E normal sa creasca consumul cand cresti cilindreea si greutatea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca 250-ul consuma 3-4% (in Bucuresti), 750-ul nu ar trebui sa consume cam dublu? E totusi un motor de capacitate maricica, greu.

Nu Geo iti spun eu acum 3 luni l-am cumparat din Olanda e Modelul American cel de 699 un coleg are 749 tot american ( Nu stiu care e diferenta faptul ca e american ...in afara de Ceasuri ca sunt in mile ...dar ma rog''

Am curatat carburatoarele boboc , sincronizat spalat Rezervorul pus la punct , facut plinul am facut 100 de mile (160 km ) aprozimativ pana in prima pompa ! Realimentat 6 ,3 litri Socoteste vezi cat iti da

Colegul cu 750 la fel !!!

 

P.S. Viteza de Croaziera 100 110 KM la ora

Editat de WildRider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferente exista in mod inevitabil datorita stilului de mers ( turatii , treapta de viteza etc ) ... acum depinde doar cat de mari : ) Oricum una peste alta multumesc pentru postare .. o sa mai astept si alte pareri si dupa o sa ii comunic concluziile amicului meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare !

 

In sfirsit am rezolvat-o cu incarcarea.

Am schimbat vechiul regulator cu unul nou care merge bine, tine tensiunea la 13.9....14.5V.

Printr-un concurs de imprejurari m-am trezit cu doua regulatoare noi.

Amindoua sunt bune, unul din ele e pus pe motor, probate au fost amindoua.

Daca cineva doreste un regulator nou sa dea un strigat.

Pretul este 260 lei, cit am dat si eu, sa-mi recuperez banii.

 

O zi buna,

Asfalt fara gropi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca e sincronizata nu ar trebuii sa consume mai mult de 5 %

 

Eu nu cred ce spui tu. Eu la 535 cu sincronizare facuta am un consum in Bucuresti de 5 - 5,5 %, asa ca la 750 s-ar putea sa fie totusi mai mare.

» Post actualizat in 04 Jul 2014 13:20

ai incredere ca nu e nici o diferenta !!! am facut 3000 de mile in 3 luni acelas consum !!!

 

 

Cum naiba sa nu fie diferente intre mers in oras sau in exterior? Pai e o diferenta enorma intre a merge constant in cea mai mare parte a drumului (sau pe cat posibil constant) si a merge in reprize, de la un semafor sau stop la altul.

 

Mie imi consuma intre 3,9 si 4,5 in afara si intre 5 si 5,5 in oras, insa daca merg numai in ture, poate consuma mai mult.

Editat de dionysos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Afara la 100-110, am scos cam 5-5.5%. In oras, sau afara, am avut si consum de 8-9%, depinde cum i-am dat pe coaja. 12% cu membranele sparte.

La aia mica de 250, i-am scos consum de 9% dar am scos untul din ea. Consum mai mic de 5% la aia de 250 nu am avut niciodata. O mica remarca: am 120Kg cu tot cu bocanci...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca e sincronizata nu ar trebuii sa consume mai mult de 5 %

Cu tot respectul, afirmatia ta este eronata!

Un motor poate avea un consum redus cu caburile desincronizate, facute la ureche, precum si un consum exagerat de mare cu carburi sincronizate perfect.

Sincronizarea in sine inseamna a regla carburatoarele in asa fel incat ele sa alimenteze individual, in mod egal cilindrii unui motor pastand acelasi raport si aceiasi cantitate de amestec.

Operatia de sincronizare pe care noi o cunoastem este partiala, facuta pe circuitul de relanti si confera o multitudine de avantaje, consumul fiind cel mai nesemnificativ deoarece orice motor functioneaza in regim de relanti doar 2 - 6% din timpul total al functionarii. Sincronizarea integrala in toate regimurile, nu poate fi facuta decat pe standuri specializate(uzinale), greu accesibile.

ai incredere ca nu e nici o diferenta !!! am facut 3000 de mile in 3 luni acelas consum !!!

Aici deja se fac aberatii! ...este no comment. Consum urban, extra sau mixt? Stau si ma gndesc ca poate milele tale au fost doar mm...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...