Barna Postat Februarie 22, 2007 Share Postat Februarie 22, 2007 (editat) @ barna, care le stie pe toate pot sa fac rar-ul in alt oras decat cel de resedinta? adica pot sa fac rar-ul in arad daca eu am domiciliul in constanta? mercic poti sa faci unde vrei tu si in Bucuresti daca vrei. Yamaha XV650 - Yamaha XV535 Editat Februarie 22, 2007 de Barna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Februarie 22, 2007 Share Postat Februarie 22, 2007 no,si tie ti-se pare ca seamana cele doua? poate doar la cardan.....designul e total altul,motorul de virago e suspendat(fara cadru in fata),dragstaru e ma jos si mai lat,si are aspect de rigid(suspensie single sub sha). B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Februarie 22, 2007 Share Postat Februarie 22, 2007 no,si tie ti-se pare ca seamana cele doua? poate doar la cardan.....designul e total altul,motorul de virago e suspendat(fara cadru in fata),dragstaru e ma jos si mai lat,si are aspect de rigid(suspensie single sub sha). B. Da,dar ce fain ii viraga din poza !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat Februarie 22, 2007 Share Postat Februarie 22, 2007 no,si tie ti-se pare ca seamana cele doua? poate doar la cardan.....designul e total altul,motorul de virago e suspendat(fara cadru in fata),dragstaru e ma jos si mai lat,si are aspect de rigid(suspensie single sub sha). B. Pt. tine diferenta dintre 2 motoare (motoare, nu motocicleta, chestia aia care papa benzina si scoate fum) e doar de design si aspect? Eu vorbeam despre motor, caruia i-au facut doar o operatie de marire dar in principiu e acelasi fara prea mari modificari. Tu vezi doar operatia plastica majora a motocicletei pe care l-au facut japonezii, transformandu-l intr-un cruiser. Eu vorbeam de motor, tu vorbesti de motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Februarie 22, 2007 Share Postat Februarie 22, 2007 Pt. tine diferenta dintre 2 motoare (motoare, nu motocicleta, chestia aia care papa benzina si scoate fum) e doar de design si aspect? Eu vorbeam despre motor, caruia i-au facut doar o operatie de marire dar in principiu e acelasi fara prea mari modificari. Tu vezi doar operatia plastica majora a motocicletei pe care l-au facut japonezii, transformandu-l intr-un cruiser. Eu vorbeam de motor, tu vorbesti de motocicleta. tu vorbeai de motor SI de motocicleta....ai zis ca motorul de virago e bun si l-au transformat in drag star( motocicleta). da eu vorbeam de ciclistica si design dar oricum,sa nu-mi spui ca e acelasi motor....din start e alta conceptie,de la cilindree pana la cutie si performante.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat Februarie 22, 2007 Share Postat Februarie 22, 2007 ... ai zis ca motorul de virago e bun si l-au transformat in drag star( motocicleta). da eu vorbeam de ciclistica si design dar oricum ... Motorul de virago a fost transformat in motocicleta dragstar? D-le moderator, hai pe pm, ca deja esti offtopic. (si daca esti cinstit, iti mai dai si un warn pt. offtopic ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Februarie 22, 2007 Share Postat Februarie 22, 2007 Avent, TU te-ai referit la motorul de virago SI la motocicleta dragstar....uita-te ce ai scris si cum ai scris. de aia am inteles eu altceva,si am zis de design. B. - Despre fiabilitate intreaba la rubrica virago (motorul de virago e unul reusit - a fost fabricat fara modificari timp de 14 ani, iar acum i-au facut mici modificari si l-au numit drag star) motor dragstar eu nu am auzit sa fie,doar motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat Februarie 22, 2007 Share Postat Februarie 22, 2007 ... (motorul de virago e unul reusit - a fost fabricat fara modificari timp de 14 ani, iar acum i-au facut mici modificari si l-au numit drag star) Sa ridice 2 degete cine din fraza de mai sus a inteles ca motorul de pe virago s-a transformat in motocicleta numita dragstar. si inainte de a trece prin Oradea, dati-mi un PM sa va dau o bere fara alcool cu conditia sa fiti cu motocicleta, indiferent ce motor o avea pe ea Tema: Daca motorul de pe virago se poate numi motor virago, (presupunand ca-l vedeti intr-un colt la dezmembrari) atunci motorul de pe drag star cum il numiti? Tip - raspunsul: ala ni din colt, nu este corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Februarie 22, 2007 Share Postat Februarie 22, 2007 ofofof. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disturbed Postat Februarie 28, 2007 Share Postat Februarie 28, 2007 salutare! am si eu o problema la viraga mea. sper sa ma poata ajuta cineva... problema e ca raman fara curent dupa vreo 20 de minute de mers. nu stiu de la ce provine exact si nu as vrea sa inlocuiesc piese bune. am curatat contactele, deci cred/sper ca am eliminat o posibila cauza. ar mai putea fi inca 3...pe care le stiu eu: 1. alternatorul: am masurat cum zice la carte rezistenta dintre cele 3 fire albe de langa pompa de benzina, 2 cate 2, si ar fi cam 0.6 Ohm. cartea zice ca ar trebui sa fie intre 0.34 si 0.42....deci cel mai probabil ar fi statorul. 2. releul: este o problema cunoscuta pt virago si de aceea am indoieli si in privinta lui, insa nu foarte intemeiate. tensiunea pe baterie cu motorul pornit nu este nici ea in parametrii (adica intre 14 si 15 V) ci undeva sub 13,8 - 13,9. 3. bateria care este si ea cam veche.. dar care nu mi-a facut probleme pana acum. in plus e plina de lichid si pare ca se incarca binisor de la redresor. astept sugestiile voastre ca sa stiu ce piesa sa comand cat mai repede...ca vine vara imediat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sonny Postat Februarie 28, 2007 Share Postat Februarie 28, 2007 salutare! am si eu o problema la viraga mea. sper sa ma poata ajuta cineva... problema e ca raman fara curent dupa vreo 20 de minute de mers. nu stiu de la ce provine exact si nu as vrea sa inlocuiesc piese bune. am curatat contactele, deci cred/sper ca am eliminat o posibila cauza. ar mai putea fi inca 3...pe care le stiu eu: 1. alternatorul: am masurat cum zice la carte rezistenta dintre cele 3 fire albe de langa pompa de benzina, 2 cate 2, si ar fi cam 0.6 Ohm. cartea zice ca ar trebui sa fie intre 0.34 si 0.42....deci cel mai probabil ar fi statorul. 2. releul: este o problema cunoscuta pt virago si de aceea am indoieli si in privinta lui, insa nu foarte intemeiate. tensiunea pe baterie cu motorul pornit nu este nici ea in parametrii (adica intre 14 si 15 V) ci undeva sub 13,8 - 13,9. 3. bateria care este si ea cam veche.. dar care nu mi-a facut probleme pana acum. in plus e plina de lichid si pare ca se incarca binisor de la redresor. astept sugestiile voastre ca sa stiu ce piesa sa comand cat mai repede...ca vine vara imediat eu am observat ca daca mergi cu luminile aprinse nu prea se incarca bateria si daca mai e si veche , ai pus-o. eu zic sa-ti iei mai intai o baterie noua ( mai devreme sau mai tarziu tot va trebui s-o inlocuiesti ) .nu ti-a facut probleme pana acum dar o iarna o cam afecteaza daca nu ai dus-o in casa sa o incarci din cand in cand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wrongname Postat Februarie 28, 2007 Share Postat Februarie 28, 2007 salutare! am si eu o problema la viraga mea. sper sa ma poata ajuta cineva... problema e ca raman fara curent dupa vreo 20 de minute de mers. nu stiu de la ce provine exact si nu as vrea sa inlocuiesc piese bune. am curatat contactele, deci cred/sper ca am eliminat o posibila cauza. ar mai putea fi inca 3...pe care le stiu eu: 1. alternatorul: am masurat cum zice la carte rezistenta dintre cele 3 fire albe de langa pompa de benzina, 2 cate 2, si ar fi cam 0.6 Ohm. cartea zice ca ar trebui sa fie intre 0.34 si 0.42....deci cel mai probabil ar fi statorul. 2. releul: este o problema cunoscuta pt virago si de aceea am indoieli si in privinta lui, insa nu foarte intemeiate. tensiunea pe baterie cu motorul pornit nu este nici ea in parametrii (adica intre 14 si 15 V) ci undeva sub 13,8 - 13,9. 3. bateria care este si ea cam veche.. dar care nu mi-a facut probleme pana acum. in plus e plina de lichid si pare ca se incarca binisor de la redresor. astept sugestiile voastre ca sa stiu ce piesa sa comand cat mai repede...ca vine vara imediat ai incarcat bateria la redresor? bornele erau curate sau oxidate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disturbed Postat Februarie 28, 2007 Share Postat Februarie 28, 2007 multumesc pt raspunsuri cred ca o sa incerc varianta cu o baterie noua. stie cineva de unde pot lua la un pret ok si cam ce marca e de preferat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Martie 1, 2007 Share Postat Martie 1, 2007 (editat) multumesc pt raspunsuri cred ca o sa incerc varianta cu o baterie noua. stie cineva de unde pot lua la un pret ok si cam ce marca e de preferat? Salut pot sa alegi intre VARTA si BANNER,eu recomand acumlatoarele BANNER sunt cu mult mai bune.Ai nevoie de un acumlator de 12V 12Ah dimensiunile 136x81x161.Saptamana viitoare primesc acumlatoare VARTA si BANNER.Daca ai nevoie anuntama prin PM.Transport gratuit ... Editat Martie 1, 2007 de Barna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SHADOW RIDER Postat Martie 1, 2007 Share Postat Martie 1, 2007 Am si eu un Virago de 250 de vanzare, din 1992, 24000km, acum l-am adus din Germania, i-am facut si carte RAR,are multe consumabile noi, eu vreau 2200 pe el ,dar pretul e negociabil. E cineva interesat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oz Postat Martie 1, 2007 Share Postat Martie 1, 2007 e scump,parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SHADOW RIDER Postat Martie 2, 2007 Share Postat Martie 2, 2007 Am spus: NEGOCIABIL.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Martie 2, 2007 Share Postat Martie 2, 2007 Am spus: NEGOCIABIL.. Daca motorul functioneza bine,nu sunt probleme cu el,vad ca si ghidonul este schimbat,pret negociabil,arata bine..... .Mai bine dai cu un pic mai mult pe o mobra decat sa cheltui o gramada de bani pe piese de schimb si servis.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Martie 6, 2007 Share Postat Martie 6, 2007 http://www.tatuagemdaboa.com.br/tatuagem.a...eamigo=Scootere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ignitio Postat Martie 6, 2007 Share Postat Martie 6, 2007 Sal, vroiam sa va interb ce baterie si ce bujii trebuie pentru virago xv 535 din 1997 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Martie 6, 2007 Share Postat Martie 6, 2007 Ai nevoie de un acumlator de 12V 12Ah dimensiunile 136x81x161. Bujii NGK BPR7ES sau BPR6ES. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ignitio Postat Martie 6, 2007 Share Postat Martie 6, 2007 mersi si un sissy bar?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Martie 6, 2007 Share Postat Martie 6, 2007 mersi si un sissy bar?? Daca imi trimiti prin PM mailul tau eu iti trimit o oferta cu poze si preturi. Barna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strut Postat Martie 6, 2007 Share Postat Martie 6, 2007 Vreau sa-mi schimb simeringurile si garniturile de praf de la furca. Simeringuri am gasit. Nu gasesc garnituri (decat pe comanda si ff scumpe). Stiti unde as putea sa gasesc prin Bucuresti? Pentru orice informatie care conduce la solutionarea problemei se ofera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Martie 6, 2007 Share Postat Martie 6, 2007 Da, stie Barna. Cand dai berea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.