Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

@ barna, care le stie pe toate :rose:

pot sa fac rar-ul in alt oras decat cel de resedinta? adica pot sa fac rar-ul in arad daca eu am domiciliul in constanta?

mercic

:nono:

:rock: poti sa faci unde vrei tu si in Bucuresti daca vrei.

:rose:

 

Yamaha XV650 - Yamaha XV535 :rose:

Editat de Barna
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

no,si tie ti-se pare ca seamana cele doua?

poate doar la cardan.....designul e total altul,motorul de virago e suspendat(fara cadru in fata),dragstaru e ma jos si mai lat,si are aspect de rigid(suspensie single sub sha).

B.

Da,dar ce fain ii viraga din poza !!! :nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

no,si tie ti-se pare ca seamana cele doua?

poate doar la cardan.....designul e total altul,motorul de virago e suspendat(fara cadru in fata),dragstaru e ma jos si mai lat,si are aspect de rigid(suspensie single sub sha).

B.

Pt. tine diferenta dintre 2 motoare (motoare, nu motocicleta, chestia aia care papa benzina si scoate fum) e doar de design si aspect?

Eu vorbeam despre motor, caruia i-au facut doar o operatie de marire dar in principiu e acelasi fara prea mari modificari. Tu vezi doar operatia plastica majora a motocicletei pe care l-au facut japonezii, transformandu-l intr-un cruiser.

Eu vorbeam de motor, tu vorbesti de motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt. tine diferenta dintre 2 motoare (motoare, nu motocicleta, chestia aia care papa benzina si scoate fum) e doar de design si aspect?

Eu vorbeam despre motor, caruia i-au facut doar o operatie de marire dar in principiu e acelasi fara prea mari modificari. Tu vezi doar operatia plastica majora a motocicletei pe care l-au facut japonezii, transformandu-l intr-un cruiser.

Eu vorbeam de motor, tu vorbesti de motocicleta.

 

 

tu vorbeai de motor SI de motocicleta....ai zis ca motorul de virago e bun si l-au transformat in drag star( motocicleta).

 

da eu vorbeam de ciclistica si design dar oricum,sa nu-mi spui ca e acelasi motor....din start e alta conceptie,de la cilindree pana la cutie si performante....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:rose:

... ai zis ca motorul de virago e bun si l-au transformat in drag star( motocicleta).

 

da eu vorbeam de ciclistica si design dar oricum ...

Motorul de virago a fost transformat in motocicleta dragstar? :nono:

D-le moderator, hai pe pm, ca deja esti offtopic.

(si daca esti cinstit, iti mai dai si un warn pt. offtopic :rose:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avent, TU te-ai referit la motorul de virago SI la motocicleta dragstar....uita-te ce ai scris si cum ai scris.

de aia am inteles eu altceva,si am zis de design.

 

 

B.

 

- Despre fiabilitate intreaba la rubrica virago (motorul de virago e unul reusit - a fost fabricat fara modificari timp de 14 ani, iar acum i-au facut mici modificari si l-au numit drag star)

 

 

motor dragstar eu nu am auzit sa fie,doar motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... (motorul de virago e unul reusit - a fost fabricat fara modificari timp de 14 ani, iar acum i-au facut mici modificari si l-au numit drag star)

Sa ridice 2 degete cine din fraza de mai sus a inteles ca motorul de pe virago s-a transformat in motocicleta numita dragstar.

 

si inainte de a trece prin Oradea, dati-mi un PM sa va dau o bere fara alcool cu conditia sa fiti cu motocicleta, indiferent ce motor o avea pe ea

:nono:

 

 

Tema:

 

Daca motorul de pe virago se poate numi motor virago, (presupunand ca-l vedeti intr-un colt la dezmembrari) atunci motorul de pe drag star cum il numiti?

Tip - raspunsul: ala ni din colt, nu este corect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare! am si eu o problema la viraga mea. sper sa ma poata ajuta cineva...

 

problema e ca raman fara curent dupa vreo 20 de minute de mers. nu stiu de la ce provine exact si nu as vrea sa inlocuiesc piese bune. am curatat contactele, deci cred/sper ca am eliminat o posibila cauza. ar mai putea fi inca 3...pe care le stiu eu:

 

1. alternatorul: am masurat cum zice la carte rezistenta dintre cele 3 fire albe de langa pompa de benzina, 2 cate 2, si ar fi cam 0.6 Ohm. cartea zice ca ar trebui sa fie intre 0.34 si 0.42....deci cel mai probabil ar fi statorul.

2. releul: este o problema cunoscuta pt virago si de aceea am indoieli si in privinta lui, insa nu foarte intemeiate. tensiunea pe baterie cu motorul pornit nu este nici ea in parametrii (adica intre 14 si 15 V) ci undeva sub 13,8 - 13,9.

3. bateria care este si ea cam veche.. dar care nu mi-a facut probleme pana acum. in plus e plina de lichid si pare ca se incarca binisor de la redresor.

 

astept sugestiile voastre ca sa stiu ce piesa sa comand cat mai repede...ca vine vara imediat :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare! am si eu o problema la viraga mea. sper sa ma poata ajuta cineva...

 

problema e ca raman fara curent dupa vreo 20 de minute de mers. nu stiu de la ce provine exact si nu as vrea sa inlocuiesc piese bune. am curatat contactele, deci cred/sper ca am eliminat o posibila cauza. ar mai putea fi inca 3...pe care le stiu eu:

 

1. alternatorul: am masurat cum zice la carte rezistenta dintre cele 3 fire albe de langa pompa de benzina, 2 cate 2, si ar fi cam 0.6 Ohm. cartea zice ca ar trebui sa fie intre 0.34 si 0.42....deci cel mai probabil ar fi statorul.

2. releul: este o problema cunoscuta pt virago si de aceea am indoieli si in privinta lui, insa nu foarte intemeiate. tensiunea pe baterie cu motorul pornit nu este nici ea in parametrii (adica intre 14 si 15 V) ci undeva sub 13,8 - 13,9.

3. bateria care este si ea cam veche.. dar care nu mi-a facut probleme pana acum. in plus e plina de lichid si pare ca se incarca binisor de la redresor.

 

astept sugestiile voastre ca sa stiu ce piesa sa comand cat mai repede...ca vine vara imediat :banana:

eu am observat ca daca mergi cu luminile aprinse nu prea se incarca bateria si daca mai e si veche , ai pus-o. eu zic sa-ti iei mai intai o baterie noua ( mai devreme sau mai tarziu tot va trebui s-o inlocuiesti ) .nu ti-a facut probleme pana acum dar o iarna o cam afecteaza daca nu ai dus-o in casa sa o incarci din cand in cand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare! am si eu o problema la viraga mea. sper sa ma poata ajuta cineva...

 

problema e ca raman fara curent dupa vreo 20 de minute de mers. nu stiu de la ce provine exact si nu as vrea sa inlocuiesc piese bune. am curatat contactele, deci cred/sper ca am eliminat o posibila cauza. ar mai putea fi inca 3...pe care le stiu eu:

 

1. alternatorul: am masurat cum zice la carte rezistenta dintre cele 3 fire albe de langa pompa de benzina, 2 cate 2, si ar fi cam 0.6 Ohm. cartea zice ca ar trebui sa fie intre 0.34 si 0.42....deci cel mai probabil ar fi statorul.

2. releul: este o problema cunoscuta pt virago si de aceea am indoieli si in privinta lui, insa nu foarte intemeiate. tensiunea pe baterie cu motorul pornit nu este nici ea in parametrii (adica intre 14 si 15 V) ci undeva sub 13,8 - 13,9.

3. bateria care este si ea cam veche.. dar care nu mi-a facut probleme pana acum. in plus e plina de lichid si pare ca se incarca binisor de la redresor.

 

astept sugestiile voastre ca sa stiu ce piesa sa comand cat mai repede...ca vine vara imediat :banana:

 

ai incarcat bateria la redresor? bornele erau curate sau oxidate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pt raspunsuri

cred ca o sa incerc varianta cu o baterie noua. stie cineva de unde pot lua la un pret ok si cam ce marca e de preferat?

Salut pot sa alegi intre VARTA si BANNER,eu recomand acumlatoarele BANNER sunt cu mult mai bune.Ai nevoie de un acumlator de 12V 12Ah dimensiunile 136x81x161.Saptamana viitoare primesc acumlatoare VARTA si BANNER.Daca ai nevoie anuntama prin PM.Transport gratuit ...

:banana:

Editat de Barna
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am spus: NEGOCIABIL..

Daca motorul functioneza bine,nu sunt probleme cu el,vad ca si ghidonul este schimbat,pret negociabil,arata bine..... .Mai bine dai cu un pic mai mult pe o mobra decat sa cheltui o gramada de bani pe piese de schimb si servis....

:banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa-mi schimb simeringurile si garniturile de praf de la furca. Simeringuri am gasit. Nu gasesc garnituri (decat pe comanda si ff scumpe). Stiti unde as putea sa gasesc prin Bucuresti? :) Pentru orice informatie care conduce la solutionarea problemei se ofera :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...