Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 10,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu iese dezastru daca le faci cu rabdare... p100 (zic ca idee, ca nu stiu ce ai smirgheluit deja), p300, p800, p1000, p2000... polish. La vremea aia le-am facut la mana, dar iti recomand macar o bormasina cu turatie mica. Teoretic ar fi bun si un dremmel, ca sa te bagi in locurile inguste si mici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

Salutare, stimati colegi. Am o motocicleta Yamaha Virago 250, din 1989, pe care am " parasit-o" intr-un garaj , acoperita cu prelata, de 4 ani de zile, timp in care m-am folosit de o alta motocicleta . Acum m-am hotarat sa revin la prima iubire, am incercat sa o reconditionez ( curatare de rugina, reparatie kit carburator, revizie furca, schimb flansa admisie carburator, schimb ulei si filtru) , am reusit sa o pornesc ( mi-am reamintit superbul sunet al tobelor), sta bine la relantiu, dar constat o problema: in treapta 1, la plecarea de pe loc, daca accelerez usor, se opreste motorul. Accelerata mai puternic, permite plecarea de pe loc si schimbul de viteze, merge ok. Poate cineva sa imi dea o sugestie, unde ar putea fi buba? Memtionez ca mi-a fost curatat carburatorul si reconditionat cu schimbare kit de un baiat foarte priceput. Dar pe carburator am un jigleur rupt, care nu a putut fi scos, insa acelasi jigleur era la fel pe moto si inainte, si nu se comporta asa . Multumesc. Cu stima! Orice sfat , sugestie sau critica sunt bine venite. Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ambreiajul debraiaza corect? In principiu, nu prea sunt multe chestii care pot face probleme, tot din carburator/reglaje ar fi ceva... pe liber se accelereaza bine, raspunde rapid la acceleratie si revine la ralanti bine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, Geo_ZGA a spus:

Ambreiajul debraiaza corect? In principiu, nu prea sunt multe chestii care pot face probleme, tot din carburator/reglaje ar fi ceva... pe liber se accelereaza bine, raspunde rapid la acceleratie si revine la ralanti bine?

Multumesc pentru raspuns. Nu stiu cum sa explic prea bine comportamentul motocicletei, la relanti sta bine, dupa ce o pornesc f usor cu socul tras. Acceleratia merge usor, dar baiatul care mi-a pornit-o, a facut o chestie dubioasa: mi-a scos unul din cele 2 cabluri de la acceleratie. Acum mansonul merge mai usor, revine usor, nu stiu daca a are influenta directa acest aspect. Voi incerca sa fac o filmare scurta si sa o postez, daca imi permite aplicatia. Multumesc. O zi buna si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca are legatura, banuiesc ca a eliminat cablul de revenire, altfel nu se mai accelera deloc :) Eu intrebam de acceleratul pe liber, ca ralantiul se regleaza usor. Sa raspunda rapid la acceleratie, sa revina rapid, sa nu intrerupa...

Daca carburatorul e curat, nivelul de benzina e corect, amestecul e corect... nu prea are ce sa aiba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Nucule, bujiile le-ai mai schimbat de-atunci?! Lulele, fise, chestiile care se coc in timp si pot fura curent sau pot da intreruperi, le-ai verificat, schimbat?! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 minute, ivan pedala a spus:

@Nucule, bujiile le-ai mai schimbat de-atunci?! Lulele, fise, chestiile care se coc in timp si pot fura curent sau pot da intreruperi, le-ai verificat, schimbat?! 

Va salut, cu respect! Sa stiti ca asta nu am mai facut. Mi-au curatat carburatorul baietii de la Corcova, am avut kit de reparatie, revizie furca, filtre, ulei.... dar motorul pare a merge perfect, sta fff bine la relanti. Cand o iesi soarele, fac itp si poate ma arunc intr-o plimbare pe la dvs. sa o vada un " medic specialist". Cu stima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 53 minute, Geo_ZGA a spus:

Nu cred ca are legatura, banuiesc ca a eliminat cablul de revenire, altfel nu se mai accelera deloc :) Eu intrebam de acceleratul pe liber, ca ralantiul se regleaza usor. Sa raspunda rapid la acceleratie, sa revina rapid, sa nu intrerupa...

Daca carburatorul e curat, nivelul de benzina e corect, amestecul e corect... nu prea are ce sa aiba.

Cand motorul e la relanti, pe liber, cand accelerez usor, ca la plecarea de pe loc, se opreste brusc. Daca o accelerez repede, mai tare, si trec de pragul ala, cu barait de tobe, sa-i zic, se accelereaza, merge fara intrerupere, revine la relanti. In momentul de fata, plecare de pe loc presupune o accelerare mai puternica si rapida si eliberarea usoara a ambreiajului, dupa care vitezele 2, 3, 4, 5 nu mai pun niciun fel de problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimba sau curata si regleaza bujiile mai intai, vezi daca au scanteie buna, poate e din aprindere, dar ar trebui sa intrerupa. La fel si pipele, fisa, sa nu fie oxidate. Eu nu am zis nimic pt ca am presupus ca sunt macar verificate.

Editat de Geo_ZGA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai incercat sa faci aceeasi chestie doar cu socul putin tras ?

daca nu-ti mai moare inseamna ca nu suje cum trebe'

(galeriile de admisie,alea de guma,si etansarea lor ..)

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut și eu din ăsta și pariez pe benzină.

Trage pe undeva aer, sau e ceva pe linia de benzină. Sau ambele.

După ce ajunge la o turație mai mare, nu prea mai contează. Dă-i puțin choke și vezi dacă mai face așa, cum a zis colegul mai sus.

Nu mai duceți mobrele la "un baiat" !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 16.06.2023 la 8:51, cinezicealae a spus:

Am avut și eu din ăsta și pariez pe benzină.

Trage pe undeva aer, sau e ceva pe linia de benzină. Sau ambele.

După ce ajunge la o turație mai mare, nu prea mai contează. Dă-i puțin choke și vezi dacă mai face așa, cum a zis colegul mai sus.

Nu mai duceți mobrele la "un baiat" !

Multumesc de sfat. O sa ver

Va salut, stimati colegi. Azi am ajuns la moto, si Doamne-ajuta, s-au oprit si ploile astea pacatoase, asa ca am pornit moto cu socul tras, pornire usuara, lejera. Dupa ce s-a incalzit putin motorul, am incercat sa fac ce m-ati sfatuit: am redus socul pana la jumatate si da, ati avut dreptate, nu se mai opreste la accelerare usoara . Asta ar trebui sa insemne ca prinde aer pe undeva? Am verificat vizual si cu mana toate furtunele de la pompa de benzica, carburator etc, nu am scurgeri, nu am observat fisuri.ma gandeam sa iau o bucata de furtun dupa mine si sa vad daca gasesc sa cumpar vreo 2 m de furtun, sa le schimb pe toate. Daca fisele arata ok , iar pornirea este f usoara si sta bine la relantiu, se impune sa schimb bujiile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e sa traga aer fals, il trage pe la flansa Y de la carburator. Dar nu acolo e problema, de fapt eu nu vad asta ca o problema... fix asa face si a mea, pana nu se incalzeste motorul nu merge bine fara macar putin soc. Pornire cu soc spre maxim, dupa 30 secunde (cu aproximatie) inchis putin socul, plecat cu ea si dupa cateva minute inchis de tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 19.06.2023 la 9:50, Geo_ZGA a spus:

Daca e sa traga aer fals, il trage pe la flansa Y de la carburator. Dar nu acolo e problema, de fapt eu nu vad asta ca o problema... fix asa face si a mea, pana nu se incalzeste motorul nu merge bine fara macar putin soc. Pornire cu soc spre maxim, dupa 30 secunde (cu aproximatie) inchis putin socul, plecat cu ea si dupa cateva minute inchis de tot.

Va salut, stimati colegi! Am iesit azi la o plimbarica cu virago si m-a tradat: s-a oprit din mers si nu a mai vrut sa porneasca. Invartea putin la automat, dar nimic, nu pornea, doar un carait lung. Bateria noua, cu afisaj electronic, arata 12,3, dupa care, dupa mai multe incercari, 10. Am incercat sa o pornesc impinsa, cu treapta a 2-a, dar nu opunea niciun fel de rezistenta. Banuiesc ceva si pe la ambreiaj. Am urcat-o pe remorca si am dus-o acasa. Urmeaza sa iau si bujii noi, sa fie treaba treaba. Nea Ivan, daca aveti saptamana de vine putin timp si bunavointa, ca tot o am in remorca, as aduce-o la dvs, cand puteti, sa aruncati o privire, sa vedem ce ar mai trebui schimbat si reglat pe la ea. Azi m-a facut sa ma gandesc cu putin regret la honda pe care an dat-o... desi imi e draga tare asta. O zi buna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nasol Nucu...tare nasol ca sa te tradeze motocicleta cea draga! Din pacate saptamana viitoare imi vine fiul acasa din UAE, si cred ca n-o sa pot sa stau de motoare (mai am in lucru deja o Jawa 350 TS careia trebuie sa-i schimb ambreiajul si toata furca, ghidonul, roata cu sistemul de franare, plus un CZ 175 Sport caruia trebuie sa-i desfac motorul fiindca il are blocat). Apoi am ceva actiuni moto-rock in zona de care sunt raspunzator si...ziua mea, ziua fiicei la interval de cateva zile, apoi urmeaza sa-mi duc sotia la un control in capitala (ITP2 dupa operatie la inima), ceva lucrari pe-acasa fiindca ploile astea au facut prapad, asa ca vara asta-i compromisa!

Incearca sa gasesti pe cineva pe aproape, iar daca nu gasesti, incerc sa discut cu vecinul @Sarpe, sa vad daca isi poate face el ceva timp pentru Viroguta ta. Sincer, imi pare rau ca nu te pot ajuta! :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Va salut!

Sunt in cautarea unei sei de Virago 1100 / 750, in stare originala si fara defecte. Sunt din Timisoara, motocicleta mea este din 1997.

Ma puteti contacta prin mesaj privat.

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

A montat cineva mansoane incalzite de la Oxford, pe Virago? Din pacate, modelul "Cruiser" nu se potriveste, fiind pentru ghidoane de 25.4 mm, iar Virago are 22.2 mm. Care model din gama Oxford Hot-grips se potriveste la Virago? Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...