Spyn Postat Iulie 11, 2005 Share Postat Iulie 11, 2005 Ce ulei de motor folositi la cross sau enduro? Eu folosesc MOTUL 300 V 4 T Competition SAE 15W-50, ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Iulie 11, 2005 Share Postat Iulie 11, 2005 putoline OFFROAD 4+ 10w40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosKTM Postat Iulie 11, 2005 Share Postat Iulie 11, 2005 (editat) La fel ca Soso, dar parca era 15W50, racing, sintetic. Cred ca orice ulei bun, de marca, merge, atata vreme cat respecta cifrele API Deocamdata folosesc ulei de masaj, pe picior. Editat Iulie 11, 2005 de DragosKTM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Loris Postat Iulie 11, 2005 Share Postat Iulie 11, 2005 si eu Motul 300 V 4 timpi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spyn Postat Iulie 11, 2005 Autor Share Postat Iulie 11, 2005 @Loris Esti multumit de Motul, eu sunt la inceput cu el,inainte foloseam motorex. By the way la ce pret il iei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pit Postat Iulie 11, 2005 Share Postat Iulie 11, 2005 acum am bagat Yacco MVX 1000 4t fullsynt. - 10w/50 cum a zis si Dragos.. cred ca toate sunt bune daca sunt fullsynt si respecta JASO/API etc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Iulie 11, 2005 Share Postat Iulie 11, 2005 Castrol Protec Plus 10 W40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Loris Postat Iulie 12, 2005 Share Postat Iulie 12, 2005 @LorisEsti multumit de Motul, eu sunt la inceput cu el,inainte foloseam motorex. By the way la ce pret il iei? 200768[/snapback] da sunt multumit, pretul de 250.000/l cumparat de la un prieten, care avea ceva ramasita de stoc in Magazin de piese auto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Iulie 12, 2005 Share Postat Iulie 12, 2005 dragos, e acelasi ulei, doar cu sae diferit.se cheama offroad 4+ fullsynt. racing. oricum, 15-50 imi pare cam mult pt conditiile de la noi de temperatura, mai ales daca nu mai esti incepator sa tragi rau de motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Loris Postat Iulie 12, 2005 Share Postat Iulie 12, 2005 dar totusi in plus fata de un ulei bun cred ca merita si un tratament cu METABOND OLD SAU M , old este pt motoare folosite si M pentru motoare noi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jimmy Postat Iulie 18, 2005 Share Postat Iulie 18, 2005 MOTUL 300 V 4T Sport SAE 10W-40 un ulei exceptional. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Iulie 19, 2005 Share Postat Iulie 19, 2005 Intr-adevar, Motul e un ulei f. bun, eu acum in Dominator am un "3000+" 10w40 mineral ,special de moto, e de 2300 de km in motor cu filtrul nou si e tot galben-aramiu , unsuros si frumos Pentru ca ma pregatesc de o plimbare de vreo 3000 km, ma gandesc sa-l schimb inainte chiar daca e inca bun, sa nu ma apuce schimbatul pe cine stie unde....tot Motul am sa bag dar inca nu m-am lamurit ce, tot de-asta sau "5100", care e pe baza sintetica ( adica semi-synt) si probabil voi alege ceva mai vascos ca e caldura mare, un 15-W-50 P.S. Cine poate sa povesteasca stiintific ce e cu API asta ???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Iulie 19, 2005 Share Postat Iulie 19, 2005 Un ulei care dupa 2300 km e la fel ca nou nu e un ulei bun. Inseamna ca nu isi face treaba. Cat despre explicatii ... tipul asta a explicat mult mai bine: Chris Longhurst Engine Oil Bible Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Loris Postat Iulie 19, 2005 Share Postat Iulie 19, 2005 in zilele astea o sa incerc sa bag si un metabond old proportionat bineinteles, ia ce mai ramane il bag in masina . cred ca merita http://www.metabond.ro/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprian Postat Iulie 19, 2005 Share Postat Iulie 19, 2005 putoline 15w50. cip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Iulie 20, 2005 Share Postat Iulie 20, 2005 Un ulei care dupa 2300 km e la fel ca nou nu e un ulei bun. Inseamna ca nu isi face treaba. 205529[/snapback] Stai asa ca aici m-ai pierdut, nu pricep Uleiul isi schimba culoarea si proprietatile percepute senzorial de noi ca urmare a : -supunerii repetate la stres mecanic si temperatura ridicata (isi pierde si poprietatile de ungere cu ocazia asta) -contaminare cu praf/diversi produsi de combustie care trec de segmenti Din moment ce dupa 2000+km uleiul: -pare inca vascos la cald si nu "scartaie" intre degete; -nu e nergu-pamant ( nu mai e la fel de galben ca nou,totusi s-a inchis putin la culoare); -nu sunt vizibile particule in suspensie; -nu miroase a benzina; ...asta nu pote sa fie decat de bine. Inseamna ulei bun intr-un motor bun si ca filtrul nou isi face treaba . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Iulie 20, 2005 Share Postat Iulie 20, 2005 And don't worry about the engine oil turning black. It will lose it's golden-brown colour within a few hundred miles of being put in to the engine. That doesn't mean it's not working. Quite the contrary - it means it is working well. It changes colour as it traps oxidised oil, clots and the flakes of metal that pop off heavily loaded engine parts. Just don't leave it too long between oil changes. Deci trebuie sa-si piarda culoarea aia aurie si frumoasa, dupa ce mergi cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Iulie 20, 2005 Share Postat Iulie 20, 2005 Un ulei care dupa 2300 km e la fel ca nou nu e un ulei bun. Inseamna ca nu isi face treaba. Asta inseamna ca e motorul "brisca" nu ca e uleiul prost. Eu merg cu Castrol si dupa 2000 de KM e tot ca la inceput aceeasi culoare si aceeasi vascozitate,asta inseamna ca Castrol e naspa ? Atunci o sa pun Romanesc ca sa se inegreasca dupa 1000 de Km dar nu prea cred. Chiar mi-ai dat o idee de studiu ,imi risc motorul 1000 de Km cu un ulei Romanesc si te anunt daca-si schimba culoarea sau nu. Ca dupa ce spui tu daca o schimba inseamna ca e mai bun ala Romanescu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Iulie 21, 2005 Share Postat Iulie 21, 2005 Asta inseamna ca e motorul "brisca" nu ca e uleiul prost. 206767[/snapback] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Iulie 21, 2005 Share Postat Iulie 21, 2005 Am vazut ca multi baga aici sintetic. Nu stiu cati km au motoarele la bord dar merita o intrebare: nu-l papa?! Cred ca orice ulei bun, de marca, merge, atata vreme cat respecta cifrele API Eu am bagat Valvoline Durablend 20W50 semisintetic pt moto si s-a suparat cutia pe mine... iar la carte e recomandat pt vara! Sa dau un ban in plus si sa iau sintetic sau semi?! 10W40 sau 15W50, asta pt mers in oras unde se incinge saracuta... Hai cei cu enduroaie, sfaturi, ceva?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmatei Postat Iulie 21, 2005 Share Postat Iulie 21, 2005 (editat) Eu am pus sintetic la inceput (Motul 300V competition 15W50). Motorul e pe la ~65K. L-a papat pe paine, si a chemat si un prieten. Dupa 600km, lipsa peste 1 litru. Va dati seama cum m-am simtit ... Nu stiu daca pot sa dau neaparat vina pe ulei, la intoarcerea de la mare am cam tinut-o in 130-140 (din vreo 160), cert e ca l-am concediat instant, am pus Yacco semi sintetic 10W40 si s-a potolit. Abia ulterior am citit ca nu e neaparat bun un ulei sintetic intr-un motor uzat si ca nu e neaparat bun un ulei sintetic intr-un motor care a mers mult timp cu mineral (poate ataca garnituri, poate spala depuneri de la uleiul mineral, etc). Oricum nu stiam cu ce a mers neamtul inaintea mea. Luati punctul meu de vedere ca anecdotic, nu sunt sigur ca asa se intampla la toata lumea. Ceea ce recomand insa cu caldura e ca la primul schimb de ulei sa monitorizati FOARTE atent ce se intampla cu el. Editat Iulie 21, 2005 de cmatei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Iulie 21, 2005 Share Postat Iulie 21, 2005 Ma intereseaza un lucru... Sa zicem ca pui sintetic si il papa dar merge frumos. Daca ai grija sa completezi in permanenta?! Mi-e sa nu-l depuna sub forma de calamina... Daca DOAR il papa insa si completezi cat trb de fiecare data?! Intreb pt ca inainte aveam un 10W40 sintetic, repsol parca. Mergea f. frumos, nu simteai nimic cand schimbai vitezele. Doar ca l-a papat... In 2000 de km mi-a halit cam 1 litru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Iulie 21, 2005 Share Postat Iulie 21, 2005 Ma bag shi eu cu o intrebare...cat de bun este metabond asta la ambreiajul multidisc in baie de ulei shi cat costa asha ceva, shi nu in ultimul rand... Merita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DDU Postat Iulie 21, 2005 Share Postat Iulie 21, 2005 Un ulei care dupa 2300 km e la fel ca nou nu e un ulei bun. Inseamna ca nu isi face treaba. Cat despre explicatii ... tipul asta a explicat mult mai bine: Chris Longhurst Engine Oil Bible 205529[/snapback] Multe as putea spune ca am invatat din "biblia" asta. mercic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DDU Postat Iulie 21, 2005 Share Postat Iulie 21, 2005 Eu am pus sintetic la inceput (Motul 300V competition 15W50). Motorul e pe la ~65K. L-a papat pe paine, si a chemat si un prieten. Dupa 600km, lipsa peste 1 litru. Va dati seama cum m-am simtit ... Nu stiu daca pot sa dau neaparat vina pe ulei, la intoarcerea de la mare am cam tinut-o in 130-140 (din vreo 160), cert e ca l-am concediat instant, am pus Yacco semi sintetic 10W40 si s-a potolit. Abia ulterior am citit ca nu e neaparat bun un ulei sintetic intr-un motor uzat si ca nu e neaparat bun un ulei sintetic intr-un motor care a mers mult timp cu mineral (poate ataca garnituri, poate spala depuneri de la uleiul mineral, etc). Oricum nu stiam cu ce a mers neamtul inaintea mea. Luati punctul meu de vedere ca anecdotic, nu sunt sigur ca asa se intampla la toata lumea. Ceea ce recomand insa cu caldura e ca la primul schimb de ulei sa monitorizati FOARTE atent ce se intampla cu el. 206979[/snapback] ba sa stii ca e bine sa continui cu ce ai inceput! Nu le schimba caracteristicile pe incercate la fiecare schimb Oricum e parerea mea! si iti recomand yacco 10w40 sintetic nu degeaba e oficial la Dakar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.