Sari la conținut

Minskul MEU! (ex) posesori, sariti cu sfaturi


Lt. Navarro
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 86
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:unsure: :bounce: :bounce:

rezolvare la problema: de vazut ce e cu ambreiajul, eventual de reglat (in cel mai rau caz de schimbat discurile) pt ca e clar ca nu debraiaza complet. :rusinica:

227149[/snapback]

pai daca discurile sunt uzate debraiaza muult mai repede

in cel mai rau caz cablul neunss sau s-a slabit reglajul ala de la motor sau mai e nevoie de o bila...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm.. pai sa stii ca!!... cand am pus cablul prima oara, era "intins" bine" si ma durea mana, daca schimbam mai des vitezele. Acum parca merge mai ushor. SI de uns, nu l-am uns, ca n-am cu ce. (trebuia sa iau o seringa, si putin cate- putin, sa bag pe langa , prin camasha, nu?! Dar... (si 3lei noi, daca costa seringa aia si tot e PESTE puterile mele financiare :deh!) In mod normal, ar trebui sa dea si o mica "chestie" (aida un recipiten de vrun fel), cu o picaura de ulei sau vaselina. Ce dreq?! AU pt cablurile de bicla, si n-au pt astea de motor, care costa un tren cu bani!

.In fine..cum pot sa fac sa il mai strang?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai mare lucru sa ungi un cablu. Luai un pic din uleiul de 2t si bagai picatura cu picatura. in rest sunt ferm convins ca Minskul tau n-are nici pe draku (cel mult dereglaj) si tu carcotesti aiurea (si shobolanul face la fel).

La 3000 km cat are minskania n-are nimic ambreiajul in sine, discurile sunt bune, trebuie doar reglat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, ce am zis eu ca are ceva?! :rusinica: :unsure: . Ba chiar merge destul de ok. Dar vreu sa fiu si eu sigur de unele lucrurui, nici n-am zis ca "s-a stricat". Dar eu nu prea stiu mai nimic, despre cum se regeleaza un ambreiaj, o frana.

 

Despre "carcotit".. incerc -repet- si eu doar sa pun cap la cap niste informatii si sa scap de niste nelamuriri.. amestec prea bogat, sau prea sarca? -? consum mare pt 1 minsk, etc.

 

Acu, m-am uitat si eu mai atent la frana fatza. Te-ai uitat si tu atunci=> intrebare mea: sa incerc sa-i mai pun inca un "surub" (sau cum dreq ii zice, pe langa celalt, ca sa mai strang din el- e vorba despre "chestia" aia cu filet, prin care reglezi cablul/frana). Chiar ma indoiesc ca ar fi problema cu sabotii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CU franele am rezolvat-o. Nu-s extraoridnare, ar oricum tim mai bine. Am schimbat cablul, aprpos. Celalalt e inca bun, dar nu la Minsk. Camasa nu are lungimea potrivita.

 

Sunt mai stranse framele acum, dar am impresia ca merge cam franat. Le-am mai "slabit" eu putin, oricum, sunt "stranse" cat sa nu atinga maneta , manerul (masnonul de "gaz") cand firul e intins la max. Totusi, am puns mana pe exterior, la roata fatza, dupa drumuri destul de scurte si erau cam calde.. :crack: Any ideeas?!

 

Si inca ceva VREAU SI EU UN CLAXON CALUMEA!!!. Ar nerge unul de izh pe el?? Sau de dacie? Vreau ceva care sa sune cat-de-cat a claxon, sa mai atentioneze toti idiotii, sa impuna ceva mai mult "respect", dupa cum am zis.

 

Danke...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La chestia cu claxonul subscriu si eu fiindca il folosesc odata la fiecare 200m (nu radeti). Pana acuma am evitat in modul acesta o dacie si o batrana neatenta. Daca vrei cred ca poti sa iti faci tu un clacson dintr-un difuzor k-lumea cu ceva amplificator. Sau bagi direct unul pe baza de aer.... :crack: :crack: :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CU franele am rezolvat-o. Nu-s extraoridnare, ar oricum tim mai bine. Am schimbat cablul, aprpos. Celalalt e inca bun, dar nu la Minsk. Camasa nu are lungimea potrivita.

 

Sunt mai stranse framele acum, dar am impresia ca merge cam franat. Le-am mai "slabit" eu putin, oricum, sunt "stranse" cat sa nu atinga maneta , manerul (masnonul de "gaz") cand firul e intins la max. Totusi, am puns mana pe exterior, la roata fatza, dupa drumuri destul de scurte si erau cam calde.. :crack: Any ideeas?!

 

Si inca ceva  VREAU SI EU UN CLAXON CALUMEA!!!. Ar nerge unul de izh pe el?? Sau de dacie? Vreau ceva care sa sune cat-de-cat a claxon, sa mai atentioneze toti idiotii, sa impuna ceva mai mult "respect", dupa cum am zis.

 

Danke...

231934[/snapback]

nu, nu merge de ij sau de dacia

in cel mai rau caz unul electronic facut cu o goarna de alarma la care modifici ele ctronica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu merge claxon cu baterii, de bicicleta? am vazut la un prieten, are un tignal....

 

cu cablul de frana probabil ca era suficient sa-i modifici pozitia camei (tijei) in care se prinde cablul la butuc, ca sa compensezi lungimea mansonului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Niet, nu era. Cablul ala de frana era de altceva... camasa nu avea lungimea potrivita., Si, desi erau "stranse" la maxim franele, tot nu tineau bine!

Oricum, daca e sa-l tin mai strans, merge franat! :crack: daca e mai "slab" nu mai tine frana...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Sunteti nebuni cu claxonul vostru, mie nu mi-a mers niciodata si sincer nu ma vait, becul de pe neutral mi-a mers exceptional pana am ramas fara bec(in caz de aveti probleme cu el, desurubati la cutie si uitati-va la placuta ce vine pe harta la punctul neutral, vedeti sa faca accea contact saaaaau verificati-va firaraia si becurile)...problema mare la minsk e tremuratul/vibratul din cauza caruia SAR SURUBURILE!!!!! si nici de cum becurile sau claxonul...

Iar ulei slava Domnului i-am pus si ulei de motor si n-a avut nici pe dracu', el are nevoie de ulei pentru nenorocita aia de ungere si printre singurele uleiuri care pot face probleme sunt: cele de bucatarie, cele prea vascoase...cat despre cantitate am pus mereu din ochi si mi-am dat seama dupa zgomot sau fum daca am pus putin sau mult...Minsk-ul e o motocicleta rezistenta si nu e pretentioasa asa ca nu cred ca sunt necesare comportamente ca la carte fata de ele.

 

Asfalt uscat tuturor!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Moshule Pantera, continua sa bagi tu M30 ochiometric in rezervor si dupa o vreme desfa setul si uita-te unde a ajuns calamina (poate gasesti calamina in zone inca neexplorate ale motorului :cheers: ). Asta daca nu cumva ai pus prea putin ulei si iti gripeaza inainte sa apuci tu sa desfaci de buna voie.

 

Cat despre claxoane, in jungla urbana sa circuli fara claxon ii sinucidere zic eu. Eu de asta mi-am luat si casca fara aparatoare la gura, ca pe langa claxon sa pot interactiona si verbal cu ceilalti participanti la trafic si cu pietonii :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu bag M30,si nu numai....de oricare,oloi sa fie..ochiometric..si merge tare si de mult.am bagat odata,aprope un an de ala,de compresor da scotea mult fum peste suta si am renuntat.acu merg cu de ala de dacie la litru,da se simte diferenta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

navarro, ce ai avea tud e facut pe acolo :

- garnitura de la carburator - schimbata. e muci. am pus siliconul ala la TGV, va tine mult, dar ideal e sa faci treaba cum e bine. Mai pune garnitura si deasupra,ti-am aratat unde.

- regleaza plutitorul, vezi ca daca pui doar garnitura, va sta inchisa admisia de benzina , plutitorul e ridicat prea mult de capacul de jos al carburat.

 

In rest, motorul suna bine !

 

Ah, inca ceva: vezi ca mai aveai stricata piesa aia din spatele ghidonului...nu-sh ce tot avea, dar nu mergea cum trebuie... :cheers: Convinge-o ca totul e bine...

 

Hai bafta si sa ai parte de rusnaca ta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Am un cric central. Multumesc mult! :P (stie el cui! :crack: )

Amu ba'etz, problema e: ce arc sa-i pun ca sa stea sus, ridicat, cand nu e pusa pe el motocicleta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Am si eu o oglinda (d-aia cu rama rotunda) pe care am primit-o, pt motor.

Problema e ca tija-suport a ei, are filetul busit si e sor indoita. Aveti careva ustensilele necesare pt a rezolva problema asta! (In Bucuresti).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

ok. trebuie sa ajut un prieten sa ia un minsk.

 

la ce trebuie sa ma uit (belele caracteristice minskului)?

 

cat ulei se pune in benzina? in manualul de pe coltul comunistelor (un pdf) se spune ceva de 20g/litru si 30g/litru in rodaj. mi se pare cam putin... dar 40 e cam mult si chiar si navarro mi'a spus ca se simte ca merge mai "inecata" (nu a fost asta termenul) cu prea mult ulei in benzina. mol arol 2T sau mol sprint cred ca este un ulei destul de bun pt minsk, nu?

 

are cineva o poza a carbului original (am inteles ca are camera de nivel constant din plastic... sau am citit aiurea :blbl: )?

 

cutia de viteze schimba ushor (nipru-style) sau greu si zgomotos (ij planeta 5-style)? pentru vara e de ajuns un T90 de la petrom in cutie, nu? cat ulei "incape" in cutie (700 sau 900 de ml)?

 

cum ati rezolvat problema cu claxonul? am inteles ca problema e ca trebuie sa "tipe" tare cu consum mic de curent ca sa nu moara motorul... ceva electronic cu un tweeter? ma gandesc ca bate la ochi si ar fi primul ciordit/rupt de pe motocicleta. :lol:

 

exista pinioane de schimbat? cu mai multi sau mai putini dinti? :goodposting: [ma gandesc ca nu are atas si bielorusu nu o fi construit din aceasta cauza pinioane de ca cele de 16, 19 sau 21 de dinti ca la ij]

 

Later edit: tocmai am vazut ca Tunaru vinde 2 tipuri de pinioane (cu 14 sau 15 dinti la 130.000). probabil astea sunt singurele optiuni.

 

 

:angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok. trebuie sa ajut un prieten sa ia un minsk.

 

la ce trebuie sa ma uit (belele caracteristice minskului)?

 

cat ulei se pune in benzina? in manualul de pe coltul comunistelor (un pdf) se spune ceva de 20g/litru si 30g/litru in rodaj. mi se pare cam putin... dar 40 e cam mult si chiar si navarro mi'a spus ca se simte ca merge mai "inecata" (nu a fost asta termenul) cu prea mult ulei in benzina. mol arol 2T sau mol sprint cred ca este un ulei destul de bun pt minsk, nu?

 

are cineva o poza a carbului original (am inteles ca are camera de nivel constant din plastic... sau am citit aiurea :lol: )?

 

cutia de viteze schimba ushor (nipru-style) sau greu si zgomotos (ij planeta 5-style)? pentru vara e de ajuns un T90 de la petrom in cutie, nu? cat ulei "incape" in cutie (700 sau 900 de ml)?

 

cum ati rezolvat problema cu claxonul? am inteles ca problema e ca trebuie sa "tipe" tare cu consum mic de curent ca sa nu moara motorul... ceva electronic cu un tweeter? ma gandesc ca bate la ochi si ar fi primul ciordit/rupt de pe motocicleta. :box:

 

exista pinioane de schimbat? cu mai multi sau mai putini dinti? :angryfire: [ma gandesc ca nu are atas si bielorusu nu o fi construit din aceasta cauza pinioane de ca cele de 16, 19 sau 21 de dinti ca la ij]

 

Later edit: tocmai am vazut ca Tunaru vinde 2 tipuri de pinioane (cu 14 sau 15 dinti la 130.000). probabil astea sunt singurele optiuni.

 

 

:blbl:

 

Uleiul.. intre 25 si 30 de ml la litru.. la prea mult... un mai trage la fel de bine, prea putin.. se incinge... daca nu e in rodaj, iarna la grade cu minus poti sa lasi pe sub 25 dar nu mai putin de 20. Mol arol e f bun, se gasea si la shell si pe la alte benzinarii si inainte (sa ia Mol - SHELL-u din ro) - altceva nu stiu ce sa recomand- ideea e ca nu trebe amestecate uleiurile - daca vrei sa schimbi marca, e bine sa golesti rezervoru, si sa pui alt amestec benzen/ulei (nu stiu daca bielorusele sunt asa de mofturoase, dar alte 2t sunt). In caz ca se vrea ulei full sintetic-ala trebuie pus mai mult, dar nu stiu cat. Ala costa si mai mult.. dar protejeaza si ceva mai bine cica.. io zic ca n-are rost la Minsk.. daca era Jawa...

 

Ulei in cutia de viteze - vara T90 - 200de ml zicea Bronto (parca scrie si in cartea aia tehnica care e p-aci pe undeva). Eu am ulei mineral de motor - clasic.. ma gandeam sa-l "schimb asa.. preventiv".

Cutia.. mie imi merge cam ciudat nitel.. sau mai greoi decat cand am luat motorul. Dar.. ajungi sa o "cunosti" dupa o vreme; Eu ma inteleg destul de bine cu a mea desi nu e prea finutza.

 

Carbu original e doar fier pe dinafara, sau asa stiu ca am vazut eu. Daca pui pinion mai mic, cu carb original.. pierzi f mult din demaraj, ceea ce o sa te cam faca moped prin oras, ca or sa te bage toti prin borduri, in schimb vei avea o viteza de croaziera mai mare-ceea ce nu e neaparat un lucru bun.. Viteza max constructiva in talon e 85 km/h la V>/= 90km h iti e deja f greu sa mai opresti in caz de vro urgenta, si ddevine deja mai instabila... eu am luat doar niste mici denivelari la +75km/h (eram pe asfalt uscat si erau destul de line) si a cam inceput s-o ia intr-o parte si intr-alta.. deci.. ramai la original - parea mea personala.

 

Cu claxonu si eu ma chinui sa rezolv cumva.. :goodposting:.. e nasol rau sa n-ai claxon.. si cand merg cu motorul turat (deci cu curent destul) abia il aud eu prin casca. D-apai altu in masina, cu izolatie fonica, muzcica etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iata ca m-am pricopsit si eu cu un minsk! :goodposting:

 

Cam ce am de intrebat deocamdata? Pai....

 

1)De care ulei si CAT (de amestect) ii puneti?

2)A avut careva vrun minsk caruia CHIAR sa ii mearga becul de "neutral"?

si at last but NOT LEAST:

3) De unde mama dreq ii iau si eu un claxon care sa se potriveasca pe instalatia asta (12V - magnetou) si sa fie TARE?!. Eventual sa nu ma trezesc ca raman fara curent? Asta pe care il am acum e de-a dreptul COMIC. Vreu unul care sa impuna mai mult... (cum sa zic?) RESPECT!

 

4)IMI TREBE UN LANT CU LACAT SAU UN ANTIFURT!! ARE CAREVA DE IMPRUMUT?! Ca bani am zero deokmdata. (abia i-am facut RCA, si mai am doar cativa vapori de benzina in rezervor).

Promit ca ma revansez

 

Astept raspunsuri! :blbl: Va multumesc!

Bafta si asfalt uscat!

 

PS: Facem acel club de Minskuri?! :angryfire:

1 punei luei de la prista oli 2t

2 a lui baluba16

3 pune-i clax. de scutere coincid

4 nu stiu

 

 

Am si eu o oglinda (d-aia cu rama rotunda) pe care am primit-o, pt motor.

Problema e ca tija-suport a ei, are filetul busit si e sor indoita. Aveti careva ustensilele necesare pt a rezolva problema asta! (In Bucuresti).

1 I-a un tarot de metric 6, si da-i filet in ghidon

2 i-a o filiera si ga filet tot de 6 peste cel de la oglonda

3 infiletezi oglinda

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK... da' are careva idee CAT costa un claxon de scuter?... ca nu cred ca-i tocmai eftin..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...