ThunderByte Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 Bai hamalule ca sa stii si tu despre ce e vorba si cum s-a ajuns la atatea discutii. Belbody zicea ca pompa de apa e actionata in mod direct de arbore prin lant iar bogdanawo zicea ca pompa e direct pe arbore adica fara alte sisteme intre ele adica cum ar fi la masina pe curea. ORICE E PE MASINA SAU MOTO ESTE ANGRENAT DE MOTOR INTR-UN FEL SAU ALTUL BAI TARANILOR OLIGOFRENI. Chiar si hamal de-as fi tot nu as fi asa de prost ca tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 (editat) Bai hamalule ca sa stii si tu despre ce e vorba si cum s-a ajuns la atatea discutii. Belbody zicea ca pompa de apa e actionata in mod direct de arbore prin lant iar bogdanawo zicea ca pompa e direct pe arbore adica fara alte sisteme intre ele adica cum ar fi la masina pe curea. ORICE E PE MASINA SAU MOTO ESTE ANGRENAT DE MOTOR INTR-UN FEL SAU ALTUL BAI TARANILOR OLIGOFRENI. Nu despre asta e vorba in discutia noastra ci despre solutia tehnica adoptata. uite de la ce a pornit discutia, cretinul pamantului, ti-am mai spus, nu mai incerca sa te scoti aiurea! cuvintele tale de retardat oligofren emo scuterist vorbesc de la sine! In 14-15 ani de mecanica n-am auzit de un astfel de lichid, incearca sa bagi antigel concentrat 100% ca eu asa am facut la o masina dar n-as zice ca se simtea ceva.Problema la mobre e ca pompa de apa e angrenata de cutie si pana nu misti mobra de pe loc nu circula apa decat in sistem "sifon" si de aia se incinge, eu am rezolvat problema altfel, nu ma bag in zonele unde se merge bara la bara de nici cu moto nu te poti strecura. Editat August 19, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 (editat) uite de la ce a pornit discutia, cretinul pamantului, ti-am mai spus, nu mai incerca sa te scoti aiurea!cuvintele tale de retardat oligofren emo scuterist vorbesc de la sine! "eu am rezolvat problema altfel, nu ma bag in zonele unde se merge bara la bara de nici cu moto nu te poti strecura." Bai bisexualule, Daca aveai si tu in Buzau o strada ca Mihai Eminescu din Bucuresti ai fi inteles despre ce e vorba, sau ca Magheru la anumite ore unde nici cu scuteru' nu mai razbati. Editat August 19, 2008 de lznicu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 (editat) "eu am rezolvat problema altfel, nu ma bag in zonele unde se merge bara la bara de nici cu moto nu te poti strecura." Bai bisexualule, Daca aveai si tu in Buzau o strada ca Mihai Eminescu din Bucuresti ai fi inteles despre ce e vorba. exista strada Mihai Eminescu si in Buzau iar faci confuzie de termeni, ca o pun cu 2 femei simultan nu inseamna ca sunt bisexual ci pervers! Editat August 19, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 (editat) exista strada Mihai Eminescu si in Buzau iar faci confuzie de termeni, ca o pun cu 2 femei simultan nu inseamna ca sunt bisexual ci pervers! Nu ma lache, tu esti bisexual pt ca ti-o tragi si la anuseni. Cararea asta o numesti tu strada? Iar deturnezi subiectul? Editat August 19, 2008 de lznicu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 Pe forumurile de afara nu vezi pic de XXX intre oameni, discutiile au loc civilizat, scopul fiind imbogatirea informatiei de pe forum.Dar asta e, in Romania oamenii au mai mult orgoliu decat creier. Si ma refer la voi toti, nu numai la iznicu asta care, pana la urma, a dat'o cu batul in balta spunand ca pompa de apa e antrenata de cutie si NU SE INVARTE cand stai pe loc. PS: prost, destept, nu conteaza. dezbateti ideile, nu oamenii. Ai dreptate, eu la un moment dat incetasem dar cand ii vad... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 Ai dreptate, eu la un moment dat incetasem dar cand ii vad... Uoi sa-mi bag ... ne vezi ??? "Prost sa fii noroc ca esti" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 (editat) Pe forumurile de afara nu vezi pic de XXX intre oameni, discutiile au loc civilizat, scopul fiind imbogatirea informatiei de pe forum.Dar asta e, in Romania oamenii au mai mult orgoliu decat creier. Si ma refer la voi toti, nu numai la iznicu asta care, pana la urma, a dat'o cu batul in balta spunand ca pompa de apa e antrenata de cutie si NU SE INVARTE cand stai pe loc. N-am spus asta ca nu se-nvarte pompa, eu cand scriu nu stau sa detaliez, mai degraba exprim ce cred. Daca faci o comparatie intre pompele auto si cele moto ai sa vezi ca la auto turatia pompei e mult mai mare si impinge apa printr-o tubulatura mai mare si intr-un radiator cu celule mai multe circuland astfel apa mai repede. La moto turatia e mult mai mica, furtunele ca pe deget, radiator cu mai putine celule. Raman la ideea ca la mobre sistemul de racire e deficitar cand stai pe loc sau mergi f incet. Multi se plang ca atunci cand merg pe aglomeratie mare li se incinge motorul (se aprinde becul), lucru care nu se intampla la auto. Editat August 19, 2008 de lznicu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 (editat) N-am spus asta ca nu se-nvarte pompa, eu cand scriu nu stau sa detaliez, mai degraba exprim ce cred. Daca faci o comparatie intre pompele auto si cele moto ai sa vezi ca la auto turatia pompei e mult mai mare si impinge apa printr-o tubulatura mai mare si intr-un radiator cu celule mai multe circuland astfel apa mai repede.La moto turatia e mult mai mica, furtunele ca pe deget, radiator cu mai putine celule. Raman la ideea ca la mobre sistemul de racire e deficitar cand stai pe loc sau mergi f incet. Multi se plang ca atunci cand merg pe aglomeratie mare li se incinge motorul (se aprinde becul). Mai bine ca nu stai sa detaliezi ca ne-am prinde draq cat de prost esti tu defapt, si normal ca exprimi ce crezi, cum gandea mintea aia a ta inceata ca ne-am prins de prostia ce zace in tine ??? Ma retardule da la ce turatie ajunge o mobra si la ce tuarie ajunge o masina, (cuvant jignitor), nu e normal ca la motocicleta sa fie turatia mai mica la pompa de apa fatza de turatia motorului, si nu compara tu un motor de 1400 cmc unde poti pune un radiator cat capu ala a tau mare si sec cu unu de 800 de cmc ce e de 3 ori mai compact ca cel de masina, unde poti pune un radiator de 30x30 maxim Editat August 19, 2008 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icv45 Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 N-am spus asta ca nu se-nvarte pompa, eu cand scriu nu stau sa detaliez, mai degraba exprim ce cred. Daca faci o comparatie intre pompele auto si cele moto ai sa vezi ca la auto turatia pompei e mult mai mare si impinge apa printr-o tubulatura mai mare si intr-un radiator cu celule mai multe circuland astfel apa mai repede.La moto turatia e mult mai mica, furtunele ca pe deget, radiator cu mai putine celule. Raman la ideea ca la mobre sistemul de racire e deficitar cand stai pe loc sau mergi f incet. Multi se plang ca atunci cand merg pe aglomeratie mare li se incinge motorul (se aprinde becul), lucru care nu se intampla la auto. inafara de cele cu racire pe aer, nu cred ca e deficitar, daca motorul are racirea pe apa in mod normal ar trebui sa mearga fara probleme stand pe loc. ex. ktm meu nu a fiert niciodata in trafic ori cat am stat cu el, pe cand la un prieten ii fierbe de fiecare data si pana sa vada ca al lui fiebe si al meu nu i se parea normal asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 (editat) inafara de cele cu racire pe aer, nu cred ca e deficitar, daca motorul are racirea pe apa in mod normal ar trebui sa mearga fara probleme stand pe loc. ex. ktm meu nu a fiert niciodata in trafic ori cat am stat cu el, pe cand la un prieten ii fierbe de fiecare data si pana sa vada ca al lui fiebe si al meu nu i se parea normal asta Am doi amici care au problema asta in aglomeratie, dupa ce prind un pic de liber scade acul imediat. Unul are Kawasaki R6n (cumparat de nou) iar celalalt un Intruder. Mobra mea de exemplu se-ncinge la limita (nu se aprinde becul) dar se simte. Culmea e ca Uralul asa racit pe aer cum e el nu facea figuri, se simtea ca se-ncinge mai tare dar nu chitaia, ce-i drept ii bagam un pic de ulei 2T in benzina. Editat August 19, 2008 de lznicu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata Dan Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 Nu ma lache, tu esti bisexual pt ca ti-o tragi si la anuseni. Cararea asta o numesti tu strada? Iar deturnezi subiectul? Ca sa stii pe viitor, Alt+Print Screen iti face screenshot numai la fereastra activa, si nu la tot ecranul, deci nu va trebui sa te lauzi la toti ca ai net wireless Cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icv45 Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 Am mai auzit asta, r6 fierbe sau doar se ridica temperatura? are concentratia de antigel care trebuie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 (editat) Ca sa stii pe viitor, Alt+Print Screen iti face screenshot numai la fereastra activa, si nu la tot ecranul, deci nu va trebui sa te lauzi la toti ca ai net wireless Cele bune. Merci, chiar nu stiam. Wirelessu' detecteaza ceva de la vecini ca netul il am pe cablu. Editat August 19, 2008 de lznicu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 (editat) Ce prostie cu pompa e actionata de cutie si asa mai departe... Imi fierbe motorul ca sta pe loc - apa ajunge la un anumit grad unde incepe ventilatorul. Lznicule - la masina nu auzi ventilatorul neam din masina - decat daca o fi vreo rabla de dacie...d-aia nu vezi tu ca se incinge. Si la cata radiatorul il are o masina si ventilator - mai ales ca sunt ascunse la umbra sub capota cat si tot motorul, nu vei ajunge in veci la temperatura pe care o are o motocicleta cand stai cu ea la semafoare. Cand vei merge cu masina la 10.000 ture - sa ma anunti si pe mine. Masina normala de strada...si strict sa fie a ta. Editat August 19, 2008 de Survolaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icv45 Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 si la auto variaza temperatura intre 110 si 85 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 (editat) Ce prostie cu pompa e actionata de cutie si asa mai departe... Imi fierbe motorul ca sta pe loc - apa ajunge la un anumit grad unde incepe ventilatorul. Lznicule - la masina nu auzi ventilatorul neam din masina - decat daca o fi vreo rabla de dacie...d-aia nu vezi tu ca se incinge. Si la cata radiatorul il are o masina si ventilator - mai ales ca sunt ascunse la umbra sub capota cat si tot motorul, nu vei ajunge in veci la temperatura pe care o are o motocicleta cand stai cu ea la semafoare. Cand vei merge cu masina la 10.000 ture - sa ma anunti si pe mine. Masina normala de strada...si strict sa fie a ta. Tare asta, mai nou se-ncinge motorul de la soare. Ventilatorul pleaca la 95 grade (optional se poate cumpara termocupla de 88 grade), la masinile facute dupa '93-'94 chiar si la 105 grade. Sa-ti dau un exemplu, Opel Vectra A 1994, motor 2000cmc, prima treapta la ventilator pleaca la 95 grade pe turatie mica, daca nu face fata pleaca a doua treapta la 105 grade dar pe turatie mare. Nu uita ca o masina consuma mai multa benzina decat o mobra si are si capacitate mai mare automat are nevoie si de radiator mai mare. Deci ramane in picioare ce am zis eu si anume ca mobrele sunt deficitare in aglomeratie mai ales ca ele n-au fost gandite sa stai pe loc. si la auto variaza temperatura intre 110 si 85 Asa este dar numai la modelele relativ recente, pana in anii 90 nu pupai 100 grade la un motor. Am mai auzit asta, r6 fierbe sau doar se ridica temperatura? are concentratia de antigel care trebuie? Se ridica prea mult, de fiert nu fierbe. E noua mobra, nu de la antigel. La moto turatia e mult mai mica (normal, fiindca in general zona rosie e la 2-3x mai "incolo" ca la auto, iar daca s'ar invarti ca o turbina palele nu prea ar mai trage apa), furtunele ca pe deget (normal, viteza mai mica a apei e compensata prin furtune mai mici, astfel in cat debitul sa fie suficient), radiator cu mai putine celule (aici asta este, spatiul disponibil dicteaza in general dimensiunea maxima a radiatorului. Totusi, de exemplu, la CBR1000RR din 2004 au reusit sa inghesuie un radiator imens, iar racirea e deosebita). Raman la ideea ca la mobre sistemul de racire e deficitar cand stai pe loc sau mergi f incet (Nu e deficitara, in general calculele sunt facute foarte bine. Majoritatea sistemelor de racire reusesc sa tina apa la o temperatura de maxim 108-110grd, chiar si stand pe loc 10minute la 40grd. Insa asta in conditiile in care antigelul si apa sunt in proportie 1:1 (nu doar antigel cum spuneai), sistemul e bine aerisit si toate componentele sistemului de racire functioneaza ok). Multi se plang ca atunci cand merg pe aglomeratie mare li se incinge motorul (se aprinde becul) (sa inlocuiasca lichidul de racire, sa aeriseasca sistemul si sa verifice daca termostatul, termocupla si releul ventilatorului lucreaza corect - in 99% din cazuri astea sunt cauza), lucru care nu se intampla la auto. Punctezi niste chestii dar de fapt confirmi exact ce afirm eu. Treaba cu antigelul am probat-o acum vreo 7 ani pe un Opel Commodore (2500 cc) si nu pt ca incingea ci din curiozitate. Modelul asta de Opel nu incinge nici daca ti-ai dori. Multi vorbesc de 108-110 grade, aceasta temperatura nu este atinsa decat in orase, la drum nu sta nici un motor la temperatura asta. Editat August 19, 2008 de lznicu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icv45 Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 (editat) Asa este dar numai la modelele relativ recente, pana in anii 90 nu pupai 100 grade la un motor. Se ridica prea mult, de fiert nu fierbe. E noua mobra, nu de la antigel. pana s-a facut sistemul de racire sub presiune si a ridicat punctul de fierbere daca nu fierbe e normal, de oscilat si la masini oscileaza mereu dar acul ramane pe 90 si cand temp. motorului ajunge la 110 e solutia tehnica adoptata de constructori sa nu le mai vina masinile in service si sa ii explice lui "ghita" ca e normal, el crezand ca vrei sa-l pacalesti si nu vrei sa ii repari masina in garantie Editat August 19, 2008 de icv45 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 (editat) Asta e din putul gandirii, plin cu apa din dejectii. Incep sa inteleg trioul de nebuni de mai sus. Sa te intreb eu din putul gandirii, tu vrei sa zici ca mobrele sunt facute sa stai in coloana la semafor? sau sa traversezi orasul in doua ore? sa fim seriosi. Ai pomenit de radiatorul imens de la Honda, oare de ce are nevoie de un radiator imens? Nu cumva ca sa raceasca mai bine? despre cat de "mult" ar trebui sa se ridice temperatura? :huh:sau cu impresiile tale Avand in vedere ca ajunge pe rosu.................................................. . N-am comparat cu alt R6. Editat August 19, 2008 de lznicu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 Ce prostie cu pompa e actionata de cutie si asa mai departe... Imi fierbe motorul ca sta pe loc - apa ajunge la un anumit grad unde incepe ventilatorul. Lznicule - la masina nu auzi ventilatorul neam din masina - decat daca o fi vreo rabla de dacie...d-aia nu vezi tu ca se incinge. Si la cata radiatorul il are o masina si ventilator - mai ales ca sunt ascunse la umbra sub capota cat si tot motorul, nu vei ajunge in veci la temperatura pe care o are o motocicleta cand stai cu ea la semafoare. Cand vei merge cu masina la 10.000 ture - sa ma anunti si pe mine. Masina normala de strada...si strict a ta. Vezi ca Dacia n-are electroventilator, are "paleti" (fier apoi i-au facut din plastic) asa ca n-ai ce sa auzi. In anii 80 a aparut cu electroventilator dar au renuntat pe urma deoarece sistemul pe paleti era mai eficient. Dupa anii 90 au exportat niste modele in America de Sud ce aveau si paleti electroventilator. Si ca o paranteza, Daciile intretinute corect nu aveau probleme cu racirea. nu, m'ai prins. sunt facute sa mergi cu ele la fix 90km/h, si numai in afara orasului. Stii bine ce vreau sa zic dar te-ncapatanezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 (editat) era mai eficient nu ca si performanta, ci ca si fiabilitate. termocuplele era muci, ba nu cuplau si fierbea ciorba, ba ramanea cuplata si consuma bateria (ventilatorul mergea indiferent de prezenta cheii in contact), ba releele faceau figuri. referitor la moto, moto care sunt vandute pentru STREET USE sunt proiectate si testate (de catre ingineri cu diploma ) pentru orice fel de conditii meteo care se intalnesc in viata reala. asta ca sa nu mai sustii aberant ca sunt facute doar sa mearga, nu sa stea la semafor. Cea mai frecventa problema era ca nu cuplau si se ardeau garniturile de chiulasa pe banda. Ref la moto bineinteles ca nu sunt gandite doar sa mergi cu ele dar nici sa stationezi cat stationezi in Bucuresti. Una e sa prinzi un semafor de doua ori si una e sa faci de la Obor pana la D-na Ghica o jumatate de ora, la asta ma refeream. Acum 12 ani am avut o Lada 1500, i-am scos electroventilatorul si i-am pus paleti, niciodata nu mi-au placut solutiile electrice, nu te poti baza pe ele suta la suta. PS: Inginerii sunt japonezi, nemti sau italieni asa ca nu e acelasi lucru. Adica la ei un inginer daca e bun iese-n fata, la noi emigreaza pt ca aia slabi (dar cu relatii) le-au luat locul. Acesta este motivul pt care in Romania industria auto-moto e la pamant. Editat August 19, 2008 de lznicu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 (editat) Cea mai frecventa problema era ca nu cuplau si se ardeau garniturile de chiulasa pe banda. Ref la moto bineinteles ca nu sunt gandite doar sa mergi cu ele dar nici sa stationezi cat stationezi in Bucuresti. Una e sa prinzi un semafor de doua ori si una e sa faci de la Obor pana la D-na Ghica o jumatate de ora, la asta ma refeream. Acum 12 ani am avut o Lada 1500, i-am scos electroventilatorul si i-am pus paleti, niciodata nu mi-au placut solutiile electrice, nu te poti baza pe ele suta la suta. PS: Inginerii sunt japonezi, nemti sau italieni asa ca nu e acelasi lucru. Adica la ei un inginer daca e bun iese-n fata, la noi emigreaza pt ca aia slabi (dar cu relatii) le-au luat locul. Acesta este motivul pt care in Romania industria auto-moto e la pamant. impusca-te, ba! ti-am zis, ori esti frustrat pentru ca nu ai reusit sa termini o facultate, dar, se stie clar ca dobitoacele ca tine nu o pot face, ori insistenta ta oarba vomita din jocurile erotice pe care le practici cu nevasta-ta, fiind din nou frustrat, dar, in acest caz, din cauza faptului ca tu trebuie sa iei mereu rolul de prost. asta e. Editat August 19, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 impusca-te, ba! ti-am zis, ori esti frustrat pentru ca nu ai reusit sa termini o facultate, dar, se stie clar ca dobitoacele ca tine nu o pot face, ori insistenta ta oarba vomita din jocurile erotice pe care le practici cu nevasta-ta, fiind din nou frustrat, dar, in acest caz, din cauza faptului ca tu trebuie sa iei mereu rolul de prost. asta e. Bai labarule cu cont pe sentimente.ro, vezi ca a mai zis cineva tot pe forumu asta ca te joci cam mult cu degetele-n poponeata la tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 (editat) era mai eficient nu ca si performanta, ci ca si fiabilitate. termocuplele era muci, ba nu cuplau si fierbea ciorba, ba ramanea cuplata si consuma bateria (ventilatorul mergea indiferent de prezenta cheii in contact), ba releele faceau figuri. referitor la moto, moto care sunt vandute pentru STREET USE sunt proiectate si testate (de catre ingineri cu diploma ) pentru orice fel de conditii meteo care se intalnesc in viata reala. asta ca sa nu mai sustii aberant ca sunt facute doar sa mearga, nu sa stea la semafor. mah asta e terorist ... nu-i vorbi de ingineri ca acum se aprinde ... omu are ceva cu cei cu diploma PS: Inginerii sunt japonezi, nemti sau italieni asa ca nu e acelasi lucru. Adica la ei un inginer daca e bun iese-n fata, la noi emigreaza pt ca aia slabi (dar cu relatii) le-au luat locul. Acesta este motivul pt care in Romania industria auto-moto e la pamant. de cand comentezi tu cand e vorba de ingineri mah, si mai ales cuvinte oarecum frumoase ca sa zic asa ... parca aveai ceva cu aia cu diploma ... Acum 12 ani am avut o Lada 1500, i-am scos electroventilatorul si i-am pus paleti, niciodata nu mi-au placut solutiile electrice, nu te poti baza pe ele suta la suta. Trebuia sa ramai draq la Lada ta, de ce incerci sa faci ceva la care nu te pricepi ... si apropo daca nu iti plac solutiile electrice nu ar fi mai bine sa scoti toate ventilatoarele din comp-ul tau si sa faci un ansamblu cu pinioane sa dai la pedale ca sa mearga comp-ul, ca si asa nu ai tu incredere in solutiile electrice si mai faci si miscare cat stai la comp Editat August 19, 2008 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 (editat) Bai labarule cu cont pe sentimente.ro, vezi ca a mai zis cineva tot pe forumu asta ca te joci cam mult cu degetele-n poponeata la tine. Imginatia ta in materie de sex e foarte bogata, dar nu mai spune ca fac altii chestii pe care tu le-ai dori ... pitic schoip si pervers ce esti Editat August 19, 2008 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.