scaf Postat Iulie 14, 2005 Share Postat Iulie 14, 2005 Salut ! ...v-am mai spus eu ca am mai tot ramas cu rusoaica mea in drum ! .... si multumita lui Apard acu' imi iau 1 baterie de rezerva ! dar ete fenomen : merg cu moto meu ~ 15-20 Km si deodata se opreste motorul ! (asta daca merg cu luminile aprinse !!! ...specific ca pe far am halogen de 55W..dar acelasi fenomen il face si cu bec normal )..am fost si la electrician auto , la vazut si @Kombat , am efectuat diferite masuratori ... si mai toata lumea (exceptie @kombat !)...s-a scarpinat intre urechi !!! ..in fine fenomenul este la ralanti cu luminile stinse am ~ 13,7V ...cum aprind becurile(faza scurta ) scade undeva la 11,5 V...iar cu faza lunga la 11V ..daca sting luminile ...voltajul isi revine !..ce mama dracului ar putea fi ??? p.s. @Kombat spune ca ar fi de la carbuni ca nu ar presa Klumea ...ce parere aveti ? (cu aceasi carbuni pana nu demult a mers perfect ...)...si inca ceva nu imi face figura cu pana de curent ritmic ! tnx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTOBRAND Postat Iulie 14, 2005 Share Postat Iulie 14, 2005 Verifica releul de incarcare shi puntea de diode.. daca ai asha ceva... la Ij jupiter4 nu ma pricep... Dar ia shi asta in calcul!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kombat Postat Iulie 14, 2005 Share Postat Iulie 14, 2005 scaf treci pe la mine sa-l aprofundam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Iulie 14, 2005 Share Postat Iulie 14, 2005 1. kombat poate sa aibe dreptate cu presatu carbunilor 2. poate sa fie o dioda impuscata si nu iti redreseaza bine 3. ai o rezistenta de contact pe undeva 4. vreo spira in scurt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
serviceumi Postat Iulie 14, 2005 Share Postat Iulie 14, 2005 Curata bine colectorul cu smirghel fin, pune carbuni noi si verifica puntea de diode de sub sa, una cate una, decuplate din circuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alveola Postat Iulie 14, 2005 Share Postat Iulie 14, 2005 Sau verifica contactele din contactul de chei... am avut si eu problema asta la Nipru.. Era oxidat plusul din contacul de chei... pana la urma s-a topit, in semn de protest Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iulie 14, 2005 Share Postat Iulie 14, 2005 Daca ai far de 55w e normal ca la turatie mica sa-ti scada considerabil tensiunea pe baterie; chiar cu bec normal de 40/45 la turatie mica alternatorul nu face fata. Eu mi-am montat un voltmetru cu leduri in bord si vad ca defiecare data cand opresc la semafor se aprinde ledul rosu, dar cum turez putin revine pe verde. Cand aveam si eu bec de 55W mergeam cam 8 sau 16 km pe zi , 4 zile la rand prin oras iar bateria daca o masuram cu motoru oprit nu trecea de 12.4V; a 5 zi din saptamana faceam un drum de 20km in afara din oras si isi revenea bateria asa , ca nu trebuia sa o incarc pe redresor dar eram cam la limita. Acum am bec normal si merge bine, nu mi se descarca indiferent cat de mult merg prin oras. O cauza ar putea fi carbunii, am mai patit si eu; curata inelele colectoare si verifica arcurile sa nu fie prea slabe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 15, 2005 Share Postat Iulie 15, 2005 vezi sa nu ai joc in ambialaj sau carbunii sa nu culiseze bine, sau releul nasol sau firele care merg la relei inadite si cu nade oxidate. Bec halogen de 40/45 se gaseste la magazinele cu piese de origine dacia (bec original de supernova). Daca nu ii dati de cap o rezolv eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scaf Postat Iulie 15, 2005 Autor Share Postat Iulie 15, 2005 (editat) vezi sa nu ai joc in ambialaj sau carbunii sa nu culiseze bine, sau releul nasol sau firele care merg la relei inadite si cu nade oxidate. Bec halogen de 40/45 se gaseste la magazinele cu piese de origine dacia (bec original de supernova). Daca nu ii dati de cap o rezolv eu 203298[/snapback] salut !...pai ce legatura este intre ambielaj si faptul ca raman fara curent ???... daca schimb bateria cand raman in pana de curent porneste si merg cu ea inca x Km buni ...lamureste-ma si pe mine ! Editat Iulie 15, 2005 de scaf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 15, 2005 Share Postat Iulie 15, 2005 jocul in ambielaj poate genera frecare intre rotor si stator si se poate arde rotorul, sau poate produce fenomenul de 'plutire' a carbunilor, adica la fiecare rotatie carbunii sunt aruncati in sus si nu au timp sa revina pe cercurile alea de cupru. Se poate intampla ca sub carbuni sa fie ulei si astia sa nu mai faca contact calumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Iulie 15, 2005 Share Postat Iulie 15, 2005 Nu ai scris ce tensiune era atunci cand e motorul oprit?!? Dupa scrisele tale practic nu ai incarcare deloc. Si cand mergi cu farul stins se descarca bateria?!? O tensiune la baterie de sub 12 volti daca este "complet incarcata" inseamna ca este un element defect in baterie..trebuie sa schimbi bateria.. Reglajul releului de incarcare (daca este mecanic) se face cu o baterie bine incarcata.. Poti avea caderi de tensiune la cutia de sigurante, sigurante improvizate.. Vezi daca siguranta nu e defecta de la excitatie... (p.s. si eu am patit ca se miscau sigurantele de la vibratii si se oprea motorul...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iulie 15, 2005 Share Postat Iulie 15, 2005 daca are instalatia originala nu are sigurante! joc in ambielaj este posibil dar atunci ai avea si vibratii foarte mari (ai??) carbunii s-ar putea sa fie uzati si atat s-ar putea sa ai un contact imperfect! eu asa am avut, unul din carbuni nu facea contact bine la releu (era un papuc care juca pe acolo) si aveam un fel de juma' de incarcare! adica ziua mergeam perfect (martorul varia in functie de intensitate) si bateria se incarcasi puteam sa folosesc semnalizatoarele ca nu le foloseam mult! noaptea in schimb dupa 3-4 km imi facea figuri! am bagat papucul ala la loc si s-a rezolvat problema! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Iulie 16, 2005 Share Postat Iulie 16, 2005 IJ Jupiter 4 nu are sigurante??? Ups.. scuze ... (ce pana mea rusii nu au copiat chiar tot de la MZ , sau aceasta o fi o inbunatatire ) Ori cum sa verifici firele, cum zic si ceilalti ...sa nu fie intrerupt ceva... Valorile de tensiune la Mz... cred ca sunt valabile si pentru ij: Tensiunea stabilizata fara sarcina : 13.8-14.6 Tensiunea stabilizata la saracina maxima( cu toate luminile aprinse): 13.0 - 13.5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scaf Postat Iulie 18, 2005 Autor Share Postat Iulie 18, 2005 (editat) Salut !...cred ca @Kombat a avut dreptate ..si anume am intins un arc de la un carbune si acum am 12, ceva volti indiferent ca am luminile stinse , aprinse (faza lunga sau scurta ...)!, nu am mai avut probleme (cel putin cu curentul...) singura chestie (care din cate am inteles este normala ) este ca, atunci cand aprind luminile ...scade turatia motorului (dar nu moare ... )! p.s. ..da! Jupiter 4 nu are sigurante ! (cand o sa-i schimb instalatia electrica o sa-i pun ...) Editat Iulie 18, 2005 de scaf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.