gianni_83 Postat Iunie 23, 2008 Share Postat Iunie 23, 2008 la inceput a pornit, apoi a inceput usor sa scada turatia pana s-a oprit,am avut senzatia ca nu mai are benzina,dar i-am mai pus si tot asa.Se aude ceva anormal...Va rog bagati un ochi poat ema ajutati cu un sfat.Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
batranul_lup2000@yahoo.com Postat Iunie 23, 2008 Share Postat Iunie 23, 2008 Salut.verifica sigurantele si vezi cum sunt bujiile,oricum trebuie sa dai mai multe detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 23, 2008 Share Postat Iunie 23, 2008 (editat) detalii omule ... ti s-a intamplat dintr-o data ... mai avea antecedente sau nu ... DETALII !!! Editat Iunie 23, 2008 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Iunie 24, 2008 Share Postat Iunie 24, 2008 la inceput a pornit, apoi a inceput usor sa scada turatia pana s-a oprit,am avut senzatia ca nu mai are benzina,dar i-am mai pus si tot asa.Se aude ceva anormal...Va rog bagati un ochi poat ema ajutati cu un sfat.Multumesc din clipul postat de tine nu am inteles decat ca nu porneste..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawasaki_axx Postat Iunie 24, 2008 Share Postat Iunie 24, 2008 la inceput a pornit, apoi a inceput usor sa scada turatia pana s-a oprit,am avut senzatia ca nu mai are benzina,dar i-am mai pus si tot asa.Se aude ceva anormal...Va rog bagati un ochi poat ema ajutati cu un sfat.Multumesc busonul de sub rezervor cum era pe on ,of ,rez ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gianni_83 Postat Iunie 24, 2008 Autor Share Postat Iunie 24, 2008 Aseara mi s-a intampla dintr-o data.In filmulet daca ascultati atent se aude parca scapa ceva,nu stiu,dar se aude de pe partea stanga.La inceput pornise,dar nu se accelera si ii scadea turatia pana se oprea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SEBYK Postat Iunie 24, 2008 Share Postat Iunie 24, 2008 Sa inteleg ca ai mers cu ea...dar la un moment dat nu a mai vrut nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gianni_83 Postat Iunie 24, 2008 Autor Share Postat Iunie 24, 2008 aseara cand am vrut sa plec cu ea a pornit normal,si cand incercam sa o accelerez scadea turatia..m-am gandit ca nu mai era benzina si am mai pus in ea ca aveam in casa si iar am pornit-o iar a scazut turatia pana s-a oprit, si a 3-a oara cand am vrut sa o pornesc invartea putin,apoi cum se aude si in filmulet,parca scapa ceva la demaror nu stiu e un sunet care cred ca are legatura si cu aprtea electrica ca se vede ca scade si intensitatea luminii din bord cand se aude chestia aia. Ultima oara cand am mers cu ea nu a facut nici o problema m-a adus acasa perfect...mai incerc azi sa umblu si la releul de pornire poate are leg cu ala sa nu faca atingere cumva.filmez si postez apoi..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Iunie 24, 2008 Share Postat Iunie 24, 2008 (editat) aseara cand am vrut sa plec cu ea a pornit normal,si cand incercam sa o accelerez scadea turatia..m-am gandit ca nu mai era benzina si am mai pus in ea ca aveam in casa si iar am pornit-o iar a scazut turatia pana s-a oprit, si a 3-a oara cand am vrut sa o pornesc invartea putin,apoi cum se aude si in filmulet,parca scapa ceva la demaror nu stiu e un sunet care cred ca are legatura si cu aprtea electrica ca se vede ca scade si intensitatea luminii din bord cand se aude chestia aia.Ultima oara cand am mers cu ea nu a facut nici o problema m-a adus acasa perfect...mai incerc azi sa umblu si la releul de pornire poate are leg cu ala sa nu faca atingere cumva.filmez si postez apoi..... nu mai filma ca oricum nu se intelege daca scapa ceva cand dai la demaror, atunci trebuie sa fie acel pinion-bendix care se afla sub volantul cu magneti (alternator starter one way clutch) daca iti scade turatia pana se opreste si nu se accelereaza, verifica filtrul de aer sa nu fie imbacsit. apoi, daca defectul persista, revii cu noi detalii si ma mai gandesc. Editat Iunie 24, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gianni_83 Postat Iunie 27, 2008 Autor Share Postat Iunie 27, 2008 Am stat ieri toata ziua si am curatat filtru aer,bujii,care sunt iridiu, am dat cu spray de curatat carburatoare,am dat si laautomat fara bujiii,am pornit-o normal cum o pornesc mereu,cu soc tras, iar dupa cateva secunde l-am scos, a inceput sa scoata incet incet fum alb,sa miroasa a ulei dupa care turatia a scazut treptat pana s-a oprit.Am lasat-o asa,iar azi am incercat sa o pornesc dupa cum se vede si in filmulet,slaba calitatea imaginii,dar sunetul e mai important.Mentionez ca nuam luat mana de pe automat si a fost o singura incercare de a o porni. Acum ma gandesc cum ar putea sa imi intre ulei in camera de ardere tinand cont ca asta mi s-a intamplat dintr-o data,foarte subit dupa ce ma adusese acasa in perfecta stare de functionare,segmentii nu se uzeaza asa peste noapte,mai degraba cred ca ar putea sa mi se fi dereglat distributia,dar nu inteleg care ar fi legatura cu sunetul de pe partea stanga,se aude ca si cum scapa ceva.(a nu se confunda cu sunetul pe care il face releul de pornire cand ai baterie slaba) V-as ruga sa va dati cu parerea.Incerc sa elimin din problema diferite situatii cum ar fi rezervor pe off,sau baterie slaba,alternator defect,releu incarcare ars,ulei sub nivel sau peste nivel,bloc motor fisurat(daca o curat porneste din prima cheie,deci are compresie). Ce mi se mai parea ciudat era un zornait pe care il auzeam cateodata mai puternic la o anumita turatie,si am tot incercat sa imi dau seama sa nu fie vreun surub slabit la carena sau parbriz,dar nu am reusit sa aflu de unde se auzea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghostrider Postat Iunie 27, 2008 Share Postat Iunie 27, 2008 iti recomand sa te deplasezi la un service pt o constatare..(nu poate sa te coste prea mult) zornaitul pe care il auzeai la o anumita turatie putea fi de la lantul de distributie...... poate fi si un banal semering de supapa ...din ce explici tu..dar e mai putin probabil... uleiul e schimbat la timp?? si ce fel de ulei folosesti?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gianni_83 Postat Iunie 28, 2008 Autor Share Postat Iunie 28, 2008 Pai asta o sa si fac,cred ca o duc la Mymoto pe iuliu maniu langa BGS gym acolo,ce parere aveti despre ei?eu am vb putin cu mecanicul lor mai demult si mi s-a parut de treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 28, 2008 Share Postat Iunie 28, 2008 Mah zgomotul se aude de la ambreiajul dintre motor si electromotor, mah porneste-o o data si las-o mai mult cu socul tras, pana ti se ridica un pic acul la apa, apoi ii iei socul, lasa motorul sa se incalzeasca calume, ca normal ca iti moare daca ii iei socul imediat dupa ce a pornit ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gianni_83 Postat Iunie 28, 2008 Autor Share Postat Iunie 28, 2008 Ok,daca ar fi sa fie asta,dar cum se explica fumul alb si faptul ca apoi daca scot bujiile sunt uleioase,nu rau dar se simte diferenta fata de atunci cand merge normal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 28, 2008 Share Postat Iunie 28, 2008 Ok,daca ar fi sa fie asta,dar cum se explica fumul alb si faptul ca apoi daca scot bujiile sunt uleioase,nu rau dar se simte diferenta fata de atunci cand merge normal la toate bujiile face asa ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gianni_83 Postat Iunie 29, 2008 Autor Share Postat Iunie 29, 2008 Pai am observat ca pe cilindrul 2 era murdara bujia,restul erau uscate,dar tot miroseau a ulei,cel putin asa mi s-a parut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 (editat) Pai am observat ca pe cilindrul 2 era murdara bujia,restul erau uscate,dar tot miroseau a ulei,cel putin asa mi s-a parut cel mai probabil ai un semering stricat pe la o supapa de la cilindrul ala ... daca vrei sa o faci tu personal, poti desfacei chiuloasa si sa dai paharele din capul supapelor jos, pastila(ai grija sa nu incurci pastilele, de unde o iei si cum o iei acolo o pui, exact cum ai luat-o) ... o sa iti trebuiasca o presa pentru supapa, presa ce se poate face din diferite chestii, simt practic trebuie numa sa ai, In fine dupa ce dai arcul jos verifici starea semeringului, sau ca sa nu mai faci atatea ... dai chiulosa jos dupa care monteze inapoi axele cu came pe chiuloasa fara lantul de distributie si iei cilindrii pe rand. Intai deschizi supapele la unu, si admisie si evacuare si torni la baza supapelor(pe la axele cu came) benzina sau ceva ce se poate strecura prin locazuri stramte ... benzina nu te-sa sfatui pentru ca daca semringurile bune s-ar putea sa te trezesti ca iti scapa dupaia la si mai multe ... ai putea incerca cu spray degripant ... stai cateva minute si te uiti in capatul celalant(la ciuperca supapei, partea din interiorul camerei de ardere), daca chiar iti scapa ar trebui sa se prelinga pe acolo macar o picatura .... si asa le iei la rand pe toate pana afli daca si care e problema exact ... daca nu ai inteles ce si cum, si chiar vrei sa faci asta(mie nu mi se pare prea greu ) putem vb pe YM Inainte de toate poti incerca sa scoti bujia de la cilindrul 2 si sa incerci sa o pornesti cu ea scoasa ... ar trebui sa se simta o diferenta la mersul motorul, ca merge in 3 si nu in 4 cum e normal, dar daca numa la asta e problema o sa iti mearga constant cat de cat ... apropo ... acum mi-a trecut prin minte ar mai fi ceva ... de cat timp ai motorul? mergi cu el mai sportiv, poate prea sportiv? ... sa nu cumva sa se fi ars garnitura de chiuloasa si sa iti dea apa in camera de ardere ... e si asta o posibilitate ... da pana nu desfaci nu ai de unde sa stii ce e acolo Editat Iunie 30, 2008 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 Verifica uleiul... e samponat (adica are culoarea unei cafele cu lapte)? Verifica racirea... uita-te in busonul de la termostat... cum arata lichidul de racire? Daca s-au samponat reciproc uleiul si apa atunci ori garnit de chiulasa dusa ori rulment/semering la pompa de apa dus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.