Sari la conținut

Paris-Pekin pe Ural


Estremadura
 Share

Postări Recomandate

Nu stiu daca este real, dar Uralul poate face fara probleme acest drum, fiind destul de fiabil si de comod. Oricand pot aparea probleme la motocicleta nu neaparat ca este Ural. La un asemenea drum este normal sa fie unele probleme si partea proasta este ca daca nu ai acele piese la tine sau nu gasesti un meserias care sa iti remedieze problema respectiva ai be****.

Probleme pot aparea orcand in diferite feluri. Am citit multe jurnale de calatorie in jurul lumii sau pana la capatul lumii in Siberia, sau alte zone aproape virgine din Asia si Africa. Chiar a fost o emisiune pe Discovery Travel, despre un grup de motociclisti din Anglia. Se numeau "Easy Riders". Aveau niste motociclete enduro cu unele micii tente de touring de 350 cmc. La inceput au fost parca 12 care au plecat din Anglia, dar nu au facut turul complet decat 3, restul au ramas pe traseu din diferite probleme. Motocicletele erau si europene si japoneze. Principala lor problema a reprezentat-o penele de cauziuc. Acestea erau la ordinea zilei. Apoi diverse probleme dar au avut un mare noroc si au scapat la ele. Prin Siberia unuia i s-a spart rulmentul de la roata din spate. A avut mare noroc ca a gasit o casa izolata pe acolo si culmea rusul ala avea din intamplare un astfel rulment (era universal)...Altadata s-a rupt suportul de la una din cutiile din spate...au avut noroc ca au gasit un sudor si s-a rezolvat. Poti insa sa nu ai norocul asta... :ok:

Cam asa stau lucrurile...tipul cu Uralul poate sa faca drumul asta dar daca face asta singur si fara pic de asistenta tehnica...e nebun.

 

Numa' bine! :birthday:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu Uralul s-a facut am impresia inconjurul lumii, parte a campaniei de promovare a fabricii.

Exista filme cu Uralul in etapa Australiei.

Cu Uralul se face America in lung si in lat, au fost unii din Vestu Germaniei care au vrut sa vada Cahstelu Lui Dracula si au venit cu Dnepr si Chang Jiang cu atash...Probleme minore de ordin electric si reglat de tacheti. Mai o pana ,doua, atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai daca iti faci probleme de pises la ural, un traseu de genul paris - pekin te avantajeaza din plin = e zona in care gassti peste tot, la noi , in fosta urss unde au piese la greu, in china unde se fabrica alta copie, etc.

17000 km sunt o gluma pt orice comunista pusa la punct si exploatata corect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit ca acelasi traseu a fost parcurs si pe un Minsk, cu mmici modificari la amortizoarele rotii fata.

Iar protagonistul temerarei calatorii este de asemeni un ziarist (acelasi?) francez, al carui nume nu-l mai stiu.

... insa concluzia lui a fost ceva de genul: "one in a lifetime trip!"

:birthday:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

one in a lifetime trip si pt Minsk, banuiesc ca l-a segmentat pe drum, facea pauze sa-l alezeze,sa ia pistoane...la sfarsit :birthday:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

one in a lifetime trip si pt Minsk, banuiesc ca l-a segmentat pe drum, facea pauze sa-l alezeze,sa ia pistoane...la sfarsit  :birthday:

207319[/snapback]

 

I-a schimbat pistonul, pe drum pe undeva. Banuiesc ca si segmentii... Nu si cilindrul!

Totusi motorul a fost partea considerata "strong" in urma acestei promenade...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca orice comunista,mai ales cele cu motor boxer,nipru,ural,dak is facute klumea si sunt exploatate corspunzator nu ai treaba cu ele.In momentul cand vrei sa te dai in figuri cu burnouturi si alte chestii ai ales prost motocicleta:)nu sunt motoare care sa reziste la variatii bruste de turatii,etc...deci si eu zik ca merge uralu'/M72-u fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uralului ii staa bine cu drumul lung (ca si IJ-ului dealtfel), dar vorba lui Phoenix_Harley, pot aparea probleme oricand asa ca manunchiul de piese si scule este obligatoriu!

Eu cel putin cred ca o sa mearga fara mari probleme?

 

P.S. Traseul era Paris-Pekin-Paris sau doar Paris-Pekin :birthday:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citez vorbele unui american de pe un forum de russian motorcycles:

so here is my two bob for what it is worth ,

 

I ride my Ural since 1984 - until April 2005 - I had completed 538000 km .

In april I overhauled the Motor only and done a few cosmetic changes and have now completed another 1200km since the overhaul . With the introduction of the electronic ignition and the K68 carburettor the only thing which needs adjusting is the Valves - every 1000km or so . If you regulary check the Oil - Motor - Gearbox - Final Drive , then regulary change it - you will have some good times .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

da dar la ei nu se vamd uraluri... la ei se vand "copii" tot uraluri dar de o calitata cu mult superioara motocicletelor pt. noi si facute dintr-un material la care poate doar copii nostri o sa poata visa... lua-o-oar dracu' de tara po(cuvant urat)ta de imputiti! offfff!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da dar la ei nu se vamd uraluri... la ei se vand "copii" tot uraluri dar de o calitata cu mult superioara motocicletelor pt. noi si facute dintr-un material la care poate doar copii nostri o sa poata visa... lua-o-oar dracu' de tara po(cuvant urat)ta de imputiti! offfff!

208856[/snapback]

 

Cred ca te inseli.Nu sunt 2 fabrici Ural, si nici nu au 2 calitati diferite.ce se vinde in Europa de vest si America se vinde si la noi. Punctul de distributie pentru toata Europa (inclusiv Romania) e in Austria.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citez vorbele unui american de pe un forum de russian motorcycles:

so here is my two bob for what it is worth ,

 

I ride my Ural since 1984 - until April 2005 - I had completed 538000 km .

In april I overhauled the Motor only and done a few cosmetic changes and have now completed another 1200km since the overhaul . With the introduction of the electronic ignition and the K68 carburettor the only thing which needs adjusting is the Valves - every 1000km or so . If you regulary check the Oil - Motor - Gearbox - Final Drive , then regulary change it - you will have some good times .

208730[/snapback]

 

Acest "Man" este un motociclist adevarat!!!

 

7650 zile, medie 70,33 km/zi, 25669 km/an.. asta da.. Cred ca numai pe motor circula, intr-o zona unde este cald, nu ploua deloc.. :kick:

 

:birthday: Atunci oare un BMW sau Honda cat (km) te tine??? :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acest "Man" este un motociclist adevarat!!!

 

7650 zile, medie 70,33 km/zi, 25669 km/an.. asta da.. Cred ca numai pe motor circula, intr-o zona unde este cald, nu ploua deloc..  :kick:

 

:birthday: Atunci oare un BMW sau Honda cat (km) te tine???  :ok:

208975[/snapback]

 

Cati km te tine un BMW sau o Honda nu e relevant pentru unii pentru ca astea nu au atas. Oricat ar fi de surprinzator sunt oameni care cauta un motor cu atas. Si Ural este una din putinele marci care fabrica motoare cu atas la preturi rezonabile si calitate rezonabila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...