dragos16_no1 Postat August 11, 2009 Share Postat August 11, 2009 Dar al lui Frana parca e din Germania nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andreew Postat August 11, 2009 Share Postat August 11, 2009 Dar al lui Frana parca e din Germania nu? Un MARE UP pentru motocicleta lui Frana. E invatata sa mearga bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat August 11, 2009 Share Postat August 11, 2009 Dar al lui Frana parca e din Germania nu? A mea e luata tot din germania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos16_no1 Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 Sper sa gasesc pe cineva cu NSr prin Bacau sa ma sui putin pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre1967 Postat August 16, 2009 Share Postat August 16, 2009 A mea e luata tot din germania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frana Postat August 16, 2009 Share Postat August 16, 2009 si eu tot modelul francez il am mi se pare. cu cdi limitat cat despre unitatea de control a powervalvei nu stiu ce sa zic, pentru ca imi intra pv bine rau dupa 7500 rpm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat August 16, 2009 Share Postat August 16, 2009 si eu tot modelul francez il am mi se pare. cu cdi limitat cat despre unitatea de control a powervalvei nu stiu ce sa zic, pentru ca imi intra pv bine rau dupa 7500 rpm tre' sa intre odata la 6500, apoi intra si mai tare pe la 8000-9000. ar trebui curatata putin. neaparat trebuie sa intre la ~6500, asa e la toate, dar se mai jegareste lamela aia si trage la o turatie mai mare. Mesaj completat Cumpar far de nsr, modelul de dupa '95. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motociclistcom Postat Septembrie 5, 2009 Share Postat Septembrie 5, 2009 BA ... deci nsr e jale .. (chestia cu e jale .. o spunea un prieten .. dar am uitat cine). am mers cu motorul lu chivu si chiar e tare. prima data am crezut ca e 4t . dupa il intreb .. ba de ce suna asa ? si cica e 2t. nu am reusit sa vad ce poate pentru ca m-am dat cu motorul intr-un loc restrans .. dar am tras de cate ori de acceleratie mai tare .. si sincer .. nu pot compara nsr .. cu noua vitezana de la honda .. cbr 125. pozitie buna la nsr .. demaraj ok viteza ok marime ok roti, cauciucuri ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RocketBoy Postat Septembrie 5, 2009 Share Postat Septembrie 5, 2009 (editat) BA ... deci nsr e jale .. (chestia cu e jale .. o spunea un prieten .. dar am uitat cine). am mers cu motorul lu chivu si chiar e tare. prima data am crezut ca e 4t . dupa il intreb .. ba de ce suna asa ? si cica e 2t. nu am reusit sa vad ce poate pentru ca m-am dat cu motorul intr-un loc restrans .. dar am tras de cate ori de acceleratie mai tare .. si sincer .. nu pot compara nsr .. cu noua vitezana de la honda .. cbr 125. pozitie buna la nsr .. demaraj ok viteza ok marime ok roti, cauciucuri ok Ce viteza de 125 la Honda ? cbr`u de 125? stai linsitit ca nu e.Nu il ai ce compara la demaraj , viteza cu nsr-u .2 timpi spune multe de diferenta de putere. Cbr-u e bun de plimbari , oras etc.E usor de intretinut. La nsr nu stiu nu ma bag. Doar ca nu ai ce compara la ele,la motor. Eu am luat cbr-u ca am vrut sa il am de plimbari si oras.La ce am trecut acuma e alta treaba.Dar vitezana nu e cbr-u de 125 Chivu ai PM unde sa cauti far Editat Septembrie 5, 2009 de RocketBoy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frana Postat Septembrie 5, 2009 Share Postat Septembrie 5, 2009 Vand toba + galerie aftermarket pentru nsr 125, scarite pasager, parbriz , furca, cauciucuri metzeler lasertec 110/70-17 si 130/70-17 rulaj ~ 800 km (120 euro) , setul motor (mi-ar fi mai usor sa il dau cu totul decat pe bucati), stopul , si in mare parte am orice piesa dar majoritatea plasticelor sunt facute ZOB. Preturi mici ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 6, 2009 Share Postat Septembrie 6, 2009 (editat) Vand toba + galerie aftermarket pentru nsr 125, scarite pasager, parbriz , furca, cauciucuri metzeler lasertec 110/70-17 si 130/70-17 rulaj ~ 800 km (120 euro) , setul motor (mi-ar fi mai usor sa il dau cu totul decat pe bucati), stopul , si in mare parte am orice piesa dar majoritatea plasticelor sunt facute ZOB. Preturi mici ! faru mai e ? chiar si spart Mesaj completat Vand toba + galerie aftermarket pentru nsr 125, scarite pasager, parbriz , furca, cauciucuri metzeler lasertec 110/70-17 si 130/70-17 rulaj ~ 800 km (120 euro) , setul motor (mi-ar fi mai usor sa il dau cu totul decat pe bucati), stopul , si in mare parte am orice piesa dar majoritatea plasticelor sunt facute ZOB. Preturi mici ! farul mai e ? chiar si spart s-ar putea sa mai revin cu o lista completa de piese, momentan nu stiu ce imi mai trebuie. Cat vrei pe gume sau doar pe aia de spate, ca pe fata e mai mult noua aia. Mesaj completat Are cineva o carena stanga, aceea mare de jos. Editat Septembrie 6, 2009 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzefeeR Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 BA ... deci nsr e jale .. (chestia cu e jale .. o spunea un prieten .. dar am uitat cine). am mers cu motorul lu chivu si chiar e tare. prima data am crezut ca e 4t . dupa il intreb .. ba de ce suna asa ? si cica e 2t. nu am reusit sa vad ce poate pentru ca m-am dat cu motorul intr-un loc restrans .. dar am tras de cate ori de acceleratie mai tare .. si sincer .. nu pot compara nsr .. cu noua vitezana de la honda .. cbr 125. pozitie buna la nsr .. demaraj ok viteza ok marime ok roti, cauciucuri ok Ma Rossi, cum ti-ai dat tu seama de toate aspectele astea in 50 de metrii cat ai mers? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos16_no1 Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 Cam cat consuma un nsr? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 Cam cat consuma un nsr? Depinde de mai multi factori. Unul limitat consuma ~3.8%. Am reusit sa scot peste 4.5% pe la siriu. Alea delimitate undeva la 4.5%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frana Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 mie imi consuma 6 in oras. toba si galerie schimbata. si asta schimband pe la 8000 rpm. si din cand in cand in 10.000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 (editat) mie imi consuma 6 in oras. toba si galerie schimbata. si asta schimband pe la 8000 rpm. si din cand in cand in 10.000 la tine e o ezceptie. informatiile despre consum le am de pe forumuri internationale si din propria experienta. Editat Septembrie 28, 2009 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiGhostRider Postat Decembrie 7, 2009 Share Postat Decembrie 7, 2009 cumpar releu incarcare honda nsr 125 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 Rare nsr-urile astea. Mesaj completat Am dat de clipul ăsta pe contul meu. E făcut anul trecut, la începuturi... Nu e cine Âştie ce clip. Ăla e gradul maxim de înclinație pe care am reuÂşit să îl ating cu cauciucuri 150 pe spate Âşi 120 pe față. Cam prin toamnă am intrat mai tare intr-0 curbă (aia a fost ultima tură la Tulcea ), mă gândeam că pot s-o înclin mai mult, da` n-a vrut, rezultatul a fost că am intrat intr-un sanț... Tare sunt curios cum o să fie acum, cu 130 spate Âşi 100 fața, dimensiunile recomandate de producător. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 Rare nsr-urile astea.Mesaj completat Am dat de clipul ăsta pe contul meu. E făcut anul trecut, la începuturi... Nu e cine Âştie ce clip. Ăla e gradul maxim de înclinație pe care am reuÂşit să îl ating cu cauciucuri 150 pe spate Âşi 120 pe față. Cam prin toamnă am intrat mai tare intr-0 curbă (aia a fost ultima tură la Tulcea ), mă gândeam că pot s-o înclin mai mult, da` n-a vrut, rezultatul a fost că am intrat intr-un sanț... Tare sunt curios cum o să fie acum, cu 130 spate Âşi 100 fața, dimensiunile recomandate de producător. La inceputai calcat linia continua deci ai o bila neagra, da te iert, am vazut ca mergi prudent si te uiti des in oglinda ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 Nu e rau deloc... cu 100 si 130 zic eu ca o sa inclini mai bine.... ai cam fortat-o cu gumele astea 120 si 150... cu calcatul liniei mie imi e cam frica , mai ales daca ai viteza si apesi si putin frana sunt sanse sa te intinzi frumos .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GPRider Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 Rare nsr-urile astea.Mesaj completat Am dat de clipul ăsta pe contul meu. E făcut anul trecut, la începuturi... Nu e cine Âştie ce clip. Ăla e gradul maxim de înclinație pe care am reuÂşit să îl ating cu cauciucuri 150 pe spate Âşi 120 pe față. Cam prin toamnă am intrat mai tare intr-0 curbă (aia a fost ultima tură la Tulcea ), mă gândeam că pot s-o înclin mai mult, da` n-a vrut, rezultatul a fost că am intrat intr-un sanț... Tare sunt curios cum o să fie acum, cu 130 spate Âşi 100 fața, dimensiunile recomandate de producător. cum ma 100 si 130 e recomandat la NSR ... asa am eu la motoreta mea de 49cc ,bine ca nu e ca la cbr125 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 La inceputai calcat linia continua deci ai o bila neagra, da te iert, am vazut ca mergi prudent si te uiti des in oglinda ... Normal că mă uit în oglinzi. Atât de mult încât nu mai am timp să ma uit în față, de aia mai merlesc câte unu` la semafor Nu e rau deloc... cu 100 si 130 zic eu ca o sa inclini mai bine.... ai cam fortat-o cu gumele astea 120 si 150... cu calcatul liniei mie imi e cam frica , mai ales daca ai viteza si apesi si putin frana sunt sanse sa te intinzi frumos .. A fost rahat mare cu alea mai late. Nu se înclina neam cât trebuia. Pe curba aia se văd maÂşinile care vin, de la depărtare. cum ma 100 si 130 e recomandat la NSR ... asa am eu la motoreta mea de 49cc ,bine ca nu e ca la cbr125 Dimensiunile astea sunt pe mai multe motorete de 125, yzf, xt x. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 (editat) /index.php?...0&start=190VALABIL Si bursa pentru ce mai e? Puteai sa il bagi direct aici si gata... Editat Februarie 9, 2010 de bau-bau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 /index.php?...0&start=190VALABIL Mai ai CDI-ul si unitatea de control de la power valvă.? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ytztm_32 Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 Vand acte honda nsr 125 Itp Valabil 2011 ......pret foarte mic .....urgent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.