Sari la conținut

Grupul detinatorilor de Honda NSR 125


Postări Recomandate

maine pozele cu modificarile aferente:P am skimbat telescopul pe spate mai lung de cat cel original cu 7 cm:).acum arata a cbr 2006 glumeam.. sta mai bine pe drum sincer si pasageru realizeaza k sta pe vitezana:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 609
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

ma gandesc sa ii fac un test sa vad ce compresie are. ce compresie ar trebui sa aiba?

desi nu prea ma deranjeaza chestia cu socul, in rest merge perfect.

power valva intra pe la 6500... cam pe acolo, cu viteza maxima 130km/h pe la 7000, de acolo urca prea greu si am lasat-o balta.

voua la ce turatie va scade cuplul? la mine pe la 7500-8000 incepe sa scada. se tureaza maxim pana la 10000

Editat de Chivu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai mult ma dus a meu cu 170 ......dar din cauza cretinitatii mele de a baga aditiv intro benzina proasta am spart pistonul ......cost de reparare aprox 400 euro ...adica motor nou :friends:......cu asta nou mai mult de 150 nu mam dus dar cred ca ar duce ......

Asfalt uscat si tot timpul porniti motoarele cu socul tras

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai mult ma dus a meu cu 170 ......dar din cauza cretinitatii mele de a baga aditiv intro benzina proasta am spart pistonul ......cost de reparare aprox 400 euro ...adica motor nou :friends:......cu asta nou mai mult de 150 nu mam dus dar cred ca ar duce ......

Asfalt uscat si tot timpul porniti motoarele cu socul tras

ai luat cilindru original? sau ai gasit aftermarket?

de ce sa il pornesc neaparat cu socul daca merge si fara ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai mult ma dus a meu cu 170 ......dar din cauza cretinitatii mele de a baga aditiv intro benzina proasta am spart pistonul ......cost de reparare aprox 400 euro ...adica motor nou :cheers:......cu asta nou mai mult de 150 nu mam dus dar cred ca ar duce ......

Asfalt uscat si tot timpul porniti motoarele cu socul tras

 

 

Naspa...... asta e din greseli invatam.

 

 

P.S - imi vand nsr-ul :lol: , poate te tenteaza sa ti-o repari :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai luat cilindru original? sau ai gasit aftermarket?

de ce sa il pornesc neaparat cu socul daca merge si fara ?

 

 

Mai hai sa iti explic pe scurt de ce trebuie pornit tot timpul cu socul tras........La toate masinile noi socul e automat si nu trebuie tras dar daca pornesti o masina (benzinar ) fie vara fie iarna daca nu o turezi si asculti motorul ai sa obesrvi ca la inceput merge putin mai turat iar dupa un timp revine la o turatie "normala" asta inseamna ca socul e electric .....ideea e ca atunci cand pornesti motorul e bine sa tragi socul deoarece intra mai multa benzina si mai putin aer in motor si porneste sigurat si plus de asta ajunge mai repede la o temperatura optima de functionare fara a fi nevoit sa dai mai multe socuri la baterie in caz ca nu porneste din prima si fara a exista riscul de a inneaca motorul.....acum tu daca vi de la drum lung si motorul e cald nu are rost sa tragi socul deoarece el ajunge imediat la temp optima de functionare dar daca il pornesti dupa vreo 1 sau 2 ore de stat e recomandat sa folosesti socul ...........explicatia asta am primit-o de la un inginer mecanic nu de la vreun carpaci sau ceva de genu ....sper sa ti si tu cont de ea .......prelungeste durata de viata a motorului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma gandesc sa ii fac un test sa vad ce compresie are. ce compresie ar trebui sa aiba?

desi nu prea ma deranjeaza chestia cu socul, in rest merge perfect.

power valva intra pe la 6500... cam pe acolo, cu viteza maxima 130km/h pe la 7000, de acolo urca prea greu si am lasat-o balta.

voua la ce turatie va scade cuplul? la mine pe la 7500-8000 incepe sa scada. se tureaza maxim pana la 10000

auzi poti baga uns et de segmenti ..original 50 ron..si nu ai treaba, vla mine cupll scade la 7000 iar in mers iam dat 12 mii ture...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai hai sa iti explic pe scurt de ce trebuie pornit tot timpul cu socul tras........La toate masinile noi socul e automat si nu trebuie tras dar daca pornesti o masina (benzinar ) fie vara fie iarna daca nu o turezi si asculti motorul ai sa obesrvi ca la inceput merge putin mai turat iar dupa un timp revine la o turatie "normala" asta inseamna ca socul e electric .....ideea e ca atunci cand pornesti motorul e bine sa tragi socul deoarece intra mai multa benzina si mai putin aer in motor si porneste sigurat si plus de asta ajunge mai repede la o temperatura optima de functionare fara a fi nevoit sa dai mai multe socuri la baterie in caz ca nu porneste din prima si fara a exista riscul de a inneaca motorul.....acum tu daca vi de la drum lung si motorul e cald nu are rost sa tragi socul deoarece el ajunge imediat la temp optima de functionare dar daca il pornesti dupa vreo 1 sau 2 ore de stat e recomandat sa folosesti socul ...........explicatia asta am primit-o de la un inginer mecanic nu de la vreun carpaci sau ceva de genu ....sper sa ti si tu cont de ea .......prelungeste durata de viata a motorului

merci pentru sfat. de chestiile astea chiar nu stiam.

 

stie cineva cum se pot delimita cdi-urile nsr-urilor de dupa '95?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci pentru sfat. de chestiile astea chiar nu stiam.

 

stie cineva cum se pot delimita cdi-urile nsr-urilor de dupa '95?

nu stie nimeni cum se delimiteaza?

ma dispera, in ture mici abia trage cu cdi-ul limitat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stie nimeni cum se delimiteaza?

ma dispera, in ture mici abia trage cu cdi-ul limitat.

unde gasesc n kit pt nsr original sport 125 200 nu conteaza:D? ma puteti ajuta?

:blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stie nimeni cum se delimiteaza?

ma dispera, in ture mici abia trage cu cdi-ul limitat.

 

 

Cam asta am facut la a mea :

 

Ai 2 restrictii( in principiu cam la toate modelele, UK si din alte tari)

 

1- prima este in evacuare, trebuie sa dai jos toata evacuarea si trebuie sa dai de un tub de restrictie, nu ai cum sa nu il observi.

2- trebuie sa dai jos carburatorul , apoi scoti conducta de admisie care va avea o placa pe care scop trebuie doar sa scoate.

 

Si cam atat. Nu sunt prea bun la explicat. ;)

 

Intreaba-ma daca intampini greutati, sau daca vrei ne intalnim si mergem la un amic care are atelier sa o rezolvam.

 

 

:blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astea sunt restrictiile mecanice care sunt in general la nsr-urile mai vechi. cele de dupa '94 au limitari electronice.

CDI limitat, si unutatea de control de la power valva limitata. CDI limiteaza turatiile (la mine e limitat la 10000) unitatea de control restrictioneaza power valva si nu o lasa sa se deschida mai mult de 75% din capacitatea ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
cam cat tine un set motor la nsr?

fac cam multi km cu ea si ma gandeam sa o dau pe ceva 4t, ca ma cam rupe la consumul de ulei.

3 ani a fost la minee.cu ulei castrol.

depinde ce ulei ii dia .dak ii dai eldons tine 3 luni:P ...

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 ani a fost la minee.cu ulei castrol.

depinde ce ulei ii dia .dak ii dai eldons tine 3 luni:P ...

:D

3 ani asta insemnand cati km ?

eu am faut cu el din noiembrie anul trecut si pana acum aproape 10.000km.

ulei i-am bagat motul 510 semi-sintetic si procycle full sintetic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!Stie careva ce ulei trebuie folsoit la cuita de viteze?75w90?

 

Salut!

 

10W40

 

cel mai bine in cazul in care exista nelamuriri in legatura cu uleiul folosit, poti sa intri pe http://www.motul-romania.ro

si acolo ai "asistenta alegere lubrifiant" dupa care alegi tipul de motocicleta si iti arata ce fel de ulei sa folosesti

 

si o scurtatura pentru link-ul respectiv

http://www.ew2.lubesinfo.com/frameset.asp?...23&langid=1

 

Spor si asfalt uscat :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

numa NSR-uri frumoase pe aici :D si mie imi plac si as vrea sa-mi iau unul ... numa ca eu de la anu merg la facultate ... si ma gandeam la un nsr in caz ca nu-mi permit cv de 4-500 cmc ... si evident drumu spre faculta si spre casa vreau sa-l fac cu el ... binainteles cu bagaje ... si in rest as vrea sa merg cu el si la intalniri moto etc crede-ti ca rezista luand in considerare ca e 2 Stroke? si cam cat ar rezista ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

numa NSR-uri frumoase pe aici :D si mie imi plac si as vrea sa-mi iau unul ... numa ca eu de la anu merg la facultate ... si ma gandeam la un nsr in caz ca nu-mi permit cv de 4-500 cmc ... si evident drumu spre faculta si spre casa vreau sa-l fac cu el ... binainteles cu bagaje ... si in rest as vrea sa merg cu el si la intalniri moto etc crede-ti ca rezista luand in considerare ca e 2 Stroke? si cam cat ar rezista ...

de ce sa nu reziste?

eu am facut cu el 10.000km pana acum, el are 37.000km, merge brici.

am un prieten in oras care are un nsr cu peste 40.000km, delimitat. cel delimitat e mult mai misto deoarece are mai mult cuplu si poti sa mergi cu o viteza ceva ma mare in afara localitatilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce sa nu reziste?

eu am facut cu el 10.000km pana acum, el are 37.000km, merge brici.

am un prieten in oras care are un nsr cu peste 40.000km, delimitat. cel delimitat e mult mai misto deoarece are mai mult cuplu si poti sa mergi cu o viteza ceva ma mare in afara localitatilor.

 

cel limitat are sprint si cat cat duce in viteza max?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha si unde are limitare nsr'u?:D

CDI si unitatea de control al power valvei.

ca sa il delimitezi ori schimbi astea 2 cu unele delimitate, ori cauti pe cineva care stie sa iti umble in chestiile astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...