axi Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 maine pozele cu modificarile aferente:P am skimbat telescopul pe spate mai lung de cat cel original cu 7 cm:).acum arata a cbr 2006 glumeam.. sta mai bine pe drum sincer si pasageru realizeaza k sta pe vitezana:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 (editat) ma gandesc sa ii fac un test sa vad ce compresie are. ce compresie ar trebui sa aiba? desi nu prea ma deranjeaza chestia cu socul, in rest merge perfect. power valva intra pe la 6500... cam pe acolo, cu viteza maxima 130km/h pe la 7000, de acolo urca prea greu si am lasat-o balta. voua la ce turatie va scade cuplul? la mine pe la 7500-8000 incepe sa scada. se tureaza maxim pana la 10000 Editat Martie 13, 2009 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ytztm_32 Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 Cel mai mult ma dus a meu cu 170 ......dar din cauza cretinitatii mele de a baga aditiv intro benzina proasta am spart pistonul ......cost de reparare aprox 400 euro ...adica motor nou ......cu asta nou mai mult de 150 nu mam dus dar cred ca ar duce ...... Asfalt uscat si tot timpul porniti motoarele cu socul tras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 Cel mai mult ma dus a meu cu 170 ......dar din cauza cretinitatii mele de a baga aditiv intro benzina proasta am spart pistonul ......cost de reparare aprox 400 euro ...adica motor nou ......cu asta nou mai mult de 150 nu mam dus dar cred ca ar duce ......Asfalt uscat si tot timpul porniti motoarele cu socul tras ai luat cilindru original? sau ai gasit aftermarket? de ce sa il pornesc neaparat cu socul daca merge si fara ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hnd46 Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 Cel mai mult ma dus a meu cu 170 ......dar din cauza cretinitatii mele de a baga aditiv intro benzina proasta am spart pistonul ......cost de reparare aprox 400 euro ...adica motor nou ......cu asta nou mai mult de 150 nu mam dus dar cred ca ar duce ......Asfalt uscat si tot timpul porniti motoarele cu socul tras Naspa...... asta e din greseli invatam. P.S - imi vand nsr-ul , poate te tenteaza sa ti-o repari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ytztm_32 Postat Martie 15, 2009 Share Postat Martie 15, 2009 ai luat cilindru original? sau ai gasit aftermarket?de ce sa il pornesc neaparat cu socul daca merge si fara ? Mai hai sa iti explic pe scurt de ce trebuie pornit tot timpul cu socul tras........La toate masinile noi socul e automat si nu trebuie tras dar daca pornesti o masina (benzinar ) fie vara fie iarna daca nu o turezi si asculti motorul ai sa obesrvi ca la inceput merge putin mai turat iar dupa un timp revine la o turatie "normala" asta inseamna ca socul e electric .....ideea e ca atunci cand pornesti motorul e bine sa tragi socul deoarece intra mai multa benzina si mai putin aer in motor si porneste sigurat si plus de asta ajunge mai repede la o temperatura optima de functionare fara a fi nevoit sa dai mai multe socuri la baterie in caz ca nu porneste din prima si fara a exista riscul de a inneaca motorul.....acum tu daca vi de la drum lung si motorul e cald nu are rost sa tragi socul deoarece el ajunge imediat la temp optima de functionare dar daca il pornesti dupa vreo 1 sau 2 ore de stat e recomandat sa folosesti socul ...........explicatia asta am primit-o de la un inginer mecanic nu de la vreun carpaci sau ceva de genu ....sper sa ti si tu cont de ea .......prelungeste durata de viata a motorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 ma gandesc sa ii fac un test sa vad ce compresie are. ce compresie ar trebui sa aiba?desi nu prea ma deranjeaza chestia cu socul, in rest merge perfect. power valva intra pe la 6500... cam pe acolo, cu viteza maxima 130km/h pe la 7000, de acolo urca prea greu si am lasat-o balta. voua la ce turatie va scade cuplul? la mine pe la 7500-8000 incepe sa scada. se tureaza maxim pana la 10000 auzi poti baga uns et de segmenti ..original 50 ron..si nu ai treaba, vla mine cupll scade la 7000 iar in mers iam dat 12 mii ture... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 Mai hai sa iti explic pe scurt de ce trebuie pornit tot timpul cu socul tras........La toate masinile noi socul e automat si nu trebuie tras dar daca pornesti o masina (benzinar ) fie vara fie iarna daca nu o turezi si asculti motorul ai sa obesrvi ca la inceput merge putin mai turat iar dupa un timp revine la o turatie "normala" asta inseamna ca socul e electric .....ideea e ca atunci cand pornesti motorul e bine sa tragi socul deoarece intra mai multa benzina si mai putin aer in motor si porneste sigurat si plus de asta ajunge mai repede la o temperatura optima de functionare fara a fi nevoit sa dai mai multe socuri la baterie in caz ca nu porneste din prima si fara a exista riscul de a inneaca motorul.....acum tu daca vi de la drum lung si motorul e cald nu are rost sa tragi socul deoarece el ajunge imediat la temp optima de functionare dar daca il pornesti dupa vreo 1 sau 2 ore de stat e recomandat sa folosesti socul ...........explicatia asta am primit-o de la un inginer mecanic nu de la vreun carpaci sau ceva de genu ....sper sa ti si tu cont de ea .......prelungeste durata de viata a motorului merci pentru sfat. de chestiile astea chiar nu stiam. stie cineva cum se pot delimita cdi-urile nsr-urilor de dupa '95? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 merci pentru sfat. de chestiile astea chiar nu stiam. stie cineva cum se pot delimita cdi-urile nsr-urilor de dupa '95? nu stie nimeni cum se delimiteaza? ma dispera, in ture mici abia trage cu cdi-ul limitat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Martie 22, 2009 Share Postat Martie 22, 2009 nu stie nimeni cum se delimiteaza? ma dispera, in ture mici abia trage cu cdi-ul limitat. unde gasesc n kit pt nsr original sport 125 200 nu conteaza:D? ma puteti ajuta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hnd46 Postat Martie 24, 2009 Share Postat Martie 24, 2009 nu stie nimeni cum se delimiteaza? ma dispera, in ture mici abia trage cu cdi-ul limitat. Cam asta am facut la a mea : Ai 2 restrictii( in principiu cam la toate modelele, UK si din alte tari) 1- prima este in evacuare, trebuie sa dai jos toata evacuarea si trebuie sa dai de un tub de restrictie, nu ai cum sa nu il observi. 2- trebuie sa dai jos carburatorul , apoi scoti conducta de admisie care va avea o placa pe care scop trebuie doar sa scoate. Si cam atat. Nu sunt prea bun la explicat. Intreaba-ma daca intampini greutati, sau daca vrei ne intalnim si mergem la un amic care are atelier sa o rezolvam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hnd46 Postat Martie 24, 2009 Share Postat Martie 24, 2009 Uite aici vezi mai bine http://www.nsr125.com/derestrict.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 24, 2009 Share Postat Martie 24, 2009 astea sunt restrictiile mecanice care sunt in general la nsr-urile mai vechi. cele de dupa '94 au limitari electronice. CDI limitat, si unutatea de control de la power valva limitata. CDI limiteaza turatiile (la mine e limitat la 10000) unitatea de control restrictioneaza power valva si nu o lasa sa se deschida mai mult de 75% din capacitatea ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 cam cat tine un set motor la nsr? fac cam multi km cu ea si ma gandeam sa o dau pe ceva 4t, ca ma cam rupe la consumul de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 cam cat tine un set motor la nsr? fac cam multi km cu ea si ma gandeam sa o dau pe ceva 4t, ca ma cam rupe la consumul de ulei. 3 ani a fost la minee.cu ulei castrol. depinde ce ulei ii dia .dak ii dai eldons tine 3 luni:P ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 3 ani a fost la minee.cu ulei castrol.depinde ce ulei ii dia .dak ii dai eldons tine 3 luni:P ... 3 ani asta insemnand cati km ? eu am faut cu el din noiembrie anul trecut si pana acum aproape 10.000km. ulei i-am bagat motul 510 semi-sintetic si procycle full sintetic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tomek Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Salut!Stie careva ce ulei trebuie folsoit la cuita de viteze?75w90? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razziel Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Salut!Stie careva ce ulei trebuie folsoit la cuita de viteze?75w90? Salut! 10W40 cel mai bine in cazul in care exista nelamuriri in legatura cu uleiul folosit, poti sa intri pe http://www.motul-romania.ro si acolo ai "asistenta alegere lubrifiant" dupa care alegi tipul de motocicleta si iti arata ce fel de ulei sa folosesti si o scurtatura pentru link-ul respectiv http://www.ew2.lubesinfo.com/frameset.asp?...23&langid=1 Spor si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 eu i-am pus 80w90. de vreo 10.000 si ceva merge cu el si nu are nimic pana acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeorGEBlaCKRidER Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 numa NSR-uri frumoase pe aici si mie imi plac si as vrea sa-mi iau unul ... numa ca eu de la anu merg la facultate ... si ma gandeam la un nsr in caz ca nu-mi permit cv de 4-500 cmc ... si evident drumu spre faculta si spre casa vreau sa-l fac cu el ... binainteles cu bagaje ... si in rest as vrea sa merg cu el si la intalniri moto etc crede-ti ca rezista luand in considerare ca e 2 Stroke? si cam cat ar rezista ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 numa NSR-uri frumoase pe aici si mie imi plac si as vrea sa-mi iau unul ... numa ca eu de la anu merg la facultate ... si ma gandeam la un nsr in caz ca nu-mi permit cv de 4-500 cmc ... si evident drumu spre faculta si spre casa vreau sa-l fac cu el ... binainteles cu bagaje ... si in rest as vrea sa merg cu el si la intalniri moto etc crede-ti ca rezista luand in considerare ca e 2 Stroke? si cam cat ar rezista ... de ce sa nu reziste? eu am facut cu el 10.000km pana acum, el are 37.000km, merge brici. am un prieten in oras care are un nsr cu peste 40.000km, delimitat. cel delimitat e mult mai misto deoarece are mai mult cuplu si poti sa mergi cu o viteza ceva ma mare in afara localitatilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeorGEBlaCKRidER Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 de ce sa nu reziste? eu am facut cu el 10.000km pana acum, el are 37.000km, merge brici. am un prieten in oras care are un nsr cu peste 40.000km, delimitat. cel delimitat e mult mai misto deoarece are mai mult cuplu si poti sa mergi cu o viteza ceva ma mare in afara localitatilor. cel limitat are sprint si cat cat duce in viteza max? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frana Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 trage binisor nsr limitat, iar ca viteza maxima 120kmh. cel delimitat merge 160 si trage ... trage grav Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeorGEBlaCKRidER Postat Mai 1, 2009 Share Postat Mai 1, 2009 trage binisor nsr limitat, iar ca viteza maxima 120kmh. cel delimitat merge 160 si trage ... trage grav aha si unde are limitare nsr'u? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 1, 2009 Share Postat Mai 1, 2009 aha si unde are limitare nsr'u? CDI si unitatea de control al power valvei. ca sa il delimitezi ori schimbi astea 2 cu unele delimitate, ori cauti pe cineva care stie sa iti umble in chestiile astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.