black_prince Postat Octombrie 11, 2008 Share Postat Octombrie 11, 2008 mi-a mai spus cineva sa pun silicon dar vad ca a tinut cu ce i-am facut eu ) are cineva idee daca intra pe janta din spate un cauciuc de 150/70/17? eu am acum 150/60 si vreau sa cumpar unul nou dar nu gasesc 150/60 si m-am gandit sa cumpar 150/70, dar ma gandesc sa nu stea dupaia prea "umflat" pe janta 60 shi 70 asta ii inaltimea ............... dacca iti intra de aripa spate..nui nici o problema........ ii doar 1 cm diferenta............... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Octombrie 14, 2008 Share Postat Octombrie 14, 2008 astazi am schimbat uleiul in cutia de viteze si am observat ca au intrat doar 550ml, iar cineva de pe forum zicea ceva de 700ml a mai schimbat cineva uleiul? cati ml ati pus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axxo Postat Octombrie 16, 2008 Share Postat Octombrie 16, 2008 ar putea sa-mi spuna si mie cineva daca la un nsr din 2002 se potriveste cadrul de la un nsr mai vechi ''95,''96,''97 etc? Ms mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Furia_soselei Postat Octombrie 26, 2008 Share Postat Octombrie 26, 2008 (editat) mama daca ati reusit performanta sa stricati nsr-uri (partea tehnica) sunteti adevarati reisari am luat in oct 2006 un nsr impecabil din germania an 98 limitat la 99km\h cu16mii de km. am skimbat niste fire si am prins 170 pe A2 l-am forjat pe serpentine pe circuit prin bulgaria vreo 55000 de km intetinut cu ulei 2 t de la petrom (10 ron litru) si nu am schimbat decat ulei furca semeringuri cauciucuri si l-am vandut acum 3 luni ca ma plictisisem ps: bujia am skimbat-o cand l-am delimitat ca sa fiu sigur ca rezista la turatii ca a vazut mereu linia rosie ) am luat o bujie cu 4 electrozi care m-a tinut tot timpul (imi cam pare rau acuma ca am dat-o) a era sa uit ... placute de frana la 2 saptamani =)) Editat Octombrie 26, 2008 de Furia_soselei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ytztm_32 Postat Octombrie 26, 2008 Share Postat Octombrie 26, 2008 salut In caz ca te intereseaza piese de nsr eu am o motocicleta dezmembrata pe care vreau sa o vand ......pentru deltalii tel 0727950343 sau ytztm_32@yahoo.com ....piesele le poti vedea la http://hondansr125.hi5.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Octombrie 26, 2008 Share Postat Octombrie 26, 2008 salut In caz ca te intereseaza piese de nsr eu am o motocicleta dezmembrata pe care vreau sa o vand ......pentru deltalii tel 0727950343 sau ytztm_32@yahoo.com ....piesele le poti vedea la http://hondansr125.hi5.com vezi ca am postat pe topicul facut de tine, trimite-mi pm cu raspunsul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zvastic Postat Octombrie 26, 2008 Share Postat Octombrie 26, 2008 Mai aveti fratilor Nsr` careva prin bucuresti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat Octombrie 26, 2008 Share Postat Octombrie 26, 2008 mama daca ati reusit performanta sa stricati nsr-uri (partea tehnica) sunteti adevarati reisariam luat in oct 2006 un nsr impecabil din germania an 98 limitat la 99km\h cu16mii de km. am skimbat niste fire si am prins 170 pe A2 l-am forjat pe serpentine pe circuit prin bulgaria vreo 55000 de km intetinut cu ulei 2 t de la petrom (10 ron litru) si nu am schimbat decat ulei furca semeringuri cauciucuri si l-am vandut acum 3 luni ca ma plictisisem ps: bujia am skimbat-o cand l-am delimitat ca sa fiu sigur ca rezista la turatii ca a vazut mereu linia rosie ) am luat o bujie cu 4 electrozi care m-a tinut tot timpul (imi cam pare rau acuma ca am dat-o) a era sa uit ... placute de frana la 2 saptamani =)) Unde ai avut limitator la NSR?Sau unde poate sa aibe? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Octombrie 27, 2008 Share Postat Octombrie 27, 2008 dupa ce l-ai delimitat se tura pana pe rosu la 13000rpm? mie mi se tureaza doar pana la 10000rpm limitarea din toba cum ai scos-o? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Furia_soselei Postat Octombrie 27, 2008 Share Postat Octombrie 27, 2008 terminati fratilor cu limitare la toba sau carburator nu exista asa ceva al meu avea o cutiuta cu ceva electronica inauntru care era legata la plusul bateriei si la aprindere, iar scopul acestei cutiute era sa intrerupa scanteia de la bujie exact la 6500 de ture si am legat firele pe direct si a avut scanteie continua se tura pana la 13000 dar oricat de tare ai merge nu skimbi la 13000 tre sa fii fraier ca isi pierde din putere cand intra pe rosu (un sfapt pt cand va dati cu cineva si nu tineti cont de motor schimbati la turatia care o scrie in carte la cuplu maxim parca 10500 si nu luati mana de pe acceleratie cand skimbati;) ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinALN Postat Octombrie 27, 2008 Share Postat Octombrie 27, 2008 terminati fratilor cu limitare la toba sau carburator nu exista asa cevaal meu avea o cutiuta cu ceva electronica inauntru care era legata la plusul bateriei si la aprindere, iar scopul acestei cutiute era sa intrerupa scanteia de la bujie exact la 6500 de ture si am legat firele pe direct si a avut scanteie continua se tura pana la 13000 dar oricat de tare ai merge nu skimbi la 13000 tre sa fii fraier ca isi pierde din putere cand intra pe rosu (un sfapt pt cand va dati cu cineva si nu tineti cont de motor schimbati la turatia care o scrie in carte la cuplu maxim parca 10500 si nu luati mana de pe acceleratie cand skimbati;) ) Saracio ai mai aparut paici?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Octombrie 27, 2008 Share Postat Octombrie 27, 2008 terminati fratilor cu limitare la toba sau carburator nu exista asa cevaal meu avea o cutiuta cu ceva electronica inauntru care era legata la plusul bateriei si la aprindere, iar scopul acestei cutiute era sa intrerupa scanteia de la bujie exact la 6500 de ture si am legat firele pe direct si a avut scanteie continua se tura pana la 13000 dar oricat de tare ai merge nu skimbi la 13000 tre sa fii fraier ca isi pierde din putere cand intra pe rosu (un sfapt pt cand va dati cu cineva si nu tineti cont de motor schimbati la turatia care o scrie in carte la cuplu maxim parca 10500 si nu luati mana de pe acceleratie cand skimbati;) ) si unde e pusa cutia asta cu "ceva electronica in ea"? si ce fire ai "pus pe direct ca sa ai scanteie continua"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Furia_soselei Postat Octombrie 27, 2008 Share Postat Octombrie 27, 2008 si unde e pusa cutia asta cu "ceva electronica in ea"? si ce fire ai "pus pe direct ca sa ai scanteie continua"? la mine era sub rezervor lipita pe filtru de aer in partea stanga si avea un led pe ea care palpaia cand era limitata dar unele modele de nsr pot avea doar 15 cai si sa nu fie limtate ci asa sa meara ele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzefeeR Postat Octombrie 27, 2008 Share Postat Octombrie 27, 2008 la mine era sub rezervor lipita pe filtru de aer in partea stanga si avea un led pe ea care palpaia cand era limitatadar unele modele de nsr pot avea doar 15 cai si sa nu fie limtate ci asa sa meara ele... Adica n-au Power Valve . Cutia aia era CDi`ul . In cazul tau aveai power valve , dar CDi`ul nu ii transmitea informatiile . Adica il facea sa nu functioneze . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Octombrie 27, 2008 Share Postat Octombrie 27, 2008 poewer valve am sigur dar nu gasesc CDI-ul pe filtrul de aer nu-i nimic lipit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Furia_soselei Postat Octombrie 28, 2008 Share Postat Octombrie 28, 2008 Adica n-au Power Valve . Cutia aia era CDi`ul . In cazul tau aveai power valve , dar CDi`ul nu ii transmitea informatiile . Adica il facea sa nu functioneze . nu era cdi-ul cutia asta nu ttransmitea informatii la cdi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Octombrie 28, 2008 Share Postat Octombrie 28, 2008 (editat) Adica n-au Power Valve . Cutia aia era CDi`ul . In cazul tau aveai power valve , dar CDi`ul nu ii transmitea informatiile . Adica il facea sa nu functioneze . informatii secrete Editat Octombrie 28, 2008 de dOctOr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzefeeR Postat Octombrie 28, 2008 Share Postat Octombrie 28, 2008 informatii secrete Taci ma ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Noiembrie 2, 2008 Share Postat Noiembrie 2, 2008 ce consum aveti voi la nsr-uri? eu am mers pana in 6000 turatii si putin forja si am facut un consum de 3.2L ultima data am forjarit-o ceva mai mult si consumul a fost de 3.8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat Noiembrie 2, 2008 Share Postat Noiembrie 2, 2008 ce consum aveti voi la nsr-uri? eu am mers pana in 6000 turatii si putin forja si am facut un consum de 3.2L ultima data am forjarit-o ceva mai mult si consumul a fost de 3.8 Nici nu ma mira de ce scoti un consum de 3.8%l cu parciu asta de nsr blana scoteam 7-8% maxim m-am dus 140,si atunci tremura din toate incheieturile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 Nici nu ma mira de ce scoti un consum de 3.8%l cu parciu asta de nsr blana scoteam 7-8% maxim m-am dus 140,si atunci tremura din toate incheieturile nu ma pot compara cu raceri dinastia ca tine ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 nu ma pot compara cu raceri dinastia ca tine ... plm mai mult nu ma ducea dracia,era si praf tot. resing Lugoj hai sanatace si numai bine sa il conduci sanatos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 Invata sa scrii si dupa mai vino pe forum la noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 (editat) Invata sa scrii si dupa mai vino pe forum la noi. O saracu' cine vorbeste! Sorine nu-ti am treaba,dar plm nu mai venii cu replici d'astea,hai noroc. Editat Noiembrie 3, 2008 de Denis TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
46WRX Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 doamne ati vazut cat de bine se da denis pe motor...ar trebui sa facem un fan club in plm ca omu a prins 140 si vroia mai mult da nu mai avea cu ce :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.