Sari la conținut

Vitezane 600cc Vs 1000cc


RaceTuning
 Share

Daca v-ati lua speed mai nou de 6 ani ce ati alege?  

565 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

citesc cu stupefactie replici de genul un miar e mai fiabil decat un sesar ... asta e o prostie ... ambele motoare sunt fiabile atat cat e cazul ... daca conduci corect un sesar e la fel de fiabil cat un miar ... un miar e mai fiabil decat un sesar pt ca nu o sa ajungeti voi (majoritatea) in vecii vecilor sa "forjati" un miar la adevarata lui capacitate ... mi se pare total tampita ideea de comparatie de fiabilitate intre un sesar si un miar ... e cretinatate clara ... in primul rand eu cred ca multi din cei care au postat aici habar nu au cu ce se mananca termenul de fiabilitate .... e absolut normal ca un motor (sesar, miar) sa fie fiabil atat cat a fost facut din fabrica ... nu inteleg de unde pana unde un miar e mai fiabil ... normal ca e mai fiabil daca o arzi in oras cu 80 la ora la 4..5 mii de rotatii ... la fel si un sesar ... daca mergi corespunzator e la fel de fiabil .... ia da-i unui sesar 80 la ora in 4..5 mii de rotatii (cred ca in treapta a 3-a sau a 4-a) si ai sa vezi ca e la fel ca miarul in a 2-a sau a 3-a la acelasi numar de rotatii ... fiabilitatea unui motor tine de comportamentul lui in ture de-a-lungul timpului ... imagineaza-ti ca mergi pe rosu cu un miar si cu un sesar .... amandoua vor avea aceeasi fiabilitate ... normal ca un miar e mai fiabil daca nu apuci niciodata sa il forjezi cum trebuie (nu ai cum pe strazi)

septarul e cel mai bun compromis ... e combinatia perfecta pt cel ce vrea cat de cat manevrabilitate de oras cu putere de strazi exterioare ... nu ca sesarul nu ar da aproximativ acelasi lucru ....

cat despre preferinta multora catre sesar eu unu sunt deacord ... un miar se conduce mai greu decat un sesar ... si un alt motiv (zic eu important) este faptul ca dpdv estetic sunt asemanatoare si cum majoritatea isi iau vitezane pt terasa nu conteaza pt o pitipoanca daca e miar sau sesar ... ca oricum suna si arata la fel .... "fetili" vor bali aprox la fel atat pt un miar cat si pt un sesar

numai bine

:bigstar:

Editat de cata_30
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 180
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

bine mai prietene, vad ca te dai deja de ceva timp cu mobra, nu vorbesti din carti, motiv pentru care nu o sa te plictisesc cu explicatii inutile. despre ciclistica insa ai sa inveti cand o sa pui genunchiul jos, nu la drag racing. :crack: ca sa inclini un 1100 nu e problema de ciclistica, ci de efort :bigstar:

pe de alta parte inteleg punctul tau de vedere, vrei comfort si cuplu maxim la viteza. tu faci parte din categoria care are nevoie de un sport touring mare. probabil singurul super-sport care nu-ti provoaca sangerari anale abundente e zx12-le, dar nici asta nu e chiar bun de touring. categoria asta din care faci parte se da o vreme cu touringurile mari si pe urma incepe sa aprecieze si sa prefere motoarele mai mici :laugh: doar ai rabdare, cum ziceam in primul post.

 

Vezi ca stii :blbl: ......inafara de faptul sa revin de la 1200-1300 si 180 de cai la 600-750 si numai 120CP

in veac(deja am revenit din nevoie de la ceva mare la 125 de acuma).....poate asa sa ma dau o tura

oricum pt mine 10 mii de ture is deajuns :blbl:

 

citesc cu stupefactie replici de genul un miar e mai fiabil decat un sesar ... asta e o prostie ... ambele motoare sunt fiabile atat cat e cazul ... daca conduci corect un sesar e la fel de fiabil cat un miar ... un miar e mai fiabil decat un sesar pt ca nu o sa ajungeti voi (majoritatea) in vecii vecilor sa "forjati" un miar la adevarata lui capacitate ... mi se pare total tampita ideea de comparatie de fiabilitate intre un sesar si un miar ... e cretinatate clara ... in primul rand eu cred ca multi din cei care au postat aici habar nu au cu ce se mananca termenul de fiabilitate .... e absolut normal ca un motor (sesar, miar) sa fie fiabil atat cat a fost facut din fabrica ... nu inteleg de unde pana unde un miar e mai fiabil ... normal ca e mai fiabil daca o arzi in oras cu 80 la ora la 4..5 mii de rotatii ... la fel si un sesar ... daca mergi corespunzator e la fel de fiabil .... ia da-i unui sesar 80 la ora in 4..5 mii de rotatii (cred ca in treapta a 3-a sau a 4-a) si ai sa vezi ca e la fel ca miarul in a 2-a sau a 3-a la acelasi numar de rotatii ... fiabilitatea unui motor tine de comportamentul lui in ture de-a-lungul timpului ... imagineaza-ti ca mergi pe rosu cu un miar si cu un sesar .... amandoua vor avea aceeasi fiabilitate ... normal ca un miar e mai fiabil daca nu apuci niciodata sa il forjezi cum trebuie (nu ai cum pe strazi)

septarul e cel mai bun compromis ... e combinatia perfecta pt cel ce vrea cat de cat manevrabilitate de oras cu putere de strazi exterioare ... nu ca sesarul nu ar da aproximativ acelasi lucru ....

cat despre preferinta multora catre sesar eu unu sunt deacord ... un miar se conduce mai greu decat un sesar ... si un alt motiv (zic eu important) este faptul ca dpdv estetic sunt asemanatoare si cum majoritatea isi iau vitezane pt terasa nu conteaza pt o pitipoanca daca e miar sau sesar ... ca oricum suna si arata la fel .... "fetili" vor bali aprox la fel atat pt un miar cat si pt un sesar

numai bine

 

Pai in primul rand conteaza cai putere pe litru de motor si un 600 are ceva mai multi :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai in primul rand conteaza cai putere pe litru de motor si un 600 are ceva mai multi :burnout:

 

Litri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU, CP/litru :burnout:

 

 

Adica calul are putere daca bea un litru?

Editat de adidas00
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

honda de 750 e doar vfr, care nu e "vitezana" :burnout:

 

RVF750 a fost vitezana :blbl: , a castigat si WSBK

 

Eu sunt sigur ca va aparea un VFR1000 , V4 superbike de strada

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai in primul rand conteaza cai putere pe litru de motor si un 600 are ceva mai multi :blbl:

 

 

E simplu: am impartit 175 (cp) cu 1000 (cmc) ,apoi 150 cu 750 si tot asa ,120 cu 600.Motoarele de 600 si de 750 au iesit la egalitate cu 0,2 cai /centimetrucub iar motorul de 1000 cu "doar" 0,175 :burnout: Deci omu are dreptate...

 

MaI merita sa faci si un calcul de raport putere/kg si o sa ai...pretul corect :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai in primul rand conteaza cai putere pe litru de motor si un 600 are ceva mai multi :blbl:

 

 

 

1.E simplu: am impartit 175 (cp) cu 1000 (cmc) ,apoi 150 cu 750 si tot asa ,120 cu 600.Motoarele de 600 si de 750 au iesit la egalitate cu 0,2 cai /centimetrucub iar motorul de 1000 cu "doar" 0,175 :D Deci omu are dreptate...

 

2.MaI merita sa faci si un calcul de raport putere/kg si o sa ai...pretul corect :rose:

 

1. Exact! sau cum calculez eu 2 CP/litru la 600 si 750 si 1,75 CP/L sau maxim daca-i R1 de 189CP modelul 2007 ar fi 198/0,998 adica aprox 1,9 CP/L care-i cam maximul la miare, deci tot inferior la acest capitol fatza de 600 si 750,

mai ales ca am inteles ca R6 de anu asta are vo 128 sau 131CP deci peste 2 CP/L :unsure:

2. Da, ca sa iasa cat e de "nervos" motoru la sprint, da nu uitati sa adunati si greutatea voastra la cea a motorului, ca altfel nu iese caracteristica reala a motocicletei(altfel trage cu cineva de 70 kg fatza de unu de 100 sau mai rau cu 2 de 90kg).

 

Adica calul are putere daca bea un litru?

 

Nu, motociclistul daca bea bere .....dar numai cand ajunge acasa :kiss: :blbl:

 

manevrabil, usor.......si pt drumurile de la noi e arhisuficient..nu e vb de bani(nuj ce treaba are banul aici in fine..)

fiecare isi ia ce-l "coafeaza" mai bine..restu` putere...alea alea..bancuri pt drumurile de la noi...si pt unii fitze :cheers: , ca oricum nu stiu sa se foloseasca de putere...si cand sa se foloseasca....si nu ai unde sa te folosesti...doar la rupt capu` :burnout: ..ca i dai ca inecatu pe linie dreapta..oau..am 299...wtf

no offence

 

Cum sa nu aibe si banii un cuv de zis mai ales la noi in Ro......stiu pe multi de si-au luat 600 ca nu aveau bani de 1000-1200.......sau esti neam cu "nea JIJI din pipera" ? :lol:

Editat de RaceTuning
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte tare topicul

citesc cu stupefactie replici de genul un miar e mai fiabil decat un sesar ... asta e o prostie ... ambele motoare sunt fiabile atat cat e cazul ... daca conduci corect un sesar e la fel de fiabil cat un miar ... un miar e mai fiabil decat un sesar pt ca nu o sa ajungeti voi (majoritatea) in vecii vecilor sa "forjati" un miar la adevarata lui capacitate ... mi se pare total tampita ideea de comparatie de fiabilitate intre un sesar si un miar ... e cretinatate clara ... in primul rand eu cred ca multi din cei care au postat aici habar nu au cu ce se mananca termenul de fiabilitate .... e absolut normal ca un motor (sesar, miar) sa fie fiabil atat cat a fost facut din fabrica ... nu inteleg de unde pana unde un miar e mai fiabil ... normal ca e mai fiabil daca o arzi in oras cu 80 la ora la 4..5 mii de rotatii ... la fel si un sesar ... daca mergi corespunzator e la fel de fiabil .... ia da-i unui sesar 80 la ora in 4..5 mii de rotatii (cred ca in treapta a 3-a sau a 4-a) si ai sa vezi ca e la fel ca miarul in a 2-a sau a 3-a la acelasi numar de rotatii ... fiabilitatea unui motor tine de comportamentul lui in ture de-a-lungul timpului ... imagineaza-ti ca mergi pe rosu cu un miar si cu un sesar .... amandoua vor avea aceeasi fiabilitate ... normal ca un miar e mai fiabil daca nu apuci niciodata sa il forjezi cum trebuie (nu ai cum pe strazi)

septarul e cel mai bun compromis ... e combinatia perfecta pt cel ce vrea cat de cat manevrabilitate de oras cu putere de strazi exterioare ... nu ca sesarul nu ar da aproximativ acelasi lucru ....

cat despre preferinta multora catre sesar eu unu sunt deacord ... un miar se conduce mai greu decat un sesar ... si un alt motiv (zic eu important) este faptul ca dpdv estetic sunt asemanatoare si cum majoritatea isi iau vitezane pt terasa nu conteaza pt o pitipoanca daca e miar sau sesar ... ca oricum suna si arata la fel .... "fetili" vor bali aprox la fel atat pt un miar cat si pt un sesar

numai bine

 

Corect! Adica unu de 1000 e la fel de fiabil ca unu de 600 care e la fel de fiabil ca unu de 300 care e la fel de fiabil ca unu de 125 care e la fel de fiabil ca unu

de 48.8 DAR: Bicicleta Tohan e si mai fiabila, ca dovada ca e plina tara de ele. Obosesti inainte s-o strici.

 

 

Suzuki RGV 500 GAMMA

 

 

 

Pai in primul rand conteaza cai putere pe litru de motor si un 600 are ceva mai multi ;)

 

Corect!

Eu mi-am dat jos motorul, ca era cam dablagit si mi-am pus din asta, sta bine la cp/l

Motor busa turbo

 

 

NU, CP/litru :P

 

Da, am inteles

 

Pai in primul rand conteaza cai putere pe litru de motor si un 600 are ceva mai multi :D

 

 

 

E simplu: am impartit 175 (cp) cu 1000 (cmc) ,apoi 150 cu 750 si tot asa ,120 cu 600.Motoarele de 600 si de 750 au iesit la egalitate cu 0,2 cai /centimetrucub iar motorul de 1000 cu "doar" 0,175 :P Deci omu are dreptate...

 

MaI merita sa faci si un calcul de raport putere/kg si o sa ai...pretul corect :P

 

 

1. Exact! sau cum calculez eu 2 CP/litru la 600 si 750 si 1,75 CP/L sau maxim daca-i R1 de 189CP modelul 2007 ar fi 198/0,998 adica aprox 1,9 CP/L care-i cam maximul la miare, deci tot inferior la acest capitol fatza de 600 si 750,

mai ales ca am inteles ca R6 de anu asta are vo 128 sau 131CP deci peste 2 CP/L :blbl:

2. Da, ca sa iasa cat e de "nervos" motoru la sprint, da nu uitati sa adunati si greutatea voastra la cea a motorului, ca altfel nu iese caracteristica reala a motocicletei(altfel trage cu cineva de 70 kg fatza de unu de 100 sau mai rau cu 2 de 90kg).

 

Eu am impartit 3 cp la 1 l, am adunat 100Nt ale mele, si vreo 2000Nt ale moto, dar nu mi-a iesit 15000 coco..

 

 

:angryfire:

Editat de mig
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte tare topicul

 

 

Corect! Adica unu de 1000 e la fel de fiabil ca unu de 600 care e la fel de fiabil ca unu de 300 care e la fel de fiabil ca unu de 125 care e la fel de fiabil ca unu

de 48.8 DAR: Bicicleta Tohan e si mai fiabila, ca dovada ca e plina tara de ele. Obosesti inainte s-o strici.

 

 

Suzuki RGV 500 GAMMA

 

 

 

 

 

Corect!

Eu mi-am dat jos motorul, ca era cam dablagit si mi-am pus din asta, sta bine la cp/l

Motor busa turbo

 

 

 

 

Da, am inteles

 

 

 

 

 

 

Eu am impartit 3 cp la 1 l, am adunat 100Nt ale mele, si vreo 2000Nt ale moto, dar nu mi-a iesit 15000 coco..

 

 

:angryfire:

 

Ce tot offtopichezi p-aci.....vrei sa fii bufonul forumului asta ca si AndreiRN stim noi pe unde? :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:blink::)) super tare topicul asta :blink::))

 

Parerea mea :baldy: ... sunt multi cei care aleg ptr. design, sunt la fel de multi cei ce aleg ptr. putere si sunt cei mai multi cei ce admira. Eu, slabanog fiind, 70kg la 1,82, am ales 600. Ma simt mai bine pe 600.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Exact! sau cum calculez eu 2 CP/litru la 600 si 750 si 1,75 CP/L sau maxim daca-i R1 de 189CP modelul 2007 ar fi 198/0,998 adica aprox 1,9 CP/L care-i cam maximul la miare, deci tot inferior la acest capitol fatza de 600 si 750,

mai ales ca am inteles ca R6 de anu asta are vo 128 sau 131CP deci peste 2 CP/L :kiss:

2. Da, ca sa iasa cat e de "nervos" motoru la sprint, da nu uitati sa adunati si greutatea voastra la cea a motorului, ca altfel nu iese caracteristica reala a motocicletei(altfel trage cu cineva de 70 kg fatza de unu de 100 sau mai rau cu 2 de 90kg).

 

Degeaba faci tu calculele astea. Si degeaba un R6 are 130 de cai pe hartie daca la roata masurati are tot 107 ca si 600RR. Din punctul meu de vedere e mai important raportul cp/kg pentru ca asa vezi exact cati cai putere misca cate kilograme. Daca la 600 e intre 0.6 si 0.75 la miare ajunge la 1 (ceea ce mi se pare enorm). Si lasand la o parte calculele astea de cp/kg sa nu uitam de o alta diferenta foarte importanta: cuplul. Degeaba are un 600, 130 de cai, daca are tot 65 nm (cat are si Hornetul meu).

 

Si inca o chestie...am observat ca multi hulesc Honda ca vai de mine are totdeauna puterile mai mici decat concurenta. Dar ei uita un lucru, Honda a stat dintotdeauna mai bine si la mase. 600RR 2008 si 1000RR 2008 sunt ambele etaloane in clasele lor din punctul asta de vedere.

Editat de paul_biker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca veni vorba de marci.....vad ca, dupa 220 de voturi nimeni nu si-ar lua "speed" KTM, MZ, Triumph sau Buel......pt ca sumt 0 voturi la cat "alta marca" .....care le cuprinde :kiss: ......oare de ce? :lol:

Editat de RaceTuning
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-as lua KTM RC8 !!! Daca nu as fi atat de "Hondar" nici nu as sovai. Daca e "doar" la acelasi nivel cu SuperDuke - cu care m-am dat 1 sapt si e beleaua-belelelor - mi-as lua, sa mor !!!

:lol: dar raman Hondar...... sa nu ma simta armasarul ca dau semne de infidelitate, ca ma arunca din sa..... :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu inteleg de ce isi cumpara lumea de 1000! Una de 600 manca asfaltu intr-un hal de neinchipuit.

Atinge suta in 3 secunde si merge mult mai rapid decat permit drumurile din Romania.

Ca si sunet mi se par alea de 600 mai placute da asta e parere personala.

Una de 600 e mai usoara. Eu care ma dau pe una de 125 e clar ca no sa ma pun pe una de 1000 ca vreau una cat mai apropiata ca greutate de a mea, care e usoara si imi place la nebunie chestia asta. O simti foarte bine in viraje si e totusi mai usor de condus, iar uneori mai si iarta(rareori, da se intampla).

Plus ca pretu care e mai mic.

Si cred ca e cumva ca incepator la 18 ani sa le zici nu numai ca vrei motor de viteza, ci si unu de 1000, ca ala de 600 e prea domol.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lumea isi cumpara un 1000 in dauna unui 600 din 3 motive

1-50nm in plus

2-60 cai in plus

3-10 kile in plus care nu se simt deloc in mers fata de un 600

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu inteleg de ce isi cumpara lumea de 1000! Una de 600 manca asfaltu intr-un hal de neinchipuit.

Atinge suta in 3 secunde si merge mult mai rapid decat permit drumurile din Romania.

Ca si sunet mi se par alea de 600 mai placute da asta e parere personala.

Una de 600 e mai usoara. Eu care ma dau pe una de 125 e clar ca no sa ma pun pe una de 1000 ca vreau una cat mai apropiata ca greutate de a mea, care e usoara si imi place la nebunie chestia asta. O simti foarte bine in viraje si e totusi mai usor de condus, iar uneori mai si iarta(rareori, da se intampla).

Plus ca pretu care e mai mic.

Si cred ca e cumva ca incepator la 18 ani sa le zici nu numai ca vrei motor de viteza, ci si unu de 1000, ca ala de 600 e prea domol.

 

Si eu credeam ca 600 mananca asfaltul pana m-am dat cu 1000. :laugh:

Si eu credeam ca 1000 mananca asfaltul pana m-am dat cu 1300. :laugh:

What next?!? :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lumea isi cumpara un 1000 in dauna unui 600 din 3 motive

1-50nm in plus

2-60 cai in plus

3-10 kile in plus care nu se simt deloc in mers fata de un 600

 

:crack: .....pai nu? :D

 

Degeaba faci tu calculele astea. Si degeaba un R6 are 130 de cai pe hartie daca la roata masurati are tot 107 ca si 600RR. Din punctul meu de vedere e mai important raportul cp/kg pentru ca asa vezi exact cati cai putere misca cate kilograme. Daca la 600 e intre 0.6 si 0.75 la miare ajunge la 1 (ceea ce mi se pare enorm). Si lasand la o parte calculele astea de cp/kg sa nu uitam de o alta diferenta foarte importanta: cuplul. Degeaba are un 600, 130 de cai, daca are tot 65 nm (cat are si Hornetul meu).

 

Si inca o chestie...am observat ca multi hulesc Honda ca vai de mine are totdeauna puterile mai mici decat concurenta. Dar ei uita un lucru, Honda a stat dintotdeauna mai bine si la mase. 600RR 2008 si 1000RR 2008 sunt ambele etaloane in clasele lor din punctul asta de vedere.

 

Si unde mai pui ca, la mult laudatu R6 de 131 de cai (hmmmm.....la 131 de cai mai e si ceva .......un 1.9 TDI :lol: ) puterea asta e la niste ture enorme (14500 parca) pana in 10mii are mai putzina putere la ac ture decat celelalte concurente japonezede H,K si S .....adcica la un mers cat de cat legal cu ie, beneficiezi de cel mai slab cuplu la o anumita turatie si CEA MAI MICA putere medie dintre japonezele ss de 600 :laugh:

Din cauza asta are si cea mai mare explozie de putere(care la unii le place :lol:) .....care face numai rau ambreiajului in special dar si celelaltor elemente ale motorului si transmisiei de la piston-segm. la lantz si pinionul de la roata.

 

boss hoss :laugh:

 

Sau mai bine......daca tot e sa fie americana Y2K Marines Turbine Technologyes: http://www.bikez.com/motorcycles/marine_tu...erbike_2002.php

:D :10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 14000rpm un 600 trage mai putin amestec decat trage un miar la 11000rpm. Asta vorbind la modul ipotetic ca s'ar merge pe rosu (ceea ce nu e cazul)

Consumul mai mic afara al miarului e datorat cuplului mai mare, ceea ce necesita deschideri mai mici si mai putin brutale ale gazului (la depasiri, de ex.).

 

Pentru fun prefer 600, mai ales in oras. Poti sa te duci in ture si sa ai frana de motor mai lunga, plaja de putere utila e mai larga la un 600 in oras. Un miar se balbaie foarte jos in ture dupa care pe la 3500 incepe sa traga ca dracu.

 

Am votat Gixx 750, pentru a impaca si capra urbana si varza extraurbana :crack:

aici as avea de obiectat.....

Miarul de la yamaha('99)trage de la 2000 in sus cu orice inclusiv treapta 6,iar la 3500 sau 1200 nu se simte ca rupe (mi se pare ca trage "batraneste"dar ca un batran fost halterofil)

Shasele de la honda('04)la ture mici nu stie ce sa faca,dar nu se balbaie fiindca e prea mic sa se simta vibratiile,iar cand isi da drumul te sperie fiindca ti se pare prea usoara motocicleta si te temi sa nu intre vantul sub aripa fata sa iti iei zborul....(iar asta trage ca un copil tinerel si sprinten dar crescut cu margarina si cipsuri)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aici as avea de obiectat.....

Miarul de la yamaha('99)trage de la 2000 in sus cu orice inclusiv treapta 6,iar la 3500 sau 1200 nu se simte ca rupe (mi se pare ca trage "batraneste"dar ca un batran fost halterofil)

 

Pai d-aia trage de la 2000 de ture ca-i miar, daca era de 600 adica de 0.6L :disappointed: ii trebuia 4-5 mii de ture sa inceapa a trage.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...