darkr1d3r Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 tu cati ani ai? lasa mertan a scris omul in ROMANESTE si apropo ai ceva cu manelisti ca vad ca mai tot timpul folosesti cuvantul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 tu cati ani ai? Trezirea!!! N-ai inteles misto-u?!!!!!! .....atunci da-i pace ....am vb ca si unu care chiar ar crede ce zice....daaaaaa .....si bineinteles cu limbaju si exprimarea lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 exact asta incerc sa le spunei vad un zx7 de 200 de kile si gata...e grea da dace le spui ca e singurul 4 cilindri in linie care sa castige sbk o sa vina cu vrajeli ieftine Hmm,sigur? Nu am nici o problema cu Kawasaki,doar ca am caut pe net si nu rezulta asta.In care SBK a castigat? Poate in AMA SBK ca in WSBK nu a castigat niciodata sau gresesc astia pe site-ul oficial . Nu a castigat cumva James Toseland pe o Honda cu motor 4 in linie? A mai plesnit unu Era totusi de 400,cine stie prin mainile a cati incepatori a trecut. O intrebare.Kawasaki a facut vreodata un V2 sport de 1000? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wolfman Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 O intrebare.Kawasaki a facut vreodata un V2 sport de 1000? Legatura intre asta si fiabilitate fiind? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 a aparut noul model de zx10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 Legatura intre asta si fiabilitate fiind? Ca V-urile is mai fiabile ....chiar daca ar fi V2 de 125cc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 (editat) Legatura intre asta si fiabilitate fiind? Ca V-urile is mai fiabile ....chiar daca ar fi V2 de 125cc Am intrebat si eu,nu am dat cu parul.Oricum a ajuns o discutie despre Kawasaki in general si nu am fost chiar asa de off-topic fata de alte discutii dinainte. Eu astept sa vad ce zice sergiu despre campionatele alea castigate.Ca eu nu sunt lamurit. Editat August 26, 2008 de Dan_06 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 (editat) a aparut noul model de zx10 "Reliability is a mystery for us." US, WHO!? Ca la Kawasaki sigur nu te referi... O spune experienta mea de aproape un deceniu legata de motocicletele astea care nu m-au lasat in drum NICIODATA. Cit le-am avut sub fund am schimbat un bec in bord si un cablu. La Zx-10R am momentan 25.000 de km, e prematur sa ma astept sa schimb vreo siguranta macar. Sint 10R-uri cu mai mult de 100.000 de km fara probleme. Este unu' cu 164.000 de km, inclusiv pista, care merge struna. Voi astia care faceti analize si statistici pe teme de fiabilitate fara ca sa aveti legatura cu ele nici cita exista intre pestii abisali si ciinele de la Filarmonica: N-ATI OBOSIT, MA!!?? Va place gustu de litera 3'? Cum dracu' mincati, ma: cu cirlig pe nas?? Editat August 27, 2008 de Taz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 (editat) Am intrebat si eu,nu am dat cu parul.Oricum a ajuns o discutie despre Kawasaki in general si nu am fost chiar asa de off-topic fata de alte discutii dinainte. Eu astept sa vad ce zice sergiu despre campionatele alea castigate.Ca eu nu sunt lamurit. Un motor in V de aceeasi capacitate cu unul in linie e intradevar ceva mai fiabil tocmai datorita distantei mai mari dintre camerele de ardere(unde temp e maxima); insa e irelevant, se poate compensa cu un sistem de racire mai eficient Nu stiu in ce campionate de viteza s-ar putea dovedi fiabilitatea in general a unei marci inafara de cursele de 24 de h unde se pare ca se descurca binishor, daca stiu bine intre japonezi sunt pe locul 3 in fatza la Yamaha.....deci cred ca ar trebui sa discutam mai degraba de "fiabilitatea Yamaha" decat cea a Kawasaki-ulor Editat August 27, 2008 de RaceTuning Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 27, 2008 Autor Share Postat August 27, 2008 Am intrebat si eu,nu am dat cu parul.Oricum a ajuns o discutie despre Kawasaki in general si nu am fost chiar asa de off-topic fata de alte discutii dinainte. Eu astept sa vad ce zice sergiu despre campionatele alea castigate.Ca eu nu sunt lamurit. e nasoala treaba daca nu stii un pic de istorie ai auzit de scott russell? sau ai auzit de unu CARL FOGARTY care a castigat impreuna cu terry rymer CAMPIONATUL MONDIAL de ANDURANTA pe un zxr 750? ca sa te lamuresc....WSBK.adica campionatul mondial de superbike a fost castigat de scott russell in anul 1993 de catre primul motor in line 4 pana la succesul lui toseland nu s-a mai castigat wsbk cu un in line 4 daca ai dubii in legatura cu campionatul mondial de anduranta treci printr-o scurta vizita la pagina 1 si te vei lamuri stiu tot despre motocicleta mea..si ce spun nu sunt inventii daca ai cautat si nu ai gasit inseamna ca nu ai cautat unde trebuie tine minte 1993 a fost anul triumfului primului in line 4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 (editat) e nasoala treaba daca nu stii un pic de istorieai auzit de scott russell? sau ai auzit de unu CARL FOGARTY care a castigat impreuna cu terry rymer CAMPIONATUL MONDIAL de ANDURANTA pe un zxr 750? ca sa te lamuresc....WSBK.adica campionatul mondial de superbike a fost castigat de scott russell in anul 1993 de catre primul motor in line 4 pana la succesul lui toseland nu s-a mai castigat wsbk cu un in line 4 daca ai dubii in legatura cu campionatul mondial de anduranta treci printr-o scurta vizita la pagina 1 si te vei lamuri stiu tot despre motocicleta mea..si ce spun nu sunt inventii daca ai cautat si nu ai gasit inseamna ca nu ai cautat unde trebuie tine minte 1993 a fost anul triumfului primului in line 4 Da,am auzit de CARL FOGARTY,de scott russel nu. Campionatul de anduranta o fi castigat,dar sigur a castigat in WSBK?? Am pus link mai in sus cu ste-ul oficial WSBK si acolo arata la Kawasaki zero campionate castigate,in plus tu nu ai spus ca e singurul,nu ca e primul. Vad ca aici spune ca a castigat in 93,dar pe site-ul oficial nu scrie. Pana la succesul lui Toseland a castigat si Troy Corser pe Suzuki. Editat August 27, 2008 de Dan_06 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 27, 2008 Autor Share Postat August 27, 2008 am spus ca fost primul si singurul pana la se pare troy corser..my bad cert e ca sa castigat WSBK cu un 750... cat despre AMA a fost castigat de 9 ori. http://en.wikipedia.org/wiki/Kawasaki_Ninja_ZX-7R alte nelamuriri? hai ca imi place 9 AMA 1 WSBK 5 ENDURANCE 1 SUZUKA 8 ORE 1 ITALIAN SBK 1 AUSTRALIAN SBK 1? DAYTONA 200 1? BSB 1 JAPAN SBK ASTA E PALMARES SAU CE? hyhy ups vroiam numa una sorry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kata San Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 (editat) n-ai gasit, mah si tu o matza verde?!?!?!? era un zx 7 r de vanzare la intrunirea de la snagov...venit pe platforma. arata bine de tot. in anunt scria parca fab. 2001. Editat August 27, 2008 de Kata San Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 27, 2008 Autor Share Postat August 27, 2008 cadru negru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 (editat) ce parere aveti de motoru asta??? PS: cred ca sergiu ma uraste din tot sufletu` Editat August 27, 2008 de haste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 ce parere aveti de motoru asta??? PS: cred ca sergiu ma uraste din tot sufletu` Asta-iun model destul de fiabil si se descurca bine si in off road. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nazi | SchutzStaffel Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 Asta-iun model destul de fiabil si se descurca bine si in off road. Plus ca e ecologic, si nu depinzi de rezervele de petrol . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 se vede cat de fiabila e.... are ugerul lasat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 se vede cat de fiabila e.... are ugerul lasat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nazi | SchutzStaffel Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 se vede cat de fiabila e.... are ugerul lasat Ai mai vazut vaci cu ugerul in sus??? Ciclistica, domle, ciclistica.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alxcristea Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 deci cred ca ar trebui sa discutam mai degraba de "fiabilitatea Yamaha" decat cea a Kawasaki-ulor Stiam eu ca nu e buna. Lasa ca o vand si-mi iau o vaca verde. Ai avut vreodata Yamaha? De curiozitate, fara suparare. Numai bine! Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 (editat) deci cred ca ar trebui sa discutam mai degraba de "fiabilitatea Yamaha" decat cea a Kawasaki-ulor Stiam eu ca nu e buna. Lasa ca o vand si-mi iau o vaca verde. Ai avut vreodata Yamaha? De curiozitate, fara suparare. Numai bine! Alex Nu, da m-am dat putzin(n-am rezistat la cat de incomode erau si n-am decat 1.74) si mi se par GROAZNIC de naspa (FZR 600 si R6 din 2000) .....poate pe v-un circuit de viteza, d-ala mai sicanat s-ar avea rostu, dar cred ca, pe strada dupa vo 200 km de mers inafara cred ca daca m-ar vedea cineva ce indoit as fii dupa ce m-am ridicat din sha m-ar intreba daca am cazut PS: Vad ca tu ai "er6" .....ai si toba sport nu? Deci esti copchil atomic care face curse noaptea nu? ca numai la asta e bun R6 PS: poate ca-s un pic subiectiv pt ca URASC R6-le pt ca toti prietenii/cunoscutii care si-au luat asa ceva au patzit-o rau cu ele, 2 dintre ei gasindu-si de pe ele sfarsitu .....asa ca ai mare grija si tu....conform specialistilor si celor care s-au dat si cu R6 si cu R1(vezi si p-aci pe forum comparatia)a reiesit ca R6 e mai periculuasa decat R1 ca-i mai brutala luandu-te prin surprindere intre anumite ture Editat August 28, 2008 de RaceTuning Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 intre 2000-55000 rpm trage de rupe......... Faza ca e mai periculoasa e ceva de genul e mai periculos cu caruciorul din supermarket decat cu avionul, (asta daca imping eu cariuciorul), intelegi? e un motor foarte manevrabil dar daca ajunge pe maini nepotrivite e distrugatoare. Uitate si p-aci......parca la incepatori scrie unu ce s-a dat cu mai multe variante de R1 si R6, si vezi respectivul ce zice, eu nu stiu ca, si la R6 nu i-am dat decat 6000-7000de ture ca m-o enervat cum stateam pe ea asa ca m-am intors dupa 100-200 de metrii si am renuntzat sa merg mai mult.Cu R1 inca nu m-am dat, dar am stat pe model '07 la o expozitie.....super confort pe langa 600-le prapadit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alxcristea Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 Nu, da m-am dat putzin(n-am rezistat la cat de incomode erau si n-am decat 1.74) si mi se par GROAZNIC de naspa (FZR 600 si R6 din 2000) .....poate pe v-un circuit de viteza, d-ala mai sicanat s-ar avea rostu, dar cred ca, pe strada dupa vo 200 km de mers inafara cred ca daca m-ar vedea cineva ce indoit as fii dupa ce m-am ridicat din sha m-ar intreba daca am cazut PS: Vad ca tu ai "er6" .....ai si toba sport nu? Deci esti copchil atomic care face curse noaptea nu? ca numai la asta e bun R6 PS: poate ca-s un pic subiectiv pt ca URASC R6-le pt ca toti prietenii/cunoscutii care si-au luat asa ceva au patzit-o rau cu ele, 2 dintre ei gasindu-si de pe ele sfarsitu .....asa ca ai mare grija si tu....conform specialistilor si celor care s-au dat si cu R6 si cu R1(vezi si p-aci pe forum comparatia)a reiesit ca R6 e mai periculuasa decat R1 ca-i mai brutala luandu-te prin surprindere intre anumite ture Salut, Daca zici tu, inseamna ca asa e. Numai noaptea ma dau cu ea. A fost mai nasol ca era ziua lunga si trebuia sa astept mult sa se intunece.Dar vine iarna. Nu e un moto pentru toata lumea. Daca vrei confort iti iei touring, daca vrei sportivitate iti iei SS. Eu mi-am luat R6 ca asta mi-am dorit si ca aspect si ca sportivitate. Nu o sa zic ca e super confortabila, ca e motocicleta perfecta.E perfecta pentru mine. E cam incomoda la drum lung si asta datorita drumurilor noastre. Iti rupe incheieturile la viteze mici, franari, drumuri proaste. Pana la urma ce vrei de la un moto? Sa poti accelera cand ai nevoie, sa aibe frane puternice, sa fie usoara si manevrabia pe curbe, R6 le are pe toate din plin. In oras ies cu ea mai rar, deobicei in Wek si plec la drum mai lung. Daca as merge 300 KM fara oprire probabil m-as resimti dupa drum. Prostiile cu "(n-am rezistat la cat de incomode erau si n-am decat 1.74)" cred ca sunt niste frustrari personale. E un moto mai periculos decat altele datorita exploziei de putere in ture mari. In rest este un mielusel. Intra repede in voblaj, exista solutii pentru asta, tot ce trebuie sa faci e sa nu o scapi mai mult decat poti tu.Dar care SS nu te fura daca iti bati joc de ea. Numai bine! Alex intre 2000-55000 rpm trage de rupe......... Faza ca e mai periculoasa e ceva de genul e mai periculos cu caruciorul din supermarket decat cu avionul, (asta daca imping eu cariuciorul), intelegi? e un motor foarte manevrabil dar daca ajunge pe maini nepotrivite e distrugatoare. intre 2000-55000 rpm trage de rupe? Din contra, pana pe la 6000-7000 nu trage deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.