Cataaa Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 (editat) Ma sunat fratele meu si mi-a spus ca a fost accident azi-noapte in snagov. Un baiat fara casca, fara permis, cu pasagera, fata a murit. Ati auzit ceva ? Editat Iunie 30, 2008 de Cataaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Haurar Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 Iar vechea poveste.."fara casca , fara protectii , etc...." Cat de tampiti pot fi unii ?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
giovanyady Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 daca e adevarat atunci chiar e nasol. saptamana asta s-au dus cate unu pe zi. oare ce intampla ? incep sa ma gandesc mai bine daca sa imi iau motor de strada (gs 500 - sunt incepator) sau motor de cross , ca pe acolo mori doar din cauza ta, nu depinzi de altii. nasol frate, rau de tot. ce sa mai zic. atentie! atentie! atentie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mein Herz brennt Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 Si crezi ca nu poti muri pe strada cu un cross ? RIP fetei, cat despre idiotul de pe moto ... n-am cuvinte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
giovanyady Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 (editat) Si crezi ca nu poti muri pe strada cu un cross ? RIP fetei, cat despre idiotul de pe moto ... n-am cuvinte [/quote tocmai asta e ideea, iau cros sa ma dau in padure nu pe strada. Editat Iunie 30, 2008 de giovanyady Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mein Herz brennt Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 Pai si eu am enduro ... dar pana la padure te mananca conservarii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...