Sari la conținut

Accident Mortal Snagov - 30 Iun 2008


Cataaa
 Share

Postări Recomandate

Ma sunat fratele meu si mi-a spus ca a fost accident azi-noapte in snagov. Un baiat fara casca, fara permis, cu pasagera, fata a murit. Ati auzit ceva ?

Editat de Cataaa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 290
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

daca e adevarat atunci chiar e nasol. saptamana asta s-au dus cate unu pe zi. oare ce intampla ? incep sa ma gandesc mai bine daca sa imi iau motor de strada (gs 500 - sunt incepator) sau motor de cross , ca pe acolo mori doar din cauza ta, nu depinzi de altii. nasol frate, rau de tot. ce sa mai zic. atentie! atentie! atentie! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si crezi ca nu poti muri pe strada cu un cross ? RIP fetei, cat despre idiotul de pe moto ... n-am cuvinte

[/quote

 

 

tocmai asta e ideea, iau cros sa ma dau in padure nu pe strada.

Editat de giovanyady
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si totusi a fost accident? :jump:

frumoasa Yamaha ai nene...sa aveti grija de voi :P

 

cat despre accident...nu ai casca nu esti motorist, parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

accidentul a fost prin snagov prin padure, a intrat prea tare si a ratat virajul intrand intr-un pom, este vorba de un kawasaki, e imposibil sa nu stie nimeni sa posteze care sa stea mai prin zona.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Drumul de Snagov este varza. Santuri si movile de pamint stinga dreapta. Pietris pe drum, tarani, carutze, ATV-isti de cacao etc etc etc. Ala care alearga pe acolo nu vrea sa traiasca mult.

Selectie naturala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumoasa Yamaha ai nene...sa aveti grija de voi :P

 

cat despre accident...nu ai casca nu esti motorist, parerea mea.

Mersi... :jump:

Yep...just my point :jump: