NVS Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 mi-a zis un prieten ca este destul de grav accidentul. daca e cineva prin apropiere sa se duca sa ajute... scuze pt cei care zic...nu stiu detalii nu postez, dar motociclistul ala poate are nevoie de ajutor, pe langa politie si salvare... sper sa nu fie atat de grav. o zi buna va doresc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shuvyx Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 mi-a zis un prieten ca este destul de grav accidentul. daca e cineva prin apropiere sa se duca sa ajute...scuze pt cei care zic...nu stiu detalii nu postez, dar motociclistul ala poate are nevoie de ajutor, pe langa politie si salvare... sper sa nu fie atat de grav. o zi buna va doresc! Am oprit eu acolo.Acum juma de ora am plecat. Nu e grav, zgarieturi multe si dureroase, o entorsa sau ceva de genul la picior. Din pacate, lipsa echipamentului si-a spus cuvantul. Am discutat cu motociclistul, spunea ca e ok, era destul de socat. Motorul (CBR 1000 RR) distrus total. Din cate mi-a zis un prieten de-al lui, un taxi i-a iesit in fatza. Insanatosire grabnica pentru ca bulan a fost cu carul!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 Am oprit eu acolo.Acum juma de ora am plecat. Nu e grav, zgarieturi multe si dureroase, o entorsa sau ceva de genul la picior. Din pacate, lipsa echipamentului si-a spus cuvantul. Am discutat cu motociclistul, spunea ca e ok, era destul de socat. Motorul (CBR 1000 RR) distrus total. Din cate mi-a zis un prieten de-al lui, un taxi i-a iesit in fatza. Insanatosire grabnica pentru ca bulan a fost cu carul!! culoare?nr? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the_new_guy Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 Am oprit eu acolo.Acum juma de ora am plecat. Nu e grav, zgarieturi multe si dureroase, o entorsa sau ceva de genul la picior. Din pacate, lipsa echipamentului si-a spus cuvantul. Am discutat cu motociclistul, spunea ca e ok, era destul de socat. Motorul (CBR 1000 RR) distrus total. Din cate mi-a zis un prieten de-al lui, un taxi i-a iesit in fatza. Insanatosire grabnica pentru ca bulan a fost cu carul!! \ bine ca a scapat cu atata .... casco avea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shuvyx Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 (editat) \ bine ca a scapat cu atata .... casco avea ? Exact de asta am oprit...sa-l intreb daca are Casco... culoare?nr? Din cate retin,motocicleta era neagra, multe reclame pe ea. Numarul zburase pe undeva, pentru ca nu l-am vazut si sincer nu cautam asta. Asa cum am zis, motociclistul e ok, mergea, asa ca va anunta cu siguranta el persoanele care il cunosc. L-am intrebat daca are nevoie de cineva sa-i ia motorul, mi-a spus ca deja venise cineva. Editat Iunie 30, 2008 de shuvyx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AK_Raptor Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 Exact de asta am oprit...sa-l intreb daca are Casco... Mda, trebuia sa-l intrebi si unde isi spala motoreta. . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mitzone Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 Culaorea era negru cu portocaliu. Nu i-am putut vedea numarul. Omul parea destul de ok, niste zgarieturi si julituri pe umeri , coate, spinare, si o glezna ghipsata. Cand am trecut, deja plecase salvarea, mai era un echipaj de politie care lua declaratii, facea masuratori, etc. Motorul arata destul de rau in partea din fata. Cam asta e. Multa sanatate motociclistului!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Iunie 30, 2008 Autor Share Postat Iunie 30, 2008 lasa...juliturile sunt bune, fac ca data viitoare sa fie acoperite de ceva protectii. bine ca nu a fost mai grav. ...si avea Casco pana la urma? pacat de moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shuvyx Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 lasa...juliturile sunt bune, fac ca data viitoare sa fie acoperite de ceva protectii. bine ca nu a fost mai grav....si avea Casco pana la urma? pacat de moto Da-l dracu de moto! Important e ca traieste, e sanatos si va invata din asta. Fiarele se repara, se cumpara, se vand....etc. Nu e vorba de Casco, nu a fost vina lui asa ca va primi asigurarea taximetristului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Oryon Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 Nu prea se prinde sarcasmu' p-aici eh? Las' ca-i bine, pacat de moto, dar macar el o sa mearga echipat data aviatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Iunie 30, 2008 Autor Share Postat Iunie 30, 2008 Da-l dracu de moto! Important e ca traieste, e sanatos si va invata din asta. Fiarele se repara, se cumpara, se vand....etc. Nu e vorba de Casco, nu a fost vina lui asa ca va primi asigurarea taximetristului. normal ca "da-l dracu de moto" atunci cand e vorba de oase rupte, dar aici imi pare rau si de moto, pe langa motorist care a invatat ceva din asta...sper bine ca e pe asigurarea aluia...ce imi plac daunele totale(la moto relativ noi), fac loc de una mai noua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiry213 Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 normal ca "da-l dracu de moto" atunci cand e vorba de oase rupte, dar aici imi pare rau si de moto, pe langa motorist care a invatat ceva din asta...sperbine ca e pe asigurarea aluia...ce imi plac daunele totale(la moto relativ noi), fac loc de una mai noua Pacat ca multi nu prea mai au parte de altele mai noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
echipamentemoto Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 (editat) Nu stiu de cate ori mi-a iesit in cale tot felul de conservari pe drumul ce duce la regie, la Max mai ales,unde intra oameni si ies,fac manevre fara sa se asigure. Trebuie sa fim cu ochii in 14. Daca vrea cineva Casco sa ma sune. E bine sa ai casco la motor, oricand se poate intampla ceva.Doamne fereste! Nu stiu de ce suntem mereu in urma. Numai cand ni se intampla necazul ,dupa aia realizam cam ce ar trebui sa facem . Asfalt uscat la toti. Editat Iunie 30, 2008 de echipamentemoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 (editat) Unii asiguratori fug de Casco la motoare ca dreac de tamaie(probabilitate mare sa fie dauna totala ), altii se inghesuie sa faca Casco...Oare spera ca nu mai are cine sa ceara dauna? Insanatosire grabnica riderului! Editat Iunie 30, 2008 de PNL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandi Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 mobra avea numar de alba shi era de-aia "imbracata" in repsol. cel mai probabil damage total: cadru stramb, telescoape, carter, radiator etc motoristul avea incheietura dreapta bandajata shi nu glezna. a, si un papuc lipsa gasitorului recompensa nu cred ca mergea foarte tare, mobra s-a dus maxim 10-12 metri pana s-a oprit (e adevarat ca din impact aproape frontal, dupa cum arata mashina implicata). taxi iesit de pe strada laterala sa faca stanga, banda 1 il lasa, intra mai departe si pe banda 2 venea mobra daca avea o geaca pe el (chiar si fara protectii) shi nishte ghete mai scapa de julituri, dar nu cred ca a avut ceva rupt. arata mai rau decat cand am cazut eu la 70 la ora, lovind bordura shi rostogolindu-ma fo' 30 de metri. da' aveam geaca (de ploaie) shi blugi, shi nishte bashketzi de neam prost partea buna ca avea martori - o tipa in conserva care a oprit imediat, accidentul a fost langa ea. partea shi mai buna ca impricinatul, pus de politzie sa indice locul accidentului/ impactului, a pus conul pe mijlocul benzii 2 cu manutza lui deci exclus ca moto sa fi fost in depashire de coloana sau alte dume. oricum era coloana de la semafor pana acolo deci nu putea merge prea repede partea nasoala ca au aparut imediat doi "colegi" de la mavi taxi (de unde era taxiul implicat) shi au inceput cu intimidari, cu vociferari, cu "voi motociclishtii". noroc ca martora era destul de ferma, nu s-a lasat intimidata si intre timp au mai oprit shi altzi motoristi, au mai venit vreo 2 echipaje de politie etc... motosticlistul ushor confuz shi relativ impaciuitor, cred ca shi lui ii era mai mult de fier decat de piele hai asfalt uscat shi belitzi ochii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani31 Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 altii se inghesuie sa faca Casco...Oare spera ca nu mai are cine sa ceara dauna? Care se inghesuie? Sunt interesat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 (editat) Care se inghesuie? Sunt interesat. Vezi postul lui echipamentemoto! ... Daca vrea cineva Casco sa ma sune. E bine sa ai casco la motor, oricand se poate intampla ceva.Doamne fereste! Nu stiu de ce suntem mereu in urma. Numai cand ni se intampla necazul ,dupa aia realizam cam ce ar trebui sa facem . Asfalt uscat la toti. Editat Iunie 30, 2008 de PNL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandi Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 Unii asiguratori fug de Casco la motoare ca dreac de tamaie(probabilitate mare sa fie dauna totala ), altii se inghesuie sa faca Casco... la 15% prima + franshiza 20% si cu un portofoliu diversificat s-ar putea sa se inghesuie. intrebarea e daca te inghesui tu sa-tzi mai faci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 la 15% prima + franshiza 20% si cu un portofoliu diversificat s-ar putea sa se inghesuie. intrebarea e daca te inghesui tu sa-tzi mai faci Mi-am facut Casco.Decat sa ma cert pe RCA-ul conservarului ca sa-mi repar mobra, mai bine platesc fransiza si dorm linistit!Din pacate am trecut prin asa ceva si stiu cum e! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bea2000 Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 (editat) mobra avea numar de alba shi era de-aia "imbracata" in repsol. cel mai probabil damage total: cadru stramb, telescoape, carter, radiator etcmotoristul avea incheietura dreapta bandajata shi nu glezna. a, si un papuc lipsa gasitorului recompensa nu cred ca mergea foarte tare, mobra s-a dus maxim 10-12 metri pana s-a oprit (e adevarat ca din impact aproape frontal, dupa cum arata mashina implicata). taxi iesit de pe strada laterala sa faca stanga, banda 1 il lasa, intra mai departe si pe banda 2 venea mobra daca avea o geaca pe el (chiar si fara protectii) shi nishte ghete mai scapa de julituri, dar nu cred ca a avut ceva rupt. arata mai rau decat cand am cazut eu la 70 la ora, lovind bordura shi rostogolindu-ma fo' 30 de metri. da' aveam geaca (de ploaie) shi blugi, shi nishte bashketzi de neam prost partea buna ca avea martori - o tipa in conserva care a oprit imediat, accidentul a fost langa ea. partea shi mai buna ca impricinatul, pus de politzie sa indice locul accidentului/ impactului, a pus conul pe mijlocul benzii 2 cu manutza lui deci exclus ca moto sa fi fost in depashire de coloana sau alte dume. oricum era coloana de la semafor pana acolo deci nu putea merge prea repede partea nasoala ca au aparut imediat doi "colegi" de la mavi taxi (de unde era taxiul implicat) shi au inceput cu intimidari, cu vociferari, cu "voi motociclishtii". noroc ca martora era destul de ferma, nu s-a lasat intimidata si intre timp au mai oprit shi altzi motoristi, au mai venit vreo 2 echipaje de politie etc... motosticlistul ushor confuz shi relativ impaciuitor, cred ca shi lui ii era mai mult de fier decat de piele hai asfalt uscat shi belitzi ochii Martora rea si afurisita eram eu.Eram acolo, chiar in momentul accidentului si cat sunt eu de tare, m-am cam cacao pe mine si imi tremurau genunkii.Motorul, asa cum se spune si mai sus, este dauna totala.Cadrul (cel care tine motorul, nu cadrul de bord) este RUPT in 2, iar fatza, nu s-a mai ales nimic de ea. Nu spun cine este implicat in accident, desi il cunosc, deoarece in astfel de cazuri, eu sunt de parere ca decizia de a face public accidentul, ii apartine numai celui implicat. Partea buna este ca motociclistul a scapat usor, adica a avut foarte mult bulan, cum se spune. Partea proasta este ca, baiat bun, nu a vrut sa mearga la spital, ceea ce este in dezavantajul lui.Nemergand la spital, taximetristul scapa din start de dosarul penal, care in alte conditii i s-ar fi intocmit, pentru vatamare corporala. Oameni buni, nu mai evitati sa mergeti la spital cand se intampla astfel de cazuri.Dosarul penal il determina pe conservar sa alerge el dupa motociclist.In caz contrar, pana la finalul anchetei, cu 4 martori colorati inventati de taximetrist, motociclistul risca sa fie scos vinovat, desi (in acest caz), nu era. Parte urata a fost ca desi au trecut multi motociclisti, tot o fata s-a oferit sa ajute si sa preia motorul avariat. Multi au trecut mai departe si nici macar nu au oprit. Vad ca si-au spus parerea, asa...din mersul motocicletei (picior gipsat, etc). Oricum....asfalt uscat tuturor si mare grija la drepturile voastre. Editat Iunie 30, 2008 de bea2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani31 Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 Mi-am facut Casco.Decat sa ma cert pe RCA-ul conservarului ca sa-mi repar mobra, mai bine platesc fransiza si dorm linistit!Din pacate am trecut prin asa ceva si stiu cum e! Fransiza inseamna bani pe care nu-i vezi, nu reprezinta prima de asigurare. De exemplu 5% fransiza din valoarea asigurata, sa zicem 10000€, inseamna ca primesti 500€ mai putin la orice dauna (nimic la daune sub 500€). Stiu ca dealerii se inghesuie sa te asigure, ma interesa daca stii ce societati de asigurare ofera conditii atragatoare pentru motociclisti. Merci oricum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bea2000 Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 Fransiza inseamna bani pe care nu-i vezi, nu reprezinta prima de asigurare. De exemplu 5% fransiza din valoarea asigurata, sa zicem 10000€, inseamna ca primesti 500€ mai putin la orice dauna (nimic la daune sub 500€). Stiu ca dealerii se inghesuie sa te asigure, ma interesa daca stii ce societati de asigurare ofera conditii atragatoare pentru motociclisti. Merci oricum. Asirom-ul, are fransiza fixa, nu procentuala=cu 100 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani31 Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 (editat) Asirom-ul, are fransiza fixa, nu procentuala=cu 100 euro. 100? este acceptabil. Nu iti poti inlocui manete, semnale, scarite, pedale, dar iti poti inlocui o toba, o janta, o carena, un far. Edit: Poate sa fie si procentuala, dar sa fie din valoarea daunei nu din valoarea asigurata. Editat Iunie 30, 2008 de dani31 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 Fransiza inseamna bani pe care nu-i vezi, nu reprezinta prima de asigurare. De exemplu 5% fransiza din valoarea asigurata, sa zicem 10000€, inseamna ca primesti 500€ mai putin la orice dauna (nimic la daune sub 500€). Stiu ca dealerii se inghesuie sa te asigure, ma interesa daca stii ce societati de asigurare ofera conditii atragatoare pentru motociclisti. Merci oricum. Am Casco la Unita...in conditii bune, zic eu! Cat despre ce e fransiza, citeste aici : Fransiza este acea parte din valoarea fiecarei daune pe care o suporta proprietarul masinii. Fransiza poate fi stabilita: - in valoare fixa, aplicabila la fiecare dauna - in procent din suma asigurata, aplicabila la fiecare dauna; - in procent din valoarea fiecarei daune. !Atentie mare la fransizele pe care le acceptati in polita! Diferenta intre 5% din valoarea daunei si 5% din suma asigurata este mare si va puteti pacali. De exemplu: la o masina asigurata pentru 10.000 euro, cu o fransiza la avarie partiala de 2% din suma asigurata (deci, de 200 euro), in cazul unei avarii a carei reparatie costa 450 euro, asiguratorul va plati 250 euro, iar proprietarul 200 euro; la o a 2-a avarie de 150 euro, asiguratorul nu va plati nimic, iar propritarul va plati toti cei 150 euro. In aceeasi situatie, daca fransiza era de 2% din valoarea daunei, asiguratorul platea la prima dauna 441 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandi Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 ...Parte urata a fost ca desi au trecut multi motociclisti, tot o fata s-a oferit sa ajute si sa preia motorul avariat. Multi au trecut mai departe si nici macar nu au oprit. Vad ca si-au spus parerea, asa...din mersul motocicletei (picior gipsat, etc). Oricum....asfalt uscat tuturor si mare grija la drepturile voastre. moama ce rea eshti... primul (cred) care s-a oferit sa-i adaposteasca mobra am fost eu, intre timp fata a facut rost de mashina shi i-am lasat nr tel daca are nevoie de garaj & stuff ca nu prea vroia sa duca mortaciunea la taica-sau in curte. in plus baiatu' nu prea shtia ce sa faca cu mobra shi unde s-o duca, sper ca s-a decis pana la urma. e adevarat ca eram "civil" da' tot un fel de motociclist sunt shi eu au mai oprit vreo 3-4 mobrishti, fie langa accident fie putzin mai departe, eu i-am sfatuit pe unii sa-shi vada de drum ca nu avea rost sa piarda timpul, suficient cata paruiala shi-au luat taximetrishtii de la tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.