cristache Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 (editat) Din nou am plecat la drum cu speranta de a face citi mai multi km pe forestierele patriei... Asta este harta... Am facut cam 1000 km si in mare am reusit sa urmarim traseul propus... O sa pun acum pozele din prima zi... Se pare ca nu pot...mai incerc..daca nu reusesc, dau legatura mai departe...rog participantii sa+si spuna parerea.. Se pare ca se vad pozele.. Imi pare rau ca pozele s'au intins asa...macar au intrat... Si prima seara s'a incheiat apoteotic... Editat Iulie 1, 2008 de cristache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 (editat) Sa explicam oamenilor. La plecarea din Bucuresti am fost prezenti urmatorii: Cristache (DR650), Ghostrider_fl, adica Florin (Transalp), Dans, adica Dan (F650 d-ala nou), Gogeasca, adica Alex (F650), Greenspan, adica Florin (F650) si eu cu R1200GS. Toti cu crampoane. La Ramnicu Valcea l-am cules si pe Rul, adica Raul (Varadero), iar la Polovragi pe F_Zoltan, adica Zoly (KLE500). Mai tarziu, la Groapa Seaca, a aparut si Ovidiu cu alt DR650. La destinatie ne-am intalnit si cu prietena mea Lidia, venita cu masina pe drumuri mai accesibile. Traseul pentru prima zi, ala care conteaza, a fost de la Polovragi, prin Cheile Oltetului, pana la Petrimanu, dupa care Ciungetu si in sus pe Valea Rudareasa pana in creasta muntilor Latorita si tot inainte pana in Transalpina. Topicul ar fi putut sa se cheme: Trei zile frumoase, dar cu ghinion. In ordine s-au intamplat urmatoarele. 1. Florin (Greenspan) - a sarit lantul, repetat. 2. Florin (Ghostrider) a facut un accident usor, langa Ramnicu Valcea. A scapat cu cateva zgarieturi pe crash-bar. 3. Zoly s-a pierdut, in mod misterios, de grup. 4. Dans a luat o piatra in filtrul de ulei (neprotejat ) si a pierdut uleiul. A trebuit tractat, dupa care adus pe platforma la Bucuresti. 5. Alex - i s-a rupt lantul. idem pct. 4 6. Ovidiu - i-a consumat ulei, a trebuit sa cautam sa completam. 7. Cristache a cazut pe o pata de motorina. Are piciorul in ghips. 8. si 9. Raul si cu mine - am scapat teferi . Ca o coincidenta: noi doi am avut motoarele cele mai grele si am consumat cel mai mult alcool. O avea vreo legatura?... Am mai descoperit nistre drumuri de creasta in zona, care vor trebui sa ne astepte linistite pana data viitoare. Spor. Editat Iulie 1, 2008 de ali baba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 foarte urat cu accidentele incidentele si defectiuni tehnice. pana acum stie cineva ceva de zoli ? nu de alta DAR l-am vazut online dar nu imi raspunde. a ajuns acasa si el sau inca haladuieste pe munte? nu de alta dar imi e simpatic .. sau poate nu imi raspunde din cauza remarcilor putin rautacioase de pe mess.. pana atunci superba tura si la mai multe. @ali_baba si cand s-a rupt si a sarit lantul, ai stat putin ganditor si ai lustruit ostentativ cardanul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barbarossa Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 brava! bine ca v-ati intors intregi! sa vedeti ce ne paste pe noi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 @ali_baba si cand s-a rupt si a sarit lantul, ai stat putin ganditor si ai lustruit ostentativ cardanul ? Dupa tura asta toti vor cardan... Am uitat sa spun ca si celalat Florin a avut mici probleme cu lantul - sa-l intindem, sa-i mai dam drumul. Si alt fapt istoric interesant: F650-ul lui Dan este primul vandut in Romania. Deasemenea, este primul care s-a stricat. A tinut trei saptamani, parca. Trebuie neaparat comandat si scut, ca optional Nu Dane? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BGS Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 Sa explicam oamenilor.La plecarea din Bucuresti am fost prezenti urmatorii: Cristache (DR650), Ghostrider_fl, adica Florin (Transalp), Dans, adica Dan (F650 d-ala nou), Gogeasca, adica Alex (F650), Greenspan, adica Florin (F650) si eu cu R1200GS. Toti cu crampoane. La Ramnicu Valcea l-am cules si pe Rul, adica Raul (Varadero), iar la Polovragi pe F_Zoltan, adica Zoly (KLE500). Mai tarziu, la Groapa Seaca, a aparut si Ovidiu cu alt DR650. La destinatie ne-am intalnit si cu prietena mea Lidia, venita cu masina pe drumuri mai accesibile. Traseul pentru prima zi, ala care conteaza, a fost de la Polovragi, prin Cheile Oltetului, pana la Petrimanu, dupa care Ciungetu si in sus pe Valea Rudareasa pana in creasta muntilor Latorita si tot inainte pana in Transalpina. Topicul ar fi putut sa se cheme: Trei zile frumoase, dar cu ghinion. In ordine s-au intamplat urmatoarele. 1. Florin (Greenspan) - a sarit lantul, repetat. 2. Florin (Ghostrider) a facut un accident usor, langa Ramnicu Valcea. A scapat cu cateva zgarieturi pe crash-bar. 3. Zoly s-a pierdut, in mod misterios, de grup. 4. Dans a luat o piatra in filtrul de ulei (neprotejat ) si a pierdut uleiul. A trebuit tractat, dupa care adus pe platforma la Bucuresti. 5. Alex - i s-a rupt lantul. idem pct. 4 6. Ovidiu - i-a consumat ulei, a trebuit sa cautam sa completam. 7. Cristache a cazut pe o pata de motorina. Are piciorul in ghips. 8. si 9. Raul si cu mine - am scapat teferi . Ca o coincidenta: noi doi am avut motoarele cele mai grele si am consumat cel mai mult alcool. O avea vreo legatura?... Am mai descoperit nistre drumuri de creasta in zona, care vor trebui sa ne astepte linistite pana data viitoare. Spor. imi pare rau sa aud scorul la asa o iesire ! ati avut mai multe peripetii decat la hard hard enduro, poate va pune pe ganduri . multa bafta in continuare si la cat mai multe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florad Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 foarte urat cu accidentele incidentele si defectiuni tehnice. pana acum stie cineva ceva de zoli ? nu de alta DAR l-am vazut online dar nu imi raspunde. a ajuns acasa si el sau inca haladuieste pe munte? nu de alta dar imi e simpatic .. sau poate nu imi raspunde din cauza remarcilor putin rautacioase de pe mess.. pana atunci superba tura si la mai multe. @ali_baba si cand s-a rupt si a sarit lantul, ai stat putin ganditor si ai lustruit ostentativ cardanul ? E ACASA TEAFAR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Iulie 1, 2008 Autor Share Postat Iulie 1, 2008 Mai bag si niste poze de la Florin...tot din prima zi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florad Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 Domnilor ! sa-i multumim LUI DUMNEZEU ca ne-am intors cu bine si sa ne calauzeasca in urmatoarele "aventuri" Hai la film Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Iulie 1, 2008 Autor Share Postat Iulie 1, 2008 Domnilor ! sa-i multumim LUI DUMNEZEU ca ne-am intors cu bine si sa ne calauzeasca in urmatoarele "aventuri" Are dreptate Florin...daca mai dura citeva zile, nu se stie citi mai ramineam...eram ca cei zece negrii mititei...ghinionul ne urmarea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
f_zoltan Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 (editat) Pentru mine asta e o iesire dosarele X. Totul a fost superb, pana cand in mod misterios m-am rupt de grup, in niste conditii atat de evident simple incat era imposibil sa se intample. Eram pe un drum forestier care pe vreo 15 km nu avea decat 2 intersectii, in ambele era evident care era traseul corect. Incepusem urcusul in plutonul celor 3 motociclete din frunte, nu am reusit sa tin ritmul cu cele 2 BMW-uri cu cei doar 36 CP ai mei, dar eram tot pe aproape. Urcam tare, putin in urma celor 2 din frunte, si in fata restului plutonului. Urmaream si urmele lasate pe drum de cauciucurile celor 2 din fata mea. La un moment dat urmele au disparut si am decis sa-i astept pe cei din urma, dar plutonul nu a mai aparut. M-a ajuns din urma un Aro camioneta, pe care l-am depasit anterior, soferul caruia mi-a confirmat ca eram pe drumul cel bun, si ca a fost depasit de toti cei din grup. Tinea minte toate cele 3 plutoane, in ordinea pe care o stiam si eu: 2 motoare in fata,unul singuratic (eu), apoi restul. In concluzie habar nu am cum am ajuns sa fiu depasit de restul grupului, nu pricep cum am ajuns sa raman singur in varf de munte. Semnal la Orange aveam, dar nu aveam pe cine sa sun, singurul numar pe care-l stiam a fost Vodafonul lui Ali Baba, lipsit total de semnal. Ceilalti am inteles ca au descoperit abia sus in varf ca au minus la inventar si au stat vreo 40 de minute sa apar. Inclin sa cred ca ne desparteau cateva minute, cativa kilometri, dar nu aveam cum sa stim atunci asta. Lipsa de comunicatie e nasoala rau. Cred ca o pereche de statii de emisie-receptie nu strica, macar iti dai seama cand te rupi de cel care are perechea statie tale. Dupa o ora de asteptare am facut ceea ce cred ca era normal sa fac. Nu am riscat sa continui singur un traseu necunoscut. Era deja trecut de 5 dupa-amiaza, si puteam sa fiu prins de intuneric la peste 2000 m altitudine. Nu aveam GPS, iar harta o aveam in minte doar schematic, deci orientarea putea sa aiba de suferit. Chiar daca aveam haine calde, ceva mancare si apa la mine, am decis sa aman traversarea pe o alta data. Ca sa nu pierd complet distractia, am facut in minim de timp distanta dintre Voineasa si Obarsia Lotrului, lasandu-mi suficient timp, inainte de a se lasa intunericul, cat sa urc de la Obarsie pana in golul alpin pe Transalpina si sa ma intorc in vale. M-am regasit cu AliBaba la cabana Groapa Seaca, unde a ajuns la aproape o ora dupa ce eu am ajuns acolo. Ma bucur ca tot grupul a ajuns cu bine acolo, chiar daca cu o intrziere notabila, si ca buna dispozitie a revenit, pentru ca la momentul la care eu am coborat in oras si l-am lasat pe AliBaba la cabana, situatia era destul de putin vesela. Una peste alta a fost o iesire OK, si data viitoare sigur o sa inchei intreg traseul. Am invatat multe tura asta. Editat Iulie 1, 2008 de f_zoltan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenspan Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 da stimabililor nu stiu cati mai ramaneam. eu in ultima zi am schimbat la 4500 din cauza lantului si nu am vrut sa-mi testez frana spate chiar cum a facut-o leo. oricum mea culpa ca stau de vreo 10 zile si mai bine cu kit-ul in punga. multumesc cui trebuie ca de data asta nu am mai cazut si ca am ajuns, totusi, cu totii teferi inapoi. oricum foarte frumos drumul, cu de toate, pietris mare,mic, noroi de padure, noroi alb (la uscare), nisip pe alocuri, pamant urcari coborari, inclinatie laterala, baltoace calzi si reci, hauri, grote, soare, zapada , bauturica si acordeoane, capre si vaci. mi-a placut mult filmuletul florine trec pe la service si dupa aia de abia astept o noua aventura ps mama ei de pata ca era si lata si lunga si in curba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Iulie 2, 2008 Autor Share Postat Iulie 2, 2008 Urmeaza ziua a doua...de aventuri...in prima parte unii si+au intins lantul, altul si l+a infasurat si a trebuit sa ne paraseasca... Am trcut prin Cheile Cernei...foarte frumos...apoi ne'am intilnit cu niste ATV'isti si am mai stat la birfa... Dupa citva km a trebuit sa facem cala intoarsa din cauza unei alunecari de teren...adica am luat'o prin Baia de Arama unde am si mincat... Am ajuns seara in Herculane unde eu am facut o baie la un strand termal...ceilalti cred ca erau cam obositi...si pe seara am fost la circiuma am mincat, am baut, dupa care la culcare... Cam asta a fost ziua a doua... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delta X Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 Salutare Mai baieti, aveti grija ca data viitoare numai are cine sa va pescuiasca de pe drum. Voi fii cu voi. Dupa ghinion se intampla sa vina randul norocului. Daca Dans avea scut, cine-l pescuia pe Leo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandi Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 mah baietzi, da' nu va e tarsha cu top-caseurile pe mobre cand ieshitzi in teren?... eu cand shtiu ca am de mers pe vreun foresiter (sau mai multe) prefer sa pun bagajul intr-un rucsac (+ tank-bag, daca am - merci sherry) shi sa prind cu plasa... se "sudeaza" mai repede decat fierul sau plasticul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogeasca Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 Salutare Mai baieti, aveti grija ca data viitoare numai are cine sa va pescuiasca de pe drum. Voi fii cu voi. Dupa ghinion se intampla sa vina randul norocului. Daca Dans avea scut, cine-l pescuia pe Leo? Ma aducea ala - "ingerul protector" cu parapanta Desi nu ar fi fost la fel de haios sa-i dau lui berile pe care ti le datorez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker'sChallenge Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 Salutare! Faina iesire.. Ne'am "cunoscut" in Valcea la o benzinarie.. Cand aveti in plan sa mai ajungeti in zona Banatului dati un semnal, stiu trasee super..insa nu stiu daca pot bmw-urile voastre... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 Cand aveti in plan sa mai ajungeti in zona Banatului dati un semnal, stiu trasee super..insa nu stiu daca pot bmw-urile voastre... Salut. Eu zic ca BMW-urile pot, dar nu stiu daca putem noi. . Limita motocicletei este foarte greu de atins. Ai vazut pe unde a bagat Rul Varadero? Si mai putea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omidel Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 excelenta plimbarea ,excelent filmul si pozele si cat de curand urmatoarea. si mai ales tuica lui cristache. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florad Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 mah baietzi, da' nu va e tarsha cu top-caseurile pe mobre cand ieshitzi in teren?... eu cand shtiu ca am de mers pe vreun foresiter (sau mai multe) prefer sa pun bagajul intr-un rucsac (+ tank-bag, daca am - merci sherry) shi sa prind cu plasa... se "sudeaza" mai repede decat fierul sau plasticul NU ! e ok cu ele si chiar imi place! colegii stiu de ce ! si de cate ori am scapat-o pe-o parte sau alta nu s-antamplat nimic - se zgarie topcaseul? ma protejeaza si la picioare in cazul unui derapaj;recunosc-pe anumite portiuni te incurca gabaritul ;mergeam cu grija sa nu agat vreo tufa sau bolovan mai inalt; am mai pus ceva: http://www.mototube.ro/view/656/creasta-ci...le-si-tractare/ http://www.mototube.ro/view/655/4-km-de-tr...2-km-pe-urcare/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 Salut. Eu zic ca BMW-urile pot, dar nu stiu daca putem noi. . Limita motocicletei este foarte greu de atins. Ai vazut pe unde a bagat Rul Varadero? Si mai putea... Varadero poate!!!!! eu sa beau mai putin!!!!! a fost o tura super!!! chiar daca presarata cu mici incidente...acum stim si le v-om corecta pana la urmatoarea tura!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delta X Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 salut Florin Cand mai tractezi moto, legatura tre facuta din doua: 1. se leaga furcile intre ele cu o bucla nu foarte mare in fata 2. de bucla se leaga o scota cu care tragi, cu cohi mobil pentru ai lasa libertatea de directie motocicletei tractate Ca ochi mobil poti folosi o carabina, iar daca nu ai in dotare, cumpara-ti. Asa se leaga in spatele barcii schiorul daca nu ai sistem special Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
f_zoltan Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 Cristache, Florin, nu ma omeniti si pe mine cu niste poze la rezolutie full la zoli@cda.ro? Raman dator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandi Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 NU ! e ok cu ele si chiar imi place! colegii stiu de ce ! si de cate ori am scapat-o pe-o parte sau alta nu s-antamplat nimic - se zgarie topcaseul? ma protejeaza si la picioare in cazul unui derapaj;recunosc-pe anumite portiuni te incurca gabaritul ;mergeam cu grija sa nu agat vreo tufa sau bolovan mai inalt; am mai pus ceva: http://www.mototube.ro/view/656/creasta-ci...le-si-tractare/ http://www.mototube.ro/view/655/4-km-de-tr...2-km-pe-urcare/ mda, dupa ce am vazut filmuletzele m-am lamurit... eu ma gandeam la situatiile cand cazi din mers, nu de pe loc... atunci exista intr-adevar riscul sa le spargi, sa le rupi punctele de fixare sau suportzii. si mai e situatia cand la cadere (repet, in mers nu pe loc ) topcase-ul te trage dupa el, implicit pe/ sub mobra. povestea cineva acum ceva vreme despre o cazatura cu pasagera cand ar fi preferat sa nu aiba topcase pentru ca i-a tinut pe amandoi pe mobra in timp ce alunecau pe asfalt. dar nu se pune problema in situatia data, e doar o observatie extra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florad Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 salut Florin Cand mai tractezi moto, legatura tre facuta din doua: 1. se leaga furcile intre ele cu o bucla nu foarte mare in fata 2. de bucla se leaga o scota cu care tragi, cu cohi mobil pentru ai lasa libertatea de directie motocicletei tractate Ca ochi mobil poti folosi o carabina, iar daca nu ai in dotare, cumpara-ti. Asa se leaga in spatele barcii schiorul daca nu ai sistem special Bafta Da! corect; sfoara era coarda adevarata,carabine aveam 2,dar oricum faceai dispozitivu' sfoara tot ajungea la roata si se bloca;iar in momentul in care cel din spate nu mai merge pe urma celui din fata il trage intr-o parte(erau bolovani destui)si il dezechilibreaza - de aici "tractorul" mareste putin viteza-pt a nu cadea,"remorca" e trasa dupa el ........... ;in 4km "remorca" a cazut de doua ori si eu odata ;am avut noroc ca Transalpul meu era greu si statea bine pe pietris(am avut 2-3 km pe urcare); cea mai buna coarda pt moto e cea elastica din benzinarii! apropo( spatele barcii schiorul) - anul asta nu m-am dat,dar in ultimii 6 ani am facut nautic pe Snagov! numai bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.