Sari la conținut

Detinatori de Ducati


deleted
 Share

Postări Recomandate

Bea repede un pahar cu apa. Pot sa-ti confirm eu ca paratul are 999...Merge sau trebuie sa venim minim 2 martori ca maria ta sa renunte la aura de ducatist "autentic"? :)

n-ai inteles, eu stiam ca are 999, despre altceva era vorba, el cred ca a inteles. aura de ducatist ? nu-i de mine asa ceva, nu le am cu grade, fanatisme si limitari de genul, nici pe o roata nu stiu sa merg. si eu nu am nici o Maria .

 

comunicarea asta pe internet are limitarile ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Deci orientativ e cam asa:

 

Lungime ~ 32 - 33 cm. Toba aia are o folie si un capac deasupra. Eu am pus metrul ala de timplarie :D aproximativ in locul de unde ai pus tu reperul in poza pe care ai atasat-o. In poza pe care ti-am pus-o eu este si capacul ala de deasupra tobei, cel care se vede la exteriorul mobrei si care nu apare in poza ta.

Aproximarea mea e de vreo 32 de cm pe lungime.

attachicon.gifDSC_0176.jpg

 

 

Latimea, in aceleasi conditii zic eu ca e de ~ 23 - 24 de cm.

attachicon.gifDSC_0177.jpg

 

Iar inaltimea e de vreo 12 cm. Nu a iesit poza pt. ca am pus metrul prin interiorul locului de sub sea si nu aveam loc sa-i fac o poza clara.

 

 

 

 

 

 

Specialistii in clante sint pe topicul cu manipularea prin presa.

Multumesc mult, tot noi intre noi ne ajutam ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am un ECU pentru Ducati Monster 696 stock cu care vreau sa ma joc, dar nu stiu in momentul de fata de unde sa incep.

Aveti documentatie/soft care ma poate ajuta?

 

Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian X

Salutare,

 

Am un ECU pentru Ducati Monster 696 stock cu care vreau sa ma joc, dar nu stiu in momentul de fata de unde sa incep.

Aveti documentatie/soft care ma poate ajuta?

 

Merci!

 

la astea noi nu se poate rescrie alta harta pe chip ul existent? Care de fapt e un EPROM....

 

Nu e programabil?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se poate programa(rescrie harta) dar daca poti, cauta un alt ECU care e gata preparat. dar nu vad mare diferenta incat sa-ti convina costul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe motoreta am deja ECU Ducati Performance.

 

Vreau sa ma joc cu ECU stock de curiozitate, sa vad cum functioneaza si ce stie sa faca si pana unde pot sa-l imping, nu sa obtin performante la motoreta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti sa-l impingi cat vrei. atata timp cat nu-l scapi in vreo gaura :P

 

poti sa-l impingi ca pe orice ECU. doar ca nu o sa simti atat de mult asta la daily use. poti sa ti-l setezi sa-ti dea puterea sus, sa fie mai brutal jos.... liniar...

 

n-am cum sa-ti arat la a mea,cum se cunoaste diferenta intre cel stoc si cel impins. sevede atat la putere cat si la consum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare la toata lumea ...

 

Din cate se vede sunt nou pe aici ... iar cat de curand voi fii posesorul unui Ducati 1098, si as dori cateva sfaturi...referitor la ulei ... ce folositi....

si alte sfaturi bineinteles ...

Pe scurt motorul a stat ceva vreme ... are doar 322 km, este din 2007, si as vrea sa ii fac o revizie ... initial ma gandeam sa ma duc la Ducati Ct deoarece sunt din Constanta ... dar sunt intre 2 ape ... daca aveti sfaturi va rog.

 

Asfalt uscat la toata lumea :mexicanwave:

 

cat de curand or sa urmeze si pozele ...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. la ulei parerile sunt impartite. eu am mers pe Motul o perioada, doar ca mi-a lasat o impresie proasta, avand in vedere ca se pretindea a fi un ulei bun. acum merg pe Bel Ray, doar ca nu am mers cine stie ce, dar toti ca l-au folosit l-au laudat in ceea ce tine comparatia cu alte marci.

cat despre 1098, ce motor ai mai avut inainte? service-ul la el il poti face la Bucuresti. sunt 3-4 locuri unde poti sa-l faci. ai Andu Teodorescu, Cristi Teodorescu, Ducati Bucuresti sau Dafway. ordinea nu conteaza, iar preturile difera de la unu la altul.

sunt totusi in dubii legat de numarul de Km (322 din 2007) practic motocicleta este inca in rodaj, iar tu ar trebui sa-i schimbi doar curelele si consumabilele(ulei, filtre)

 

daca nu te superi, de unde o cumperi. din tara sau de afara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer nu as merge pe Motul ... am vazut motoare crapate cu motul in ele ... in schimb am vazut ca la carte zice de shell 10w40 full ... acum chiar nush ce sa zic mai ma documentez ... motorul a fost importat de nou din us ... e un prieten de al meu ... este in ro motorul inmatriculat ... a mers putin cu el timp in care a cazut sa zic cu el la vreo 20 km si si-a zdrelit picioru ... si de atunci nu a mai mers stand in garaj iar el avand un al doilea motor ... fiind obisnuit cu nakeduri ...

Ca si motoare o sa fie al 5-lea proprietate sa zic asa ... am avut de la naked ... touring ... ss ...

Am mers cu V2 dar nu cu Ducati cei drept ... in schimb imi place cum se aude cum arata ... e DUCATI ... si nu as mai vrea sa il schimb adika sa il tin vreo 2 - 3 anisori ... un site de unde pot comanda curele ? ca daca stau dupa service-urile noastra stau mult si bine ....

Initial am vrut sa iau Mv Agusta ... dar asta este mai ok an / km ... nitel mai scump ... dar se merita

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru curele, poti sa suni la ei si sa intrebi. iti recomand sa le cumperi de la cei ce au service-ul pentru a avea garantia completa. eu sunt patit cu curele comandate de pe internet. am crapat motorul dupa ce am cumparat de pe net. la reprezentanta mi-au zis ca vin in 1-2saptamani iar cand m-am dus acasa nu mai veneau.

 

legat de uleiul Shell, este uleiul recomandat de fabrica, dar mai multe cred ca e chestie comerciala. nu stiu prea multe detalii despre el pt ca nu l-am folosit. eu merg pe ce folosesc cei mai multi si ce mi s-a recomandat stilului meu de mers.

 

cred ca stiu motorul. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le-am trimis un mail celor de la Dafay sa vad ce imi zic ... as fii mers in Ct la Ducati ca sa nu mai vin pana in Buc dar mecanicul care era super ok nu mai lucreaza la ei ... acum nu stiu exact cine este mecanic acolo ... si Bel Ray de care bagi 10w40 full ? sau semi? eu am mers si cu bardahal o perioada pe honda si a fost super ok - la fel recomandat de carte ... pana la urma as comanda din germania poate castrol racing 10w50 ... nu alerg fff tare cu ea ca si viteza dar imi place sa merg in turatii mari ... cat se poate si unde ... daca stii motoru trimite un mail la ispas_cip@yahoo.com / sau mess

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De Bardal nu stiu nimic. de castrol, iarasi nu am auzit prea multe incat sa pot spune ceva. eu daca nu ma insel, am Bel Ray am 15W50. e un ulei mai rezistent, recomandat motoarelor de turatie.

 

baietii de la Dafway te vor ajuta mult mai bine. cat de motor, nu-l stiu personal, dar cred ca l-am vazut. baietii de la service ar trebui sa-ti poata da mai multe detalii despre starea ei. teoretic la Km care ii are, ar trebui sa aiba totul original pe ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am un ECU pentru Ducati Monster 696 stock cu care vreau sa ma joc, dar nu stiu in momentul de fata de unde sa incep.

Aveti documentatie/soft care ma poate ajuta?

 

Merci!

 

Vezi la Ducati Romania, suna l pe Cosmin, el sigur trebuie sa stie.

 

Noi face implementari DP, sunt cativa baieti prin buc care se bucura de harti DP implementate de noi. Insa ne pare rau, noi ne rezervam dreptul de a ne selecta clientela. :))

Incearca totusi la Metrotehnica.

 

Crazy max, noi iti recomandam Yacco, este un ulei foarte bun, pe care noi l am testat pe urmatoarele modele, 1098 Sinner, 848 Paulinos, 748 Dafway, testul a avut loc pe circuitul de la Serres, dupa cursa l am dus la teste, cei de la yacco au platit, rezultatul a fost mai mult decat multumitor, la cat l am chinuit noi, nu si a pierdut proprietatiel de ungere si nici punctul de fierbere nu a scazut.

nu ezita sa ne contactezi, daca achizitionezi jucaria. avem tot ce iti trebuie pt o revizie completa.

 

Uleiul recomadat pentru 4valve este Yacco MVXRACE 10W60(PANA IN 50.000KM) 15W60(DUPA 50.000KM)

 

Avem si un MV Agusta Brutale 675 an 2013, la 7000 euro, daca esti interesat, garantie 1an, fara limita de km, am cumparat o pt mine insa nu ma prinde, raman la V-urile mele.

Editat de DAFWAY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Circuitul construit pe baza aeroportului militar din Dolna Mitropolna (Plevna, Bulgaria) a fost in acest sfarsit de saptamana, gazda Etapei IV de Viteza pe Circuit a Campionatului Est-European.

A fost prezenta si echipa Pascota Racing Team cu 1 pilot 1000cm. 2 piloti 600 cm Avansati si 2 debutanti 600cm.
Nivelu bulgarilor este foarte ridicat, atat ca pregatire cat si ca echipament competitional.
Ionel Pascota a castigat locul 2, datorita unei incurcaturi de ordin organizatoric, in mod sigur este mai bun decat locul 1 insa si in curse ca in viata, nu este indeajuns sa fi cel mai bun, trebuie sa ai si noroc. Ionel nu a avut noroc in aceasta cursa.
A fost o experienta frumoasa, cu costuri minime. Recomand acest eveniment. Poti invata multe in 3 zile.
Eu sunt de parere ca cei 200e cheltuiti la aceasta etapa merita fiecare cent. In acesti banii intra si grataru si berea smile.gif)


https://www.facebook.com/photo.php?fbid=411605092281584&set=pcb.411606968948063&type=1&theater

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=412324502209643&set=pcb.412325115542915&type=1&theater
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...
Vizitator Adrian

Salutare

cer un sfat din partea voastra, vreau sa achizitionez un ducati si va rog sa ma ajutati cu o parere....SS750 sau un Monster? sincer as merge pe Monster dar vreau sa aflu o parere si despre SS750 daca exista posesori prin preajma :D

 

cred ca trebuie sa te decizi tu mai degraba ce vrei: SS750 e carenata, protectie mai ok la vant,pozitie mai sport. Monsteru: pozitie mai dreapta/upright, lipsa de protectie la vant (fiind naked).

 

Lipsa unor carene (frontal mai ales) devine deranjanta dupa 140 km/h.... Deci depinde in ce regim vrei sa mergi cu motorul si pe unde.

 

In oras cred ca Monsterul e in avantaj fata de SS...

 

just my 2c...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Daca vrei pt oras, o sa te intereseze si consumul...iar o pozitie sport nu cred ca o sa te coafeze prea mult in oras.

Un monster mai nou de 600 cred ca ar fi ideal. Sau varianta mai ieftina, un suzuki sv 650

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...