Jump to content

Detinatori de Ducati


Laurentiu L
 Share

Recommended Posts

mergi tu cu 200???? :P ce amortizor ai?

evitand imaginea de ingeras pe motor, mda, am mers cu peste 200 si nu cred ca asta e problema principala.

 

amortizorul este cel standard. dar va fi schimbat cu ceva mai nou si performant. deocamdata sa rezolv situatia cu jantele.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

caut si eu unul si nu stiu ce sa iau, am vazut numai pe la 4 5 sute de euro...

credema ca indiferent de care va fi, important e ca va fi. alea performante is setabile si is ok pt cine merge pe circuit, dar esential e sa ai ca te salveaza cand nu te astepti.

 

de gasit le gasesti de pe la 200euro.

Link to comment
Share on other sites

credema ca indiferent de care va fi, important e ca va fi. alea performante is setabile si is ok pt cine merge pe circuit, dar esential e sa ai ca te salveaza cand nu te astepti.

 

de gasit le gasesti de pe la 200euro.

da mi si mie un link ceva unde gasesc cu 200.ms

Link to comment
Share on other sites

urmareste Ebay sau si Bikeshop cu Probike.

 

tin minte ca pe probike era in vara unu la 2ml si mai erau dupa 100euro cateva gasite.

 

http://www.bikeshop.ro/handler.php?act=vie...c&ID=124155

 

http://www.bikeshop.ro/handler.php?act=vie...c&ID=122008

 

da un telefon si tu daca e. is singurele gasite la momentu de fata.

 

nu sunt pt dicati dar se pot adapta, nu e mult de munca la adaptat.

Edited by Crazy-devil
Link to comment
Share on other sites

Salutare Stimati Bikeri,

Vreau sa va spun eu o mica intamplare foarte urata a unui prieten de-al meu care nu are cont pe Forum si are nevoie de ajutorul nostru. M-a rugat sa dau mesaj la toata lumea, sa afle parerea fiecaruia in parte ce s-a intamplat practic. Intamplarea lui suna asa:

" Salut baieti,

In urma cu 2 zile, am ales sa schimb singur uleiul la motorul meu, un yamaha yzf R1 din 2000, si am dat de belea. Nu era mare scofala numai ca nu am nimerit busonul de ulei, ci am desfacut din greseala surubul de la antigel. L-am lasat sa curga intr-un lighenus si avea culoarea protocalie. AM ramas putin surprins ca trebuia sa fie Negru totusi "presupusul ulei" si am zis ca nu papa ulei motoreta, deci, e de bine. Dupa care am dat jos si filtrul de ulei, le-am lasat ff bine sa se scurga, dupa care am uns filtrul de ulei cu putin ulei dupa care l-am insurubat. La urma am coletetat defapt uleiul nou REpsol 10W40 peste uleiul vechi Motul 300 V 10W40. Eu crezand ca ulei l-am dat jos am tot copletat cu vreo 2 litrii jumate peste. Cei drept cand m-am uitat la baia de ulei sa masor nivelul numai era deloc la jumatate ci FUL. M-am speriat ca stiam ca intra 2 litrii 600-700 in motor din auzite. In fine dupa toate acestea am pornit motorul, a luat-o din a 4-a oara fara relatiu si se auzea super ok. Am pornito si am oprito de vreo 3-4 ori pana cand m-am schimbat, i-am pus carena si toate cele. M-am echipat si am plecat la drum fara antigel in radiator. De cand am plecat am inceput sa simt ca nu este bine deloc, din fata blocului meu am plecat la drum circa 2 km maxim mergand usor 1k ca era aglomeratie in orash si 1 km i-am dat 3 trepte 140km/h, dupa care ma apropiam sa intorc in capatul intersectiei, incepand eu din timp sa ii dau usor trepte inferioare, cand am ajuns la punctul mort sa i-au mana din acceleratie mi-a murit motorul la 20km.h max. Trag pe dreapta si incep sa forjez, pornea doar daca o tineam accelerata la 2000-3000 de ture, cum o lasam la sub 1500 imi murea motorul. Am sunat un prieten totusi si a venit sa se uite la el, l-am dus inapoi in fata blocului pe el inpins si s-a uitat el despre ce este vorba. Uleiul s-a prelins pe unde pe sus si s-a scurs pe cric in jos. M-a intrebat pe unde am schimbat uleiul, s-a constatat ca am gresit eu si era altu busonul, dupa care el mi l-a schimbat, si ulei si filtru tot. Am pus apa in loc de Antigel in radiator totul Ok. Cand sa ii dau iarasi numai mergea bateria, am facut intre timp rost de alta baterie, si a luat-o dar aceeasi problema, si cu sau fara ulei mult merge pornita, o tin la 2000-3000 ture, se aude aiurea toba nici decum a sportiva ci mai mult Turing nush... Cum i-am mana din gaz cum se opreste motorul.. Ce poate sa fie? Din prietenii mei apropiati mi-au zis ca ba de la garnitura de chiuloasa sa se fii bulit si sa intre aer, sau nush ce cuzineti, pistoane, arbore, ca s-ar fii calit motorul... Am nevoie de ajutorul Vostru, stiu ca am fost un mare fraier ca m-am bagat aiurea dar am zis sa mai scutesc niste bani si timp. Iata ca am facut-o lata... Sper ca m-am facut cat de cat inteles. Astept prin prietenul meu sa aflu care cum sta treaba, ce e de facut pe viitor, cum sa o repar. Multumesc frumos ptr ajutor. Alin"

 

Astept aici raspunsurile voastre. MS

PS: Scuze ca am intrat si la Topicul vostru chiar daca nu este la Yamaha dar vreau sa stiu si parerea voastra. MS

Link to comment
Share on other sites

preferabil ar fi sa nu te bagi in seama pe toate topicurile. ci doar la sectiunea legata de motorul cu pricina.

 

 

acum referitor la ducatisti, am facut rotile la un meserias in Iasi. dar toate asta dupa ce am fost la strungar si am facut flansa de adaptare pt masina de indreptat. daca e cineva interesat de indreptat roti la ducati 748/916/996/998 il pot ajuta cu flansa de adaptare pt roata spate. nu stiu diametru la restul rotilor, dar se poate adapta flansa. jantele au iesit super ok.

Link to comment
Share on other sites

@Devile, eu zic mai bine sa-ti vezi de jantele tale... Nu ma bag in seama, este vorba de o urgenta/disperare a unui prieten de-al meu si este pe bune. Crezi ca m-as baga in seama cu tine asa aiurea? Problema e ca oameni ca tine vezi cam pe toate motoarele care se cred mari zmei, iar defapt... Las-o asa... Ms ptr raspuns. Bafta

Link to comment
Share on other sites

este deajuns sa scrii la topicul unde se discuta referitor la modelul cu pricina, la ducati nu ai ce sa intrebi, pt ca sunt motoare total diferite. si eu am avut probleme cu motoru, si poti citi mai sus asta, dar nu mam dus pe toate topicurile. ci am venit aici la sectiunea aferenta. mai bine faceai un topic la sectiunea de service.

Link to comment
Share on other sites

Ok, imi cer scuze, dar am precizat ca nu e rau sa intrebi si pe alte topicuri, scuza-ma ca ti-am stricat topicul... Asfalt Uscat :blbl:

Link to comment
Share on other sites

Salutare Stimati Bikeri, (...)

PS: Scuze ca am intrat si la Topicul vostru chiar daca nu este la Yamaha dar vreau sa stiu si parerea voastra. MS

 

In primul rand, cea mai mare problema a prietenului tau e ca merge cu 140 km/h (+) prin oras. Nu numai ca e periculos pentru sanatatea lui si are sanse destul de mari sa se incastreze intr-o masina, dar participa la consolidarea prostului renume pe care il au motociclistii la noi.

 

A doua lui problema e ca desi are o motocicleta potenta si periculoasa, incearca sa se peticeasca cu reparatii in fata blocului si cu "parerile prietenilor". Extrapolez acum, dar ce o sa faca in momentul in care are o problema la sistemul de franare? La fel o sa se carpeasca? Spune-i sa duca frumos motoreta la un mecanic (cel mai bine la o reprezentanta Yamaha) sa dea cati bani e nevoie si sa si-o repare acolo.

 

Nu sunt absurd si nici snob. Nu e nevoie sa mergi la reprezentanta pentru chestii banale pe care le poti face singur (gen sa intinzi lantul sau sa schimbi un bec), dar cand e vorba de probleme mecanice la un motor care sare bine de 10.000 ture, nu te bagi singur. Treaba voastra...

Link to comment
Share on other sites

Salutare Stimati Bikeri,

Vreau sa va spun eu o mica intamplare foarte urata a unui prieten de-al meu care nu are cont pe Forum si are nevoie de ajutorul nostru. M-a rugat sa dau mesaj la toata lumea,........ii calit motorul... Am nevoie de ajutorul Vostru, stiu ca am fost un mare fraier ca m-am bagat aiurea dar am zis sa mai scutesc niste bani si timp. Iata ca am facut-o lata... Sper ca m-am facut cat de cat inteles. Astept prin prietenul meu sa aflu care cum sta treaba, ce e de facut pe viitor, cum sa o repar. Multumesc frumos ptr ajutor. Alin"

 

Astept aici raspunsurile voastre. MS

PS: Scuze ca am intrat si la Topicul vostru chiar daca nu este la Yamaha dar vreau sa stiu si parerea voastra. MS

 

Ai toate sansele ca motorul sa fie praf. S a supraincalzit din cauza lipsei de antigel si s-a dilatat cam tot ceea ce inseamna fier sau poate doar ai prajit garnitura.

Du-te la reprezentanta si poate cei de acolo iti vor rezolva problema.

Link to comment
Share on other sites

Ai toate sansele ca motorul sa fie praf. S a supraincalzit din cauza lipsei de antigel si s-a dilatat cam tot ceea ce inseamna fier sau poate doar ai prajit garnitura.

 

Segmenti distrusi - sigur

Camasi cilindrii zgariate (bloc motor) - foarte probabil

Garnitura chiulasa - posibil

Semeringuri supape - posibil

Pistoane, bolturi, biele - posibil

 

Vibrochen, manetoane, axe cu came, culbutori, chiulasa - improbabil (se mai racesc si cu ulei / aer)

Link to comment
Share on other sites

ce ulei imi recomandati pentru 748/916. trebuie sa ii fac schimbul de ulei plus filtre si nu stiu ce sa iau. nu are nimeni un capac de ambreiaj?

Link to comment
Share on other sites

Avem aproape acelasi motor, deci imi permit sa te sfatuiesc. Am bagat Motul 300V ultima data si sunt foarte multumit. Ca tip, nu stiu cat mergi, dar avand in vedere ca vine vara, 15W50 pare cea mai buna alegere. Dar merge si un 10W40.

 

Capac de ambreiaj caut si eu...

Edited by PzKpfW
Link to comment
Share on other sites

al meu mai merge pus un stiker peste el unde e crapat, dar de curele unde teai descurcat tu? ca trebuie sa ii fac si schimbul de curele.

Link to comment
Share on other sites

Asta e primul meu desmoquattro iar curelelor nu le-a venit inca sorocul (le verific constant, dar daca e sa ma iau dupa vorbele fostului proprietar, mai merg vreo 10-12 mii km).

 

E complicat cu schimbul daca nu e facut la service oficial, pentru ca ai cate 3 role de tinut complet imobile. Daca ajungi prin Bucuresti cu problema asta, am niste prieteni care te-ar putea ajuta la un pret mai subtire decat cel de la reprezentanta. Fac treaba buna. Au mai schimbat si la desmodue si la desmoquattro pana acum.

Link to comment
Share on other sites

am inteles, ma intereseaza ca pret cat ar ajunge schimbul de curele. pretul lor plus manopera, si ca timp. pt ca daca ma duc sa le schimb, nu pot sa stau mult dupa ei.

Link to comment
Share on other sites

Curelele in sine ar fi mai bine sa ti le iei singur. Poti sa iei originale Ducati (de la Metrotehnica de exemplu) sau alta marca, mai ieftine. Din-astea poti sa gasesti la Dilly sau MotoDiscount. Poate si la MyMoto.

 

Pentru schimb, baietii iau intre 150 si 200 lei in functie de caz, iar operatiunea dureaza in jur de 2 ore.

 

Daca vrei sa stabilesti detalii sau sa vorbesti personal: Coco - 0722.197.943

Link to comment
Share on other sites

mersi mult, am vb cu dilly si uite ce mia zis.

 

sal normal nu facem italiene dar de luni e mecanic nou si lui ii plac (si mie dar numai sa merg cu ele nu sa repar)

Link to comment
Share on other sites

:laugh:

 

La Dilly ziceam doar sa te interesezi de curele, ca le aduce ceva mai 'eftin. Pentru schimb in sine, ziceam sa vorbesti cu Coco. Nu spun ca Dilly nu e baiat serios, ba din contra. Mi-a demonstrat de multe ori ca e om de cuvant. Dar la reparat/intretinut, nu l-am vazut niciodata (pana acum) cu italiene, doar cu japoneze si BMW-uri.

 

Oricum, la oricare ai merge, cred ca vei fi multumit :ok:

Link to comment
Share on other sites

mersi mult. intre timp am dat un email si la ducati la reprezentanta, si asept raspuns. o sa cumpar curelele si o sa vad ce si cum. acuma sunt in dubii daca sa iau originale sau aftermarket. nus genu de om forjator, dar cateodata parca o mai zapacesc si eu.

Link to comment
Share on other sites

Salutare, pentru cei interesati in curand se va lansa site-ul www.ufixmoto.com

Site-ul este dedicat motocicletelor exclusiviste.Categoriile de produsele prezente pe site vor fi Aftermarket/OEM/Second Hand/Home made. In momentul de fata singuurele categori active pe site sunt Second Hand si Debate Section.

 

Va asteptam pe site unde va puteti crea un cont urmand ca noi sa va anuntam de indata ce am lansat si restul categoriilor.

www.ufixmoto.com

Link to comment
Share on other sites

mersi mult. intre timp am dat un email si la ducati la reprezentanta, si asept raspuns. o sa cumpar curelele si o sa vad ce si cum. acuma sunt in dubii daca sa iau originale sau aftermarket. nus genu de om forjator, dar cateodata parca o mai zapacesc si eu.

dami de stire aici cand ai ceva curele pt 916

Link to comment
Share on other sites

dami de stire aici cand ai ceva curele pt 916

Iti propun ca aceste curele sa le cumperi de la Ducati, chiar daca dai cu 20-30% mai mult.

 

Vei avea siguranta ca daca se intampla ceva ai cui sa i dai in cap cu ele. Stiu un preten care si a facut praf motorul de la un Renault din cauza curelelor aftermarket(culmea, nu se uita la bani).

Este o operatie pe care o faci odata la 3 ani, nu vad de ce sa nu le iei originale..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +34900 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17700 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...