PingyXP Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 (editat) Evacuare 848/1098/1198 RESOUND TITANIUM Greutatea redusa(numai 2.8kg) si design-ul care urmeaza liniile motorului face din aceasta evacuare un upgrade important pentru orice Ducati. Poate fi montata fara modificari si fara sa necesite schimbarea centralinei, filtrului de aer sau de oxigen. RESOUND Racetech http://www.ufixmoto.com/4223/RACETECH_exhaust_for_DUCATI_848_1098_1198_by_RESOUND.html RESOUND Hitech http://www.ufixmoto.com/4224/HITECH_exhaust_for_DUCATI_848_1098_1198_bu_RESOUND.html Alex Editat August 18, 2011 de PingyXP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat August 19, 2011 Share Postat August 19, 2011 Wonderful... si uite asa mai dispare un unicat lasa wa ca se repara. bani este, piese se gaseste. motoreta tre sa porneste. pt mine sezonu e terminat. am vreo 8000km cu ea. anu asta. mai multi nu am avut cum. totusi am sa raman in ceata ce a putut duce la asta. cat curelele au fost inca noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctorucuducati Postat August 19, 2011 Share Postat August 19, 2011 (editat) Nu au fost puse bine pe role. Mai mult ca sigur ca au fost intinse si prea tare. Ar fi o posibilitate mai ales ca lucrezi unde lucrezi sa trimiti motorul (agregatul) la Ducati KAEMNA in germania (da cu gugalu) si ti-l fac aia ca nou. Editat August 19, 2011 de doctorucuducati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat August 19, 2011 Share Postat August 19, 2011 dc zici de Ducati KAEMNA. la faza ca nu au fost puse bine pe role mam gandit si eu, dar prin rotatie orice curea se aliniaza cu rolele/pinioane. acum numai stiu dar tin minte ca la schimbare am vazut ca se misca mai greu axul de pe evacuare la cilindru orizontal dar asta numai retin bine si normal ar fi trebuit sa fie o problema si inainte . acum na fapta e consumata dar ma bucur ca ca mia scos vreun piston pe afara cum se intampla de obicei (sa mil arunce in cap). de pornit ea porneste, doar ca trancane urat si nu are compresie pe cilindru orizontal. nu se aude niciun scartait sau alte sunete ca de rupt inauntru. (sper sa nu am rupt) eu n prima vaza am zis ca e vreo supapa de la admisie. nu sunt acasa ca mil desfaceam eu sa il vad ce are cilindru. pana la axu cu came am ajuns sa vad supapele de evacuare dar la alea de pe admisie nu am reusit ca ma si grabeam sa plec. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat August 21, 2011 Share Postat August 21, 2011 Motorul este adio, oricat ai incerca sa-l refaci..in mintile lui nu va mai fi vreodata, iar investitia nu merita. Cauta sa cumperi un motor de ST2/4 si vei retransforma mobra intr-un 916. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat August 21, 2011 Share Postat August 21, 2011 dar ST 2/4 au lucrat cu acelasi motor? ma mai bate gandu sa o desfac sa o dau la bucati dar dureaza pana o dau toata, mai ales la noi. am sa vad eu ce am sa fac, dar si la ideia asta mam gandit sa cumpar un alt motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat August 22, 2011 Share Postat August 22, 2011 Cel mai bine incearca sa vb cu Andu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 22, 2011 Share Postat August 22, 2011 Daca pistonul din cilidrul orizontal e intreg, poti sa incerci sa cauti doar capul de chiulasa. Daca il gasesti, iesi ieftin la piese, dar te va costa destul de mult manopera, ca e treaba de finete. In schimb, daca e dus tot cilindrul (chiulasa, piston, biela), gandeste-te la alt motor: mobra aia are arbore si pistoane after-market, iar daca te apuci sa le inlocuiesti pe alea si sa pui la fel, deja nu mai renteaza. Cauta sa cumperi un motor de ST2/4 si vei retransforma mobra intr-un 916. Bre Zaire, cu motor de ST2 il face in cel mai bun caz Monster S2R Dar nici atata, ca S2R 1000 are motor de 992, nu de 944 ca ST2. Nici cu motor de ST4 nu prea merge treaba: desi e tot Desmoquattro de 916cc, cutia, admisia, evacuarea si puterea/compresia/cuplul sunt altele. In mobra aia merge pus doar motor de SBK, adica 916 sau 748. Poate merge si motor de 996 - ar fi chiar un upgrade, dar parca e cadrul (si deci prinderile) putin altfel pe el. Plus ca 996 sunt mult mai rare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Septembrie 17, 2011 Share Postat Septembrie 17, 2011 am sa vb cu andu, am gasit pe net motor de 996 din 2001, dar sa vad cu banii si daca o fi a mea licitatia. ar fi ceva frumos sa ii fac upgrade la 996, daca nu sper sa nu fie asa grav. el porneste, doar ca se aude un tancanit si nu are compresie. sper sa nu fie biela, piston sau arbore ca e de jale. in cel mai rau caz am sa ii caut un alt motor. bai ce stiti se potriveste motorul de ST4 pe cadru de 748/916? am cautat pe net si cica singura modificare este la axul cu came care a fost mutat vreo 10mm pt spatiu. la putere e aceiasi cu 916 am mai gasit motor de ST4 modelul de 996cc (care ma tenteaza cel mai mult) rapoartele la cutie se pot echilibra din pinion si foaie. tot ce stiu e ca pe ST se puneau alte pinioane echilibrand greutatea ridicata a motoretei si reducandui agresivitatea. daca e cineva cu ST4 il rog sami dea ceva detalii despre motor. ca e cam pustiu pe aici si nu vad prea multa lume. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 Motor de 996 are doar ST4s, care e un model rar. Deci vezi sa fie sigur motor de 996. In rest nu cred ca ar fi probleme de compatibilitate. Dar sunt cateva lucruri de stiut despre ST4s: - in ultimii doi ani de productie (dintr-un total de 4), i-au pus ambreiaj in baie de ulei - capetele de chiulasa sunt un pic diferite (mai inguste) fata de cele 996 SBK, din cauza cadrului; s-au folosit capete de chiulasa de 748 - trompetele si gurile de admisie sunt de un diametru ceva mai mic fata de 996 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 stiu ca pt ST4 au modificat chiuloasele cu 10mm mai exact parca axele cu came. am intrebat si pe un forum strain dar zicea cineva ca nu se potriveste din cauza basculei, ceea ce nu cred. oricum motoru de 996 care lam gasit e de pe un 996 din 99, doar ca nu mai retin daca electronica e aceiasi. parca din 2000 sau trecut la ECU cu Chip P8 acum am sa vad poate il iau asta de 996 ca sa scap de griji facandu-i si un Upgrade la motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 Vand Piese Moto Ducati Preturi Imbatabilehttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002962899420 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Septembrie 25, 2011 Share Postat Septembrie 25, 2011 stie cineva unde gasesc carena fata si laterala stanga pt un 848?multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Septembrie 25, 2011 Share Postat Septembrie 25, 2011 (editat) stie cineva unde gasesc carena fata si laterala stanga pt un 848?multumesc vezi ca e posibil sa aiba Florin (dafway) stiu ca dezmembra un 848 daca nu pe Ebay. Editat Septembrie 25, 2011 de Crazy-devil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 vezi ca e posibil sa aiba Florin (dafway) stiu ca dezmembra un 848 daca nu pe Ebay. deocamdata nimic pe ebay.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 deocamdata nimic pe ebay.. ai cautat pe Ebay.com, co.uk .de .it ? apropo, tiai luat 848? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 ai cautat pe Ebay.com, co.uk .de .it ? apropo, tiai luat 848? gata s-a rezolvat..a fost doar in trecere pe la mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 gata s-a rezolvat..a fost doar in trecere pe la mine aha, teai dat cu el? daca da cum ti sa parut. eu is curios si vreau sa testez un 848 sau un 999 ca ma bate gandu pe la anu de ceva, dar is in dubii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ooopsss Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 Geaca piele Ducati ..marimea L..stare foarte buna.. 0722380545 Pret : 200 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 aha, teai dat cu el? daca da cum ti sa parut. eu is curios si vreau sa testez un 848 sau un 999 ca ma bate gandu pe la anu de ceva, dar is in dubii. am bagat o tura de cativa km...nu circuit,nu forja stradala...mers cat de cat in limitele legale insa nu exista termen de comparatie intre 848 si mobra de circuit adik k5, mult sub ce poate un k5.Daca ar fi sa il compar cu ceva din ce am avut as face-o cu triumph 675r..de asemenea nu am fost pe circuit cu 675r dar mi-a lasat o parere foarte buna despre inginerii britanici super usoara,ohlins fata spate,brembo,quickshifter...adica toate astea din fabrica,pe cand ducati 848 brembo si showa fata..pe spate nnush ce au pus. Ca plus fata de o japoneza la ducati ar fi designul si calitatea lucrarii..chiar mi-ar place unul de duminica Ca minus ar fi pretul exorbitant la tot ce inseamna ducati.Per total i-as da un 8 si da este ceva deosebit sa ai un ducati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat Octombrie 1, 2011 Share Postat Octombrie 1, 2011 Vand piese 748, 916-996-998 aparataore lant 15 EUR aripa fata 100 EUR bascula 100 EUR cablu acceleratie 30 EUR cadru 1000 EUR cal amortizor 30 EUR codita 100 EUR cric 50 EUR discuri frana 60 EUR spate 100 EUR fata etriere fata brembo 75 EUR evacuare carbon 100 EUR vas expansiune 50 EUR foaie 70 EUR furtune apa 25 EUR instalatie electrica 50 EUR monopoat 100 EUR rezervor 200 EUR MOTOR (11000km compresie 12 pe fiecare cilindru) 1300 EUR Si multe altele! Pentru contact office@dafway.ro Tel 0769723380 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 (editat) am bagat o tura de cativa km...nu circuit,nu forja stradala...mers cat de cat in limitele legale insa nu exista termen de comparatie intre 848 si mobra de circuit adik k5, mult sub ce poate un k5.Daca ar fi sa il compar cu ceva din ce am avut as face-o cu triumph 675r..de asemenea nu am fost pe circuit cu 675r dar mi-a lasat o parere foarte buna despre inginerii britanici super usoara,ohlins fata spate,brembo,quickshifter...adica toate astea din fabrica,pe cand ducati 848 brembo si showa fata..pe spate nnush ce au pus. Ca plus fata de o japoneza la ducati ar fi designul si calitatea lucrarii..chiar mi-ar place unul de duminica Ca minus ar fi pretul exorbitant la tot ce inseamna ducati.Per total i-as da un 8 si da este ceva deosebit sa ai un ducati 848 are Showa si pe fata si pe spate. Doar modelele "S" si "R" de la Ducati au Ăhlins. 848 nu are varianta "S" sau "R". Editat Octombrie 3, 2011 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 Este vreun posesor de 999/749 ROSU din Bucuresti pe aici, sa ma ajute cu o chestie? contacteazal pe Sinner. el are 749 rosu cum vrei tu. acum depinde ce chestie vrei sa te ajute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 pai daca ziceai in Bucuresti poate te mai intelegeam ca sinner e DIN Bucuresti. mna, nush ce sa zic, ducatisti nu prea o ard pe aici. mai mult pe strazi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 Este vreun posesor de 999/749 ROSU din Bucuresti pe aici, sa ma ajute cu o chestie? Paradoxal, rosii sunt foarte putine - spre deloc. Sunt galbene, negre, albe, revopsite cate vrei. Era un 749R rosu la Metrotehnica in service acum cateva luni. Treci pe acolo si intreaba-i pe ei. Sau pe Andu, ca am vazut si pe al el un 999 rosu acum ceva timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.