Sari la conținut

Kawasaki zzr1-100


ZZR1-100
 Share

Postări Recomandate

-Probabil fiind incepator toti ve-ti spune ca alegerea este total gresita. Dar: posed inca un exemplar de ZZR 250 , pe care i-l voi conduce la inceput. Motocicleta mica este a sotiei mele care va fi si ea cat de curand pe acest forum.

-Diferenta intre o masina si motocicleta este enorma , stiu si acest lucru si mai ales la varsta mea "am notiunea vitezei".

-Am ales ZZR1-100 deoarece i-mi place "maretia" ei , stiu!! este un porcusor mare greu de manevrat .

-Astept si parerile vostre avand in vedere experienta voastra. :birthday:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avand in vedere ca stii ca e mare si ca te da jos usor, de asemenea tinand cont si de varsta ta (adik se zice ca dupa 30 ani ai capul pe umeri, nu ? :ok: ) usurel-usurel zic ca poti sa mergi si pe ea, dupa o prealabila incalzire de vre-un sezon cu "aia mica"

 

Just an oppinion :birthday:

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Felicitari!!!

 

2.Atentie mare:balena grasa sau porcusorul gras face minuni si e destul de rapida fata de anul conceperii,greutatea si forma sa...pe mine m-a surprins usurinta in manevrare,e adevarat ca nu poti face slalom printre masini la semafor,dar in trafic vei fi surprins de ceea ce poate face...

 

3.Cuplu motor de neam prost,cum imi place mie sa ma exprim,cu reglajele ok nu are dead-spoturi si trage uniform de la inceput la sfarsit,adica foarte tare...nu se ridica pe o roata nici la gaz maxim deschis,asta e un lucru bun

 

4.Sfaturi:scapa de sistemul de evacuare original,e cel mai bun tuning pe care il poti face initial,monteaza-ti un sistem de evacuare mult mai usor,vei castiga kilograme bune in minus,performantele se vor imbunatati...atentie insa la reglaje,un nou sistem de evacuare presupune rejetare,asa ca ar fi bine sa cauti dinainte alte jeturi...

 

5.Conducte de frana racing...o solutie buna si pe viata...iti vor face viata mai usoara...

 

6.Uleiul din motor tine-l la mai mult decat nivelul maxim,adica pana la partea de sus a ferestrei de nivel...asta daca nu vrei sa ai surprize...cauta un topic de asta iarna legat de un zzr in cadrul discutiilor generale si vei vedea acolo ce si cum...si foloseste un sintetic sau semisintetic,10w40 sau acum,vara,15w50...eu am pus Motul si e f bun...

 

7.Ai grija ca incepator cu ea,pentru ca surprinde prin demaraj...sa nu uitam caa pana la CBR 1100XX a fost vreme de cativa ani cea mai rapida motocicleta de serie,da?

 

8.Orice altceva mai ai nevoie,de la sfaturi pana la manuale de service,aici sunt...

 

Bafta si sa te bucuri sanatos de el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ai ales gresit, e belea motorul. Luna asta imi trag ZZR-ul de 1200 si sper sa nu aiba vestitele kkturi d eprobleme la cutie care se pare ca sunt apanajul Kawasaki...

 

Anyway, te sfatuiesc sa ai mare grija cu scroafa, mai ales daca nu esti obisnuit cu gabaritul. Eu insumi posed o huiduma de 250 de kile si crede-ma, o aplecare de pe loc la mai mult de 15 grade este fatala, e imposibil de tinut. In rest, in ciuda infatisarii masive, sport-touring-urile de calibrul asta se preteaza de minune la mai toate manevrele, inclusiv slalom in orash, cu conditia sa stii exact ce gabarit ai. Insa uita de wheelie si stoppie, daca prima mai merge, a doua mi se pare imposibila.

 

Sa-l stapanaesti sanatos si bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-Va multumesc pentru sfaturi. Deja am cumparat ulei nou (15W50) , din Japonia saptamana viitoare vin si conductele racing , si sistemul de evacuare i-mi va ridica probleme. De ce spun asta....pentru ca nu-l gasesc mai nicaeri. Am vb. cu un prieten in Germania si luni am un raspuns pentru evacuare. Am probleme cu motorul celui mic.....adica este in 3 cutii!!!!!! si la acesta astept un raspuns pentru ca as dori sa-i pun unul SH dar nedesfacut decat sa-l repar pe acesta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Da..este un motor superb care mie mi-a placut de cum l-am vazut..

Este o motocicleta grea,dar care sta pe viraje si la drum nemaipomenit..

Nu ai treaba atunci cind bate vintul si este supercomoda.Eu am facut in 7 ore pe ea Transfagarasanul,plecare din Bucuresti si intoarcere pe Valea Oltului cu doar trei opriri scurte in aproape 600 km si cind am ajuns seara acasa parca m-as mai fi dat o tura pina la munte!

Sigur,nu poti face cu ea ce faci cu un supersport,dar nu asta-i scopul ei!

Motorul trage cu o vehementa rara(mai ales dupa 7000 ture),trebuie atentie,mai ales daca esti incepator.Eu am parte de senzatii misto de fiecare data cind ma urc pe ea,desi am facut deja mai mult de 10000 km.

Cu timpul,cind o sa te obisnuiesti cu ea ai sa vezi ca viteza care-i place si unde poti linistit fuma si o tigare pe ea este 180/190 km ora.

Este recomandata barbatilor mai inalti si solizi,eu am 1.84 si vreo 95 kile si pot spune ca ma potrivesc cu ea.Intr-adevar este foarte grea,dar asta este un avantaj:nu are reactii bruste,n-o poti sui pe-o roata,in general face cam ceea ce-i ceri.

Totusi nu uita,are un motor care si acum,dupa aproape 15 ani da clasa la multe scule din zilele noastre prin felul in cate trage.

Da-i un ulei bun(eu bag Motul 10w40)si schimba-l pina in 4/5000 de km.

Liniile de evacuare tunate nu se fabrica pentru ea,dar le poti face tu.

Si eu vreau sa-i modific esapamentul la ea.

Daca te intereseaza suna-ma si te trimit eu undeva unde lucreaza bine.

Sa aveti grije unul de altul..

Luigi Vicol

0722/625.710

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

I-ti multumesc pentru sfaturi. Sunt un tip mai mic undeva la 80 de kg si 1.77. Am mers deja cu ea si merg seara de seara prin Drumul Taberei. Este adevarat ca ma asculta dar dupa prima acceleratie recunosc ca am oprit , m-am dat jos am inceput sa tremur si am fumat 3 tigari. Inca tremurand am incalecat-o iarasi si nu am depasit 90 km /ora.

-Mentionez ca nu am permis inca dar sunt fascinat de maretia si puterea ei.

-respekt

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-Pe zi ce trece imi dau seama ca dupa o scoala de soferi Categoria A facuta in Romania si fara a avea curajul de ati lua inima in dinti si a iesi pe strada, dupa obtinerea permisului de conducere nu poti fi decat : "O victima sigura"

-Sunt sigur ca multi dintre Dumneavoastra sunteti impotriva conducerii motocicletei pe drumul public fara permis. Si eu daca as fi intrebat la randul meu as raspunde ca sunt contra dar dupa 2 saptamani de mers zi de zi incep sa inteleg secret dupa secret.

-Stiu ca motocicleta mea este puternica dar va pot spune ca merge foarte bine si la 3000-3500 de ture.

-Mai sunt cateva zile si ......urmeaza examenul .......sper ca data viitoare cand intru sa va pot spune ca sunt cu adevarat "unul dintere voi" . Pana atunci.....numai sanatate va doresc.

Editat de ZZR1-100
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

mai bine termin-o cu datul fara permis mai ales daca dai examenul peste cateva zile! nu merita! :D in gl e un baiat care dupa ce a luat examenul a dat o tura tot in spatele blocului ca si tine (DUPA CE A LUAT EXAMENUL, repet, mai avea doar de luat permisul de la politie) si l-a prins politia si a asteptat 5 ani dupa aia... nasol...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As mai adauga ca, daca faci o belea pe motor, ai probleme cu orice fel de categorie.

Daca faci cu motocicleta, nu mai poti merge nici cu masina.

 

E misto motoru', e modelul pe care l-as alege si eu, tinand cont de gabarit.

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-ti multumesc pentru sfaturi. Sunt un tip mai mic undeva la 80 de kg si 1.77. Am mers deja cu ea si merg seara de seara prin Drumul Taberei. Este adevarat ca ma asculta dar dupa prima acceleratie recunosc ca am oprit , m-am dat jos am inceput sa tremur si am fumat 3 tigari. Inca tremurand am incalecat-o iarasi si nu am depasit 90 km /ora.

-Mentionez ca nu am permis inca dar sunt fascinat de maretia si puterea ei.

-respekt

218021[/snapback]

iti recomand sa numai mergi cu ea pana nu iti iei permisul, este caz penal! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E puternica, dar incearca sa o tii putin mai turata. E pacat, nu isi face ungerea cum trebuie, si nici nu ai frina de motor mai deloc.

Dar apoi grija cum schimbi vitezele, sa nu blochezi spatele cu frina de motor.

Evident, nu pot fi de acord cu mersul fara carnet pe drumuri publice, spre binele tau.

Mai bine pune-o in masina si mergi intr-o parcare mare sau pe un drum mai gol (nu drum public) asa cum se gasesc pe linga Bucuresti pe la intrari in fabrici, etc.

Sau roaga pe cineva cu carnet sa o conduca pina acolo in siguranta. Asa vei avea ocazia sa vezi si cam cum se conduce. Ar fi de preferat sa fie cineva care are si el/ea o moto cu cilindree mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

-Am urmat sfaturile voastre si am stat cuminte. Nu am avut nici-o neplacere si va anunt ca pe 7 Septembrie am examen.

-Promit sa-l iau si urmatorul post sa fie scris de mine din postura de 100% Motociclist.....adevarat incepator :crack:)

-Bafta multa!!!!

Editat de ZZR1-100
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Si eu sunt adeptul motocicletelor mari. NU AS CUMPARA O MOTOCICLETA MICA!

Mi-a placut ZZR1100. E frumoasa, puternica, dar sa nu aiba prea multi km. De ce?! Kawasaki e o motocicleta cu fiabilitate mai mica decat alte marci, in schimb, la aceeasi capacitate are puterea cea mai mare!

 

Eu iti urez sa faci cat mai multi km fara zgarieturi si sa ai parte de ea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok. Am obosit. :crack:

 

De azi :) se instituie mare premiu mare in bere rece pentru concurs de cunostinte generale cu 2 categorii:

 

Prima categorie: se va acorda premiul 1 cu coronita de beri celui care imi arata un studiu serios facut de o terta parte independenta si impartiala din care sa reiasa ca dintre diverse motociclete intretinute si exploatate corect, toate Hondele merg bine pina la adinci batrineti si toate Kawasaki-urile se strica dupa 3 zile incepind cu aia de ieri.

 

A doua categorie: se acorda Marele Premiu cu diploma de merit si sustinere in bere FOARTE rece si ciorba de burta EXAGERAT de fierbinte celui care gaseste asemanarea intre urmatoarele propozitii de larga recunoastere internationala:

 

_Harley-Davidson is the only real bike, the rest is pure crap.

_Kawasaki sunt de cacao. (bine, ma.... "cacao", daca asa vrea filtru' asta de C.A.C.A.T... :baldy: )

_Ducati sunt DE DEPARTE cele mai tari motorete sport.

_Numai Hondele sunt fiabile.

_Se poate incepe si pe Busa Turbo, dar fara NOS, si asa... mai cu grija, ca doar creierul dicteaza, si nu motorul.

 

Dracu' stie de ce, da' am senzatia ca la prima categorie o sa fie o participare cam slaba....:cheers:

 

Va multumesc.

Cu respect. :baldy:

Editat de Taz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Ok. Am obosit. :crack:

 

De azi :) se instituie mare premiu mare in bere rece pentru concurs de cunostinte generale cu 2 categorii:

 

Prima categorie: se va acorda premiul 1 cu coronita de beri celui care imi arata un studiu serios facut de o terta parte independenta si impartiala din care sa reiasa ca dintre diverse motociclete intretinute si exploatate corect, toate Hondele merg bine pina la adinci batrineti si toate Kawasaki-urile se strica dupa 3 zile incepind cu aia de ieri.

 

A doua categorie: se acorda Marele Premiu cu diploma de merit si sustinere in bere FOARTE rece si ciorba de burta EXAGERAT de fierbinte celui care gaseste asemanarea intre urmatoarele propozitii de larga recunoastere internationala:

 

_Harley-Davidson is the only real bike, the rest is pure crap.

_Kawasaki sunt de cacao. (bine, ma.... "cacao", daca asa vrea filtru' asta de C.A.C.A.T... :baldy: )

_Ducati sunt DE DEPARTE cele mai tari motorete sport.

_Numai Hondele sunt fiabile.

_Se poate incepe si pe Busa Turbo, dar fara NOS, si asa... mai cu grija, ca doar creierul dicteaza, si nu motorul.

 

Dracu' stie de ce, da' am senzatia ca la prima categorie o sa fie o participare cam slaba....:cheers:

 

Va multumesc.

Cu respect. :baldy:

:nono: :crack: :crack: :10: :crack:

Mosu',tre'sa recunosc,esti pe sufletul meu..!

Sa fii iubit! :angry:

Luigi Vicol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai ales gresit dar foarte mare grija...Daca circuli cu turatii mici inseamna ca practic folosesti putin din puterea reala a motocicletei (20-30%). Ia inceraca sa mergi peste 7000 ture, si vei vedea ce greu este de stapanit!!! Cu 3000-3500 de ture ori cine se poate da smecher ca stie sa conduca ca si incepator (si fara permis) un motor puternic!!!!

Iar cu tunningul nu sunt de acord.. ce e original e original.. Si ori cum nu ai unde sa folosesti motocicleta la puterea lui nominala (maxima).... Trebuie mult sa circuli pana iti intra in singe si poti sa te consideri ca o stapanesti cum trebe!!! Foarte ciudat ca pe strazi numai trotinete cu pedale vad mai des decat motocilete super puternice!!! oare de ce?!?

 

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dracu' stie de ce, da' am senzatia ca la prima categorie o sa fie o participare cam slaba....:cheers:

 

 

 

Mor de ras... prapadituleeeeeeeee... de unde draq le scoate....

bravo tata

Kawasaki e una dintre marcile care a studiat foarte bine tzinuta de drum si ergonomia pilotului... vb si din experientza (4 ani pe 5 marci diferita) .. ne vedem la urmatoarea intrunire.. la bere

:)))))))))

 

 

:banana: :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok. Am obosit. :)

 

De azi :) se instituie mare premiu mare in bere rece pentru concurs de cunostinte generale cu 2 categorii:

 

Prima categorie: se va acorda premiul 1 cu coronita de beri celui care imi arata un studiu serios facut de o terta parte independenta si impartiala din care sa reiasa ca dintre diverse motociclete intretinute si exploatate corect, toate Hondele merg bine pina la adinci batrineti si toate Kawasaki-urile se strica dupa 3 zile incepind cu aia de ieri.

 

A doua categorie: se acorda Marele Premiu cu diploma de merit si sustinere in bere FOARTE rece si ciorba de burta EXAGERAT de fierbinte celui care gaseste asemanarea intre urmatoarele propozitii de larga recunoastere internationala:

 

_Harley-Davidson is the only real bike, the rest is pure crap.

_Kawasaki sunt de cacao. (bine, ma.... "cacao", daca asa vrea filtru' asta de C.A.C.A.T... :D )

_Ducati sunt DE DEPARTE cele mai tari motorete sport.

_Numai Hondele sunt fiabile.

_Se poate incepe si pe Busa Turbo, dar fara NOS, si asa... mai cu grija, ca doar creierul dicteaza, si nu motorul.

 

Dracu' stie de ce, da' am senzatia ca la prima categorie o sa fie o participare cam slaba....:cheers:

 

Va multumesc.

Cu respect. :banana:

Am si eu un ZZR1100 de un an si cand l-am cumparat am fost sfatuit "calduros" sa-l vand cat inca mai merge ca numai probleme voi avea cu el.

Dupa un an de mers si aprox 11.000 mii de km nu pot sa spun decat ca e o motociclete extraordinara cu o tinuta de drum fara repros ce-si merita pe deplin porecla data de vestici - "tyre killer" adica ucigatorul de cauciucuri. eu am mers cu ea mai sportiv si mi-a mancat 4 gume de spate in 11.000 km :)

@ Taz aceste discutii lagate de care motocicleta e mai buna sau mai fiabila au aparut in timp si sunt rezultatul forumurilor de discutii si al studiilor facute de catre reviste de specialitate care studii incearca sa puna in evidenta puntele bune si cele slabe ale fiecarei marci.De ex la kawasaki orice conducator de sportiva cu un pic de experienta o sa-ti spuna ca daca exploatezi un kawa la limita lui ai sanse sa-ti crape cutia deoarece asta au probleme cu cutiile de cand lumea in schimb yamaha are probleme la supersportive cu bicicleta fiind foarte instabile si de aici polemica poate continua la nesfarsit si in final fiecare-si cumpara ce vrea si ce-i place .Si Kawa ZZR 1100 are probleme cu circuitul de ungere la pistonul trei dar daca-i schimbi uleiul la 4-5000 si bagi numai de top Quality nu o sa ai probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am si eu un ZZR1100 de un an si cand l-am cumparat am fost sfatuit "calduros" sa-l vand cat inca mai merge ca numai probleme voi avea cu el.

Dupa un an de mers si aprox 11.000 mii de km nu pot sa spun decat ca e o motociclete extraordinara cu o tinuta de drum fara repros ce-si merita pe deplin porecla data de vestici - "tyre killer" adica ucigatorul de cauciucuri. eu am mers cu ea mai sportiv si mi-a mancat 4 gume de spate in 11.000 km :crack:

@ Taz aceste discutii lagate de care motocicleta e mai buna sau mai fiabila au aparut in timp si sunt rezultatul forumurilor de discutii si al studiilor facute de catre reviste de specialitate care studii incearca sa puna in evidenta puntele bune si cele slabe ale fiecarei marci.De ex la kawasaki orice conducator de sportiva cu un pic de experienta o sa-ti spuna ca daca exploatezi un kawa la limita lui ai sanse sa-ti crape cutia deoarece asta au probleme cu cutiile de cand lumea in schimb yamaha are probleme la supersportive cu bicicleta fiind foarte instabile si de aici polemica poate continua la nesfarsit si in final fiecare-si cumpara ce vrea si ce-i place .Si Kawa ZZR 1100 are probleme cu circuitul de ungere la pistonul trei dar daca-i schimbi uleiul la 4-5000 si bagi numai de top Quality nu o sa ai probleme.

Robog, nu exista motocicleta perfecta, eu nu am auzit pina acum; fiecare are problemele ei.

Ce zici tu despre cutie se refera la pinionul de a 2-a de la ZZR-urile 1100 model "C" (intre '90 si '92) Treaba asta a fost subiectul unui "recall" in service, din cite stiu, deci problema se refera la motoarele care nu au trecut prin "recall". Oricum, majoritatea nu au probleme nici asa, fara modificarea aia.

Incepind din '93 (modelele "D"), cutia de viteze este practic indestructibila.

Referitor la problema cu circuitul de ungere: asta e intr-adevar punctul slab la ZZR-urile de 1100. Dar in sensul ca, asa cum spui, daca respecti toate alea-alea si tii nivelul uleiului acolo unde trebuie, ajungi si la 200.000 de km fara belele. Nu sunt putine motoarele cu kilometraje de astea si al meu vine tare din spate.:lol:

Insa daca lasi uleiul 1000 de ani si daca mergi numa pe o roata cu nivelul la minim sau sub (greseala ireparabila la motorul asta...), prima belea care apare este la cuzinetii de la biela nr. 3. Se poate ajunge si la explozia motorului daca nu esti atent la primele simptome. Din '98 incoace ("D-6") au pus un kit "by-pass" care mareste debitul de ulei in zona aia. Mai sunt si kituri de astea (interne sau externe) produse de preparatori. Unele sunt chiar bune. Daca vrei pot sa-ti dau niste ponturi. Eu nu mi-am montat, nu am simtit ca ar fi cazul, si pina acum nu am gasit vreo urma de cuzinet in ulei. Daca Doamne-feri se intimpla, bucuria mea: desfac motoru' si il fac nou, boboc, 0 kilometri. :finger:

Editat de Taz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as vrea ca la anul sa-mi schimb mobra, si nu ma pot decide intre ZZR 1100 si R1100GS (sunt foarte diferite, bineinteles, dar le "aprob pozitiv" amandoua).

 

Cat de serioasa e problema asta cu "3rd conrod failure"? Banuiesc ca nu se intampla la toate, dar... e doar o chestie de exploatare (ulei), sau e si la noroc?

 

@Taz: primele simptome... adica?

 

Si daca tot sunt aici, de-limitarea de la 98 hp e ceva simplu, sau mai complicat?

Editat de cmatei
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Matei, daca iei un motor bun, ingrijit ca lumea, aia cu biela 3 nu e o problema care sa te faca sa ii intorci spatele...

Trebuie sa ai grija numai sa ii pui ulei bun, de preferinta acelasi de fiecare data, sa il schimbi des si sa il tii numai la nivelul maxim tot timpul. (eu nu completez, ca nu imi maninca, da tre sa verifici tot timpul. Nu e nevoie sa pui peste maxim, ca nu obtii nimic in plus si faci presiune aiurea in motor...)

Aa.., si sa lasi wheelie-urile pt. juniori :lol:, ca poa sa iti iasa sorbul pompei din ulei si se lasa cu "poc". Da asta nu numai la ZZR.... :lol:

Simptome....pai de fiecare data cind schimbi uleiul il strecori printr-un tifon alb sa vezi daca ai urme de cuzinet in ulei (da' nu tre sa devii paranoic daca vezi aschii de metal, ca de obicei daca sunt argintii sunt de pe la pinioane si alea-alea. Aschiile de cuzinet au o culoare asa.. mai bronzulie; nu te lasa pacalit de culoarea uleiului, asteapta sa se scurga bine, ca sa vezi culoarea metalului)

Daca iti pilpie lumina de la ulei in relanti, atunci e cazul sa devii paranoic. Poate e numai o sonda ancrasata (se mai intimpla), dar nu e cazul sa risti si atunci scoti uleiul sa vezi ce e...

Iar daca s-a produs ireparabilul, apare o bataie specifica, mai "adinca" decit tacaniturile de pe la distributie, care se amplifica in sarcina (sau la inceput nu se aude decit in sarcina...)

Despre limitarea la 100 de cai: in cazul asta se face prin palariile de carburatoare. Daca ai palariile drepte in partea de sus, atunci ai versiunea libera. Daca palariile au in mijloc un fel de sfircuri :crack: si sunt mai joase, alea sunt palarii pentru limitare, care nu lasa sertarele sa se ridice pina sus. daca nu esti sigur, bagi in admisie degetul ala, stii tu care, si ridici un sertar. Ala trebuie sa mearga pina degetul iti atinge partea de sus a sectiunii de intrare in carb.

Am auzit o pasariCA CAre pretindea ca versiunile frantuzesti sunt limitate si la axele cu came (ca XX-u'), da' io cred ca sunt vorbe de claca.... Oricum in Romania dai de obicei peste motorete aduse din Germania.

Cit despre alegerea ta: daca o faci cu inima iti iei ZZR. Daca o faci cu mintea iti iei GS. Cu banii pe plombe iti iei benzina :finger:

Editat de Taz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Despre limitarea la 100 de cai: in cazul asta se face prin palariile de carburatoare. Daca ai palariile drepte in partea de sus, atunci ai versiunea libera. Daca palariile au in mijloc un fel de sfircuri :crack: si sunt mai joase, alea sunt palarii pentru limitare, care nu lasa sertarele sa se ridice pina sus. daca nu esti sigur, bagi in admisie degetul ala, stii tu care, si ridici un sertar. Ala trebuie sa mearga pina degetul iti atinge partea de sus a sectiunii de intrare in carb.

Am auzit o pasariCA CAre pretindea ca versiunile frantuzesti sunt limitate si la axele cu came (ca XX-u'), da' io cred ca sunt vorbe de claca.... Oricum in Romania dai de obicei peste motorete aduse din Germania.

Cit despre alegerea ta: daca o faci cu inima iti iei ZZR. Daca o faci cu mintea iti iei GS. Cu banii pe plombe iti iei benzina :finger:

 

..Au dat intr-un numar din Motolife un articol despre zzr 1100 in care spuneau ca limitarea la modelul asta ar fi de fapt niste simple bucsi metalice aplicate la evacuare,dar care se pot da jos fara probleme la cald.Ma rog,nu stiu cita baza se poate pune pe ce au scris ei acolo.Al meu a fost importat direct din Japonia si este versiunea nelimitata de 147 cai(an 1994)

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...