omu_negru Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 Saliu oameni buni. Sunt s eu posesor de XT600. Mentionez ca am "scapat-o" de atatea or ca mi-am bagat picioarele in ele plastice si le-am dat pe toate care mai erau intregi jos. In afara de unele mici bube motoru mere ok. Da postul meu l-am pus din alte motive. Ma intrebam in calitati off road cam cum trage o vaca de asta de 170 kile. Drumuri forestiere stiu ca baga da astia mai batrani posesori de XT-uri se incumeta si la vitejii mai mari sau o tin numai pentru aventura drumurilor romanesti. Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ekkemu Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 Saliu oameni buni. Sunt s eu posesor de XT600. Mentionez ca am "scapat-o" de atatea or ca mi-am bagat picioarele in ele plastice si le-am dat pe toate care mai erau intregi jos. In afara de unele mici bube motoru mere ok. Da postul meu l-am pus din alte motive. Ma intrebam in calitati off road cam cum trage o vaca de asta de 170 kile. Drumuri forestiere stiu ca baga da astia mai batrani posesori de XT-uri se incumeta si la vitejii mai mari sau o tin numai pentru aventura drumurilor romanesti. Multumesc anticipat Stiu care face hard enduro cu XT-ul de 600. E mai greu decat cu o capra dedicata, dar daca vrei, se poate. Stiu si care merg numa pe sosea cu el sau maxim macadam ... Deci depinde ce vrei sa faci. Evident ca daca mergi domol, pe sosea si macadam, nu vei avea aceeasi uzura ca si cum ai face hard enduro. Cu alte cuvinte: you play, you pay Numa bine, Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 (editat) Mult adevar in spusele astea: Cu alte cuvinte: you play, you pay Eu am Tenere care e un XT cu rezervor mai mare, generic vorbind. Dupa 2 sau 3 iesiri normale toate semnalizarile sunt lipite, crash-bar -ul l-am indreptat alaltaieri, maneta/pedala de frana si ghidonul stramb din cauza jugurilor care s-au rasucit nu mai intra in calcul. In primul rand pune-i gume mixte (presupun ca ai) sau chiar crampoane daca o vei scoate pana in teren pe remorca. Vorbeste cu Sasa25 - el a facut zeci de ture strict enduro cu un XT de 600. Si cu Challenger iarasi. Pe ei doi ii stiu eu de pe forum. Un prieten de-al meu zicea ca, daca nu visez la hard, ma va duce in suficient de multe locuri dubios de faine. Diferenta o face pilotul, cauciucurile si cat de dispus esti sa o faci praf. Nu e de ramas cu ea pe viata. Parerea mea. Editat Iulie 11, 2008 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 vaca...hmmm din experientza personala, e buna la: -drum lung -carat diverse(am carat drujba, aspirator, 2 gagici, unitate centrala la calc, monitor...si muuulte altele, in ture separate desigur) -oras -facut hernie -dat banii pe adezivi pt lipit carene -invatzat sa lipesti carene -ture extrem d faine pe forestiere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
challenger Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 Salut...Vaca e buna ,eu fac exclusiv enduro spre hard cu ea si merge (dar nu ma intreba cum e cand iau mai mult de 2 trante pe zi ,e tare grea..) ,chiar daca nu e facuta in scopul asta ( scopurile in care e facuta sunt cele spuse de Advrider ). Mie nu-mi place asfaltul si ,sincer chiar imi place cum trage XT-ul indiferent de situatie. Asa ,per general ,scula e buna ,e si foarte rezistenta la tot felul de prosti ( ma refer la mine la inceput ) ,rabda aproape orice ,numai sa nu o lasi fara ulei ...in rest poti sa-i faci cam ce vrei tu. Daca te mananca posteriorul ca pe mine sa te dai mai hard ,risti sa desfaci mai des motorul ( si sa inveti mecanica -vorbesc din propria experienta ) ,si sa umbli mai des la buzunar,dar merge si asa...eu unul nu am reusit sa vad tot ce poate motorul asta ..si sunt supermultumit de scula. Nu stiu daca ai cosit vreodata ,dar dupa o zi de enduro cu vaca ,esti mult mai rupt de maini decat dupa o zi de coasa. In orice caz ,eu unul nu o sa renunt la marca asta ,doar ca pentru hard sper sa imi iau ceva potrivit ( un exc sau un wr ) si pentru drum de oameni normali un supertenere... Sper sa si reusesc ,pana atunci traiasca XT -ul !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bside Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 eu ma dau cu un dr de 650. E Cadillac pe forestiere, pe camp merge satisfacator, lantul l-am lungit cu 3 gradatii si imi propun clar sa nu pic cu el (e tare greu de ridicat). Daca e contra-panta e mai extrem. Daca esti singur e chiar sado-maso. Daca n-ai gume full cross nu incerca sa urci un deal lung sau alte ambitii ar trebui sa incerci .... XT e o super legenda in motociclism si te aduce acasa... Vezi ca e un topic pe undeva cu enduristii de 6 sute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radoo_cj Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 se gasesc usor piese la xt ?sau care e mai usor de intretinut, la nivel de soft-enduro maxim? ma gandesc la un dominator pe viitor, dar as vrea ceva sa gasesc si usor piese de schimb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
challenger Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 In ceea ce priveste XT-ul piese se gasesc destul de usor si la preturi bune ,eu unul mi-am facut motorul de doua ori pana acuma ( deh,off roadul asta impins la nesimtire ) si am gasit piese. Nu stiu la celelalte marci de japoneze ( Honda,Suzuki,etc ) cum se gasec si cat sunt de bune motoarele -exceptand DR-urile care-s legendare... Numai bine !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 (editat) Dr 650 Plusuri : - M-am dat cu al lui Bside vreo 4-5 km. Nu foarte relevant, stiu, dar.... trage mult mai cu vana ca a mea. Parca e un tractor dopat. Bine, este si muuuult mai noua. Cam toti care ii stiu eu si s-au dat si cu XT si cu DR au zis ca ultimul e mai vanos, mai infipt. Minusuri: * transmisia intre arborele cotit si contragreutatea lui prin lant. Nu e deloc inteligenta faza asta. Parerea mea. Yamaha are roti dintate. La un mecanic de masini, un ungur batran la care merg eu, am vazut odata un motor de DR facut zob din cauza lantului acela neschimbat la timp, care pana la urma s-a rupt. Genul de proprietar "lasa ma ca merge asa". * Este un topic mai vechi al posesorilor de Dr si sunt foarte frecvente acolo (la modelele mai vechi) garniturile de chiulasa arse si suruburile inbus de la capacul chiulasei ale caror filete se distrug. Yamaha e mai elastica. Si la accelerare si la franare. Eu zic ca am frane ok. Poate nu or fi. Eu nu sunt mare spirit tehnic, dar am desfacut motorul la a mea cu un amic si am inteles totul din el. Este foarte simplu si foarte eficient. Eu fac misto de Tenerele meu si zic ca e Simsonul japonez. Atat de ok a fost motorul de la Tenere 1 VJ ca, de prin 1986, fara mari modificari la partea mecanica (modificarile au vizat materialele folosite, carburatia, racirea uleiului si rapoartele prin cutia de viteze), l-au folosit pana in 2002, pe toate XT-urile si pe majoritatea TT-urilor. Editat Iulie 11, 2008 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uncle Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 adaug si io ... motor fara moarte (ma rog sa aiba ulei ) si in rest ce sa zic e o moto care se face de vreo 20 de ani, deci cred ca e cam legenda, intr-adevar greutatea e singura ei problema in off-road acum depinde si de constitutia proprietarului... io mi-s cam cu muschi de sahist asa dar unde nu poate muschiu' poate pasiunea si amicii ) merge si un touring asa mai scurt chiar si cu pasager... asa am facut de curand Transfagarasanul de la sud la nord cu plecare din Bucuresti pe autostrada (pe autostrada viteza de croaziera 110-120km/h a-5-a cu 4000-4500 rpm) si apoi cu oprire in Sambata de Sus si apoi continuat pe Brasov, Cheia, Ploiesti, Bucuresti... ...maine plec la Babele cu ea... si apoi nu degeaba au pastrat japonezii motorul asta pe tenere 2008, o moto cu abilitati de world tourer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omu_negru Postat Iulie 12, 2008 Autor Share Postat Iulie 12, 2008 Sarmana de replici oameni buni. O singura intrebare mai am. Tinand cont ca sunt din botosani, unde se agata harta in cui, cine imi poate spune cea mai usoara metoda de a achizitiona niste gume? Online sau la fata locului, nu conteaza atata timp cat omu e de incredere si nu e la 400 Km. Multzam anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 Sarmana de replici oameni buni. O singura intrebare mai am. Tinand cont ca sunt din botosani, unde se agata harta in cui, cine imi poate spune cea mai usoara metoda de a achizitiona niste gume? Online sau la fata locului, nu conteaza atata timp cat omu e de incredere si nu e la 400 Km. Multzam anticipat incearca aici Victor 0723322877. e din buc. Un tdm-ist si-a luat caucioace la el asa ca da-i un tel si vb. nu priezi decat cativa centi. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 "Hard Enduro" cu un motor de 170 kg ???????? ma faci sa rad..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
challenger Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 (editat) Dupa cum bine reiese din discutiile noastre de aici ,treaba cu "hard-ul" e destul de relativa,Xt-ul nefiind un motor proiectat pentru asa ceva ,dar in unele situatii te poti apropia de hard. Nimeni nu a sustinut ca face hard pur cu XT-ul. Acuma tu intelegi ce vrei din povestile noastre... P.S. Si daca ii mai dai jos din lucrurile grele si nefolositoare (inlocuit toba originala cu una sport,scarite pasager date jos...) ai sa vezi ca nu are chiar 170 kg ( de fapt motorul asta are 156 kg plin si nou dupa cum zice cartea ). Numai bine !!! Editat Iulie 15, 2008 de challenger Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 si apoi nu degeaba au pastrat japonezii motorul asta pe tenere 2008, o moto cu abilitati de world tourer Aici gresesti maestre! Nu au pastrat motorul fiindca japonezii aveau altceva in cap cu noul Tenere. Motorul de pe 2008 e Minarelli made in Italy. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 Dupa cum bine reiese din discutiile noastre de aici ,treaba cu "hard-ul" e destul de relativa,Xt-ul nefiind un motor proiectat pentru asa ceva ,dar in unele situatii te poti apropia de hard. Nimeni nu a sustinut ca face hard pur cu XT-ul. Acuma tu intelegi ce vrei din povestile noastre... P.S. Si daca ii mai dai jos din lucrurile grele si nefolositoare (inlocuit toba originala cu una sport,scarite pasager date jos...) ai sa vezi ca nu are chiar 170 kg ( de fapt motorul asta are 156 kg plin si nou dupa cum zice cartea ). Numai bine !!! omule pt hard enduro si 525 exc de la ktm e groaznic de greu !!!! Crede-ma pe cuvant stiu ce spun..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
challenger Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 (editat) Am zis eu ca nu ai dreptate ? Vacile nu-s facute pentru asa ceva ,aia-i clar ,eu sustineam ca poti sa te apropii ,nicidecum ca ai putea face hard cu ele cum faci cu un EXC & Co. Sa zicem ca poti cocheta cu hardul si cam atat...eu am facut de doua ori motorul la XT intr-un an tocmai din cauza utilizarii in alte scopuri decat cele normale ,treaba e ca mi-a placut...dar vreau mai mult. Tocmai de aia ziceam ca o sa-mi iau un WR pentru hard si altceva pentru touring... Numai bine !! Editat Iulie 15, 2008 de challenger Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.