Daan Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 (editat) Nu vreau sa alimentez spiritul de conflict care vad ca s-a creat si nici nu vreau sa ma bag aiurea in seama. Eram intr-o excursie cu bicicleta pe Transfagarasan si vedeam multe motociclete pe care cu totii le admiram (eram un grup),dar atunci cand ati trecut voi,pur si simplu tot grupul s-a oprit si a ramas cu gura cascata.(Un MV,un Ducati si un KTM) Desi gusturile sunt subiective,cand ajungi la capitolul motoare facute de italieni,brusc gusturile devin obiective.Sunt cele mai frumoase si motociclete! Nu pot sa ma pronunt in ceea ce priveste motoarele sau ciclistica deoarecece nu am avut onoarea sa pilotez una dintre ele.Dar ca aspect sunt inegalabile. Un Ducati 1098, o MV Agusta F4 2010 si un KTM Superduke? Am fost vara trecuta pe Transfagarasan in formatia asta. Si cateva poze pt improspatarea memoriei. Editat Aprilie 3, 2012 de Daan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PingyXP Postat Aprilie 4, 2012 Autor Share Postat Aprilie 4, 2012 (editat) Ba! Am 3 MV Agusta si cu toate astea ma deranjeaza ( Cine se poate lauda cu o astfel de creatie) mi se pare trasa de par si treaba cu lauda si ma deranjeaza sa fiu manelist. Cine a scris asta in numele MV este rugat sa o stearga si sa scrie ceva de genul MV ouners sau oricum ceva care sa fie normal nu extraordinar... Eu NU am Agusta ca sa ma duc la terasa cu lanturi aurite la gat si alte tiganeli ci ptr ca imi place si ma excita ea, nu imaginea fata de restul!!! Este o motocicleta normala lafel ca toate celelalte cu problemele si fericirile ei. Are chestii in plus si minusuri fata de restul motoarelor. Si mobra e o motoreta care ptr unii e minunata. Si eu am un Hoinar si il iubesc lafel ptr ceea ce-a facut. Hai schimbati numele topicului si dicutati omeneste despre ce probleme aveti la MV si fiti oameni normali nu ..kalari! Salut Sabin, Eu sunt cel care a deschis acest topic in urma cu aproximativ 4 ani, iar in toata aceasta perioada nimeni nu a avut o problema cu titlul sau subtitlul topicului(de ce acum?) Eu nu consider MvAgusta o motocicleta ordinara(normala) ci mai degraba extraordinara, de aceea si mandria de a detine una sau mai multe astfel de creatii. Nu sunt nici colocalar, nici manelist, nici fitzos am doar o foarte mare pasiune pentru aceasta marca alaturi de care am facut cam 50 000km Te-am salutat! Alex Editat Aprilie 4, 2012 de PingyXP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmiui Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 Un Ducati 1098, o MV Agusta F4 2010 si un KTM Superduke? Am fost vara trecuta pe Transfagarasan in formatia asta. Si cateva poze pt improspatarea memoriei. Da acestea erau,superbe motoarele.Una dintre ele avea o evacuare care se auzea genial Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeorgeB Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 Un Ducati 1098, o MV Agusta F4 2010 si un KTM Superduke? Am fost vara trecuta pe Transfagarasan in formatia asta. Si cateva poze pt improspatarea memoriei. frumoooos ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daan Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 Da acestea erau,superbe motoarele.Una dintre ele avea o evacuare care se auzea genial Chiar doua dintre ele aveau evacuri de se auzeau genial: Ducati cu Termignoni si Superduke cu Akrapovic. MV Agusta se aude genial din fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 (editat) Unii isi fac Agusta din Honda VFR800, 1998, furca fata de R1 2007, codita de R6 2000, carenaj + far de MV si multa pasiune.. Altii au deja MV (SV)... Editat Mai 30, 2012 de piticot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 daa....mai sunt unii care pun stema de bmw pe dacie!!!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 Ce porcarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 Unii isi fac Agusta din Honda VFR800, 1998, furca fata de R1 2007, codita de R6 2000, carenaj + far de MV si multa pasiune.. Altii au deja MV (SV)... Ceva rar! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 salut. sper sa nu supar pe cineva daca postez si aici. poate sunt persoane care cauta asa ceva si nu urmaresc ''bursele''. vand un echipament de protectii gen plasa (numai bune pt vara) pt moto. detalii in link. multumesc /index.php?/topic/209570-protectii-armura-corp-hard-si-soft-plasa-pantaloni-cu-protectii/page__st__40__p__3159194#entry3159194 @daan : frumoasa bijuterie ai! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmiui Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 Chiar doua dintre ele aveau evacuri de se auzeau genial: Ducati cu Termignoni si Superduke cu Akrapovic. MV Agusta se aude genial din fabrica. Chiar exista evacuari custom pentru MV? Sunt diferente intre de manevrabilitate,accelaritie intre MV si Ducati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 (editat) Pai ar fi niste diferente, MV vine cu motor de 1000cc 4 cilindri in linie daca ne referim la modelul F4 1000 iar Ducati vine cu 2 cil in V si 1100cc pentru modelul 1098 respectiv 1200cc pt modelele 1198/1199. Valorile de putere ar fi asa: 1098-160 cai, 1198-170 cai, 1199-195 cai iar MV F4 186 cai, cu cifre mai mari la cuplu pentru motoarele V2. Ca manevrabilitate, teoretic modelele Ducati au in plus de agilitatea pe viraje. Editat Iunie 21, 2012 de SBN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmiui Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Pai ar fi niste diferente, MV vine cu motor de 1000cc 4 cilindri in linie daca ne referim la modelul F4 1000 iar Ducati vine cu 2 cil in V si 1100cc pentru modelul 1098 respectiv 1200cc pt modelele 1198/1199. Valorile de putere ar fi asa: 1098-160 cai, 1198-170 cai, 1199-195 cai iar MV F4 186 cai, cu cifre mai mari la cuplu pentru motoarele V2. Ca manevrabilitate, teoretic modelele Ducati au in plus de agilitatea pe viraje. dar am vazut ca MV sunt foarte faimoase pentru top speed,am inteles ca ar trece de 300 de km/h acum nu stiu daca sunt asa de tari ca acceleratie...era un tip pe forum care spunea ca dupa ce se dadea jos de pe MV avea impresia ca R1 este de 600.O fi chiar asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 dar am vazut ca MV sunt foarte faimoase pentru top speed,am inteles ca ar trece de 300 de km/h acum nu stiu daca sunt asa de tari ca acceleratie...era un tip pe forum care spunea ca dupa ce se dadea jos de pe MV avea impresia ca R1 este de 600.O fi chiar asa? Sinteti la emisiunea Tezaur Folcloric . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 dar am vazut ca MV sunt foarte faimoase pentru top speed,am inteles ca ar trece de 300 de km/h acum nu stiu daca sunt asa de tari ca acceleratie...era un tip pe forum care spunea ca dupa ce se dadea jos de pe MV avea impresia ca R1 este de 600.O fi chiar asa? Eh nici chiar asa..totusi nu este R1 cel mai puternic miar dar nici pe departe comparabil cu un 600cc din punct de vedere al puterii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmiui Postat Iunie 23, 2012 Share Postat Iunie 23, 2012 Eh nici chiar asa..totusi nu este R1 cel mai puternic miar dar nici pe departe comparabil cu un 600cc din punct de vedere al puterii. daca suntem la capitolul intrebari ) care este cel mai puternic miar? banuiesc ca e greu sa spui o anumita motocicleta...dar da cu parerea daca suntem la capitolul intrebari ) care este cel mai puternic miar? banuiesc ca e greu sa spui o anumita motocicleta...dar da cu parerea Cred RSV4 de la Aprilia este un candidat serios sau S1000rr de la BMW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Iunie 23, 2012 Share Postat Iunie 23, 2012 Dupa ultimele masuratori asta ar fi topul. Din pacate MV F4 nu este prezent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmiui Postat Iunie 23, 2012 Share Postat Iunie 23, 2012 Dupa ultimele masuratori asta ar fi topul. Din pacate MV F4 nu este prezent. deci sa inteleg ca BMW ar fi prima? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iunie 23, 2012 Share Postat Iunie 23, 2012 Bmw e prima de vreo 3 ani de cand a aparut cu peste 180 de cai la roata.Au fost si modele de 193 la roata stock.Noile modele astea din 2012 am inteles ca ar fi putin mai detunate cu vreo 10 cai pt fiabilitate sporita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 Eu am facut comparatia intre MV ul meu 1000R 2008 Ferraci si R1 ul meu 2007 doar cu tobe si galerii pe vremea testului. De serie k si putere este exact cum am spus. Ma simteam pe R1 k pe o 600. Timpul a trecut si am schimbat multe in motorul R1 ptr a o face sa traga k mv ul. Nu stiu daca pe Dyno ceea ce-am simtit in tractiune e lafel dar pur si simplu asa simteam. In 2008 am scos MV ul meu la forja cu R1 2008, R1 2006 LKM LE,GSXR 1000 K8, CBR 1000rr 2007 si inca niste dubluri la cele enumerate. Cursele erau din mers 68-80km/h pana la peste 200-250-300. Niciuna din cele enumerate nu a tras k MV ul pana la 250!!! Niciuna n-a plecat de langa mine 1mm sau sa tina pasul. Singura care m-a impresionat a fost R1 2008 care prinsa din urma la 250 spre 300 nu am mai putut sa o depasesc. Pur si simplu pana la 250 m-am apropiat iar de acolo am tras impreuna exact lafel. Normal ca in 2 zile am stiut ce moto sa-mi iau de zi cu zi ptr a proteja MV ul meu. Tot vis a vis de grafice dar inca nu este concludent (deoarece filtrul benzina din MV nu a fost schimbat niciodata, este un test cu un cbr 1000rr 2010 ce a plecat de langa mv si a tras nu doar la plecare ci si la fiecare viteza care 2-3-4 pasi... Ambreajul MV ului meu necesita alezarea oalei ptr un start fin nu pedalat si schimbarea filtrului benzina deoarece nu mai am presiunea corecta pe injectie. O s-o fac si o scot iar sa-mi iau revansa. Cat despre R1 2007. Am schimbat (defapt am tuns imperfectiunile din turnarea de serie) si am fost cu ea in teste la mai multe curse est europene. Inclusiv Pascota cu BMW ul sau mi-a recunoscut k pe Istambul Park in urcare la 250km/h nu a reusit sa se apropie de R1 meu... Am vazut-o si la start dupa modificarile motorului k bmw nu mai e asa de tare cum arata graficele... Graficul de mai sus nu este cu R1 2007-08 ci cu ultimul model care este k si R1 2003 o ambitie gresita a lui Yamamoto... Cel mai reusit model R1 este 2007 cu cea mai corecta linie pe quloasa si cea mai solida ciclistica. MV ul meu ramane o iubire costisitoare dar care merita fiecare banut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 Dupa ultimele masuratori asta ar fi topul. Din pacate MV F4 nu este prezent. la cum arata graficul asta ma astept ca CBR-ul sa trebuiasca impins ca sa poti pleca de pe loc sub 5000 de ture Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat August 26, 2012 Share Postat August 26, 2012 (editat) Foarte misto motocicleta si filmuletul Nu stiu dc nu ia link-ul cum trebuie. Aici se gaseste filmul cu MV Agusta 675 F3 http://www.youtube.com/playlist?list=PLE3B4FA56A4B1FE14&feature=plcp Editat August 26, 2012 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 (editat) E greu de pus ala cu f3 ul dar il gasesti in pagina revistei... Cum dupa F4 s-a facut linia desing a 1098 asa dupa dupa f3 s-a facut Panigale. Sper k e clipul ce-l doreai. Editat August 27, 2012 de SabinRace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daan Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 Cum dupa F4 s-a facut linia desing a 1098 asa dupa dupa f3 s-a facut Panigale. F4 este desenata de Tamburini care a venit la MV Agusta dupa ce a lucrat la Ducati si a desenat 916, iar 1098 si Panigale sunt cam in aceiasi linie de design cu 916. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 F4 este desenata de Tamburini care a venit la MV Agusta dupa ce a lucrat la Ducati si a desenat 916, iar 1098 si Panigale sunt cam in aceiasi linie de design cu 916. cam da. 1098 este design-ul mai futuristic al lui 916, iar 1199 esti schimonosirea lui 2012 continuata din 1098 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.