Robyb Postat Iulie 18, 2015 Share Postat Iulie 18, 2015 Casti MV Agusta Suomy , marimea S si XS detalii PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat August 6, 2015 Share Postat August 6, 2015 O scurta iesire pe circuitul Euroring HU. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat August 6, 2015 Share Postat August 6, 2015 Si ? Cum s-a comportat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat August 6, 2015 Share Postat August 6, 2015 Pot spune ca am avut o surpriza placuta cu ea pe circuit. Ciclistica si franele sunt de vis. Probabil cu un raport mai scurt ar fi fost si mai distractiv. Ma deranjeaza putin golul de putere intre 3000 si 6000 rpm, dar am sa-l rezolv la iarna cu un PC si reglaj pe Dyno. A fost distractiv sa vad cum se inghesuie lumea pe langa ia cand eram la boxe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Septembrie 1, 2015 Share Postat Septembrie 1, 2015 Nu am luat motocicleta asta pt pista si stiu ca Jagi are 100% dreptate ca nu e indicata pt asa ceva. Pt mers decent pe strada cred ca e mai mult decat ok. In plus e suuuper frumoasa Ganeste-te oricand la un F3 pt strada. In niciun caz F4 Dragster sau Brutale F3 fac pipi pe orice mobra cu 3 pistoane de 800cc. Torqe-ul este foarte mare si rapoartele bune. Iar daca esti mai fricos ai vreo 6 setari de TC si 4 de ABS. Chiar si asa, nu recomand MV Agusta in aglomeratie. Primul lucru care pica este lean angle sensor care este chiar langa radiator si apoi esueaza sistemul de TC. Daca chiar vrei sa aibe viata schimba uleiul la fiecare 3-4k km. Electronica e prostuta, cu exceptia modelelor MY 2015. In ceea ce privrste maparile ecu, mv aduce imbunatatiri regulat chiar si la MY 2013. Rulmentul spate este intradevar de servisat regulat. Deobicei garantie. Daca va luati, luati-va noi de la dealer cu garantie extinsa! Urmatorul lucru care pica este quick shifterul ... Si nu din cauza electronicii, ci din cauza cutiei. Va trebui sa aplici o forta mai mare pt a schimba, altfel o sa sara din viteza. Daca tineti la ele ... as recomanda sa nu folositi mult QS. In fine, una peste alta ... jucarii frumoase dar scump de intretinut. Nu stiu cum e service-ul in Ro ... asa ca nu pot sa zic mai multe. » Post actualizat in 01 Sep 2015 17:35 Ma deranjeaza putin golul de putere intre 3000 si 6000 rpm, dar am sa-l rezolv la iarna cu un PC si reglaj pe Dyno. Mergi la dealer si pune-ti ultima harta pt ECU. Ar trebui sa ti-o puna gratuit daca ai luat-o de la ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daan Postat Septembrie 23, 2015 Share Postat Septembrie 23, 2015 Cand spuneti "servisat rulmentul spate" la ce operatiuni anume va referiti? Eu tocmai am schimbat rulmentul ala cu 2 randuri de bile, m-a dus spre 800 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurtm Postat Septembrie 24, 2015 Share Postat Septembrie 24, 2015 E vorba de srevisarea hub-ului cu cei 2 rulmenti si garniturile de etansare. De fapt, doar unul din cei 2 rulmenti cedeaza, cel cu bile, si nu poate fi servisat, ci doar inlocuit. Dar 800 de lei pt. un rulment e enorm. Eu am schimbat totul cu aprox. jumatate din suma ta. Data viitoare incearca sa te informezi inainte de achizitie, nu dupa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Octombrie 24, 2015 Share Postat Octombrie 24, 2015 (editat) Si surpriza placuta la demontarea carenei frontale .. farul de F4 MY 2015 este ... "made in romania" Editat Octombrie 24, 2015 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matrixc Postat Aprilie 19, 2016 Share Postat Aprilie 19, 2016 exista printre "useri" posesor de Dragster ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat Mai 18, 2016 Share Postat Mai 18, 2016 Nu are nimeni doua suruburi (originale) pt etrieri ? La ala mele s-a cam dus capul de la cheie de proasta calitate si mecanic (eu) prost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurtm Postat Mai 18, 2016 Share Postat Mai 18, 2016 S-ar putea sa am eu. Trebuie sa ma uit prin cutia cu suruburi, dar cel mai devreme voi putea abia sambata si te anunt, daca nu gasesti pana atunci. » Post actualizat in 24 May 2016 10:05Scuze de intarziere, dar dupa ce am cautat vre-o 2 zile in toate cutiile in care ar fi putut fi, mi-am adus aminte ca le-am facut cadou celui caruia i-am vandut etrierii. Daca nu ai gasit pana acum, sigur gasesti pe ebay si chiar de titan, daca vrei, la pret o.k. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 Kyp, mobra ta e prin Roman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat Iunie 13, 2016 Share Postat Iunie 13, 2016 Sa-l poarte sanatos pe noul proprietar ! Sunt sigur ca-i va pune un zambet larg pe fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Iunie 13, 2016 Share Postat Iunie 13, 2016 (editat) Kyp, mobra ta e prin Roman Ea tot asteapta (ca si propretarul) o zi cu soare sa finalizeze drumurile in Iashington. Dar Busu ne cam da planurile peste cap » Post actualizat in 07 Jul 2016 20:47 Pentru cine are nevoie de diferite manuale ptr Mv Agusta http://www.teamdouble3racing.com/manuals.php Editat Iunie 13, 2016 de manu_vvu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan.dumitrescu10 Postat Ianuarie 13, 2019 Share Postat Ianuarie 13, 2019 Salut! Desi vad ca nu mai este activ topicul de multa vreme, imi incerc norocul.. Este cineva in Bucuresti care detine un MV Agusta Brutale 750 (2001-2006) ? As vrea sa ma pot urca pe ea ca sa vad daca ma aranjeaza pozitia si sa ii cer cateva sfaturi. Intentionez sa cumpar una, doar ca cea pe care am gasit-o este cam departe ca sa ma duc fara teme facute.. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 13, 2019 Share Postat Ianuarie 13, 2019 Un MV de peste 10 ani vechime va avea nevoie de ceva îngrijiri și investiții, ține conte de asta. Dacă ai bani pentru aceste lucruri, motocicleta este super. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan.dumitrescu10 Postat Ianuarie 13, 2019 Share Postat Ianuarie 13, 2019 Multumesc pentru sfat, voi avea in vedere si costurile de intretinere. Motocicleta pe care o am acum a fost si este o bijuterie din punct de vedere al fiabilitatii.. Te referi la ceva anume cand spui ca un MV de peste 10 ani va avea nevoie de "ingrijiri si investitii" ? Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 13, 2019 Share Postat Ianuarie 13, 2019 Sunt motociclete care nu rezistă foarte bine la neglijență. Electrica/electronica sunt oarecum problematice, mai ales prin prisma coroziunii la nivelul firelor și contactelor. Trebuie verificată bine instalația electrică pentru a nu avea surprize. O baterie bună este și ea importantă. Pe partea mecanică, motorul are compresie relativ mare (12), trebuie verificată. Tot datorită compresiei și turațiilor (are putearea maximă pe la 12-13k) e important să fi avut uleiul schimbat regulat - cam o dată la 5-6000km. Și să nu curgă ulei din ea: motorul se desface relativ ușor, garniturile în schimb sunt destul de greu de găsit. Verificarea jocului la supape se face la fiecare 12.000km, puțini o fac. Bujiile trebuie să fie bune, să pornească ușor. Furca ar trebui probabil revizionată. Este puțin atipică datorită diametrului de 49mm. Kit pentru 43mm găsești pe toate drumurile. Kit pentru 49 sau 50mm cum doar Marzocchi obișnuia să facă, e puțin mai greu de găsit și mai scumpuț. Nu sunt posesor și nu am avut niciodată, dar am avut contacte cu lumea MV. Poate posesorii ar putea să mai adauge lucruri. Dacă te pricopsești cu așa ceva și funcționează corespunzător, are să-ți placă. Pentru servisare nu prea cunosc. Importator oficial cred că sunt cei de la Dageco (dealer auto Suzuki), pe la Romexpo. Nu știu ce servicii oferă și expertiză au. Cunosc însă pe cineva care se pricepe la MV (și italiene în general). Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.