Sari la conținut

Detinatori de Mv Agusta


PingyXP
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 442
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Felicitari ptr noua achizitie.

 

2 sfaturi importante:

 

Las-o sa se incalzeasca pana la min60 si nu o tura pe loc s-o auda prietenii.

Schimba uleiul si filtrul la maxim 2500km cu Motul sau BelRay.

 

Sa te bucuri de ea pana la batranete.

Asa am sa fac, promit

:))))

 

ti-am vazut "obiectul" in garaj

felicitari

Mercic, mercic

Dau o bere la garaj :)

Editat de piticot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suferi rau mai.

 

Crezi ca 1400 le fuge cu 6km/h mai mult si la ceva lung vei ajunge primul?! :)))

 

300euro pe 100km si faci cu mine.

 

MV1000R vs ... Ca nu-i pe butoane.

 

Si tot in bani astia vin si cu 1400 le meu ca sa vezi cum merg astea pe reale...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suferi rau mai.

 

Crezi ca 1400 le fuge cu 6km/h mai mult si la ceva lung vei ajunge primul?! :)))

 

300euro pe 100km si faci cu mine.

 

MV1000R vs ... Ca nu-i pe butoane.

 

Si tot in bani astia vin si cu 1400 le meu ca sa vezi cum merg astea pe reale...

tu esti mult prea racer pt. mine!!! :crack:

....

postul era o gluma oricum...motocicleta aia chiar e misto.

 

aaa....mai iei calmante???

Editat de octavius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine se poate lauda cu o astfel de "creatura" i-asi spune eu...

 

Oricum despre asta e vorba in topicul asta!

 

Nu mai iau calmante caci nu te-am invitat aiurea, pot merge deja atat pe jos cat si pe MV...

 

Era si normal sa ma autosesizez caci posed.

 

Sezi bland "Voinicu-le" si nu te da la aia mai mici dar calare pe Creatii.

 

Esti pur si simplu in sens invers!

 

De ce nu intri aici sa intrebi daca cineva are sa iti dea codul de culoare, sau cel mai bine o Quloasa pentru Uliul tau.

 

Scuze ptr exagerari, dar pur si simplu e cea mai tare din Lume. Nu din asta.

 

Din urmatoarea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Fara indoiala dar cred ca vremurile alea mai bune vis a vis de MV la mine nu vor avea intrerupere... Nu sunt bani pe piata si nu isi permite lumea astfel de Bolid. Sunt 2 buc la 4500euro de 750 care mi se pare un pret extrem de mic dar incomparabile cu 1000r nici la putere nici la pret.

 

Eu avandu le pe ambele am simtit pe pielea mea ce-a facut MV cand a scos modelul 1000. Are putere foarte mare jos ca un Ducati si continua sa traga ca nebuna pana la nesfarsit.

 

La 1000r cilindrii si pistoanele sunt mahle si folosesate exact acelasi bloc motor ca si 750. Arealte rapoarte in cutie si o alta injectie. Eu am si cipul de injectie de la Ferraci care o face si mai nebuna.

 

Am mai spus-o dar nu ma pot opri sa o repet: cand ma dau jos de pe MV ul meu si ma urc pe R1 meu (careia inca nu i-am gasit un alt 1000 s-o bata) ma simt ca si cum R1 e de 600...

 

Real ma rog la Dul sa nu se vanda si sa gasesc resursele necesare in alta directie.

 

Italianca mea e o nebuna. Am cheltuit mult cu ea prin magazine dar nu-mi pare rau de nici un banut.

 

DisplacementPower1

@ RPMTorque²

@ RPMRedline

(RPM)Dry Weight

(lb)# ProducedF4 750Oro1999749 cc126 PS (93 kW) @12,50074 N·m @10,50013,300396.8300S1999749 cc126 PS (93 kW) @12,50074 N·m @10,50013,300421.1S (EVO 02)2002749 cc137 PS (101 kW) @12,60081 N·m @10,50013,300421.1Senna2002749 cc137 PS (101 kW) @12,60081 N·m @10,50013,900413.6300SPR2004749 cc146 PS (107 kW) @13,00080 N·m @11,00013,900413.6300F4 1000AGO2005998 cc166 PS (122 kW) @11,750109 N·m @10,20012,700418.8300S2005998 cc166 PS (122 kW) @11,750109 N·m @10,20012,700423.3Tamburini2005998 cc173 PS (127 kW) @11,750113 N·m @9,20012,850412.3300Senna2006998 cc174 PS (128 kW) @11,900111 N·m @10,00013,000418.8300Veltro Strada2006998 cc177 PS (130 kW) @12,000117 N·m @9,00013,000374.899Veltro Pista2006998 cc185 PS (136 kW) @12,100121 N·m @9,00013,000350.523R2006998 cc174 PS (128 kW) @11,900111 N·m @10,00013,000423.3CC20061,078 cc200 PS (147 kW) @12,200125 N·m @9,00013,000412.6100R 3122007998 cc183 PS (134 kW) @12,400115 N·m @10,00013,000423.3RR 31220081,078 cc190 PS (140 kW) @12,200124 N·m @8,20013,000423.3F4 MY 20102010998 cc186 PS (137 kW) @12,900114 N·m @9,50013,500422.4F4 RR2011998 cc201 PS (148 kW) @13,400114 N·m @9,20013,500423Notes

daca r1 tau ii din 99-2000 te cred daca ii dupa 2004 .......tu ne minti:)) dupa cum vezi puterile sunt mai mult decit modeste(166-174cp) la majoritatea modelelor .Cele intre 180-200 de cai sunt serii foarte limitate intre 100si 300 de bucati ....sa nu uiti cumva ca zx-10-r si gsx-1000-r din 2008-2011 au intre 190- 200 de cai stok si honda si yamaha 180-185 .In 2005 cind mv agusta f4 avea 166 de cai:)))) suzuki gsx-1000r k5 avea 178!!!! si 190 la 300km/h cu ram-airul activ la 166 de kile......motorul ala bate si azi ce mv vrei tu , iar versiunea de top a variantei gsx-1000r echivalentul lui f4rr este gsx1000r yoshimura edition (300 de bucati fabricate) are 207 cai respectiv 213 cu s-rad la 160 de kile si asa au toate japonezele de 1000 versiuni de top care sunt bineinteles echipate cu cele mai bune suspensii,frine,tobe,......etc. Acu explica-ne si noua cum bate mv-ul tau de 170 de cai un r1 de 180-183

 

F4 1000 R

 

The second mass produced F4 1000, the F4 1000 R, was released in 2006 and came with a 174 horsepower (128 kW) engine . The F4 1000 R also has upgraded Brembo Monobloc radial brakes, forged black Brembo wheels, a carbon-nitride coated Marzocchi upside down fork and an upgraded Sachs rear shock absorber (compression & rebound damping adjustable in high & low speed range). The F4 1000 R engine does not utilize the TSS system. A 1+1 (Biposto) version is available that adds a pillion for a passenger. In August 2006 an F4 1000 R was used to set a record for the fastest production class 1000 cc motorcycle of over 185.882 mph (299.148 km/h) at Bonneville Salt Flats.[2] Asta ii mv-ul tau ..........174 de cai :))))))

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Viteza, felul in care se manevreaza, felul in care franeaza, felul in care ia curbele, felul in care te simti pe o motocicleta NU inseamna numai putere!!

 

Pe un traseu virajat un Ducati 1098 o sa fie facut de rusine de o MvAgusta de 750 (ambele conduse de oameni normali fara calitati exceptionale)

De ce??

Pentru ca in Ducati 1098 cand ai bagat mana in gaz trage de nu mai stii de tine(la un moment dat o sa iti fie frica sa tragi prea tare de gaz)

Pentru ca MvAgusta 750 accelereaza mai lin si iti da incredere sa tragi de gaz mai din timp.

 

Pe linie dreapta unde nu conteaza decat sa poti fi capabil sa tragi de gaz si sa te descurci cat de cat cu ambreiajul, dupa 200m te pierzi de Ducati-ul din fata.

 

Dar la finele zilei o sa fi mult mai incantat de Mv-ul de 750 pentu ca te-ai putut distra cu el.

 

Vis-a-vis de puterea japonezelor enumerate mai sus NU VOR AVEA NICIODATA ACEI CAI LA ROATA!!!!!!!!!!!!!

 

"My 2009 Yamaha R1 on the dyno for the second time. With the Akrapovic slip ons + Ypipe and PCV; its been initially tuned at 151.2HP & 74.2ft-lbs. Here you see a second round of pulls on the dyno in an attempt to smooth things out and improve power output."

http://www.youtube.com/watch?v=Z-sXufJrdZ0

 

"2007 Yamaha R1 with a long list of modifications. 159.93 HP on the given night. 91.18 Degrees F - 17% Humidity, 6:44 PM, July 3, 2009. That night there were 9 R1's that were run on the dyno, a couple 04-06, 4 07-08, and an 09. My R1 recorded the highest HP numbers. No engine mods were made and the HP graph still had inconsistent HP on the top end, which will be programmed with the Bazzaz unit installed on the bike."

http://www.youtube.com/watch?v=gQsmw3URA28

 

MV Agusta F4 1000R with Arrow Dual race canisters, Arrow Midpipe, BMC Air filter, mapping by www.edrperformance.com 163rwhp 79ftlbs tq.

 

MvAgusta 1000S STOCK 155cai (1000 S nu are aceeasi putere ca R-ul)

Top speed = app. 300Kph

0 - 100kph = app. 3 sec

Horsepower = 155 bhp (rear wheel) (176bhp app.on crank)

Sunt foarte curios sa imi arati un link cu un R1 care inregistreaza 190 cai LA ROATA

 

Uite si un grafic pentru MvAgusta F4 1000(prezinta ceva modificari)

post-16964-0-98435000-1317363908_thumb.jpg

Editat de PingyXP
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man.

 

Trenul ala de mare viteza ce merge in Tokyo e marca Ziemens...

 

Nimic din ce e pe lumea asta nu e inventat de Japonezi si rasele respective. Ei sunt niste oameni muncitori fara masura ce fac lucruri deosebit de bune ptr largul consum. In spatele produselor lor tot Europenii sau Americanii sunt.

 

Suntem civilizatii mult mai inteligente decat Asiatici si Sud Americanii.

 

2. Dynamometrele masoara puterea si alti parametrii, lafel si vitezometrele si multe alte unitati de masura dar si aici sunt diferentze... British Horse Power este o unitate de masura standard care e folosita de Super Bike tocmai ptr a masura toate moto cu acelasi Dyno... Intelegi???

 

Eu personal mi-am cumparat R1 din 2 motive:

 

1.E motocicleta pe care ma simt cel mai bine ca si pozitie (ar fi fost si Kawa dar e zob) ca e cea mai sexy si ca m-am obisnuit mult cu motorizarea Yamaha.

 

2. Am scos toti prietenii si prietenii prietenilor la o forja ca sa vina tot poporu sa-i scoata dintii din gura lui MV ul meu... Am iesit 8 motoare de ultima ora im 2009 sa ne dam pe tractiune ptr a vedea daca MV e chiar Super Strong.

 

La final (eu avand in vizor un R1 LKM LE ala de 24000 nou dus la LKM si preparat de inca 8000 (a lui Alin) dar nu l-am vazut decat la start... In schimb la una dintre incercari am prins din urma la 250km/h un R1 2007 ce de la 250 la 300 nu ma reusit sa ma mai apropii sau departez de el.

 

Asta m-a facut sa iau decizia ca R1 2007 e real cel mai strong. E cea mai forjatoare dintre Japonezele lui 2009.

 

Mi-am cumparat un R1 2007 si i-am pus tobe cu galerii de 48 Titan Carbon si multe alte mici smecherii ptr ai da drumu la limitari.

 

Am luat R1 ca sa ma dau zi de zi si sa protejez cat mai mult MV ul!!! Real fac cam 2000km cu mv si 6000 cu R1 anual.

 

Anul asta ca am fost cu piciorul rupt...

 

Printre altele (ca mi-am dorit-o totdeauna) am pus laba si pe o Hayabusa 2009 new careia i-am pus tobe, i-am modificat sistemul frana fata ca era o porcarie si i-am pus parbriz DB ca sa pot zbura la adevarata sa valoare si am scos-o la drum...

 

Deci: Cea mai fortza dintre cele 3 moto ale mele e 100% MV ul pe locul 2 as alege R1 ptr viteza de manevrabilitate si reactie in traficul zilnic dar cu mari probleme de tractiune-cuplu iar nu pe ultimul loc dar speciala de drum lung e Hayabusa ce are in felul ei o relaxare si un dans aparte.

 

Problemele MV sunt urmatoarele:

 

Daca ma dau la maxim cu ea:

 

1. Nu mi-o amintesc pe a 2 a caci raman fara sange in capatana.

2. Nu am reusit inca sa franez la adevarata ei valoare. Totdeauna franeaza mai bine decat calculez eu inainte de a intra in viraj drept ptr care nu intru niciodata in curba la limita ci mult mai lent decat as vrea.

3. Nu are o ciclistica si greutate ce imi permite sa o mut ST DR sicane rapide. E greoaie aproape ca Hayabusa.

4. Nu sunt relaxat pe ea niciodata.Totdeauna sunt speriat de putere, frane si reactiile mele lente ptr genul ei. Mi-e si frica sa n-o tavalesc ca preturile le orice surubel sunt triple.

5.Nu pot deschide gazul pe viraj caci imi derapeaza spatele. Nu da drumu la putere treptat ci din 30 in 100 cai direct pe roata.

 

E o cretina pe care o iubesc cel mai mult. Degeaba incerc sa o domin caci nu-mi iese. Poate mult mai mult decat mine.

 

R1 in schimb, cu tot ce am pus pe ea are urmatoarele probleme:

1 Calculeaza prea lent intentia mea si ia decizii sa nu dea drumu la putere decat de la 6-7000 incolo.

2 Geometria foarte usoara si agera te obliga sa mergi derapat mai tot timpul in gen GP ceea ce pe asfaltul sticla din Buc nu e tocmai bine. Am montat pe ea direct slicuri ca sa imi extind airia de control.

3 acest punct 3 nu exista. Asta e tot.

 

Daca tot ce vrei e sa stai calare pe motocicleta atunci trebuie sa ai MV Agusta. E singurul cal de curse pur sange salbatic, restul sunt domesticiti.

 

Cat despre introducerea care-am facut-o:

 

Valentino Rossi cand mergea pe Yamaha avea scris mare pe carena Magnetti Mareli. Adica tot managementul motor de injectie si scantee erau facute de Italieni nu Japonezi... Tot cand era acest Italian la Yamaha au inventat cadrul ce nu mai ocoleste motorul ptr inclinatii cu 10 grade mai mari, au montat galeriile lungi ptr a creste cuplul motor la turatii joase, au montat bascula inversa ptr geometrie rapida,au concediat tot departamentul design si au adus Italieni, au scos quloasa cu 20 valve in favoare clasicei 16v si multe altele ce nu le-au inventat Japonezii ci le-au cumparat ptr a sta pe podium.

 

Multumim Yamamoto ca ai facut cu banii Europeni si Americani ce trebuia...

 

Dacaas putea sa pun pe R1 managementul lui MV (magneti mareli) cu siguranta ar deveni o moto deosaebit de periculoasa dar daca vrei sa si tina atunci Mitsubishi management e un compromis ok.

 

P.S.

 

Mai citeste si tu despre ce se intampla in lumea F1 unde e defapt cea mai inalta tehnologie a tuturor Natiilor Umane si ai sa vezi ca practic Quloasa si Managementul sunt cele mai importante. MV are quloasa facuta special de Ferarri si Managementul Magneti adica TOP.

Are cadrul de la Ducatii, carenajul Ferarri, Rotile Brmabo, suspensiile Showa pe toate modelele de serie si de la serie in sus are diferite modele care cresc atat preturile cat si performantele.

 

E singura motocicleta (nu avion) care dispune la modelul de serie CC de cadru din TITAN.

 

E top Bro si asta nu tre sa te supere ci sa sti ca daca muncesti si esti atent poti avea un lucru ptr care au muncit cein mai de valoare oameni.

 

Drumuri bune Colega.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe un traseu virajat un Ducati 1098 o sa fie facut de rusine de o MvAgusta de 750 (ambele conduse de oameni normali fara calitati exceptionale)

De ce??

Pentru ca in Ducati 1098 cand ai bagat mana in gaz trage de nu mai stii de tine(la un moment dat o sa iti fie frica sa tragi prea tare de gaz)

 

 

Te contrazic, un Ducati are centrul de greutate jos, asta il ajuta in curbe. In afara de asta, are frane mai bune, masa mai redusa. Deci bate un F4 cu usurinta. Nu ma provoca, sa nu iti aduc aminte de 4x4 vs quad sau bicicleta vs quad :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man.

 

Mai citeste si tu despre ce se intampla in lumea F1 unde e defapt cea mai inalta tehnologie a tuturor Natiilor Umane si ai sa vezi ca practic Quloasa si Managementul sunt cele mai importante. MV are quloasa facuta special de Ferarri si Managementul Magneti adica TOP.

Are cadrul de la Ducatii, carenajul Ferarri, Rotile Brmabo, suspensiile Showa pe toate modelele de serie si de la serie in sus are diferite modele care cresc atat preturile cat si performantele.

 

E singura motocicleta (nu avion) care dispune la modelul de serie CC de cadru din TITAN.

 

E top Bro si asta nu tre sa te supere ci sa sti ca daca muncesti si esti atent poti avea un lucru ptr care au muncit cein mai de valoare oameni.

 

Drumuri bune Colega.

numai trebuie sa citeasca ca i-ai dat mura-n-gura.

 

cum imi mai spunea cineva.

inchide ochii si asculta niste japoneze; iti va fi greu sa le distingi.

 

inchide ochii si asculta niste italience; le vei sti pe fiecare dupa sunet dar daca asculti un MV vei crede ca e un Ferrari.

 

 

acuma sa vedem ce va fi la anu, ca e o schimbare cam la toate. Ducati 'ameninta' cu noul 1199 honda cu 1000RR si restu la fel. dar cica 1199 va da clasa. un V2 cu puterea unui L4

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man.

 

Trenul ala de mare viteza ce merge in Tokyo e marca Ziemens...

 

Nimic din ce e pe lumea asta nu e inventat de Japonezi si rasele respective. Ei sunt niste oameni muncitori fara masura ce fac lucruri deosebit de bune ptr largul consum. In spatele produselor lor tot Europenii sau Americanii sunt.

 

Suntem civilizatii mult mai inteligente decat Asiatici si Sud Americanii.

 

2. Dynamometrele masoara puterea si alti parametrii, lafel si vitezometrele si multe alte unitati de masura dar si aici sunt diferentze... British Horse Power este o unitate de masura standard care e folosita de Super Bike tocmai ptr a masura toate moto cu acelasi Dyno... Intelegi???

 

Eu personal mi-am cumparat R1 din 2 motive:

 

1.E motocicleta pe care ma simt cel mai bine ca si pozitie (ar fi fost si Kawa dar e zob) ca e cea mai sexy si ca m-am obisnuit mult cu motorizarea Yamaha.

 

2. Am scos toti prietenii si prietenii prietenilor la o forja ca sa vina tot poporu sa-i scoata dintii din gura lui MV ul meu... Am iesit 8 motoare de ultima ora im 2009 sa ne dam pe tractiune ptr a vedea daca MV e chiar Super Strong.

 

La final (eu avand in vizor un R1 LKM LE ala de 24000 nou dus la LKM si preparat de inca 8000 (a lui Alin) dar nu l-am vazut decat la start... In schimb la una dintre incercari am prins din urma la 250km/h un R1 2007 ce de la 250 la 300 nu ma reusit sa ma mai apropii sau departez de el.

 

Asta m-a facut sa iau decizia ca R1 2007 e real cel mai strong. E cea mai forjatoare dintre Japonezele lui 2009.

 

Mi-am cumparat un R1 2007 si i-am pus tobe cu galerii de 48 Titan Carbon si multe alte mici smecherii ptr ai da drumu la limitari.

 

Am luat R1 ca sa ma dau zi de zi si sa protejez cat mai mult MV ul!!! Real fac cam 2000km cu mv si 6000 cu R1 anual.

 

Anul asta ca am fost cu piciorul rupt...

 

Printre altele (ca mi-am dorit-o totdeauna) am pus laba si pe o Hayabusa 2009 new careia i-am pus tobe, i-am modificat sistemul frana fata ca era o porcarie si i-am pus parbriz DB ca sa pot zbura la adevarata sa valoare si am scos-o la drum...

 

Deci: Cea mai fortza dintre cele 3 moto ale mele e 100% MV ul pe locul 2 as alege R1 ptr viteza de manevrabilitate si reactie in traficul zilnic dar cu mari probleme de tractiune-cuplu iar nu pe ultimul loc dar speciala de drum lung e Hayabusa ce are in felul ei o relaxare si un dans aparte.

 

Problemele MV sunt urmatoarele:

 

Daca ma dau la maxim cu ea:

 

1. Nu mi-o amintesc pe a 2 a caci raman fara sange in capatana.

2. Nu am reusit inca sa franez la adevarata ei valoare. Totdeauna franeaza mai bine decat calculez eu inainte de a intra in viraj drept ptr care nu intru niciodata in curba la limita ci mult mai lent decat as vrea.

3. Nu are o ciclistica si greutate ce imi permite sa o mut ST DR sicane rapide. E greoaie aproape ca Hayabusa.

4. Nu sunt relaxat pe ea niciodata.Totdeauna sunt speriat de putere, frane si reactiile mele lente ptr genul ei. Mi-e si frica sa n-o tavalesc ca preturile le orice surubel sunt triple.

5.Nu pot deschide gazul pe viraj caci imi derapeaza spatele. Nu da drumu la putere treptat ci din 30 in 100 cai direct pe roata.

 

E o cretina pe care o iubesc cel mai mult. Degeaba incerc sa o domin caci nu-mi iese. Poate mult mai mult decat mine.

 

R1 in schimb, cu tot ce am pus pe ea are urmatoarele probleme:

1 Calculeaza prea lent intentia mea si ia decizii sa nu dea drumu la putere decat de la 6-7000 incolo.

2 Geometria foarte usoara si agera te obliga sa mergi derapat mai tot timpul in gen GP ceea ce pe asfaltul sticla din Buc nu e tocmai bine. Am montat pe ea direct slicuri ca sa imi extind airia de control.

3 acest punct 3 nu exista. Asta e tot.

 

Daca tot ce vrei e sa stai calare pe motocicleta atunci trebuie sa ai MV Agusta. E singurul cal de curse pur sange salbatic, restul sunt domesticiti.

 

Cat despre introducerea care-am facut-o:

 

Valentino Rossi cand mergea pe Yamaha avea scris mare pe carena Magnetti Mareli. Adica tot managementul motor de injectie si scantee erau facute de Italieni nu Japonezi... Tot cand era acest Italian la Yamaha au inventat cadrul ce nu mai ocoleste motorul ptr inclinatii cu 10 grade mai mari, au montat galeriile lungi ptr a creste cuplul motor la turatii joase, au montat bascula inversa ptr geometrie rapida,au concediat tot departamentul design si au adus Italieni, au scos quloasa cu 20 valve in favoare clasicei 16v si multe altele ce nu le-au inventat Japonezii ci le-au cumparat ptr a sta pe podium.

 

Multumim Yamamoto ca ai facut cu banii Europeni si Americani ce trebuia...

 

Dacaas putea sa pun pe R1 managementul lui MV (magneti mareli) cu siguranta ar deveni o moto deosaebit de periculoasa dar daca vrei sa si tina atunci Mitsubishi management e un compromis ok.

 

P.S.

 

Mai citeste si tu despre ce se intampla in lumea F1 unde e defapt cea mai inalta tehnologie a tuturor Natiilor Umane si ai sa vezi ca practic Quloasa si Managementul sunt cele mai importante. MV are quloasa facuta special de Ferarri si Managementul Magneti adica TOP.

Are cadrul de la Ducatii, carenajul Ferarri, Rotile Brmabo, suspensiile Showa pe toate modelele de serie si de la serie in sus are diferite modele care cresc atat preturile cat si performantele.

 

E singura motocicleta (nu avion) care dispune la modelul de serie CC de cadru din TITAN.

 

E top Bro si asta nu tre sa te supere ci sa sti ca daca muncesti si esti atent poti avea un lucru ptr care au muncit cein mai de valoare oameni.

 

Drumuri bune Colega.

 

 

Daca imi dai o adresa unde sa-ti trimit un dvd (Laguna Seca con le 1000 in USA) o sa vezi cum mv-ul tau ia bataie de la toate japonezele cum ia si ducatiul de altfel .......da rau de tot cu tot cu cadru ala de titan si nu stiu ce roti .....etc ....fara suparare, si dvd-ul e facut de revista Motociclismo deci chiar de italieni, si eu zic ca ie stiu cel mai bine .....mult mai bine decit noi + ca filmul vorbeste de la sine. Chestiile aftermarket care se gasesc pe mv si ducati .....nu prea ma incalzesc .....daca vreau ohlins , brembo , termigoni , marchesini , carboane .....etc mi le cumpar singur si le montez pe o japoneza care e mai puternica si mult mai fiabila ....mai ales decit ducati. ...... si asa am cea mai buna motocicleta ,nu vreau sa mi le bage cineva pe git la pachet cu un motor relativ slab in comparatie cu concurenta, mai putin fiabil si la supra pret , si gindeste-te ca un zx-10r sau gsx-1000r ,r1 STOK! de 15.000 bate un mv ,nu mai vorbesc ducati de 30.000, impodobit ca un pom de craciun cu chestii aftermarket...inchipuieti ce poate sa faca atunci o japoneza cu acelasi material de concurs ca mv-ul......bineinteles ar si costa poate mai mult dar ar face toti banii . Iar versiunile de top ale modelelor japoneze de 1000 au si ele cadru de titan si tot ce vrei dar au si vreo 30 de cai in + cam la acelas pret si sunt mai fiabile .....de ce as vrea o mv atunci?Eu inteleg ca iti place mv agusta si respect asta insa sa vii aici sa spui ca mv agusta e cea mai puternica, buna dintre toate etc pt. ca ai tu.......cind japonezele is tata lor si asta pt. ca cifrele nu mint ....suna nasol.......usor arogant .Ori cine poate sa-si puna pe motorul lui suspensii,frine,tobe,cipuri,carboane.....etc cum au mv-urile sau ducatiurile , de cea mai buna calitate si sa-si faca motorul cel putin la fel de bun daca nu mai bun ca un mv si atunci care-i jmecheria cu mv-ul? ca nu-i mai special cu nimic atunci. O japoneza poate avea oricind piesele enumerate mai devreme ....te duci sa ti le cumperi si gata insa un mv. sau ducati niciodata nu poate avea un motor puternic si fiabil ca o japoneza . Cei de la mv. s-au chinuit ani de zile sa atinga 200 de cai ,pe cind japonezii au motoare de 200 de cai de ani de zile si is motoarele lor normale ......alea mai "speciale" au cam 210-215 in conditii de fiabilitate inalta deci cum necum tot is mai buni . Gindeste-te ca in 2005 gsx-1000r-ul avea 190 de cai (cu ram airul activ 178 fara) si 166 de kile iar versiunea yoshimura factory a aceluiasi model avea 207 respectiv 213 cu s-rad si 134 NM. (cu 2 NM. mai mult decit ducati 1198!!!) la 160 de kile motorul se poate vedea la Motorcycle Specification -suzuki-2005-k5-yoshimura edition(dai serch pe google) .......deci spune tu mai departe .Am un model k5 si acum ,l-am luat de nou ,are evacuare yoshimura cap-coada ,k&n race si am umblat un pic la electronica in rest e stok, si pot sa-ti spun ca in treapta a 4-tra atinge 299 km/h dar daca vrei sa vezi un motor adevarat te invit sa vezi B-King-ul meu : are 200 de cai (187 la roata) 160 NM. la 7200 rpm (ducati 1198 132 la 8000 rpm) 4 K&N-uri race fara air-box ,galerie yoshimura ,finale boss GP1 furtune gpr am umblat la electronica .....de fapt i-am scos limitatorul ca sa aiba 197 de cai ca Hayabusa si cu tobele si filtrele are putin peste 200 insa la roata are 187!!!! Daca dai o tura cu el o sa zici ca mv-ul tau e un fel de mobra si nu glumesc . Si la anu o sa ii pun si suspensii ohlins care costa cam 15.000 fata-spate+voblaj. Asta ii motor nu nu stiu ce mv. sau ducati ......e drept ca are 1340 cc da si ducati are 1200 si lumea il compara cu japonezele de 1000 care il si bat de fapt. Si cu toate astea nu zic ca motoarele sunt cele mai bune si eu sunt cel mai jmecher pt. ca nu vreau sa jignesc nici un motociclist ..toate motoarele sunt frumoase . N-am vrut sa te supar cu cuvintele mele si daca te-am suparat imi cer scuze dar am vrut sa stii ca preferintele n-au nici o treaba cu performantele unui motor . Am facut doar comparatie intre mv , japoneze si japoneze de top. Multa stima ,respect si drumuri bune!!!! Astea sunt motoarele care le am in momontul de fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

suspensii de cinspe mii :crack: sa zicem ca ai banii si esti nebun de legat totusi de ce ai pune asemenea suspensii pe tancul ala? si ca sa fiu on topic de ce nu vezi nici o mv pe la circuite/? :scratch:

 

 

Mah sa stii ca is nebun ...da in sensu bun si pt. hobiu meu dau oricit ....mai ales daca imi permit si imi permit crede-ma.Fac toti banii suspensiile alea ...am mers cu un B-King cu suspensii dinalea in Germania si se simte ca un motor de 1000 ....este foarte agil de fapt nici stok nu sta rau la manevrabilitate si ca sa stii si tu pe un ducati 1198r de 30.000 suspensiile fac 15.000,frinele si tobele vreo 4-5 mii asa ca nu te mira si nu am mentionat ca suspensiile ,furca fata de fapt vine cu tot cu etrieri brembo de aia costa 15.000 asa am facut comanda deci suspensii full ohlins si frine brembo noi cu 15 mii nici nu-i mult si sa ai un motor cu cuplu si puterea lu B-King si o manevrabilitate apropiata de a lui gsx-1000r zic ca face 15 mii daca esti pasionat si iti permiti tu nu crezi? thumb_725200862025pm.jpgFGR 800

Our Price: $12,292.35

SKU: FGR 800

MFG: Ohlins Suspension

If you are looking for the ultimate performance Ăhlins suspension is the place to start....

 

thumb_725200865801pm.jpgYA 788

Our Price: $1,403.85

SKU: YA 788

MFG: Ohlins Suspension

If you are looking for the ultimate performance Ăhlins suspension is the place to start....

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma, un Japonezist nici dupa ce se va da cu o italianca mai multa vreme, nu vor vrea sa recunoasca. la fel si la a mea, sau dat posesori de R1, R6, F3, VFR800, multe natii, orgoliosi si ne orgoliosi. cu totii dupa cativa Km buni, miau recunoscut ca se cunoaste o italianca. singurul lucru care ii un disconfort pt multi e ambreiajul uscat si curelele. in rest nu au avut ce sa comenteze. asa si aici, el din saua japonezei nici nu vrea sa inteeaga ce e o italiaca chiar de ii dai argumente si detalii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Iti multumim pentru bulshit-ul legat de Japoneze :D

 

Pe de o parte sa stii ca iti dau dreptate pe de alta parte nici pe cei de la Mvagusta nu ii cred atunci cand afirma ca modelul 2011 o sa scoata 200(si unpic) de cai STOCK .... dapai pe tine

 

Eu zic asa .... avand in vedere ca ai atatia bani si cunostinte .... da o fuga pana la reprezentanta MvAgusta(bucuresti/Bdl.Expozitiei) si ia un motor la test-drive(daca esti jumate din ceea cee afirmi ca esti o sa iti dea unu)

Dupa ce te-ai dat cu o Mvagusta astept feedback-ul tau aici sau iti dam posibilitatea sa iti editezi post-urile :D

 

 

Alex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man!!!

 

Daca vrei socoteala ok:

 

Suspensii 15000

Roti 2500

Cadru titan nu exista de vanzare decat la MV si probabil pe comanda la Ducati si costa probabil 30-50000

Carene caarbon 3000

Quloasa dusa si facuta la ferarri nu se poate dar exista care o fac binisor la un 8-10000

Managementul inca vreo 2-3000

 

Iar o MV agusta la reprezentanta 23000.

 

Adica la jumate de pret fata de pretul pe bucata.

 

Eu amn mers la curse 8 ani SBK Lot National si apoi 3 ani Expert in SUA. Si eu asi alege R1 meu in locul MV ului meu.

 

Am scris mai sus ca pe curbe o putere mai mica si mai linistita ma ajuta.

 

Sincer nu iti inteleg dragostea ptr 1400cc in naked. Daca alegeai Hayabusa ma gandeam ca ai probleme cu viteza si vrei sa atingi o noua limita dar cu B Kingul ce sa faci? E moto de oras si de drumuri pe care nu bate vantul... Probabil te poti da cu ea in eprubeta :)))

 

Hai sa revenim la subiect.

 

Ma bucur ca si tu esti indragostit de B Kingul tau si de GSXR. Si eu sunt de Suzuki si chiar si MV este.

 

MV a ales firma Suzuki sa i construiasca arborele cotit si blocul motor superior si inferior. Putea lucra cu oricine dar a ales Suzuki ptr calitate Performanta si pret.

 

MV cum spuneam, nu mai este o moto ca pe vremuri construita pe baza unei fabrici de aerodinamica ce dupa razboi a fost transformata.

 

In zilele noastre MV nu mai este ca in trecut Campioana Mondiala zi de zi an de an. Este o motocicleta construita cu sprijinul intregii planete. Foloseste cea mai inalta calitate la cel mai bun pret on the world...

 

Are in conducere (actionari) fosti camp mondiali si mari mecanici din Italia. Este oriunde pe Glob (inclusiv in Japonia) la bella del mondo...

 

Daca te-ai trezi cu ea in garaj, ai ramane acolo o lunga perioada de timp ptr a intelege (c-ai vrea sa intelegi) ce si de ce a fost constuita astfel.

 

Eu o am din 2001 si ca in prima clipa nu mai obosesc sa o privesc si sa vad ca tot restul Moto sunt mult in urma!!!

 

Uita te la motocicleta mea si mai gandeste te.

 

Daca vrei sa le vezi si pe o parte din celelalte ...: http://www.racetek.ro/gallery

 

Ai grija de tine si de calutii tai. Sa ne auzim cu bine.

post-11347-0-47410600-1317450781_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ... prin detalii nu convingem pe nimeni

Dar printr-un test-drive ii convingem pe toti :D

 

Alex

 

Asa-i ca doare cind nu iese cum vrei tu :)))) drive-testul e cel mai bun insa sunt curios unde facem noi drivetest in Romania ........adica drive-test si decit sa va uitati voi la nu stui ce f1 ....bla bla nu stiu ce chiolase mai bine uitati-va la niset drive-teste facute de niste profesionisti pe un circuit adevarat care este cel mai relevant lucru ca de povesti vad ca vi-s buni . Insist sa va trimit un dvd tie si la colegul de mai sus ca sa vedeti cum desfinteaza aia mitul mv agusta di mai ales ducati si sa vedeti cum zboara japonezele fara ohlinsuri si nu stiu ce podoabe , pe linga ele .Sunt mai rapide pe circuit (Laguna Seca ...de altfel am fost acolo) cu o1-2 secunde decit italienele pe tur .....pina si ktm rc8 este mai rapid decit ducati :))) sa vedeti dupa teste cind discuta de fiecare model cite defecte au ducati cit si mv. si de yamaha r1 zice :wow what a bike!!!! ,de suzuki zice ca "suzuki intotdeuna a fost o motocicleta de top este perfecta motorul este intotdeuna pregetit" de honda ca dupa parerea lor are cel mai puternic motor foarte usor de condus iar inul dintre ei zice ca nu exista motorul perfect insa pentru el honda este si de kawasaki zic ca este cea mai racing si kawa si cistiga de fapt . Urmeaza testul cu dinamometru unde o sa vedeti ca italienele PUT , si cel mai interesant liniutele 0-400 m , drag races unde mv-ul este cu 2 secunde mai inceata decit honda de exemplu:))))) , ducati la fel si ultimul este testul de viteza unde masurat cu gps-ul ducati 1098s atinge 277 sau 272 nu mai stiu exact:)))) jalnic . Deci este un test complet .....au testat tot ce se putea , alea sunt cifrele si faptele si dupa ce vezi cu ochii tai nu cam ai ce comenta . Dvd-uri ca acelea nu se gasesc in Romania insa eu pot sa fac rost din italia , tot asa este si la clasa 600cc , sunt foarte relevante si imi pare rau ca nu ma cum sa le uploadez aici ca sa le rup gura la toti aia care cred ca italienele is nu stiu ce motoare. Si tine minte ca dvd-ul este realizat de revista Motociclismo de cei mai buni piloti de teste nu de nu stiu ce liniutari care cred ei ca sunt destepti , de italieni care au interesul sa-i desfinteze pe japonezi si.......n-au avut cum. Multa stima fratilor si numai bine

 

@ the_mephisto

 

E lasa, daca tu zici ca aa luat bataie Ducati si MV asa rau, o sa se razbune Ducati cu 1199 :)

 

 

Is curios cum se razbuna un motor de 170 de cai pe unu de 190-200:))) il injura sau cum? :))))

 

Iti multumim pentru bulshit-ul legat de Japoneze :D

 

Pe de o parte sa stii ca iti dau dreptate pe de alta parte nici pe cei de la Mvagusta nu ii cred atunci cand afirma ca modelul 2011 o sa scoata 200(si unpic) de cai STOCK .... dapai pe tine

 

Eu zic asa .... avand in vedere ca ai atatia bani si cunostinte .... da o fuga pana la reprezentanta MvAgusta(bucuresti/Bdl.Expozitiei) si ia un motor la test-drive(daca esti jumate din ceea cee afirmi ca esti o sa iti dea unu)

Dupa ce te-ai dat cu o Mvagusta astept feedback-ul tau aici sau iti dam posibilitatea sa iti editezi post-urile :D

 

 

Alex

 

 

si mai usor frate cu arogantele si atacurile fine ca eu a vb. frumos lasa povestile de jmecheri ca TU HABAR N-AI CU CINE VORBESTI TINE MINTE ....HABAR N-AI .RESPECTA-MA CUM TE RESPECT SI EU NU MAI MULT NU FI SI TU UN ROMAN CLASIC DE ALA INVIDIOS BASINOS SI ENERVANT FI FAIRPLAY ....DACA NU ESTI DUTE LA STADION , MINCA SEMINTE SI INJURA-TE CU FOOTBALISTII NE-AM INTELES? CUM ADICA "DACA ESTI JUMATATE DIN CE SPUI CA ESTI " CE VORBA ESTE ASTA? TE-AI SUPARAT CA TE-AM CONTRAZIS CU SUCCES? PAI FRATE DACA VREI MAI MULT O SA VIN UNDE VREI TU SI O SA-TI BAT MV-UL ALA A TAU CU K5 MEU DE O SA-I DAI FOC ....ASTA CA SA MAI COMENTEZI NU DE ALTA

 

Man!!!

 

Daca vrei socoteala ok:

 

Suspensii 15000

Roti 2500

Cadru titan nu exista de vanzare decat la MV si probabil pe comanda la Ducati si costa probabil 30-50000

Carene caarbon 3000

Quloasa dusa si facuta la ferarri nu se poate dar exista care o fac binisor la un 8-10000

Managementul inca vreo 2-3000

 

Iar o MV agusta la reprezentanta 23000.

 

Adica la jumate de pret fata de pretul pe bucata.

 

Eu amn mers la curse 8 ani SBK Lot National si apoi 3 ani Expert in SUA. Si eu asi alege R1 meu in locul MV ului meu.

 

Am scris mai sus ca pe curbe o putere mai mica si mai linistita ma ajuta.

 

Sincer nu iti inteleg dragostea ptr 1400cc in naked. Daca alegeai Hayabusa ma gandeam ca ai probleme cu viteza si vrei sa atingi o noua limita dar cu B Kingul ce sa faci? E moto de oras si de drumuri pe care nu bate vantul... Probabil te poti da cu ea in eprubeta :)))

 

Hai sa revenim la subiect.

 

Ma bucur ca si tu esti indragostit de B Kingul tau si de GSXR. Si eu sunt de Suzuki si chiar si MV este.

 

MV a ales firma Suzuki sa i construiasca arborele cotit si blocul motor superior si inferior. Putea lucra cu oricine dar a ales Suzuki ptr calitate Performanta si pret.

 

MV cum spuneam, nu mai este o moto ca pe vremuri construita pe baza unei fabrici de aerodinamica ce dupa razboi a fost transformata.

 

In zilele noastre MV nu mai este ca in trecut Campioana Mondiala zi de zi an de an. Este o motocicleta construita cu sprijinul intregii planete. Foloseste cea mai inalta calitate la cel mai bun pret on the world...

 

Are in conducere (actionari) fosti camp mondiali si mari mecanici din Italia. Este oriunde pe Glob (inclusiv in Japonia) la bella del mondo...

 

Daca te-ai trezi cu ea in garaj, ai ramane acolo o lunga perioada de timp ptr a intelege (c-ai vrea sa intelegi) ce si de ce a fost constuita astfel.

 

Eu o am din 2001 si ca in prima clipa nu mai obosesc sa o privesc si sa vad ca tot restul Moto sunt mult in urma!!!

 

Uita te la motocicleta mea si mai gandeste te.

 

Daca vrei sa le vezi si pe o parte din celelalte ...: http://www.racetek.ro/gallery

 

Ai grija de tine si de calutii tai. Sa ne auzim cu bine.

 

 

Frate eu te cred si ti-am mai zis ca te respect pt. pasiunea ta fata de mv. agusta ....imi place sa vad un om pasionat si indragostit de motorul lui de fapt asta conteaza ....insa mv-ul la performante nu tine pasul cu concurenta ,si aici vorbim numai de motor si cadru care sunt unice .......restul se pot cumpara de oricine si monta oriunde .Numai bine iti doresc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da ce te face sa crezi ca doar caii aia multi conteaza? Am japoneza,dar respect marcile europene inclusiv bmw cu al lor S1000RR care violeaza japoneze la greu.

 

Mi-as dorii o europeana enorm,dar n-am bani:)

Editat de SBN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma, voi nu aveti bani de benzina?

Asta e un topic MV Agusta unde posesorii de asemenea motociclete isi exprima parerile. De ce trebuie sa existe tot timpul pe un topic dedicat italienelor o poveste vs japoneze? Si ma intreb de ce posesorii de japoneze fac asta si mai ales de ce vin sa citeasca topicuri dedicate italienelor. Eu nu am citit niciodata topicurile despre japoneze deci habar nu am ce se vorbeste acolo. Fiecare crede ca motocicleta lui este cea mai cea. Doar ca numai posesorii de MV Agusta au dreptate (hai si aia de Ducati).

Inca ceva: F4 a aparut in 1997 (sau 1998, nu cunosc prea bine istoria desi sunt posesor). Pai comparati-o voi cu orice motocicleta de atunci, si la design, si la tehnica, si vedeti ce va da. Iar daca luam doar designul de atunci, este mult mai reusit decat multe motociclete care apar azi. Stiu, o sa ziceti ca frumusetea e relativa; asa este, drept urmare unora le plac grasele.

Aaa, si inca ceva: WSBK. Cate titluri are Ducati de cand exista competitia? Cam de 3 ori mai multe decat toate japonezele la un loc. Veti veni cu motoGP si performantele Yamaha dar nu uitati ca si acolo tot un italian a facut ordine.

Hai ca va las, ma duc sa imi calaresc italianca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si mai usor frate cu arogantele si atacurile fine ca eu a vb. frumos lasa povestile de jmecheri ca TU HABAR N-AI CU CINE VORBESTI TINE MINTE ....HABAR N-AI .RESPECTA-MA CUM TE RESPECT SI EU NU MAI MULT NU FI SI TU UN ROMAN CLASIC DE ALA INVIDIOS BASINOS SI ENERVANT FI FAIRPLAY ....DACA NU ESTI DUTE LA STADION , MINCA SEMINTE SI INJURA-TE CU FOOTBALISTII NE-AM INTELES? CUM ADICA "DACA ESTI JUMATATE DIN CE SPUI CA ESTI " CE VORBA ESTE ASTA? TE-AI SUPARAT CA TE-AM CONTRAZIS CU SUCCES? PAI FRATE DACA VREI MAI MULT O SA VIN UNDE VREI TU SI O SA-TI BAT MV-UL ALA A TAU CU K5 MEU DE O SA-I DAI FOC ....ASTA CA SA MAI COMENTEZI NU DE ALTA

 

1. Nu sunt arogant, dar am auzit pe multi care bat campii cand vine vorba de putere, aftermarket, viteza, etc .... tu nu mi-au spus nimic nou sau care sa ma impresioneze, eu ti-am aratat niste filmulete atat cu motocicletele de care vorbesti tu cat si cu MvAgusta, tu mi-ai promis un DVD in care Ducati si MvAgusta sunt facute de cacao(ar fi primul pe care il vad cu aceste doua marci in aceasta ipostaza).

2. Cu cine vorbesc?

3. Te-am respectat si iti respect dorinta de putere, suspensie, tuning, etc. dar pana acum ne-ai spus ce iti doresti si nu ce ai, am inteles ca ai un bKing stock(la ciclistica si frane)

Cu cei 197 de cai ai grija cum iei curba cu ditamai autobuzul.

4. Nu imi place fotbalul (pot sa imi aleg alt sport?)

5. Da... daca esti jumatate din ce spui ca esti.... ai zis multe dar nu ai demonstrat nimic, ne-ai promis un dvd :D

6. Probabil nu ai citit cateva pagini mai in spate parerea unui prieten despre K5 vs MvAgusta, TIPUL UN FAN INFOCAT K5(varsta posesorului 43ani)

 

"Incep cu lucrurile negative dupa propriile mele referinte care cum bine stii provin de la gexare si in special 1000 K5

 

NEGATIVE(mvAgusta:

- in primul rand in mod clar si evident pozitia e mult mai agresiva adica cel mai evident fiind fundul mult mai sus (cel mai inalt din categoria se pare) care te face pentru unu ca mine de aproape 1,80 sa stai putin pe varfuri si implicit mult mai pe maini (cu durerile pe care le stim), ceea ce te indemna sa ai tendinta sa conduci mereu cam agresiv. Deci s-a terminat cu impresia de scooter de 178cp pe care o aveam cu K5-ul in oras )

- unghiul de invartire a ghidonului est clar mai mic deci...mai multe manevre de facut in caz de intoarcere sau chiar de strecurat in trafic...

- din punct de vedere al motorului are mai putin cuplu decat K5-ul lucru care se simte cand plec bineinteles de la stop sau cand sunt intr-o viteza superioara si plec jos din turatie (pe K5 mereu trebuia sa controlez in ce treapta sunt)

-m-a speriasem cu retrovizoarele, dar pana la urma eu nu le reglasem cum trebuia (n-am indraznit sa apas prea tare dintr-un alt unghi), clar ca nu e un exemplu in domeniu, dar pe langa ce ma speriasem e ok si sa vede mai bine decat pe vechiul model dupa cate am observat.

- imi pare rau ca nu au pus temperatura motor exact in cifre si nu cu barete (au pus controlul de presiune anvelope si nu au pus temperatura exacta !)

- o vivacitate inferioara la schimbarile rapide de directie (asta cu reglajul actual, se pare ca se poate ameliora enorm din unghiul furcii)

 

 

POZITIVE(mvAgusta):

- e o MV Agusta !

- arata demential......si ca orice piesa artistica ii descoperi lucruri noi din unghiuri diferite...e sexy, agresiva si.....frumoasa !

(ca o femeie care nu gateste super bine, nici prea curatenie nu face dar ii ierti tot fiindca atunci cand te uiti la ea...uiti si cum te cheama ))

- mai concret...furca Marzochi in comparatie cu cea de pe K5 e de pe o alta lume. Absoarbe si se comporta demential !

- zgomotul motor te inseala la ralentiu, fiindca cum de urci putin in ture te face sa te intrebi cum naiba a trecut omologarea si agresivitatea care se difuzeaza prin casca te face spontan sa iti doresti sa fii agresiv (ca si cum pozitia nu era deja suficienta)

momentan nu am depasit 7000/tre deja salivezi la ideea de a ajunge la peste 13.000 (de aia o sa-mi fie greu sa-mi placa vreodata un bi)

- despre strict motor sunt constient ca inca n-am vazut nimica fiindca tocmai de la 6000 in sus incepe distractia, dar deja ii simt potentialul si e evident ca e "altceva" nu se compara cu nicio japoneza pe care am avut ocazia sa calaresc pana acuma, daca ar fi sa-l definesc as spune c-am da impresia unei turbine mecanice....si bineinteles cu agresivitatea in frunte ! )

- nu am depasit 155 km/ora dar stabilitatea si increderea (datorita furcii si cadrului) pe care o simt ma face sa-mi imaginez ca mersul la peste 200 o sa fie linistit in comparatie cu K5 care de la 180 deja iti facea sa simti ca de mult numai e joaca.

- franele...in viata mea nu am avut asa ceva si puternice si progresive si culmea e ca mai si fac un zgomot (zamzait) care contribuie la o anumita excitare care se adauga la zgomotul motor si pozitie care te indemna la ce spuneam mai sus...sa pilotezi agresiv ! Nu stiu daca e chiar de bine ))

- saua super larga iti permite sa iti odihnesti fesierul. Pentru asta e suficient sa iti impingi fundul mai in spate (si in pozitia asta daca nu punem la socoteala mainile si faptul ca esti aproape intins, esti si mai confortabil decat pe un K5)

- bordul iti procura un sentiment de mandrie fiindca te face sa constientizezi pe viu ca esti in fata ultimului ragnet din domeniu si cum de se intuneca putin arata intr-adevar fabulos.

 

Ar mai fii lucruri de detaliat dar momentan asta im vine asa spontan....sunt convins ca dupa rodaj asa cum mi se intampla cu gexarul 1100 din '89 (marea mea dragoste) o sa-m vina s-o pup pe furis in garaj gandindu-ma cum naiba de nebuni astia au pus la libera vanzare asa ceva )"

 

Ai vazut vreodata o MvAgusta LIVE?

Ai condus vreodata o MvAgusta sau Ducati?

 

http://www.youtube.com/watch?v=MxI3EtipVgI

Editat de PingyXP
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma, voi nu aveti bani de benzina?

Asta e un topic MV Agusta unde posesorii de asemenea motociclete isi exprima parerile. De ce trebuie sa existe tot timpul pe un topic dedicat italienelor o poveste vs japoneze? Si ma intreb de ce posesorii de japoneze fac asta si mai ales de ce vin sa citeasca topicuri dedicate italienelor. Eu nu am citit niciodata topicurile despre japoneze deci habar nu am ce se vorbeste acolo. Fiecare crede ca motocicleta lui este cea mai cea. Doar ca numai posesorii de MV Agusta au dreptate (hai si aia de Ducati).

Inca ceva: F4 a aparut in 1997 (sau 1998, nu cunosc prea bine istoria desi sunt posesor). Pai comparati-o voi cu orice motocicleta de atunci, si la design, si la tehnica, si vedeti ce va da. Iar daca luam doar designul de atunci, este mult mai reusit decat multe motociclete care apar azi. Stiu, o sa ziceti ca frumusetea e relativa; asa este, drept urmare unora le plac grasele.

Aaa, si inca ceva: WSBK. Cate titluri are Ducati de cand exista competitia? Cam de 3 ori mai multe decat toate japonezele la un loc. Veti veni cu motoGP si performantele Yamaha dar nu uitati ca si acolo tot un italian a facut ordine.

Hai ca va las, ma duc sa imi calaresc italianca.

ei se plictisesc ma acolo, unu se plange ca ia murit injectia, unu ca ia murit ECU unu ca nush ce are, se plictisesc in lipsa benzinei, si se mai plang acolo. nu vor intelege ei niciodata ce e o motocicleta gandita la vremea aia. in plus noi vorbil de motoare italiene aici. ei neavand ce face se baga in seama aiurea din imposibilitatea de asi permite. cu banii de o italianca el isi cumpara 2-3 pocnitori asiatice.

 

da ce te face sa crezi ca doar caii aia multi conteaza? Am japoneza,dar respect marcile europene inclusiv bmw cu al lor S1000RR care violeaza japoneze la greu.

 

Mi-as dorii o europeana enorm,dar n-am bani:)

uite cineva care are Fair-play in el si e recunoscator cu realitatea.

 

respect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...