Escu Postat August 9, 2005 Share Postat August 9, 2005 si mie un nene de la piatza buzeshti mi-a cerut pt o copie a cheii de ij (si io prevazator ) 20ron... cica cheia e o adaptare a uneia de lada [mashina ruseasca nu altceva ] si acum se potriveshte numa' una de bmw.... ma a draq treaba ruseasca ... ij cu cheie de bmw 220335[/snapback] Desi voi fi offtopic: Nipru cu cheie de Nissan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat August 9, 2005 Autor Share Postat August 9, 2005 ma ce so degenerat topicu asta daca ultimele pagini tat offtopic is atunci hai sa intreb, alarma pt motoare exista din cate stiu cat costa? se merita pt etz? is bune de ceva? cum s e monteaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellryder Postat August 9, 2005 Share Postat August 9, 2005 si mie un nene de la piatza buzeshti mi-a cerut pt o copie a cheii de ij (si io prevazator ) 20ron... cica cheia e o adaptare a uneia de lada [mashina ruseasca nu altceva ] si acum se potriveshte numa' una de bmw.... ma a draq treaba ruseasca ... ij cu cheie de bmw 220335[/snapback] Stii care e culmea? Cand am fost in Obor sa imi fac o copie pt cheia de BMW, singura cheie bruta care s-a potrivit (contra sumei de 500.000 lei vechi) a fost una de Lada un pic "ajustata" Mai stii, poate si la Ij o fi la fel... doar ca adapteaza cheia de BMW care se potriveste la Lada in asa fel incat sa fie compatibila cu Ij-ul. Si se reduce totul la o simpla problema de recursivitate! Ry. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat August 9, 2005 Share Postat August 9, 2005 mda...Hellryder... un adevarat cerc vicios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat August 10, 2005 Share Postat August 10, 2005 @pepsi: iti recomand sa-ti faci o alarma custom, te costa cam 100.000 piesele cred. ia legatura cu moshulik, el si-a facut vreo 2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat August 10, 2005 Share Postat August 10, 2005 Am mers cu ETZ-uri de cateva ori si am constatat o treaba destul de buna: frana fata (adica aia cu discul in cauza) ÎNGHEAĂĂ adica pur si simplu opreste violent daca tragi de ea destul de tare, asa ca mie mi se pare foarte eficienta aia din fabrica, si nici nu cred ca se incinge asa tare. Repet, asta am vazut la ETZ-urile cu care am mers eu, nu stiu de celelalte, insa parerea mea e egala cu concluzia l-a care ai ajuns - fara modificari! Cat despre alarma... vorbeste cu Baiazid ca are el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat August 10, 2005 Autor Share Postat August 10, 2005 @pepsi: iti recomand sa-ti faci o alarma custom, te costa cam 100.000 piesele cred. ia legatura cu moshulik, el si-a facut vreo 2. ma ticolino cu cine sa iau legatura? ce alarme si-o facut? bune de ceva? da dak poti adresa lui de mail, iau si legatura cu baiazid, sa vad ce are ... si la cat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat August 10, 2005 Autor Share Postat August 10, 2005 am dat de ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adorlith Postat August 15, 2005 Share Postat August 15, 2005 Poti sa-l gauresti, nu patesti nimic. Nu stiu daca inbunatateste franarea dar arata mai bine. In cazut in care e dintr-un otel de calitate nu apare nici o crapatura dupa x km; la mine a fost, am rupt 4 burghie la o masina de gaurit verticala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topi Postat August 18, 2005 Share Postat August 18, 2005 Din ce-am citit - curs de electronica auto la capitolul ABS - gaurile in disc nu se fac pentru ventilare!!! Un disc ventilat e ala cu 2 discuri si spatiu intre ele. Gaurile de fac deoarece atunci cind se frineaza brusc suprafata placutelor de frina se incalzeste foarte tare si se poate forma un strat foarte subtire de gaze intre placuta si disc - se evapora ferodul . Rolul gaurilor este sa acumuleze si sa elimine gazele astea care actioneaza ca un lubrefiant. Nu prea cred ca s-ar simti o diferenta de temperatura la ETZ intre un disc gaurit si unu fara gauri, doar o sa scada suprafata de contact si o sa frineze mai prost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.