Sari la conținut

O Intrebare


Postări Recomandate

salut. am un cbr 600 '95. pana ieri dedea in nas grozav tare. cand trebuia sa o simt iar in cuplu pe la 7 mii in sus in loc sa traga parca se ineca, nu mai tragea cum trebuie :disappointed: . iam curatzat ieri filtru (suflat la compresor si merge mult mai bine. intrebare mea: de cate ori merg suflate si refolosite filtrele ? cam la cati km trebuie luat unul nou sau nu este nevoie? si cam la ce pret ar ajunge unul nou....daca trebuie. ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia ti un k&n..BMC..sunt filtre sport..garantate 1,8 milioane de de km..sunt din bumbac se pot spala..si au kit de ungere..ca se da un ulei pe ele..eu nu stiam si am luat din carton..original..si e acelasi pret k un K&N...70 de euro..acum ca am scimbat finala o sa mi iau sport K&N de pe louis. BMC e mai sus la pret 100 de coco

Editat de cata_30
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia ti un k&n..BMC..sunt filtre sport..garantate 1,8 milioane de de km..sunt din bumbac se pot spala..si au kit de ungere..ca se da un ulei pe ele..eu nu stiam si am luat din carton..original..si e acelasi pret k un K&N...70 de euro..acum ca am scimbat finala o sa mi iau sport K&N de pe louis. BMC e mai sus la pret 100 de coco

eu din cate am auzit nu renteaza un filtru sport k&n la praful pe care il avem noi pe drumuri+ de asta ma gandesc ca filtreaza mai putin decat unu original.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

filtrele de aer "sport", gen K&N permit un debit marit de aer, ceea ce duce la probleme cu amestecul aer/benzina. E posibil sa mearga mai prost cu filtru sport, daca nu reglezi si carburatoarele. Pune stock, e mai ieftin, eu am luat cu ~100 ron OEM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia ti un k&n..BMC..sunt filtre sport..garantate 1,8 milioane de de km..sunt din bumbac se pot spala..si au kit de ungere..ca se da un ulei pe ele..eu nu stiam si am luat din carton..original..si e acelasi pret k un K&N...70 de euro..acum ca am scimbat finala o sa mi iau sport K&N de pe louis. BMC e mai sus la pret 100 de coco

100000 mile nu inseamna decat 160000 km, in nici un caz 1,8 milioane :ok:

e motocicleta, nu uss enterprise :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu din cate am auzit nu renteaza un filtru sport k&n la praful pe care il avem noi pe drumuri+ de asta ma gandesc ca filtreaza mai putin decat unu original.

corect. filtru''sport '' pt mers pe strada= fita

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

100000 mile nu inseamna decat 160000 km, in nici un caz 1,8 milioane :ok:

e motocicleta, nu uss enterprise :moto:

 

K&N Million Mile Limited Warranty® and Consumer Protection Pledge

K&N warrants its street vehicle OE Replacement Air Filters for one million miles

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. am un cbr 600 '95. pana ieri dedea in nas grozav tare. cand trebuia sa o simt iar in cuplu pe la 7 mii in sus in loc sa traga parca se ineca, nu mai tragea cum trebuie :moto: . iam curatzat ieri filtru (suflat la compresor si merge mult mai bine. intrebare mea: de cate ori merg suflate si refolosite filtrele ? cam la cati km trebuie luat unul nou sau nu este nevoie? si cam la ce pret ar ajunge unul nou....daca trebuie. ms

 

Te-ai minuna ce pot scoate dintr-un filtru K&N folosit pe meleagurile noastre doar 4000 km. Este mult praf la noi, mai ales in bucuresti...e normal sa se intample asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

K&N Million Mile Limited Warranty® and Consumer Protection Pledge

K&N warrants its street vehicle OE Replacement Air Filters for one million miles

si tot am dreptate, pentru ca, 1 mila=1,609 km :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In conditiile de trafic din RO si mai ales din zonele urbane pline de praf eu va sugerez asa: filtrul original se curata cu aer (de la compresor) insa cu grija sa nu il desprindeti din "ramă" - cam la 2000-3000 km (este o sugestie personala, nu este bazata pe calcule stiintifice ci doar pe constatari personale). Daca e deja un motor SH cu filtrul imbacsit si nu mai iese cu aerul comprimat la lumina, merita o investitie la nivel de filtru nou. Si-acum parerile sunt impartite, eu am folosit solutia 2:

1. filtru de aer original OEM: la reprezentante e un pret mai piperat, la alte magazine ce aduc piese, un pic mai jos. Problema: durata de livrare a produsului (nu sunt multi sa stea cu mii de filtre originale pe stoc), durata de viata a filtrului, ETC.

2. filtru de aer sport (DNA, BMC, K&N sunt marcile renumite). Avantajele e ca multi au resurse si-l aduc repede sau e pe stoc. Pretul chiar daca e cu 20% mai mare ca un original, are avantaj ca il cureti de la 5000km in sus (un set de curatare costa 70-80 ron) si chiar daca primeste o cantitate mai mare de mizerii, pastreaza si filtreaza mult mai bine, neobturand calea de admisie pentru aer si aerisind motorul mai bine. Plus ca l-ai pus - il ai o viata. Singura chestie cand pui un filtru de aer sport: la majoritatea motocicletelor trebuie rectificat si raportul aer-benzina din carburatoare sau injectie intrucat primind mai mult aer, exista uneori tendinta de "plescaituri" sau goluri de putere. Deci o rectificare simpla si "GO WELL, GO SHELL !" :ok:

 

Just my 2 cents :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

100000 mile nu inseamna decat 160000 km, in nici un caz 1,8 milioane :D

e motocicleta, nu uss enterprise :ok:

 

ce voiai s ti copii citatul de pe louis..am pus aproximativ.........si nu in mile am pus km.......nu mai stiam exact cate mile,...sunt... ce ne dixtram... :D (corecteaza si dixtram...in loc de distram)

dar hai sa radem impreuna..esti foarte haios :moto:

stiu care si au pus si nu au nici un fel de problema si cum a zis cineva trebuie reglate carburile din nou.....normal..

si daca va uitati atent..si al filtrele originale..etansarea unde stau ele nu e 100%...tot raman locuri pe unde intra praf.............

ce sa curat la original cu aer..ca de cand s a infundat papa gaz de rupe si curatat la fel..tot consum mare am......se schimba nu se curata...

bafta

bogdanawo :D

daca tot iti place sa faci calcule..ia baga ..si rade :D ..iti las placerea s ne zici in mile..ca am vazut ca stii cat are 1 (o) mila

"# Nie wieder den Luftfilter wechseln!

# Auf K&N Luftfilter gibt es eine Hersteller-Garantie von 10 Jahren oder 1,6 Millionen Kilometer!"

..uite imi cer scuze ca am pus 1,8 milioane..in loc de 1,6 milioane ..... deci cam se apropie de uss enterprise :D

si vorbeam de filtru.....nu de o motocicleta cat tine......

 

corect. filtru''sport '' pt mers pe strada= fita

bine e..fitza...zi si mie cum echilibrezi admisia cu evacuarea..daca finala e aftermarket sport, ca nu mai merge la fel de rotund motorul .....toba am schimbat-o din simplul motiv ca mi au sarit oameni in fata mea..nici nu s au uitat cand au traversat aiurea, nu vb de treceri de pietoni.....si amortizorul de ghidon e tot o fitza, care iti poate salva viata...vezi ca am facut un topic .. ,,Voblaj urat,,..si eu le consideram la fel...pana era sa o patesc..

Editat de cata_30
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce voiai s ti copii citatul de pe louis..am pus aproximativ.........si nu in mile am pus km.......nu mai stiam exact cate mile,...sunt... ce ne dixtram... :D (corecteaza si dixtram...in loc de distram)

dar hai sa radem impreuna..esti foarte haios :moto:

stiu care si au pus si nu au nici un fel de problema si cum a zis cineva trebuie reglate carburile din nou.....normal..

si daca va uitati atent..si al filtrele originale..etansarea unde stau ele nu e 100%...tot raman locuri pe unde intra praf.............

ce sa curat la original cu aer..ca de cand s a infundat papa gaz de rupe si curatat la fel..tot consum mare am......se schimba nu se curata...

bafta

 

daca tot iti place sa faci calcule..ia baga ..si rade :ok:

"# Nie wieder den Luftfilter wechseln!

# Auf K&N Luftfilter gibt es eine Hersteller-Garantie von 10 Jahren oder 1,6 Millionen Kilometer!"

..uite imi cer scuze ca am pus 1,8 milioane..in loc de 1,6 milioane ..... deci cam se apropie de uss enterprise

 

 

bine e..fitza...zi si mie cum echilibrezi admisia cu evacuarea..daca finala e aftermarket sport, ca nu mai merge la fel de rotund motorul .....toba am schimbat-o din simplul motiv ca mi au sarit oameni in fata mea..nici nu s au uitat cand au traversat aiurea, nu vb de treceri de pietoni.....si amortizorul de ghidon e tot o fitza, care iti poate salva viata...vezi ca am facut un topic .. ,,Voblaj urat,,..si eu le consideram la fel...pana era sa o patesc..

 

 

la filtrul original problema etansarii se rezolva foarte simplu cu silicon. mare belea.

 

in legatura cu toba ta daca ai doar finala in mod normal nu ar trebui sa se intample nimic. si daca totusi se intampla se rezolva foarte simplu cu un colortune si pastrezi filtrul original.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

filtrele sport pt. uzul stradal nu aduci nimic bun. nu filtreaza la fel de bine ca unul original sau oem dar stock.

 

Original sau OEM e aceiasi chestie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la filtrul original problema etansarii se rezolva foarte simplu cu silicon. mare belea.

 

in legatura cu toba ta daca ai doar finala in mod normal nu ar trebui sa se intample nimic. si daca totusi se intampla se rezolva foarte simplu cu un colortune si pastrezi filtrul original.

 

nu prea sunt adeptul ..lucrarii tipic romanesti...... ciocan .., dalta, mai nou ..upgrade silicon..... no offence

sa ung pe acolo tot.. :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Original sau OEM e aceiasi chestie!

 

nu ma intreba de ce am scris asa...

 

nu prea sunt adeptul ..lucrarii tipic romanesti...... ciocan .., dalta, mai nou ..upgrade silicon..... no offence

sa ung pe acolo tot.. :moto:

 

siliconul ala nu e nici o carpeala, e doar o imbunatatire.

 

daca tu faci colortune la un F4 eu dau o lada de bere. :ok:

 

 

la f4 fac oricand. la f4i nu fac. acolo se pune power commander sau te joci la ecu-ul ei daca se poate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt curios ce mai vezi dupa ce ii pui bobinuta in cap. :moto:

 

 

are prelungitor, pui bobinuta pe prelungitor si are si o oglinda pt. bujiile adang ingropate in chiulasa. :ok:

 

daca ma gandesc mai bine, colortune merge si la injectie. am vazut la un vulcan pe injectie reglaj dupa colortune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...