cristi cbr Postat Iulie 27, 2008 Share Postat Iulie 27, 2008 salut. am un cbr 600 '95. pana ieri dedea in nas grozav tare. cand trebuia sa o simt iar in cuplu pe la 7 mii in sus in loc sa traga parca se ineca, nu mai tragea cum trebuie . iam curatzat ieri filtru (suflat la compresor si merge mult mai bine. intrebare mea: de cate ori merg suflate si refolosite filtrele ? cam la cati km trebuie luat unul nou sau nu este nevoie? si cam la ce pret ar ajunge unul nou....daca trebuie. ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iulie 27, 2008 Share Postat Iulie 27, 2008 (editat) ia ti un k&n..BMC..sunt filtre sport..garantate 1,8 milioane de de km..sunt din bumbac se pot spala..si au kit de ungere..ca se da un ulei pe ele..eu nu stiam si am luat din carton..original..si e acelasi pret k un K&N...70 de euro..acum ca am scimbat finala o sa mi iau sport K&N de pe louis. BMC e mai sus la pret 100 de coco Editat Iulie 27, 2008 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Iulie 27, 2008 Autor Share Postat Iulie 27, 2008 ia ti un k&n..BMC..sunt filtre sport..garantate 1,8 milioane de de km..sunt din bumbac se pot spala..si au kit de ungere..ca se da un ulei pe ele..eu nu stiam si am luat din carton..original..si e acelasi pret k un K&N...70 de euro..acum ca am scimbat finala o sa mi iau sport K&N de pe louis. BMC e mai sus la pret 100 de coco eu din cate am auzit nu renteaza un filtru sport k&n la praful pe care il avem noi pe drumuri+ de asta ma gandesc ca filtreaza mai putin decat unu original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 eu din cate am auzit nu renteaza un filtru sport k&n la praful pe care il avem noi pe drumuri+ de asta ma gandesc ca filtreaza mai putin decat unu original. ai auzit rau totusi nu e enduro sa mergi numai prin praf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alveola Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 filtrele de aer "sport", gen K&N permit un debit marit de aer, ceea ce duce la probleme cu amestecul aer/benzina. E posibil sa mearga mai prost cu filtru sport, daca nu reglezi si carburatoarele. Pune stock, e mai ieftin, eu am luat cu ~100 ron OEM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 ia ti un k&n..BMC..sunt filtre sport..garantate 1,8 milioane de de km..sunt din bumbac se pot spala..si au kit de ungere..ca se da un ulei pe ele..eu nu stiam si am luat din carton..original..si e acelasi pret k un K&N...70 de euro..acum ca am scimbat finala o sa mi iau sport K&N de pe louis. BMC e mai sus la pret 100 de coco 100000 mile nu inseamna decat 160000 km, in nici un caz 1,8 milioane e motocicleta, nu uss enterprise Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
masterus Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 eu din cate am auzit nu renteaza un filtru sport k&n la praful pe care il avem noi pe drumuri+ de asta ma gandesc ca filtreaza mai putin decat unu original. corect. filtru''sport '' pt mers pe strada= fita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 100000 mile nu inseamna decat 160000 km, in nici un caz 1,8 milioane e motocicleta, nu uss enterprise K&N Million Mile Limited Warranty® and Consumer Protection Pledge K&N warrants its street vehicle OE Replacement Air Filters for one million miles Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 salut. am un cbr 600 '95. pana ieri dedea in nas grozav tare. cand trebuia sa o simt iar in cuplu pe la 7 mii in sus in loc sa traga parca se ineca, nu mai tragea cum trebuie . iam curatzat ieri filtru (suflat la compresor si merge mult mai bine. intrebare mea: de cate ori merg suflate si refolosite filtrele ? cam la cati km trebuie luat unul nou sau nu este nevoie? si cam la ce pret ar ajunge unul nou....daca trebuie. ms Te-ai minuna ce pot scoate dintr-un filtru K&N folosit pe meleagurile noastre doar 4000 km. Este mult praf la noi, mai ales in bucuresti...e normal sa se intample asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 K&N Million Mile Limited Warranty® and Consumer Protection PledgeK&N warrants its street vehicle OE Replacement Air Filters for one million miles si tot am dreptate, pentru ca, 1 mila=1,609 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 In conditiile de trafic din RO si mai ales din zonele urbane pline de praf eu va sugerez asa: filtrul original se curata cu aer (de la compresor) insa cu grija sa nu il desprindeti din "ramă" - cam la 2000-3000 km (este o sugestie personala, nu este bazata pe calcule stiintifice ci doar pe constatari personale). Daca e deja un motor SH cu filtrul imbacsit si nu mai iese cu aerul comprimat la lumina, merita o investitie la nivel de filtru nou. Si-acum parerile sunt impartite, eu am folosit solutia 2: 1. filtru de aer original OEM: la reprezentante e un pret mai piperat, la alte magazine ce aduc piese, un pic mai jos. Problema: durata de livrare a produsului (nu sunt multi sa stea cu mii de filtre originale pe stoc), durata de viata a filtrului, ETC. 2. filtru de aer sport (DNA, BMC, K&N sunt marcile renumite). Avantajele e ca multi au resurse si-l aduc repede sau e pe stoc. Pretul chiar daca e cu 20% mai mare ca un original, are avantaj ca il cureti de la 5000km in sus (un set de curatare costa 70-80 ron) si chiar daca primeste o cantitate mai mare de mizerii, pastreaza si filtreaza mult mai bine, neobturand calea de admisie pentru aer si aerisind motorul mai bine. Plus ca l-ai pus - il ai o viata. Singura chestie cand pui un filtru de aer sport: la majoritatea motocicletelor trebuie rectificat si raportul aer-benzina din carburatoare sau injectie intrucat primind mai mult aer, exista uneori tendinta de "plescaituri" sau goluri de putere. Deci o rectificare simpla si "GO WELL, GO SHELL !" Just my 2 cents Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 filtrele sport pt. uzul stradal nu aduci nimic bun. nu filtreaza la fel de bine ca unul original sau oem dar stock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 (editat) 100000 mile nu inseamna decat 160000 km, in nici un caz 1,8 milioane e motocicleta, nu uss enterprise ce voiai s ti copii citatul de pe louis..am pus aproximativ.........si nu in mile am pus km.......nu mai stiam exact cate mile,...sunt... ce ne dixtram... (corecteaza si dixtram...in loc de distram) dar hai sa radem impreuna..esti foarte haios stiu care si au pus si nu au nici un fel de problema si cum a zis cineva trebuie reglate carburile din nou.....normal.. si daca va uitati atent..si al filtrele originale..etansarea unde stau ele nu e 100%...tot raman locuri pe unde intra praf............. ce sa curat la original cu aer..ca de cand s a infundat papa gaz de rupe si curatat la fel..tot consum mare am......se schimba nu se curata... bafta bogdanawo daca tot iti place sa faci calcule..ia baga ..si rade ..iti las placerea s ne zici in mile..ca am vazut ca stii cat are 1 (o) mila "# Nie wieder den Luftfilter wechseln! # Auf K&N Luftfilter gibt es eine Hersteller-Garantie von 10 Jahren oder 1,6 Millionen Kilometer!" ..uite imi cer scuze ca am pus 1,8 milioane..in loc de 1,6 milioane ..... deci cam se apropie de uss enterprise si vorbeam de filtru.....nu de o motocicleta cat tine...... corect. filtru''sport '' pt mers pe strada= fita bine e..fitza...zi si mie cum echilibrezi admisia cu evacuarea..daca finala e aftermarket sport, ca nu mai merge la fel de rotund motorul .....toba am schimbat-o din simplul motiv ca mi au sarit oameni in fata mea..nici nu s au uitat cand au traversat aiurea, nu vb de treceri de pietoni.....si amortizorul de ghidon e tot o fitza, care iti poate salva viata...vezi ca am facut un topic .. ,,Voblaj urat,,..si eu le consideram la fel...pana era sa o patesc.. Editat Iulie 29, 2008 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 ce voiai s ti copii citatul de pe louis..am pus aproximativ.........si nu in mile am pus km.......nu mai stiam exact cate mile,...sunt... ce ne dixtram... (corecteaza si dixtram...in loc de distram)dar hai sa radem impreuna..esti foarte haios stiu care si au pus si nu au nici un fel de problema si cum a zis cineva trebuie reglate carburile din nou.....normal.. si daca va uitati atent..si al filtrele originale..etansarea unde stau ele nu e 100%...tot raman locuri pe unde intra praf............. ce sa curat la original cu aer..ca de cand s a infundat papa gaz de rupe si curatat la fel..tot consum mare am......se schimba nu se curata... bafta daca tot iti place sa faci calcule..ia baga ..si rade "# Nie wieder den Luftfilter wechseln! # Auf K&N Luftfilter gibt es eine Hersteller-Garantie von 10 Jahren oder 1,6 Millionen Kilometer!" ..uite imi cer scuze ca am pus 1,8 milioane..in loc de 1,6 milioane ..... deci cam se apropie de uss enterprise bine e..fitza...zi si mie cum echilibrezi admisia cu evacuarea..daca finala e aftermarket sport, ca nu mai merge la fel de rotund motorul .....toba am schimbat-o din simplul motiv ca mi au sarit oameni in fata mea..nici nu s au uitat cand au traversat aiurea, nu vb de treceri de pietoni.....si amortizorul de ghidon e tot o fitza, care iti poate salva viata...vezi ca am facut un topic .. ,,Voblaj urat,,..si eu le consideram la fel...pana era sa o patesc.. la filtrul original problema etansarii se rezolva foarte simplu cu silicon. mare belea. in legatura cu toba ta daca ai doar finala in mod normal nu ar trebui sa se intample nimic. si daca totusi se intampla se rezolva foarte simplu cu un colortune si pastrezi filtrul original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 filtrele sport pt. uzul stradal nu aduci nimic bun. nu filtreaza la fel de bine ca unul original sau oem dar stock. Original sau OEM e aceiasi chestie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 la filtrul original problema etansarii se rezolva foarte simplu cu silicon. mare belea. in legatura cu toba ta daca ai doar finala in mod normal nu ar trebui sa se intample nimic. si daca totusi se intampla se rezolva foarte simplu cu un colortune si pastrezi filtrul original. nu prea sunt adeptul ..lucrarii tipic romanesti...... ciocan .., dalta, mai nou ..upgrade silicon..... no offence sa ung pe acolo tot.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 Original sau OEM e aceiasi chestie! nu ma intreba de ce am scris asa... nu prea sunt adeptul ..lucrarii tipic romanesti...... ciocan .., dalta, mai nou ..upgrade silicon..... no offencesa ung pe acolo tot.. siliconul ala nu e nici o carpeala, e doar o imbunatatire. daca tu faci colortune la un F4 eu dau o lada de bere. la f4 fac oricand. la f4i nu fac. acolo se pune power commander sau te joci la ecu-ul ei daca se poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alveola Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 (editat) Original sau OEM e aceiasi chestie! O.E.M. = Original Equipment Manufacturer Editat Iulie 29, 2008 de Alveola Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 sunt curios ce mai vezi dupa ce ii pui bobinuta in cap. are prelungitor, pui bobinuta pe prelungitor si are si o oglinda pt. bujiile adang ingropate in chiulasa. daca ma gandesc mai bine, colortune merge si la injectie. am vazut la un vulcan pe injectie reglaj dupa colortune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.