Aleko Postat August 8, 2005 Share Postat August 8, 2005 NU Este un M61, mai precis primul M cu motor OHV 650, primul Ural. Recent am avut sansa sa cumpar batranica si nu regret nici o clipa cand investesc in reconditionare. Cu putin noroc si multa benzina mai pun alaturi de cei 79 500km de pe ceas inca vreo 120 500km. Dupa aceea o sa o scot numai la rallyuri o data pe an . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat August 8, 2005 Autor Share Postat August 8, 2005 alternator, releu, lumini, vopsea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat August 8, 2005 Autor Share Postat August 8, 2005 Atasistele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat August 8, 2005 Autor Share Postat August 8, 2005 Prietenul care mi-a pus pe picioare Uralul cand l-am luat demontat dupa ce statuse un an in gradina , Rabinul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat August 8, 2005 Autor Share Postat August 8, 2005 La montarea tuturor tablelor inainte de a lua Elefantul acasa au pus osul urmatorii indivizi : Lupu(geena ), Harciogu, Aleko, Rabinul. Le multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat August 9, 2005 Share Postat August 9, 2005 Arata foarte bine!!! Bravo!!! A meritat sa o restaurezi.. Culoarea se potriveste super.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Placebo Postat August 9, 2005 Share Postat August 9, 2005 Felicitari domn'e. Mai mergi shi solo din cand in cand? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTOBRAND Postat August 9, 2005 Share Postat August 9, 2005 Foarte frumos! Cu cat l-ai cumparat? Shi cat ai mai investit sa faci sa arate astfel??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paw waw (talpa iute) Postat August 9, 2005 Share Postat August 9, 2005 draguta foc... si e printre putinelecapre cu miel care i-mi plac sa o stapanesti sanatos si la cat mai multi km fara incidente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat August 9, 2005 Autor Share Postat August 9, 2005 multumesc Am luat-o cu 300Euro si am investit pana acum cam tot atata. Propriu-zis nu am facut nimic cu motorul decat reglaje si astept momentul sa il segmentez, deocamdata o las asa. @Placebo: Am dat Ijul si acu ma dau cu Nipra solo poreclita "calaj" fiindca se comporta ca atare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZORRO Postat August 9, 2005 Share Postat August 9, 2005 Misto. Bravo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Don Leoncio Postat August 9, 2005 Share Postat August 9, 2005 Classic, no plastic, nu? Sa fie intr-un ceas bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat August 9, 2005 Share Postat August 9, 2005 (editat) wow... nu vazusem cum arata cu noua vopsea. felicitari!!!! . shtim cat ai lucrat la vopsit . dar a ieshit bine... chiar si verde brotacel . ai apucat sa cromezi ceva la ea? m PS: ca si concluzie: ai fost dezamagit de cei 2 timpi comunishti sau crezi ca sunt o etapa utila in formarea ca motociclist? Editat August 9, 2005 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat August 9, 2005 Autor Share Postat August 9, 2005 nu am cromat inca nimic, dar va veni vremea. in legatura cu etapa 2T mai bine intreaba-l pe Lupu care a trecut din nou la asa ceva. De altfel multi motociclisti mai batrani au renuntat la nipra in favoarea unui Ij bun sau unui Minsk. Ca ai Ij ,Minsk ,Nipru, Voshod e cam acelasi lucru . (Uralul nu intra in discutie, este altceva ) Am dat Ijul cu ceva parere de rau, nu m-a dezamagit dar era pacat sa stea nefolosit cu motorul perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat August 9, 2005 Share Postat August 9, 2005 ma lamuriti si mie carei diferenta(dak e vreuna) intre nipru nepra mt 10, 11, 12.... dneper, ural m61??? sau care cei, toate is rusesti nu? toate is motoare boxer 4T Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat August 9, 2005 Autor Share Postat August 9, 2005 pai mai simplu e sa faci un research pe net. E o mica diferenta de calitatea executiei intre Nipru si Ural si o diferenta conceptuala. Sunt 2 fabrici diferite ,una in Kiew(Ucraina) si una in muntii Ural, Irbit(Rusia). Uralul are inca ambielaj pe role pe cand Dnepr are vibrochen pe cuzineti. Niprul are pompa de ulei care face presiune (daca se aprinde becul rosu tragi pe dreapta ca se gripeaza) ,Uralul are o pompa si functioneaza si prin barbotaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cavalerr Postat August 10, 2005 Share Postat August 10, 2005 Uralul are ungerea mai buna, la Nipra mai ereu se caleaza motorul defapt tijele.Uralul consuma el mai multisor dar e mai bine inchegat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat August 10, 2005 Autor Share Postat August 10, 2005 nu cred, Uralul meu consuma 6%la drum lung cu atash la o viteza de 60-65. Deci sta chiar bine. Mai naspa e ca consuma ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Don Leoncio Postat August 10, 2005 Share Postat August 10, 2005 nu cred, Uralul meu consuma 6%la drum lung cu atash la o viteza de 60-65. Deci sta chiar bine. Mai naspa e ca consuma ulei. 220994[/snapback] Pai cam multicel ptr. drum lung. Nepra iti ia 5. Dar in mod clar Uralul e de-o calitate superioara Niprului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat August 10, 2005 Share Postat August 10, 2005 nu cred, Uralul meu consuma 6%la drum lung cu atash la o viteza de 60-65. Deci sta chiar bine. Mai naspa e ca consuma ulei. 220994[/snapback] nu e riscant sa circuli cu viteza asa redusa 60 - 65??? Eu cand am avut mobra am ajuns in sant de mai multe ori din cauza camioanelor care depasesc aiurea (media 40-45 km/h).. cu atas cred ca e si mai nasol..nu prea au loc, solo mai eviti cumva.. De aceea am luat motor mai "puternic" sa pot sa circul cu o viteza mai decenta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat August 10, 2005 Share Postat August 10, 2005 De aceea am luat motor mai "puternic" sa pot sa circul cu o viteza mai decenta.. go go etz power btw etz-ul la ce vit. conssuma cel mai putin???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat August 10, 2005 Share Postat August 10, 2005 @Aleko: da mah, m-am intors la 2T dar nu pentru mult, sper ca presimt neste bani pe tzeava... a si vezi sa te puie dreaq sa mai lasi copii sa se urce pe Dragonul Negru @Pepsi: la 90 - 100 la ora ETZ-ul se simte si consuma cel mai bine, adica 3.5 maxim 4 la suta de km! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat August 10, 2005 Share Postat August 10, 2005 ma rog... aceasta grija cu consumul la comuniste e oarecum ciudata multzi sa bucura dak merg ok . cate boirdeie atatea obiceiuri... la etz nu e consumul cel mai mic in treapta a 5a in intervalul de turatzie cuprins intre becul verde si cel rosu pe turometru? parca asha era ok... pt ca dak mergi subturat s-ar putea sa apara probleme... si tot nu am intzeles de ce o viteza de croaziera de 65 km/h nu e in regula am vazut uralul lui aleko cu atash cu tot si la 100+ cand abia ne tzineam dupa el (asta imediat dupa asamblarea monstrului verde dintr-un morman de fiare dintr-un garaj). si de aici tragem concluzia ca potzi sa ciculi cu viteza la care te simtzi tu in sigurantza (ca potzi frana, ca potzi evita un obstacol, ca nu incurci circulatzia) mai ales dak mai ai o rezerva de putere pt accelerare cand e cazu' parerea mea asfalt uscat, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat August 10, 2005 Autor Share Postat August 10, 2005 asta e viteza sigura pentru un Nipru sau Ural cu atash 60-70. Sigur ca in depasiri imi permit si 80-90 dar prefer sa nu merg constant asa, destul abuzez de ea la plecarea de pe loc. De altfel daca mi-ar place viteza as renunta la comuniste si mi-as trage o 250 in 4T de viteza. Fii sigur ca nu am nici o problema in trafic cand sunt cu atashul , masinile imi fac loc, ma evita, ma depasesc frumos. Este probabil cel mai sigur mod de a conduce o motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat August 13, 2005 Share Postat August 13, 2005 eu totusi consider ca incurci circulatia cu viteza de 60-65 in afara orasului..mai ales ca e motor cu atash.. Mie nu prea imi place sa vad in oglinda coloana mare de masini dupa mine care nu pot sa mearga cu viteza lor normala de 80-90 km/h din cauza mea.. tu stii.. poate in zona in care stai tu se circula mai incet!! Iar ajunsul in santul de pe marginea drumului au patit-o multi, mare grija!!! ... tot din acest motiv sa renuntat la Trabant, si Lastun, ...de altfel erau masin foarte bune.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.