Sari la conținut

BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ultima poza e foarte interesanta. Roata de 21,header pipes schimbate, radiator adaugat (sau mutat). Nu vorbesc de fairing,ala sare in ochi primul. Oare unde a rutat evacuarea? Sub sa?

pai a renuntat omu la telelever si a pus furci WP in schimb, radiatorul e mutat si evacuarea ii aceeasi.

nu ii sub sa, ca acolo se vede ca e aripa si numarul :laugh:

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar 1150 :laugh:

 

avantajul boxerului este ca ii f usor, fata de alte motoare de aceeasi capacitate;

interesant, ca atunci cand sunt folosite pentru aplicatii de genul, au alimentare de rezerva cu combustibil, si sistem dublu de aprindere, tot de rezerva; toate astea, binenteles pentru siguranta ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dane, poate-mi explici tu, ca eu n-am inteles. Ce rost are exhaust wrap-ul ala? Ma gandesc ca tinand gazele mai calde se distruge catalizatorul...

 

BTW, galeriile mele erau foarte curate si cromate atunci cand am luat mobra. Pana cand am intrat intr-o ditamai balta si s-a facut caramida pe ele. Toata vara am incercat sa dau jos caramida, dar n-am reusit. Acum ma felicit ca n-am incercat mai mult, m-as fi chinuit dublu sa imi pregatesc mobra pt iarna :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut ca aia neagra nu are CAT, dar eram curios daca au vreo eficienta in functionarea motorului si nu exista efecte adverse. Dar da, arata bine :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la 1100 nu se merita sa schimbi evacuarea; probabil un filtru mai permisiv; daca schimbi de la stock la aftermarket, f probabil sa apara surging-ul sau daca deja are, sa se accentueze. mod-urile sunt pentru 1150.

 

btw, azi am montat manere incalzite :crack: le-am legat direct pe baterie, conform schemei manerelor, dar nu imi place, pt ca exista posibilitatea sa le uit pornite si sa am surprize neplacute dimineata cand merg la serviciu.

 

ma gandeam sa le leg la mufa lor originala de sub rezervor, din manunchiul ala; o sa vad daca am tensiune numai daca am contactul pus sau tot timpul, ca la bricheta; pana una alta, tre sa iau un releu, locul din fuzebox pt a mea fiind gol, ca mobra nu o avut manere incalzite originale niciodata.

 

 

Mesaj completat

WTF?!?!?!?!

IMGP0594.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut ca aia neagra nu are CAT, dar eram curios daca au vreo eficienta in functionarea motorului si nu exista efecte adverse. Dar da, arata bine :crack:

 

 

Eu mi-am scos catalizatorul de vreo 2 ani.L-am inlocuit cu un "y" de la TT, insa am pastrat toba originala, n-am mai apucat sa o inlocuiesc.Pe linga asta, am si un mic "tuning" sa-i zic asa, un black box, intercalat pe undeva pe la motor, si ,impreuna, fac ca motocicleta sa raspunda mult mai bine la turatii joase.Dezavantajul e ca evacuarea a devenit mai zgomotoasa, desi suna f fain si , din cind in cind, trag niste rateuri....Si, teoretic, cred ca a crescut consumul, but who cares??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am scos catalizatorul de vreo 2 ani.L-am inlocuit cu un "y" de la TT, insa am pastrat toba originala, n-am mai apucat sa o inlocuiesc.Pe linga asta, am si un mic "tuning" sa-i zic asa, un black box, intercalat pe undeva pe la motor, si ,impreuna, fac ca motocicleta sa raspunda mult mai bine la turatii joase.Dezavantajul e ca evacuarea a devenit mai zgomotoasa, desi suna f fain si , din cind in cind, trag niste rateuri....Si, teoretic, cred ca a crescut consumul, but who cares??

perfect adevarat, pt un 1150; dar din pacate la 1100 nu tine figura... multi din cei care au pus tobe goale au revenit la vechile setari originale.

 

sa fie black-box-ul ala cat code plug-ul din fusebox? :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa fie black-box-ul ala cat code plug-ul din fusebox? :crack:

 

 

Nu, e o chestie ce pacaleste motronicu sa dea un amestec mai bogat si , evident, mai putin eco :)

E pus inaintea senzorului de temperatura pentru aer din cutia filtrului de aer.

Nu e legat de scoateerea catalizatorului si nici invers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ala e. E un bypass pe motronic. Steptoe face unul artizanal pe ukgser,nu trebuie luat de la BMW (oricum costa doar vreo 7 dolari). Pusesesm si eu unul pe 1200C din cauza surgingului.

LE: my bad,deci e altceva daca e pus in cutia filtrului. Ai o poza?

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Operationea asta de schimbare a simeringului e extrem de simpla. Dai roata jos, bagi o surubelnita cu grija intre grup si partea dinspre interior a simeringului si il dai afara. Dupa care il pui pe celalalt cu grija sa intre uniform si ai scapat de tura la Bavaria :crack: ...

Am incercat sa fac asta o ora. N-am reusit. O sa incerc maine sa desfac cu totul grupul.

Mesaj completat

Am lansat intrebare la badi.ro de preturi pentru toti rulmentii din FD-ul de la 1100. Va tin la curent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat sa fac asta o ora. N-am reusit. O sa incerc maine sa desfac cu totul grupul.

Mesaj completat

Am lansat intrebare la badi.ro de preturi pentru toti rulmentii din FD-ul de la 1100. Va tin la curent.

 

 

fdsplines04.jpg

 

In poza se vede f clar simeringul. Pur si simplu bagi o surubelnita intre chestia aia metalica cu gauri de care se prinde roata si buza simeringului. Fortezi un pic si trebuie sa iasa imediat. Dupa care cureti bine ambii pereti exterior-interior si pui noul simering.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta am si incercat sa fac. N-am reusit. O sa incerc maine ideea lui Dan, holsuruburi. Sau desfacut complet si verificat toti rulmentii.

 

Apropos de rulmenti, daca pretul e cat de cat acceptabil, cred ca o sa-mi iau un set de rulmenti de FD in jur de 1 decembrie. La 1150 e diferit cel care tine input-ul, rulmentii de output fiind aceiasi. Daca mai vrea cineva, contactati-ma.

Mesaj completat

A venit oferta:

 

61917 (SKF) - 121.46 Euro/buc (rulment mare output)

30205 J2/Q (SKF) - 7.66 Euro/buc (rulment mic output)

5305 E-2Z - produs scos din fabricatie

5305 A - inlocuit cu 3305 A (SKF) - 35.33 Euro/buc (rulment input)

 

Preturi fara TVA.

 

Parerea mea: rulmentul mare este mai scump decat originalul de la BMW (95E). La Motorworks acelasi rulment costa 36 de lire + transport. Rulmentul mic de output e de 5 ori mai ieftin, iar cel de pe input e de 4 ori mai ieftin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ala e. E un bypass pe motronic. Steptoe face unul artizanal pe ukgser,nu trebuie luat de la BMW (oricum costa doar vreo 7 dolari). Pusesesm si eu unul pe 1200C din cauza surgingului.

LE: my bad,deci e altceva daca e pus in cutia filtrului. Ai o poza?

 

 

O sa pun o poza, desi nu e altceva decit o cutie neagra, la propriu, cu niste cabluri ce ies din ea.

Nu se pune in cutia filtrului, se pune, electric vorbind, inaintea senzorului de temperatura, senzor ce se gaseste in cutia filtrului de aer.

Nu face altceva decit sa transmita alte valori ale temperaturii aerului de la admisie si, in felul asta , sa determine motronicu sa dea mai multa benzina, bineinteles, si in fct de temperatura citita de senzor.

 

Cit despre cat plug, n-am facut nici o modificare, nu am simtit nevoia sa umblu pe acolo.

Editat de bobita
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta am si incercat sa fac. N-am reusit. O sa incerc maine ideea lui Dan, holsuruburi. Sau desfacut complet si verificat toti rulmentii.

 

Apropos de rulmenti, daca pretul e cat de cat acceptabil, cred ca o sa-mi iau un set de rulmenti de FD in jur de 1 decembrie. La 1150 e diferit cel care tine input-ul, rulmentii de output fiind aceiasi. Daca mai vrea cineva, contactati-ma.

Mesaj completat

A venit oferta:

 

 

 

Parerea mea: rulmentul mare este mai scump decat originalul de la BMW (95E). La Motorworks acelasi rulment costa 36 de lire + transport. Rulmentul mic de output e de 5 ori mai ieftin, iar cel de pe input e de 4 ori mai ieftin.

Da' auzi,tu ai joc la roata? De ce schimbi rulmentul? Apoi,singur va fi foarte greu sa-l scoti daca nu ai gheara aia de rulment si un heat gun. Va trebui sa cauti un garaj ceva sa te ajute. Am zis de ceva timp ca o sa-mi confectionez o presa d-aia de rulmenti insa daca nu m-a lovit inca necazul ...

Rulmentul 1 este foarte usor de scos insa 2, vai de steaua mea. Am vazut pe ukgser ca e destul de greu de scos cu scule d-acasa.

rulment.jpg

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa pun o poza, desi nu e altceva decit o cutie neagra, la propriu, cu niste cabluri ce ies din ea.

Nu se pune in cutia filtrului, se pune, electric vorbind, inaintea senzorului de temperatura, senzor ce se gaseste in cutia filtrului de aer.

Nu face altceva decit sa transmita alte valori ale temperaturii aerului de la admisie si, in felul asta , sa determine motronicu sa dea mai multa benzina, bineinteles, si in fct de temperatura citita de senzor.

 

Cit despre cat plug, n-am facut nici o modificare, nu am simtit nevoia sa umblu pe acolo.

senzorul ala de temperatura este de fapt o rezistenta termovariabila, adica isi schimba rezistenta electrica in functie de temperatura...

acuma, ca sa ii modifici valoarea, ori faci mai cald/friig in jurul ei, ori pui inca o rezistenta in serie sau paralel cu ea, ca sa ii modifici semnalul ce il trimite la motronic.

sa zicem ca vrei sa indice ca e mai frig, tot timpul, asta inseamna ca o sa bage mai mult gaz pentru aceeasi turatie fata de inainte. da, motorul merge mai rotund, dar acelasi efect il puteai obtine cu alt CCP sau cu recalibratea senzorului de acceleratie.

 

ce sunt eu curios, e ce culoare au bujiile tale dupa o tura mai lunga :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As schimba rulmentii din FD preventiv, dar nu neaparat acum. Nu, nu am pic de joc, dar prefer sa fac treaba asta inainte de a fi prea tarziu, sa fiu eu linistit pt multi km de acum inainte. La fel cum mi-am promis ca in jur de 120.000km sa desfac cutia si s-o reconditionez. Cat despre operatiunea in sine, m-as duce la un atelier care repara transmisii cu ele in brate.

Editat de uzunu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci vrei sa tii autobuzul pe viata,la tine in garaj. Nu ca ar fi ceva gresit cu asta. O sa te atasezi de el poate prea mult :crack:

Dar daca tot scoti cutia,poti sa scoti si cilindrii,pistoanele pui segmenti noi etc,etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci vrei sa tii autobuzul pe viata,la tine in garaj. Nu ca ar fi ceva gresit cu asta. O sa te atasezi de el poate prea mult :crack:

Dar daca tot scoti cutia,poti sa scoti si cilindrii,pistoanele pui segmenti noi etc,etc.

ba sa stii ca asta cu atasatu cam asa ii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...