Sari la conținut

BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nenea Dan, eu vin, doar sa fie vreme buna.

Hai no! Daca e vreme buna vin cu tovarasa, daca nu vin oricum, poa sa si ninga! Doamne-ti multam ca am cort imens, 8 insi intra in el + echipament, deci avem unde sta de ploaie :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, caut un manual de utilizare la 1150adv intr-o limba de circulatie mare in romania sau anglia, eventual dau la schimb manualul in limba de circulatie mare in germania, :rolleyes:

 

mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, caut un manual de utilizare la 1150adv intr-o limba de circulatie mare in romania sau anglia, eventual dau la schimb manualul in limba de circulatie mare in germania, :rolleyes:

 

mersi

salut!

eu am asa ceva

 

http://www.chinesemotorcyclepartsonline.co.uk/images/partimages/195200006_blank_300.jpg

 

daca e ce-ti trebuie, arunca un ochi pe ebay ca sunt de vanzare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!

eu am asa ceva

 

http://www.chinesemotorcyclepartsonline.co.uk/images/partimages/195200006_blank_300.jpg

 

daca e ce-ti trebuie, arunca un ochi pe ebay ca sunt de vanzare

 

gabysor, mersi

eu am nevoied e manual de utilizare nu de reparatii

"rider's manual" si "maintenance manual"

alea vin cu motoru cand il cumperi si pe care eu in am in germana

e ala care-ti arata unde si cum se regleaza farul, cum se schimba uleiul, cum se regleaza suspensia, unde sunt sigurantele, unde e trusa de scule, ce faci cu comenzile de la bord etc.

am luat manualul de reparatii de pe net. daca vrei ti-l trimit, fara grija, free of charge

 

astea le am din germania.

 

chiar nimeni sa nu aibe manualele in romana sau engleza?

post-5820-0-08361800-1311261796_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gabysor, mersi

eu am nevoied e manual de utilizare nu de reparatii

"rider's manual" si "maintenance manual"

alea vin cu motoru cand il cumperi si pe care eu in am in germana

e ala care-ti arata unde si cum se regleaza farul, cum se schimba uleiul, cum se regleaza suspensia, unde sunt sigurantele, unde e trusa de scule, ce faci cu comenzile de la bord etc.

am luat manualul de reparatii de pe net. daca vrei ti-l trimit, fara grija, free of charge

 

astea le am din germania.

 

chiar nimeni sa nu aibe manualele in romana sau engleza?

am "Oilhead_Maintenance" (pt R850, R1100, R1150, R1200). e pdf, deci daca nu-l ai si-l vrei ti-l dau, tot free of charge, se intelege.

pe de alta parte, haynesu acopera tot. cum se schimba uleiu, ce ulei sa pui, bujii, cum reglezi farul, etc.

ce faci cu comenzile de bord nu zice, da m-am prin eu singur :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

/index.php?/topic/665429-ajutor-urgent-pentru-motopolitist-lovit-grav-in-constanta/

 

scuze de offtopic, m-am gandit ca sunt pe-aici oameni in masura sa ajute.

:bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari stimati posesori de 11XX GS/A!

 

Sambata, 23 iulie, m-am intors din cea mai frumoasa tura prin tara calare pe GS. Am toata stima si consideratia pentru acest minunat vehicul (aceasta strutocamila) care m-a purtat pe drumuri forestiere de munte si pe serpentine ca-n palma la fel de placut si de rapid aratandu-si cu prisosinta versatilitatea si abilitatile on/off. Echipat cu Continental TKC80 am avut placuta surpriza sa raschetez la propriu ghetele de asfalt si sa depasesc cu brio portiunile cu noroi din padurile autohtone. Am facut 2700 de km in 6 zile si probabil ca puteam face inca pe atat daca nu as fi zabovit 3 zile prin cateva zone minunate si prea putin umblate pe carari de varf de munte.

Intrucat o aventura nu e aventura fara incidente (fie ele "minore") cand trag linia rezulta una bucata capac cilindru drept perforat de o stanca ascutita care s-a incapatanat sa stea ascunsa in iarba undeva dincolo de varful Rarau, una bucata semnal dreapta, una bucata paravant crapata si lipita (este afectata doar partea estetica) si o pereche protectii capac cilindru din plastic.

Am gasit cele amintite mai sus pe e-bay, dar am nevoi de ajutor pentru achizitionarea acestora. Daca stiti pe cineva care face chestia asta va rog sa ma ajutati cu un nr de tel. sau ceva date de contact.

In rest, promit ca voi pune cateva poze si filmulete precum si un traseu pentru cei interesati. De asemenea va rog sa-mi spuneti daca simeringurile de la furca trebuie sa fie o marca anume pentru ca intentionez sa le schimb cat de curand.

 

Toate cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare:de ce vrei sa schimbi simeringurile?

Da cu ulei pe acolo?

Good point.

 

Dat fiind ca la boxere, jambele nu functioneaza ca si componente active ale suspensiei, nu prea ai treaba daca nu 'plang'. Nici nivelul de ulei nu face mare diferenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

domnilor, eu am schimbat si semeringurile si uleiul din telescoape.

am gasit inauntru o parte din ulei facut ca gelatina plus ceva mizerie.

am spalat, am montat semeringurile noi si am pus cate 47o grame de ulei nou

original bmw.

 

am facut o fara sa mi fi curs , doar asa cum sunt recomandarile , ca trebuie inlocuite

periodic ca orice consumabil

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu pot sa te ajut doar in Bucuresti cu piesele. Eventual le adun si le bag la posta/curier ;)

 

Ti-am dat un PM.

 

Intrebare:de ce vrei sa schimbi simeringurile?

Da cu ulei pe acolo?

 

Da cu putin ulei...

 

domnilor, eu am schimbat si semeringurile si uleiul din telescoape.

am gasit inauntru o parte din ulei facut ca gelatina plus ceva mizerie.

am spalat, am montat semeringurile noi si am pus cate 47o grame de ulei nou

original bmw.

 

am facut o fara sa mi fi curs , doar asa cum sunt recomandarile , ca trebuie inlocuite

periodic ca orice consumabil

 

 

Perfect de acord cu cele scrise mai sus. Nu sunt maniac cu intretinerea, dar vreau ca in orice clipa motorul meu sa fie in parametri normali de functionare - mai ales ca pe asta vreau sa il tin forever.

 

post-750-0-63833500-1311652482_thumb.jpg post-750-0-79824000-1311652523_thumb.jpgpost-750-0-69495300-1311652583_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit si eu pe ADVRIder. Foarte realist articolu.

 

It's ok for a dirt bike to weight more thqan the Golden Gate Bridge

...asta pentru cine pretinde ca R1xxxGS se poate da in offroad cat de cat serios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici vorba de off road serios cu GS-ul, dar ai posibilitatea sa iesi oricand pe un drum forestier si apoi sa revii pe asfalt si sa dai cu genunchii pe jos. Asta imi place cel mai mult la motorul asta. In plus, stabilitatea in curbe si ABS-ul pentru mine conteaza f mult. De aceea indiferent de cati bani as avea nu cred ca modelul mai nou face ceva mai bine decat ce am eu acum. Poate ca e mai usor si are tot felul de reglaje si butoane, dar per total 1100 GS mi se pare mai robust si mai trainic.

Bani de benzina va doresc, ca de asfaltul ud se ocupa ABS-ul :P

Toate cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...