Sari la conținut

BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA


Postări Recomandate

Spre a înțelege un anumit zgomot la mersul constant, cu toate ca teoretic mi-ar fi fost greu.

 

As fi zis ca punctul central al axului momentul rămâne 0.

Si totusi poate că de la centru până la nuturile angrenajului înseamnă acel ceva.

 

Pt mine a fost educativ. 

Spor și vouă celorlalți! 

 

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La 16.02.2010 la 18:18, Budd a spus:

A 6-a viteza e o chestie ... interesanta. Mergeam cu 80 la ora pe autostrada ca deh,asta-i limita pe A20.Cand s-a terminat limitarea am dat blana la 120 dar am uitat sa schimb a 6-a. Cred ca ma gandeam la altceva pentru ca nu m-am prins decat aproape de iesire ;) Obisnuit de la cruiser sa schimb cand aud motorul am zis ca mergeeeeee! Si a mers.

Habar n-am ce ar fi mai bun de la 1150 fata de 1100 dar cred ca as vrea totusi un 1150 mai mult din motive estetice. Si faptul ca e o idee mai usor. S-ar putea sa vrei servo sau ABS integral insa nu mi-ar afecta metabolismul prea tare fara. Nici eu nu stiu daca e vreo diferenta intre ABS de la 1100 si cel de la 1150. Chestia cu twin spark e iarasi o chestie de marketing total inutila dpdv al functionarii. Te mai alegi cu inca 2 bujii si inca 2 bobine. More shit to break in my book.

So,it's a close call. Daca ai putini bani, un 1100 e solutia ce face cu ochiul insa daca ai ceva bani, definitely 1150.

Hmm recitesc cele scrise cu mulți ani în urma, si acum ajung sa spun ca din contra, lipsa noului ABS ne ferește de multe batai de cap. 

Brembo Rules! 

SAVE_20201218_180349.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...
  • 7 months later...
  • 11 months later...

Hmm, apă, paie si bătaie! 

Mâncăm kilometri, nu prea mai stăm pe forum. 

Fiabilitatea anilor 90 si modernizările trainice ale anilor 2000. 

La 14.07.2022 la 7:30, chirica.sorin a spus:

Se mai merita sa iei un 1100sau 1150 gs in 2022? 

SE MERITĂ DEPLIN!

prin faptul că ești dezlegat de bătăile de cap ale automatizarilor excesive și softurilor, servisări cu diagnoze. 

Un singur lucru/fapt mai complex, ar fi de avut in vedere:

Verificarea cu atenție a manșoanelor/izolatiile sistemului electric! 

In rest, mecanică obișnuită de mentenanță. 

Spor la câștiguri și timp mult pt plimbări,

Satisfacțiile sunt garantate! 

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 43 minute, TeDy 'M a spus:

Hmm, apă, paie si bătaie! 

Mâncăm kilometri, nu prea mai stăm pe forum. 

Fiabilitatea anilor 90 si modernizările trainice ale anilor 2000. 

SE MERITĂ DEPLIN!

prin faptul că ești dezlegat de bătăile de cap ale automatizarilor excesive și softurilor, servisări cu diagnoze. 

Un singur lucru/fapt mai complex, ar fi de avut in vedere:

Verificarea cu atenție a manșoanelor/izolatiile sistemului electric! 

In rest, mecanică obișnuită de mentenanță. 

Spor la câștiguri și timp mult pt plimbări,

Satisfacțiile sunt garantate! 

Mulțam de răspuns ,am luat-o deja de mai bine de jumătate de an , schimbat și ceva injectoare de generație mai nouă ,chip de la John gemi,bord digital etc , am făcut deja și un drum destul de lung in Turcia și o porțiune serioasa de offroad ,per ansamblu sunt foarte mulțumit 

IMG20230607194343.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Buna,

poate cineva sa ma indrume, sa imi dea o idee in legatura cu un comportament ciudat al R1150GS-ului meu (2002)?

Mai precis am observat, de curand, ca uneori simt o lipsa de putere la turatii mici (sub 2000rpm, ~1500rpm) in viteza 2, cand merg usor prin trafic de exemplu, cumulata (uneori) cu tendinta motorului de a se opri tot asa la turatii mici, in momentul in care incerc sa accelerez mai brusc (plecare de la stop).

Evident ca atunci cand m-am du in service nu se mai manifesta... :-)), de aceea as aprecia o sugestie despre ce anume as putea verifica.

Multumesc frumos!

Tibi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, altis10 a spus:

Buna,

poate cineva sa ma indrume, sa imi dea o idee in legatura cu un comportament ciudat al R1150GS-ului meu (2002)?

Mai precis am observat, de curand, ca uneori simt o lipsa de putere la turatii mici (sub 2000rpm, ~1500rpm) in viteza 2, cand merg usor prin trafic de exemplu, cumulata (uneori) cu tendinta motorului de a se opri tot asa la turatii mici, in momentul in care incerc sa accelerez mai brusc (plecare de la stop).

Evident ca atunci cand m-am du in service nu se mai manifesta... :-)), de aceea as aprecia o sugestie despre ce anume as putea verifica.

Multumesc frumos!

Tibi

Ai verificat sincronizare clapetelor de accelerație?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, chirica.sorin a spus:

Ai verificat sincronizare clapetelor de accelerație?

Din pacate nu pot spune nici da, nici nu, ca trebuie sa intreb la service... dar multumesc de idee.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, altis10 a spus:

Din pacate nu pot spune nici da, nici nu, ca trebuie sa intreb la service... dar multumesc de idee.

Sau daca ai umblat in zona clapetelor de accelerație in ultima perioada vezi sa nu fie ridicată cămașa cablului la una din clapete peste acel guler metalic .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 17.07.2023 la 13:42, chirica.sorin a spus:

Sau daca ai umblat in zona clapetelor de accelerație in ultima perioada vezi sa nu fie ridicată cămașa cablului la una din clapete peste acel guler metalic .

Nu cred sa fie asta, pt ca s-ar manifesta motorul mult mai urât, chiar nu ar mai sta in relanti. 

Ceea ce reclamă altis10, mai degrabă poate fi din cauza filtrului de benzină imbâcsit,

FIȘĂ IZOLAȚIE FISURATĂ, de urmărit culisarea cablurilor acc si curățarea sertarul ui cu scripetele distribuitor, corpuri de admisie cu uzură pe ax, necesitänd sincronizare, REpozitionare TPS, verificare bujii. 

Răbdare multă și spor! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 38 minute, TeDy 'M a spus:

Nu cred sa fie asta, pt ca s-ar manifesta motorul mult mai urât, chiar nu ar mai sta in relanti. 

Ceea ce reclamă altis10, mai degrabă poate fi din cauza filtrului de benzină imbâcsit,

FIȘĂ IZOLAȚIE FISURATĂ, de urmărit culisarea cablurilor acc si curățarea sertarul ui cu scripetele distribuitor, corpuri de admisie cu uzură pe ax, necesitänd sincronizare, REpozitionare TPS, verificare bujii. 

Răbdare multă și spor! 

Multumesc mult de tot pentru sugestii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Salut!

Am un set de amortizoare de pe 1150 gs adventure. Motocicleta avea in jur de 80.000 km cand le-am dat jos. Nu erau curse, nu aveau probleme, dar am facut upgrade la wilbers. Sunt ceva ani de atunci. Nu stiu daca se pot reconditiona sau se pot folosi asa, dar daca intereseaza pe cineva... Nu stiu cat sa cer pe ele, astept oferte.

WhatsApp Image 2023-11-09 at 10.14.01.jpeg

WhatsApp Image 2023-11-09 at 10.14.00(1).jpeg

WhatsApp Image 2023-11-09 at 10.14.00.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 11 months later...
  • 9 months later...

Ceau baieti, sunt Edu si sunt din Timisoara (momentan plecat la munca) si de vreo 2 luni mi-am luat un r 1150 gs din 99'. 

De mic mi-am dorit unul insa erau prea scumpe si asa am ajuns la xtz660, Africa twin 750 (care nu mi-a placut deloc cum m-am simtit pe ea) si acum intr-un sfarsit un GS ingrijit.

Cumparat cu 55.000km acum are 58.000 si merge superb, o multime de chestii schimbate la el, foarte foarte multi bani investiti ( nu de mine) si imi place mult cum se misca.

 

M-ar interesa ceva sa stiu. 

Io is asa o fire care imi place sa am grija de lucrul meu. 

Si m-ar interesa daca plaja de turatii pe care o folosesc eu e ok sau nu. 

Deci:

Nu schimb sub 3500

Nu tin turatia sub 3000 in nicio treapta mai degraba retrogradez

Normal la mers molcolm schimb la 4000-4500

 

Insa de exemplu in weekend am mers pe transalpina si transfagarasan si pe curbe am schimbat la 5000-6000 , e ok sau e prea mult? 

Maxim de vreo 3 ori  la 6500 m-am dus cu turatia, nu ma lasa inima sa-i dau mai mult...  is obisnuit cu monocilindre mai avand un wr450 si yz 250...

 

Are evacuare remus carbon si se aude superb dupa 4500... de aia imi place 4500-5500

 

Plus pe autostrada cam cat e ok sa tii la drum lung? 

Adica am mers 150 cu 4500 parca turatia. 

E ok sau e prea mult sa l tii asa 1 ora? 

Are a 6 super lunga... cam cat e viteza maxima de tinut pe autostrada?

La mersul meu consuma 300ml la 1000km, is super multumit. 

 

Pe spate am 150/70r17 si pe curbe le dai repede capatul, merge pus ceva mai lat?

 

A 6a de la 120 simt ca merge rotund, e ok?  Ca la 100 ma injura de mama... la 110 face nazuri... cam asa am simtit eu..

 

Mersi.  O zi faina va doresc. 
edu.

IMG_3702.jpeg

374F43A3-F6B2-424D-839D-1B0236DAD9A0.jpeg

IMG_2820.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut @edu. sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea.

Nu am 1150 ca sa iti pot spune precis, dar am 1200 hexhead si cred ca in ceea ce priveste motorul diferentele nu sunt uriase, deci poti aplica intr-o oarecare masura concluziile de aici.

 

Motoarele astea boxer merg foarte relaxate si nu te imbie la a le tura prea tare, dar daca tragi putin de ele se comporta bine. Pentru mine a fost o experienta de adaptare si invatare si am fost placut surprins cand am inteles ca mai am o motocicleta de care nu stiam pe care o pot accesa turand motorul mai tare. Conducandu-l mai ca la o motocicleta, nu ca la o masina.

 

Ce vreau sa zic e ca nu ai de ce sa iti faci griji in legatura cu turatiile. Mergi cu motorul cum iti place ca se aude si comporta si totul va fi ok. Daca te dai mai tare la el, va manca putin mai mult ulei. Fa-i reglajele cand e cazul si da-i bice.

 

In ceea ce priveste mersul pe autostrada, iarasi va trebui sa iti folosesti urechea si simturile sa vezi unde sta cel mai bine motorul. Nu stiu cum e la tn pentru ca ai treapta aia extra lunga de a 6-a. La mine la 4500 de ture statea pe la 120-130. Cred ca daca al tau merge cu vreo 130 la 4000 de ture poti sa mergi asa cu el toata ziua fara sa zica nimic.

 

Din ce zici tu pare ca in  a6-a la 100 este foarte sub turat. Incepe sa se apropie de turatiile cu care merge bine abia la 120, deci probabil de acolo iti incepe viteza de croaziera.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Marius, si multumesc . 
acum cativa ani am citit tot topicul acesta cand am inceput sa ma interesez de modelul asta, insa din pacate am uitat multe ca banuiesc ca informatia e pe aici pe undeva... 

 

ma usurez cand aud ca e ok sa il si turez uneori peste 5500-6000 , pe rosu nu duc niciodata...  oricum numai pe curbe se intampla ca trage frumos acolo. 
 

ai ultimul model racit pe aer? Pana n 2012? Ca acel model am vrut sa l iau, din pricina cailor insa acesta optic imi place mai mult. As fi curios daca ai mers cu 1150 si e mare diferenta de putere? 
 

ca consuma putin ulei nu ma deranjeaza, la fiecare 500-1000km verific uleiul sa nu o patesc...

 

asa e 130 cu 4000ture, la 4000ture toarce super, la 4500 il simt inca super ok, 160 cu 5000ture simt ca e cam multisor la drum lung... poate ma insel... sper

 

a 6a si cu 80-90 la ora ca am incercat, sta la 2500ture insa inca nu tremura ca un monociclindru... dar nu l simt ok... astept sa vad poate mai are cineva ceva de spus in privinta asta.

 

mersi, drumuri bune sa ai 💪

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am motorul hexhead facut intre 2004 si 2010. intre 2010 si 2012 a fost motorul camhead, care are doua axe cu came pe cilindru. ala este preferatul celor mai multi.

Nu am mers cu 1150 si nu stiu sa zic care ar fi diferenta de putere, oricum pe cai e posibil sa te pacaleasca si 1150 sa se simta mai bine pt ca are a6-a aia lunga. La cuplu nu ma astept sa fie diferente mari.

 

In orice caz, nu cred ca ar trebui sa te gandesti prea tare la turatiile cu care mergi. Da-i cat vrei ca motorul duce. Pana la urma, cand ai cumparat motocicleta, ai platit pentru tot turometrul, asa ca dc sa nu il folosesti.

Uite aici un clip care poate te ajuta: 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

,, ai platit pentru tot turometrul" 😂😂 asta asa este.... si n-a fost ieftin 😂  
mersi Marius. 
 

N-am auzit de capitale facute la gs uri... fiabilitatea m-a atras si lipsa multitudiniilor de senzori , acum 3 luni era un gs 2001 cu 272.000kma 2200euro... 😅 is facute sa mearga... 

eram cat pe aci sa ma sui pe un tenere700... insa pretul... nevrand credit... m-a facut sa ma orientez.
 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...