Sari la conținut

BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA


Postări Recomandate

Din cumplita lipsa de timp,adica am 1 an de cand nu am mai plecat mai mult de 50 km de acasa, CHIAR SE VINDE!

Motocicleta este pregatita de drum.

BMW 1100 GS

august 1999

cca 90cai si 95 Nm.

Ptr cine nu stie ce vede, motocicleta are pe ea urmatoarele:

-''fairing'' Touratech(faruri, parbriz si carena fata)-cca 1200eur

-aripa superioara Touratech

-aripa inferioara Touratech

-prelungire aripa Touratech

-protectii cilindrii Touratech

-protectie evacuare Touratech

-evacuare REMUS de la Touratech

-coarne incalzite IN 2 TREPTE

-sidebags

-top box

-gratar suplimentar top box

-scut cric

-proiectoare Hella

-bari protectie Wunderlich

-protectii cadru (HARD PARTS) Touratech.

-VENTILATOARE SUPLIMENTARE.

-protectie far Touratech.

-suport de paravanturi genunchi Wunderlich.

-presuri picioare Wunderlich

-protectii telescoape furca (textil)

-CONEXIUNI RAPIDE LA REZERVOR (TUR/RETUR BENZINA)

 

++++FLUIERICI DE CATEI !

Total accesorii cca 4000EUR. NU MA ASTEPT SA-I RECUPEREZ.

 

Consumabile schimbate si simeringuri furca de CCA 300km (consumabilele se schimba din nou la 10.000km)

Cauciucuri fata 90% si spate 80% (Heidenau si Continental TKC 80) + inca un rand de Metzeler Tourance.

 

Merge ceas. INGRIJITA LA MODUL MASOCHIST! Are cam TOT ce se poate pune pe acest model.

 

 

Pentru orice alte detalii rog sunati, INTRU FOARTE RAR PE FORUM !

PRET 4600 EURO, NEGOCIABIL !

 

0768030440

0722609786

post-44304-1301043065_thumb.jpg

post-44304-1301043080_thumb.jpg

post-44304-1301043095_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Credeai ca se devalorizeaza?

 

...era mai mult anul trecut. Ideea este ca acum chiar m-am hotarat sa o vand, ca nu am 300km intr-un an,de aceea pretul este mai mic si negociabil...

Mesaj completat

IN PLUS, accept variante de schimb cu rulota SAU container de santier pentru birouri !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...era mai mult anul trecut. Ideea este ca acum chiar m-am hotarat sa o vand, ca nu am 300km intr-un an,de aceea pretul este mai mic si negociabil...

Mesaj completat

IN PLUS, accept variante de schimb cu rulota SAU container de santier pentru birouri; ;optional alte variante cu diferenta de cca 3000eur !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Difera prin cel putin 4 gauri. Mai departe ca forma, nu cred ca sunt diferite. Am intrebat si pe advrider, astept raspuns si acolo :)

Mesaj completat

Bai, englejii zic k merge extensia de cioc de la Adventure pe R1150GS normal. Singura diferenta e ca tre sa dai manual gaurile de prindere si sa folosesti piulite pe dedesubt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

REDUCEM PRETUL: 4100EURO ! NEGOCIABIL !

Din lipsa de timp,adica am 1 an de cand nu am mai plecat mai mult de 50 km de acasa, CHIAR SE VINDE!

Motocicleta este pregatita de drum.

BMW 1100 GS

august 1999

cca 90cai si 95 Nm.

Ptr cine nu stie ce vede, motocicleta are pe ea urmatoarele:

-''fairing'' Touratech(faruri, parbriz si carena fata)-cca 1200eur

-aripa superioara Touratech

-aripa inferioara Touratech

-prelungire aripa Touratech

-protectii cilindrii Touratech

-protectie evacuare Touratech

-evacuare REMUS de la Touratech

-coarne incalzite IN 2 TREPTE

-sidebags

-top box

-gratar suplimentar top box

-scut cric

-proiectoare Hella

-bari protectie Wunderlich

-protectii cadru (HARD PARTS) Touratech.

-VENTILATOARE SUPLIMENTARE.

-protectie far Touratech.

-suport de paravanturi genunchi Wunderlich.

-presuri picioare Wunderlich

-protectii telescoape furca (textil)

-CONEXIUNI RAPIDE LA REZERVOR (TUR/RETUR BENZINA)

 

++++FLUIERICI DE CATEI !

Total accesorii cca 4000EUR. ADICA PLATESTI ACCESORIILE SI PRIMESTI MOTORETA GRATIS! :)

 

Consumabile schimbate si simeringuri furca de CCA 300km (consumabilele se schimba din nou la 10.000km)

Cauciucuri fata 90% si spate 80% (Heidenau si Continental TKC 80) + inca un rand de Metzeler Tourance.

 

Merge ceas. INGRIJITA LA MODUL MASOCHIST! Are cam TOT ce se poate pune pe acest model.

 

 

Pentru orice alte detalii rog sunati, intru cam rar pe forum!

post-44304-1301470145_thumb.jpg

post-44304-1301470186_thumb.jpg

post-44304-1301470197_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E vorba de 1100, nu altceva mai nou :)

Da' ala nou cu ce schimba situatia? Voroveam de abese.Daca nu dai pe la AB (ceea ce este chiar indicat) e un avantaj sa scapi de aerisitul ABS. Awww,chiar, am uitat de servo. Excelent cand functioneaza normal insa pain in the ass pe rezidual.

Deci,cum am zis mai devreme o data, prefer in Romania un 1100 unui 1150 sau 1200. Mai ales daca m-as da prin cele coclauri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Gs nu e asa de musai, dar la RT... fara abs sigur l-as fi busit pana acum :)

 

Ce am mai observat la RT si la GS nu, e ca daca e rece mobra, frana de motor e foarte puternica. Tragi de el cand pleci de pe loc, pana in 3000 de ture apoi inchizi brusc gazu, si incepe sa se duca de spate intr-o parte, ca un fel de power slide dar pe decelerare :D La GS nu pateam deastea, ca era mai usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La orice motocicleta peste 150kg ABSul e obligatoriu din punctul meu de vedere. Ce trece de 250 ar trebui sa nu existe fara prin lege. Parerea mea.

 

De ce zic asta? Pentru ca aia 2% care sunt capabili sa franeze macar la fel de bine ca ABSu in conditii extreme pot oricum sa shunteze sistemu. Pentru restu lumii, e mult mai sigur cu ABS. In offroad nu discut pentru ca acolo nu ar trebui sa te bagi cu chestii mai grele de 150kg :)

 

Revenind. ABS. Da. Obligatoriu.

 

 

 

Legat de frana de motor, sincer mi se pare ca e o gluma proasta la BMW. Motocicletele astea NU au frana de motor decat pe la 4-5-6mii de ture. Mama ei de intertie. Ce ai observat tu, Dane, cred ca e mai degraba legat de cauciucuri reci pe asfalt rece. Eu pateam asa cu luciu de guma cu care mi-a dat Uzunu mobra. Cu asta noi mi-a iesit doar o singura data toamana trecuta la vreo 4 grade dimineata. Am incercat aceeasi chestie dupa juma de ora de mers si a prins bine-mersi.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de frana de motor, sincer mi se pare ca e o gluma proasta la BMW. Motocicletele astea NU au frana de motor decat pe la 4-5-6mii de ture. Mama ei de intertie. Ce ai observat tu, Dane, cred ca e mai degraba legat de cauciucuri reci pe asfalt rece. Eu pateam asa cu luciu de guma cu care mi-a dat Uzunu mobra. Cu asta noi mi-a iesit doar o singura data toamana trecuta la vreo 4 grade dimineata. Am incercat aceeasi chestie dupa juma de ora de mers si a prins bine-mersi.

Nu stiu cum e la tine frana de motor da la al meu e a dracu de brutala. Serios. Si nu is gumele reci, chiar e mai dura cand e rece motoru decat cand e cald...

 

November 26, 2011. Day after Thanksgiving. 17F in Minnesota. I decide it’s finally time to prepare my ’03 GS for its long winter’s nap. I fill the tank with fresh gas and an ounce or two of Stabil. I let the big GS idle so the Stabil can get where it needs to get. I go back into the house (it’s 17F in the pole barn) and here’s the freaky part, there are some Swedish cheerleaders in my hot tub. No, seriously, I don’t have a hot tub. They’re in my kitchen. No, seriously, I do have a kitchen, and I also have a wife. And she doesn’t like me to have Swedish cheerleaders in our house. But she does like to give me lists of things to do when I’m home alone. So I forget about the big GS and start messin’ around with one of the projects on her list. An hour later I realize my big GS is still suckin’ Stabil in the barn. I soil my pants. I don’t know whether to change my pants or run to the barn, so I do neither. Instead I call Fleshpiston. Fleshpiston calms me down and gives me the courage to enter the barn.

 

The bike is no longer running. There’s a big pool of oil on the floor. My beloved GS has wept on the floor of my barn! Second change of pants necessary.

 

The tank is covered in oily soot. The paint is blistered on the left cylinder. The oil level sight glass is AWOL. The oil pressure switch has melted into a Dali-esque blob, as have all the near-by plastic bits. I add new oil to bring it to the bottom of the sight glass. It takes about a quart.

 

SightGlassOilPressureSwitchSpadeConnector.jpg

 

Today, 5 months later, it’s 50F, and after months of counseling I return to the scene. The big GS and everything else in the barn still stink like burned oil. I pull the left plug and thumb the starter. No spark. I pull the skid plate and find a melted blob of golden amber. No doubt it’s the polycarbonate sight glass. The sight glass didn’t “blow” out of the case. It dripped out! A little 3/8” spring is also lying in the skid plate. Part of the oil pressure switch?

 

OldSightGlass.jpg

 

Tomorrow I’ll pull the alternator cover and have a look at the Hall sensor. I’m hoping the sensor wires melted, shutting the bike down before it sustained any serious damage - though the blistered paint on the left cylinder has me worried. Also need to pull the valve covers and have a look in there. A new sight glass and oil pressure switch are ready to go. Will replace those tomorrow.

 

Anyone have a guess on the torque value for the oil pressure switch? Doesn’t say in my DVD shop manual.

 

Also have a little specimen jar from the boys and girls at Blackstone. Will fill it with the burned oil and mail it for their analysis on Monday. Will share the results asap.

 

With help from this esteemed group I hope to resurrect the big GS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt in lucru cu :

 

faruri adaptive

aer conditionat

airbag

Claudia Schiffer +2 fete sa o ajute

trc+suspensie electrica+uscator par, plasma, etc...

sistem de comunicatie integrat (internet si telefon satelit, etc...)

...dupa care ma gandesc sa o scot la vanzare cu 2500euri ! :)

 

Oameni buni, e 4000euro final, cred ca e un pret bun pentru ce este. Are nevoie de kilometri si timp numai, adica calaret.

Faceti-ma fericit si faceti un prieten de-al vostru fericit. MERITA!

Editat de MCN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema nu cred ca e motocicleta ta, ca saraca este foarte faina, ci lipsa de bani generala!

 

Azi merga sa schimb niste euri la banca, si-mi cade fatza! ...au umblat la curs, IAR! ...bineee, varianta instant, mergem la shmenar! ...un curs mai bun, DAR zice "...daca vrei sa schimbi suma in lei, imi spui, ca sa iti fac rost, ca nu sunt lei in piatza!"

 

...s-a dus dracu mustaria fratele meu!

 

Legat de motoreta, asta e soprana, aici ramanem cu pretul. Si va sta pina se va vinde... sau nu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...