petrisor Postat Ianuarie 18, 2010 Share Postat Ianuarie 18, 2010 cum ce firma? doar n or fi prinderi diferite de la o firma la alta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Ianuarie 18, 2010 Share Postat Ianuarie 18, 2010 Nu, dar trebuie sa tii cont ca rezervorul la Adventure e mai voluminos, iar unele crash-uri intra in conflict cu el. E vorba de forma, nu de prinderi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Ianuarie 18, 2010 Share Postat Ianuarie 18, 2010 SW Motech de 1150Adv este practic ala de pe 1150. Eu l-am adaptat un pic sa-l prind de skidplate la mine (am dat 2 gauri in protectia de baie ulei,easy fix). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrisor Postat Ianuarie 18, 2010 Share Postat Ianuarie 18, 2010 parca mi ar placea unul original de bmw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobita Postat Ianuarie 18, 2010 Share Postat Ianuarie 18, 2010 parca mi ar placea unul original de bmw Forget it! Eu am avut, la altceva decit sa-ti pui picioarele nu erau bune.Le-am dat de pomana si mi-am luat hepco and beker, foarte bine protejeaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrisor Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 Forget it!Eu am avut, la altceva decit sa-ti pui picioarele nu erau bune.Le-am dat de pomana si mi-am luat hepco and beker, foarte bine protejeaza. cat de sigur esti de asta ? intr adevar parca s faine in poze .imi place si protectia de rezervor cum vine. dar cum or fi in comparatie cu alte firme ?(ex sw motech,etc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 cat de sigur esti de asta ? intr adevar parca s faine in poze .imi place si protectia de rezervor cum vine. dar cum or fi in comparatie cu alte firme ?(ex sw motech,etc) SW Motech e tzava cu carne de 8mm.Mult peste BMW original. Si mult mai ieftine.Daca tu crezi ca orice 1150 poate participa la vreun concurs de frumusete atunci ti-ai luat mobra gresita. Uite aici cum vin SW Motech pe 1150,discret si foarte eficient. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 SW Motech e tzava cu carne de 8mm.Mult peste BMW original. Si mult mai ieftine.Daca tu crezi ca orice 1150 poate participa la vreun concurs de frumusete atunci ti-ai luat mobra gresita. Uite aici cum vin SW Motech pe 1150,discret si foarte eficient. Sw Motec am si eu si is super multumit de perechea de tevi ce coasta 160 eur Uite ceva util zic eo daca vrei sa iti desfaci ertierii la 1100/1150 (is interschimbabili intre modele) http://www.ukgser.com/forums/showpost.php?...amp;postcount=1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobita Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 cat de sigur esti de asta ? intr adevar parca s faine in poze .imi place si protectia de rezervor cum vine. dar cum or fi in comparatie cu alte firme ?(ex sw motech,etc) Cit de sigur de ce, de H@B? Foarte sigur, testate si rastestate! Daca le-ai vedea cum arata, ti-ai da seama.Am cazut in diverse locuri si in diverse feluri.Ce-i drept, eu am si protectii de cil de aluminiu de la tt pe sub tevile de la H@B.Si am luat cazaturi numa pe coclauri, niciodata pe strada, altfel decit scapat pe o parte. Sau ma intrebai de protectiile originale bmw?Si de alea sin sigur, dupa prima trinta mi-am bulit capacul si mi-am luat H@B Mesaj completat Sw Motec am si eu si is super multumit de perechea de tevi ce coasta 160 eur Uite ceva util zic eo daca vrei sa iti desfaci ertierii la 1100/1150 (is interschimbabili intre modele) http://www.ukgser.com/forums/showpost.php?...amp;postcount=1 Acum am vazut cum arata protectiile de care vorbiti, SW Motec... Indraznesc sa afirm ca modelul de protectii de la Hepco@beker e superior dpdv al protectiei efective, la sw motec ai cilindrul expus, atunci cind cazi pe coclauri, pe pietre, pe teren denivelat etc.Pe sosea cred ca merg. La h@b ai o teava exact pe sub cilindru si motocicleta cade si se sprijina pe ea orice ai face. Acu, poate nu or arata cel mai bine, da ce conteaza? Pe la americani am vazut si alte modele faine, da-s mai greu de adus.Prin eu cred ca astea is cele mai bune.Bine, is si ceva mai scumpe poate, eu am dat parca vreo 250euro. Mesaj completat SW Motech e tzava cu carne de 8mm. Teaza cu 8mm in carne?? Esti sigur? Mi se pare cam mult.Barele de protectie trebuie sa aiba o oarecare elasticitate, sa preia din soc, nu sa fie rigide.La 8mm in carne...nici nu vad rostul unei asemenea grosimi.Pai si diametrul tevii cit mai e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 Nu ma dau eu atat pe deal incat sa imi trebuiasca H&B (de fapt nu ma dau deloc). Apoi, is cu 40 de eur mai scumpe, bani cu care as putea sa ... fac orice altceva. Ca si plus, avand in vedere ca am cracii lungi, la drum intins pe sosea pot sa imi intind picioarele pe ele, e foarte interesant cum se aud curentii ce se formeaza, parca sunt greieri. In plsu, ii confortabil. Unde mai pui ca f multi ce au SW Motec isi leaga proiectoarele de ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrisor Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 e bine ca se pot monta proiectoarele pe crashbar sw motech. tot la ei am vazut niste proiectoare faine la 99,95 eur.nu stiu daca le comercializeaza cineva in tara. am inteles ca louis , nu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simsonache Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 salutare la toata lumea ,eugen, fost pana acum pe 15 transalpist,ghinion al doilea TA distrus in accident,si viitor bmw cu siguranta tras prin focul transmisiei pe cardan si ambreajului uscat de mai vechile motorete simson si imz m 72 deci acu ca mai am putin din medical am tot avut ocazia sa citesc mai mult sa caut dar nu am mers inca cu unul din cauza vremi,vedeti ce e afara si piciorului, mai intrebarile mele diferente intre 1100 1150? adica e mai bun unul sau altul nu ne referim la km cu care iti ei mobra ca e clar ca 1100 la 30000km mai bun decat 1150 la 120000km zic eu dar si ce am vazut pe la touratech hard parts ce este cu intaritura care apare pe ambele parti la scaritele pilotului adica pe partea dr in spatele suportului de la scarita am vazut ceva galben nu am inteles de pe situl touratech sau unde am gasit eu chestiile alea ce face ce se rupe de ce se pune? ca aia spuneau ca e o intaritura sa nu se rupa nu stiu ce? a si ceva situri cu vanzari bmw inafara de mobile cu bmw r1100gs si 1150 gs la preturi acceptabile ca vin banii de pe TA de la asigurare si ce mi.o mai da si soferul si trebuie sa imi iau la primavara vara. nu stiu prea multe am citit pana pe al pagina 15 dar promit sa mai citesc dar nu mai aveam rabdare trebuie sa intreb. si inca ceva crucile de la cardan se pot gresa ca la mobrele cu transmisie pe cardan mai vechi?simson imz ural ifa bk etc.multumesc pt intelegera acordata unui novice in ceea ce inseamna motocicleta BMW.astept sigesti informati si dece nu mustrari va salut astep raspuns la toate intrebarile si sugestiile din povestioara de mai sus. brmm brmm poc poc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 Foloseste corect, te rog, ortografia si punctuatia limbii romane. Am incercat sa citesc ce ai scris, n-am inteles absolut nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 salutare la toata lumea ,eugen, fost pana acum pe 15 transalpist,ghinion al doilea TA distrus in accident,si viitor bmw cu siguranta tras prin focul transmisiei pe cardan si ambreajului uscat de mai vechile motorete simson si imz m 72 deci acu ca mai am putin din medical am tot avut ocazia sa citesc mai mult sa caut dar nu am mers inca cu unul din cauza vremi,vedeti ce e afara si piciorului, mai intrebarile mele diferente intre 1100 1150? adica e mai bun unul sau altul nu ne referim la km cu care iti ei mobra ca e clar ca 1100 la 30000km mai bun decat 1150 la 120000km zic eu dar si ce am vazut pe la touratech hard parts ce este cu intaritura care apare pe ambele parti la scaritele pilotului adica pe partea dr in spatele suportului de la scarita am vazut ceva galben nu am inteles de pe situl touratech sau unde am gasit eu chestiile alea ce face ce se rupe de ce se pune? ca aia spuneau ca e o intaritura sa nu se rupa nu stiu ce? a si ceva situri cu vanzari bmw inafara de mobile cu bmw r1100gs si 1150 gs la preturi acceptabile ca vin banii de pe TA de la asigurare si ce mi.o mai da si soferul si trebuie sa imi iau la primavara vara. nu stiu prea multe am citit pana pe al pagina 15 dar promit sa mai citesc dar nu mai aveam rabdare trebuie sa intreb. si inca ceva crucile de la cardan se pot gresa ca la mobrele cu transmisie pe cardan mai vechi?simson imz ural ifa bk etc.multumesc pt intelegera acordata unui novice in ceea ce inseamna motocicleta BMW.astept sigesti informati si dece nu mustrari va salut astep raspuns la toate intrebarile si sugestiile din povestioara de mai sus. brmm brmm poc poc Si pe mine acest topic m-a determinat sa imi cumpar motorul ce il am acuma. E asa: ambele motoare tin f mult, daca ai grija de ele si schimbi toate consumabilele la timp. Asta o sa auzi de la multi care au GS-uri. Apoi, daca ai bani sa iei un 1150, ia-l. Daca costa mai putin de 5000 eur eu unul nu m-as baga. Mai bine un 1100 ingrijit, nu conteaza kilometrii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 Orice R11XX care nu a stat in garaj e bun de cumparat. Masinile astea nu-s facute sa stea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simsonache Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 Foloseste corect, te rog, ortografia si punctuatia limbii romane. Am incercat sa citesc ce ai scris, n-am inteles absolut nimic. ghinion. atat ai inteles tu din tot ce am intrebat eu?hmm naspa omule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 (editat) ghinion. atat ai inteles tu din tot ce am intrebat eu?hmm naspa omule pai reciteste si tu postul tau. sincer, nici eu n-am inteles nimic, dar n-am comentat pentru ca sunt multi sensibili pe forum, care se supara daca le atragi atentia si n-am chef de cearta. Editat Ianuarie 20, 2010 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simsonache Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 (editat) pai reciteste si tu postul tau. sincer, nici eu n-am inteles nimic, dar n-am comentat pentru ca sunt multi sensibili pe forum, care se supara daca le atragi atentia si n-am chef de cearta. ba ideea era simpla ce dracu 3 intrebari daca nu ma insel si o sugestie ce pui mei e asa de greu sau trebuie punct si de la capat sa inteleaga tot p... deci in loc sa imi raspunda la intrebari un motociclist de pe forum facem analiza sintactica si morfologica la ce am scris eu hai frate pe bune chiar nu a inteles nimeni nimica sau cum citeam mai sus FITZE ca nu e adv? de aia urasc eu discutiile aste si alte intruniri de fel.da in fine nu mai comenteza ca vd ca nu am cu cine .scoate din ce am scris eu cele 3 intrebarii si sugestia ca restul era ca o introducere in contex ,a si mai observ ca in momentul in care spui ca esti incepator gata se termina totul.mai nu ne cunoastem si nu ne stim vrei sa raspunzi bine nu pa si pace. Editat Ianuarie 20, 2010 de simsonache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobita Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 (editat) ba ideea era simpla ce dracu 3 intrebari daca nu ma insel si o sugestie ce pui mei e asa de greu sau trebuie punct si de la capat sa inteleaga tot p...deci in loc sa imi raspunda la intrebari un motociclist de pe forum facem analiza sintactica si morfologica la ce am scris eu hai frate pe bune chiar nu a inteles nimeni nimica sau cum citeam mai sus FITZE ca nu e adv? de aia urasc eu discutiile aste si alte intruniri de fel.da in fine nu mai comenteza ca vd ca nu am cu cine .scoate din ce am scris eu cele 3 intrebarii si sugestia ca restul era ca o introducere in contex ,a si mai observ ca in momentul in care spui ca esti incepator gata se termina totul.mai nu ne cunoastem si nu ne stim vrei sa raspunzi bine nu pa si pace. Ideea era si mai simpla, nimeni nu are timp pe forum sa stea sa descifreze un text doar pentru ca iti e tie lene sa pui cite un punct si o virgula ici colo.Si sa folosesti din cind in cind majuscule.Nu a facut nimeni analiza textului tau si nici nu ti-a zis nimeni nimic pentru faptul ca esti incepator in "domeniul" BMW, dar trebuie sa intelegi ca un asemenea text e foarte greu de urmarit. Invata sa-i respecti si pe ceilalti de pe forum, pentru a fi tu respectat si ascultat. A scrie cit de cit corect e o forma de respect. Ca sa-ti raspund si la o intrebare,ambele motociclete sint bune, te sfatuiesc sa-ti iei, daca iti permiti, 1150, e mai tinara.Mai putin importanti sint km.Plus ca un 1100 cu km putin, nu stiu zau, ceva nu e ok daca gasesti asa ceva.La orice motocicleta, BMW sau nu, imbatrinesc componentele, cabluri, cauciucuri(garnituri), plastice etc.Am sesizat asta cu oarecare ingrijorare si la mobra mea, din 2004, deci relativ noua.Deci, cu cit e mai tinara e mai buna. Intaritura aceea de la TT intareste zona unde se prinde bratul de la paralever, parese ca la 1100 e mai firava.Sigur, asta conteaza daca vrei sa o folosesti mai mult la enduro decit la touring.Nu situ daca cei cu 1100 de pe forum au asa ceva. Bafta si asteptam sa ne prezinti mobra cit mai repede. Bob Editat Ianuarie 20, 2010 de bobita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 ba ideea era simpla ce dracu 3 intrebari daca nu ma insel si o sugestie ce pui mei e asa de greu sau trebuie punct si de la capat sa inteleaga tot p...deci in loc sa imi raspunda la intrebari un motociclist de pe forum facem analiza sintactica si morfologica la ce am scris eu hai frate pe bune chiar nu a inteles nimeni nimica sau cum citeam mai sus FITZE ca nu e adv? de aia urasc eu discutiile aste si alte intruniri de fel.da in fine nu mai comenteza ca vd ca nu am cu cine .scoate din ce am scris eu cele 3 intrebarii si sugestia ca restul era ca o introducere in contex ,a si mai observ ca in momentul in care spui ca esti incepator gata se termina totul.mai nu ne cunoastem si nu ne stim vrei sa raspunzi bine nu pa si pace. am citit de 3 ori ce ai scris ca sa inteleg odata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simsonache Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 (editat) Ideea era si mai simpla, nimeni nu are timp pe forum sa stea sa descifreze un text doar pentru ca iti e tie lene sa pui cite un punct si o virgula ici colo.Si sa folosesti din cind in cind majuscule.Nu a facut nimeni analiza textului tau si nici nu ti-a zis nimeni nimic pentru faptul ca esti incepator in "domeniul" BMW, dar trebuie sa intelegi ca un asemenea text e foarte greu de urmarit.Invata sa-i respecti si pe ceilalti de pe forum, pentru a fi tu respectat si ascultat. A scrie cit de cit corect e o forma de respect. Ca sa-ti raspund si la o intrebare,ambele motociclete sint bune, te sfatuiesc sa-ti iei, daca iti permiti, 1150, e mai tinara.Mai putin importanti sint km.Plus ca un 1100 cu km putin, nu stiu zau, ceva nu e ok daca gasesti asa ceva.La orice motocicleta, BMW sau nu, imbatrinesc componentele, cabluri, cauciucuri(garnituri), plastice etc.Am sesizat asta cu oarecare ingrijorare si la mobra mea, din 2004, deci relativ noua.Deci, cu cit e mai tinara e mai buna. Intaritura aceea de la TT intareste zona unde se prinde bratul de la paralever, parese ca la 1100 e mai firava.Sigur, asta conteaza daca vrei sa o folosesti mai mult la enduro decit la touring.Nu situ daca cei cu 1100 de pe forum au asa ceva. Bafta si asteptam sa ne prezinti mobra cit mai repede. Bob multam vezi mult mai scurt scuze daca nu intelege.ti dar sa trecem nu la cearta ci la lucrurile care ma interesau pe mine: cardanul se unge cu gresor sau este capsat, spui ca cu cat este mai noua ca an sa fie si mai buna dpdv consumabilelor din cauciuc carnituri si altele,alte site.uri unde se comercializeaza bmw in afara de mobile.de stiti? Editat Ianuarie 20, 2010 de simsonache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 Pai de ce nu cauti mai intai in Ro? Sunt cateva de vanzare doar aici pe forum. Cel putin R1100. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 (editat) multam vezi mult mai scurt scuze daca nu intelege.ti dar sa trecem nu la cearta ci la lucrurile care ma interesau pe mine: cardanul se unge cu gresor sau este capsat, spui ca cu cat este mai noua ca an sa fie si mai buna dpdv consumabilelor din cauciuc carnituri si altele,alte site.uri unde se comercializeaza bmw in afara de mobile.de stiti? in butucul din roata spate (FD) se baga ulei de transmisie, canelurile se ung cu vazelina cu molibden 60%. Treaba cu coptul garniturilor este relativa, alea se duc doar daca tii mobra indelung in frig / soare puternic / ploaie / etc. Alte site-uri : bikeshop.ro. Editat Ianuarie 21, 2010 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobita Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 (editat) in butucul din roata spate (FD) se baga ulei de transmisie, canelurile se ung cu vazelina cu molibden 60%. Treaba cu coptul garniturilor este relativa, alea se duc doar daca tii mobra indelung in frig / soare puternic / ploaie / etc. Alte site-uri : bikeshop.ro. Pai si ce bre, tu tii mobra la loc racoros si ferita de lumina?? Iarna asta la frig, cel putin a mea a stat si o iarna intreaga in zapada, vara sta la soare...Oricum ar fi, imbatrinesc anumite componente.Ca nu la toate la fel, asta e altceva. Editat Ianuarie 21, 2010 de bobita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 Pai si ce bre, tu tii mobra la loc racoros si ferita de lumina?? Iarna asta la frig, cel putin a mea a stat si o iarna intreaga in zapada, vara sta la soare...Oricum ar fi, imbatrinesc anumite componente.Ca nu la toate la fel, asta e altceva. ciudat destul, am vazut 1100 RS din 94, adeca un an mai veche ca a mea atat de coapta ca nu iti venea sa crezi. vopseaua se exfolia de pe cilindrii, firele de la instalatia electrica daca suceai de ele cat de putin li se faramita izolatia si cadea jos efectiv, bordul f. decolorat de la soare, inegal, etc. A mea, din 95 arata muuuult mai bine zic eo, nici unu din semnele de mai sus nu is vizibile. Asadar, fiecare are mobra precum si-o intretine. Mesaj completat "1100's.... Function over Bling " Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.