Tsunami Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 good point aia cu cureaua, adica sa imi cumpar una de rezerva, dar nu e de acolo. nu depinde de turatia motorului. am mai citit pe advrider..., filtrul de benzina tocmai l-am schimbat acum 1000km, dar... rezervorul mai are vo 4-5L in el. se pare ca e destul de comun sa auzi zgomotul de pompa cu rezervorul gol. oricum imi cumpar una si o curea de alternator, dar ii bag gaz azi sa vad daca se schimba ceva. aveti ceva explicatii de ce ar face mai mare zgomot cu rezervorul gol? poate doar ecoul dinauntru.. mersi apropo voi de unde cuparati piese pentru bmw? bavaria? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 (editat) good point aia cu cureaua, adica sa imi cumpar una de rezerva, dar nu e de acolo. nu depinde de turatia motorului. am mai citit pe advrider..., filtrul de benzina tocmai l-am schimbat acum 1000km, dar... rezervorul mai are vo 4-5L in el. se pare ca e destul de comun sa auzi zgomotul de pompa cu rezervorul gol. oricum imi cumpar una si o curea de alternator, dar ii bag gaz azi sa vad daca se schimba ceva. aveti ceva explicatii de ce ar face mai mare zgomot cu rezervorul gol? poate doar ecoul dinauntru.. mersi apropo voi de unde cuparati piese pentru bmw? bavaria? Depinde de piese. realoem.com iti da codul pieselor motorworks.co.uk e magazinul de unde iei piese noi (cu codurile de realoem) sau chiar si sh daca ai bafta euromotoelectrics.com e o resursa buna de chestii electrice cum ar fi pompa de benzina, fishe de bujii, alternatoare Am cumparat de doua ori de la bavaria: - simeringuri bujie (vin pe capacul de chiulasa in dreptul bujiei): doua bucati de cauciuc - am stat 4 luni dupa ele - prinderi discuri de frana (suruburi, piulite si saibe valurite): niste fieratanii dupa care am stat 3 luni; pana la urma am anulat comanda si am luat in 3 zile de pe motorworks Am luat de pe motorworks niste chestii de intretinere (sticle stop, becuri, filtre aer, filtre benzina, alte d'astea) - au venit in 3 zile lucratoare. Intr-adevar, platesti transportul; in rest preturile sunt tot alea de la bavaria. Insa multe chestii pot fi luate de la magazine auto: - filtrele - senzori ulei - ulei (!) - simeringuri diverse - bujii - curea alternator Asteapta sa intre Dan Cata ca el e maestru Editat Iunie 18, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 (editat) good point aia cu cureaua, adica sa imi cumpar una de rezerva, dar nu e de acolo. nu depinde de turatia motorului. am mai citit pe advrider..., filtrul de benzina tocmai l-am schimbat acum 1000km, dar... rezervorul mai are vo 4-5L in el. se pare ca e destul de comun sa auzi zgomotul de pompa cu rezervorul gol. oricum imi cumpar una si o curea de alternator, dar ii bag gaz azi sa vad daca se schimba ceva. aveti ceva explicatii de ce ar face mai mare zgomot cu rezervorul gol? poate doar ecoul dinauntru.. mersi apropo voi de unde cuparati piese pentru bmw? bavaria? salut Tsumani, La R1100R -ul meu face la fel pompa de benzina de 3 ani de zile si merge perfect. Si la mine se aude cand ajung pe rezerva( aprox 6l in rezervor ) si cand dau gaz brusc. Cu cat am mai putina benzina in rezervor se aude mai tare dar numai cand accelerez brusc. La relantiu nu se aude. Pompa de benzina originala BMW este 1100 ron ( la R1100- dar cred ca si in 1150 este aceasi pompa). Iti recomand sa cumperi din alta parte pompa de benzina nu de la BMW. Se potriveste de la Audi 80 1.6 E cu motor de 101 CP. Uita un link cu preturile: http://www.autofarm....1395/tree/10817 gasesti si VDO care este pompa originala la jumatate de pret ca si la reprezentanta. Editat Iunie 18, 2012 de BMW RIDER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 bai, mersi mult pentru informatii.. gata, am reparat-o. am pus gaz si a tacut, daca reusesc si-mi echilibrez si roata, mai am o calatorie pana la siret si-napoi, apoi a doua zi o transfagarasana de pe la ora 5 sa il citez pe ianachim si, gata, schimb uleiurile inca o data dupa 1500km (ar trebui sa fi spalat tot in distanta asta) si e gata pentru aventura din nord. Asteapta sa intre Dan Cata ca el e maestru mi-ar fi frica in locul lui, tu vii tare din spate, he hee mersi inca o data Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 mi-ar fi frica in locul lui, tu vii tare din spate, he hee mersi inca o data Da' ce-i fac io, bre'!?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Daca iti fluiera 30 de secunde dupa ce pornesti si apoi nu mai suna, e cureaua de la alternator. Vezi ca si in manual zice ca e normal sa fluiere, pana ce se incalzeste si ajunge la nush ce temperatura si apoi se opreste. Aia se schimba la fiecare 40k km si costa cam 29 RON. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Daca iti fluiera 30 de secunde dupa ce pornesti si apoi nu mai suna, e cureaua de la alternator. Vezi ca si in manual zice ca e normal sa fluiere, pana ce se incalzeste si ajunge la nush ce temperatura si apoi se opreste. Aia se schimba la fiecare 40k km si costa cam 29 RON. nu zisei c-am reparat-o? ii pusei gaz si e gata. okay, o sa-i schimb cureaua. eu pot s-o fac? are si un intinzator ceva care trebe schimbat si ala (din cauza rulmentului?) nu fluiera aia, dar daca zici tu la 40k..., acum am 38, asa ca... mai bine s-o schinb decat sa plec asa cu ea pentru 10,000km. la mine fluieratura incepea dupa 30 de secunde si nu era functie de turatia motorului, era clar ca e ceva electric. o auzi-i si-acuma ca am fost pana la mioveni la dacia cu motoru la o sedinta. la ducere am rezistat cu jeaka..., la intoarcere... am venit in camasa. misto baia de vant... dar la peste 120 ma "durea" si-acuma ma mananca pielea ..., Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 (editat) Are careva pe acasa o placa de frictiune de ambreiaj de 1150? GS RT, nu conteaza, numai sa fie de 1150. Asta include si r1100s-le... Uzata, imi trebuie doar de model, si doar imprumut. Am un plan maret cu ambreiajele si asta e singura piesa din puzzle care imi lipseste. Editat Iunie 20, 2012 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 Deci sa inteleg ca vrei cutie de R1150? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 Cutia de 1150 nu merge pe motorul de 1100. Tot ce vreau e o placa de frictiune de 1150. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 (editat) folositi dinamometrica la schimbul de curea de alternator (pentru tensiunea curelei)? care e viata unui rulment de alternator? eu asa tind..., daca e prea liber, apar vibratii la anumite turatii, daca e prea strans, uzura curelei, uzura rulmentului... Editat Iunie 22, 2012 de Tsunami Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 (editat) ;. Editat Iunie 22, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 felicitari Dan Cata ! am inteles ca i ai reparat carburatoarele lui Margus(tsiklonaut) din ,,from estonia with love,, de pe advrider.com ? esti tare domnule ! cea mai faina calatorie in jurul lumii, cele mai frumoase fotografii ! Acum o apucat sa si le si monteze Vu poze si filmulet si tot. http://www.advrider.com/forums/showpost.php?p=19002225&postcount=112 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 27, 2012 Admin Share Postat Iunie 27, 2012 Am de vanzare o baterie cu gel EXIDE, de 19 ah, nou/nouta, pusa pe mobra de trei zile! Este luata de la noi, cu factura si garantie 24 luni. Am comandat din greseala doua bucati.. Pretul este de 300 lei, pe mine m-a costat 380 lei.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 la cat incepe negocierea? e pentru 1150 sau mai mare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 E aceeasi pentru toate 1100/1150/1200, R si K Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 29, 2012 Admin Share Postat Iunie 29, 2012 Pretul este fix, 300 lei. Daca nu o vand ramane la mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 Pretul este fix, 300 lei. Daca nu o vand ramane la mine. ofer 298 si obligatia sa-mi raspunzi la intrebari de ordin tehnic 3 luni din momentul in care se face tranzactia. daca n-ai 2 lei rest te imprumut eu pana la urmatoarea vanzare. si eu am una noua tocmai pusa pe motor, dar as lua-o si p-asta. pretul e bun si la anu daca plec spre est nu strica de rezerva. singura chestie e ca te-as ruga sa mi-o aduci tu. zilele-astea sunt f. prins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 29, 2012 Admin Share Postat Iunie 29, 2012 (editat) Bateria s-a dat! Editat Iunie 29, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 (editat) Am de vanzare o baterie cu gel EXIDE, de 19 ah, nou/nouta, pusa pe mobra de trei zile! Este luata de la noi, cu factura si garantie 24 luni. Cel de la care am luat-o a comandat din greseala doua bucati.. Pretul este de 350 lei and rising, pe mine m-a costat 298 lei... Sunati acum si o s-o aveti la nemaintalnitul pret de 344.99 Editat Iunie 29, 2012 de Tsunami Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 salutare! e cineva care a schimbat topcase-ul la 1150 gsa (varianta cu cutii de aluminiu)? topcase-ul e f mic si ma bate un gand sa-l schimb. as trece pe givi v46. ma bate un gand si la givi b47 blade. maxia e55? ma gandesc sa nu incurce lungimea cutiei astfel incat sa nu mai pot deschide cutiile laterale (capacele se deschid in sus si sa nu bata in topcase). nu stiu nici cum e cu sistemul de prindere. n-am reusit sa gasesc mai nimic pe forumuri. daca e cineva care a facut operatiunea asta pe 1150 gsa, il rog sa posteze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 (editat) Mah, experienta la 1150 nu am, insa din ce am vazut pe ici pe colo, conteaza mult de tot ce cutii ai. Referitor la sistemul de prindere, topcaseurile normale vin cu o placa de prindere care se fixeaza pe codita argintie a motocicletei, dinspate de manerul pasagerului. Practic topcase-ul sta la cam 2-3 cm mai sus de nivelul respectivei "platforme". Conteaza mult ce suporti laterali ai, ce cutii ai, ce distanta ai intre ele, cum vin (la ce nivel) pe motocicleta etc. O poza? Editat Iulie 9, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 (editat) Mah, experienta la 1150 nu am, insa din ce am vazut pe ici pe colo, conteaza mult de tot ce cutii ai. Referitor la sistemul de prindere, topcaseurile normale vin cu o placa de prindere care se fixeaza pe codita argintie a motocicletei, dinspate de manerul pasagerului. Practic topcase-ul sta la cam 2-3 cm mai sus de nivelul respectivei "platforme". Conteaza mult ce suporti laterali ai, ce cutii ai, ce distanta ai intre ele, cum vin (la ce nivel) pe motocicleta etc. O poza? 1150gsa, sistemul de cutii stock, de aluminiu. stiu cum e la topcaseurile normale. eram curios cum sta situatia la 1150gsa. ce modificari trebe facute. Editat Iulie 9, 2012 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 1150gsa, sistemul de cutii stock, de aluminiu. stiu cum e la topcaseurile normale. eram curios cum sta situatia la 1150gsa. ce modificari trebe facute. acuma tu poti demonta agatatoarea aia din plastic si o poti monta cu o intaritura pe noua cutie. pentru mine sunt arhi-suficiente cutiile, eventual mai prind ceva pe capac. constructorul da ca si capacitate 5kg pe top si 10kg pe side cases Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 acuma tu poti demonta agatatoarea aia din plastic si o poti monta cu o intaritura pe noua cutie. pentru mine sunt arhi-suficiente cutiile, eventual mai prind ceva pe capac. constructorul da ca si capacitate 5kg pe top si 10kg pe side cases stiu, dar 30l la topcase e mult prea putin. si e vorba de volum, nu de greutate. n-are sens sa-mi car castile dupa mine cand ies la plimbare atata timp cat le pot pune in topcase. am desfacut ieri toata partea din spate si am inteles cam cum sta treaba acolo. acum, ramane sa ma hotarasc la un topcase, si sa vad cum adaptez suportul pe motocicleta. balanta inclina spre maxia e55. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.