Budd Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 Ultima poza e foarte interesanta. Roata de 21,header pipes schimbate, radiator adaugat (sau mutat). Nu vorbesc de fairing,ala sare in ochi primul. Oare unde a rutat evacuarea? Sub sa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 (editat) Ultima poza e foarte interesanta. Roata de 21,header pipes schimbate, radiator adaugat (sau mutat). Nu vorbesc de fairing,ala sare in ochi primul. Oare unde a rutat evacuarea? Sub sa? pai a renuntat omu la telelever si a pus furci WP in schimb, radiatorul e mutat si evacuarea ii aceeasi. nu ii sub sa, ca acolo se vede ca e aripa si numarul Editat Noiembrie 12, 2009 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 o utilizare inedita a unui motor de 1100 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 chiar 1150 avantajul boxerului este ca ii f usor, fata de alte motoare de aceeasi capacitate; interesant, ca atunci cand sunt folosite pentru aplicatii de genul, au alimentare de rezerva cu combustibil, si sistem dublu de aprindere, tot de rezerva; toate astea, binenteles pentru siguranta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 Mai e si chestia ca are cuplu de la ture joase. Bun de avut mai ales ca elicea din poza nu are pas variabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 Mai vazusem si motor de 1100 de Oltcit pus pe avion. Cat imi placea motorasul ala... Ador boxerele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 Tari sunt boxerele astea. Sper sa am si eu unul in garaj/curte in viitorul apropiat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 14, 2009 Share Postat Noiembrie 14, 2009 Mesaj completat Mesaj completat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Noiembrie 14, 2009 Share Postat Noiembrie 14, 2009 Dane, poate-mi explici tu, ca eu n-am inteles. Ce rost are exhaust wrap-ul ala? Ma gandesc ca tinand gazele mai calde se distruge catalizatorul... BTW, galeriile mele erau foarte curate si cromate atunci cand am luat mobra. Pana cand am intrat intr-o ditamai balta si s-a facut caramida pe ele. Toata vara am incercat sa dau jos caramida, dar n-am reusit. Acum ma felicit ca n-am incercat mai mult, m-as fi chinuit dublu sa imi pregatesc mobra pt iarna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 14, 2009 Share Postat Noiembrie 14, 2009 (editat) Vroiam sa pun si eu wraps d-alea.Intr-o poza cat-ul e dat jos chiar. Editat Noiembrie 14, 2009 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Noiembrie 14, 2009 Share Postat Noiembrie 14, 2009 Am vazut ca aia neagra nu are CAT, dar eram curios daca au vreo eficienta in functionarea motorului si nu exista efecte adverse. Dar da, arata bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 14, 2009 Share Postat Noiembrie 14, 2009 la 1100 nu se merita sa schimbi evacuarea; probabil un filtru mai permisiv; daca schimbi de la stock la aftermarket, f probabil sa apara surging-ul sau daca deja are, sa se accentueze. mod-urile sunt pentru 1150. btw, azi am montat manere incalzite le-am legat direct pe baterie, conform schemei manerelor, dar nu imi place, pt ca exista posibilitatea sa le uit pornite si sa am surprize neplacute dimineata cand merg la serviciu. ma gandeam sa le leg la mufa lor originala de sub rezervor, din manunchiul ala; o sa vad daca am tensiune numai daca am contactul pus sau tot timpul, ca la bricheta; pana una alta, tre sa iau un releu, locul din fuzebox pt a mea fiind gol, ca mobra nu o avut manere incalzite originale niciodata. Mesaj completat WTF?!?!?!?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobita Postat Noiembrie 15, 2009 Share Postat Noiembrie 15, 2009 Am vazut ca aia neagra nu are CAT, dar eram curios daca au vreo eficienta in functionarea motorului si nu exista efecte adverse. Dar da, arata bine Eu mi-am scos catalizatorul de vreo 2 ani.L-am inlocuit cu un "y" de la TT, insa am pastrat toba originala, n-am mai apucat sa o inlocuiesc.Pe linga asta, am si un mic "tuning" sa-i zic asa, un black box, intercalat pe undeva pe la motor, si ,impreuna, fac ca motocicleta sa raspunda mult mai bine la turatii joase.Dezavantajul e ca evacuarea a devenit mai zgomotoasa, desi suna f fain si , din cind in cind, trag niste rateuri....Si, teoretic, cred ca a crescut consumul, but who cares?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 15, 2009 Share Postat Noiembrie 15, 2009 Eu mi-am scos catalizatorul de vreo 2 ani.L-am inlocuit cu un "y" de la TT, insa am pastrat toba originala, n-am mai apucat sa o inlocuiesc.Pe linga asta, am si un mic "tuning" sa-i zic asa, un black box, intercalat pe undeva pe la motor, si ,impreuna, fac ca motocicleta sa raspunda mult mai bine la turatii joase.Dezavantajul e ca evacuarea a devenit mai zgomotoasa, desi suna f fain si , din cind in cind, trag niste rateuri....Si, teoretic, cred ca a crescut consumul, but who cares?? perfect adevarat, pt un 1150; dar din pacate la 1100 nu tine figura... multi din cei care au pus tobe goale au revenit la vechile setari originale. sa fie black-box-ul ala cat code plug-ul din fusebox? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobita Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 sa fie black-box-ul ala cat code plug-ul din fusebox? Nu, e o chestie ce pacaleste motronicu sa dea un amestec mai bogat si , evident, mai putin eco E pus inaintea senzorului de temperatura pentru aer din cutia filtrului de aer. Nu e legat de scoateerea catalizatorului si nici invers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 (editat) Pai ala e. E un bypass pe motronic. Steptoe face unul artizanal pe ukgser,nu trebuie luat de la BMW (oricum costa doar vreo 7 dolari). Pusesesm si eu unul pe 1200C din cauza surgingului. LE: my bad,deci e altceva daca e pus in cutia filtrului. Ai o poza? Editat Noiembrie 16, 2009 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 Operationea asta de schimbare a simeringului e extrem de simpla. Dai roata jos, bagi o surubelnita cu grija intre grup si partea dinspre interior a simeringului si il dai afara. Dupa care il pui pe celalalt cu grija sa intre uniform si ai scapat de tura la Bavaria ... Am incercat sa fac asta o ora. N-am reusit. O sa incerc maine sa desfac cu totul grupul. Mesaj completat Am lansat intrebare la badi.ro de preturi pentru toti rulmentii din FD-ul de la 1100. Va tin la curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faraonu Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 Am incercat sa fac asta o ora. N-am reusit. O sa incerc maine sa desfac cu totul grupul.Mesaj completat Am lansat intrebare la badi.ro de preturi pentru toti rulmentii din FD-ul de la 1100. Va tin la curent. In poza se vede f clar simeringul. Pur si simplu bagi o surubelnita intre chestia aia metalica cu gauri de care se prinde roata si buza simeringului. Fortezi un pic si trebuie sa iasa imediat. Dupa care cureti bine ambii pereti exterior-interior si pui noul simering. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 Asta am si incercat sa fac. N-am reusit. O sa incerc maine ideea lui Dan, holsuruburi. Sau desfacut complet si verificat toti rulmentii. Apropos de rulmenti, daca pretul e cat de cat acceptabil, cred ca o sa-mi iau un set de rulmenti de FD in jur de 1 decembrie. La 1150 e diferit cel care tine input-ul, rulmentii de output fiind aceiasi. Daca mai vrea cineva, contactati-ma. Mesaj completat A venit oferta: 61917 (SKF) - 121.46 Euro/buc (rulment mare output) 30205 J2/Q (SKF) - 7.66 Euro/buc (rulment mic output) 5305 E-2Z - produs scos din fabricatie 5305 A - inlocuit cu 3305 A (SKF) - 35.33 Euro/buc (rulment input) Preturi fara TVA. Parerea mea: rulmentul mare este mai scump decat originalul de la BMW (95E). La Motorworks acelasi rulment costa 36 de lire + transport. Rulmentul mic de output e de 5 ori mai ieftin, iar cel de pe input e de 4 ori mai ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobita Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 (editat) Pai ala e. E un bypass pe motronic. Steptoe face unul artizanal pe ukgser,nu trebuie luat de la BMW (oricum costa doar vreo 7 dolari). Pusesesm si eu unul pe 1200C din cauza surgingului.LE: my bad,deci e altceva daca e pus in cutia filtrului. Ai o poza? O sa pun o poza, desi nu e altceva decit o cutie neagra, la propriu, cu niste cabluri ce ies din ea. Nu se pune in cutia filtrului, se pune, electric vorbind, inaintea senzorului de temperatura, senzor ce se gaseste in cutia filtrului de aer. Nu face altceva decit sa transmita alte valori ale temperaturii aerului de la admisie si, in felul asta , sa determine motronicu sa dea mai multa benzina, bineinteles, si in fct de temperatura citita de senzor. Cit despre cat plug, n-am facut nici o modificare, nu am simtit nevoia sa umblu pe acolo. Editat Noiembrie 17, 2009 de bobita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 (editat) Asta am si incercat sa fac. N-am reusit. O sa incerc maine ideea lui Dan, holsuruburi. Sau desfacut complet si verificat toti rulmentii. Apropos de rulmenti, daca pretul e cat de cat acceptabil, cred ca o sa-mi iau un set de rulmenti de FD in jur de 1 decembrie. La 1150 e diferit cel care tine input-ul, rulmentii de output fiind aceiasi. Daca mai vrea cineva, contactati-ma. Mesaj completat A venit oferta: Parerea mea: rulmentul mare este mai scump decat originalul de la BMW (95E). La Motorworks acelasi rulment costa 36 de lire + transport. Rulmentul mic de output e de 5 ori mai ieftin, iar cel de pe input e de 4 ori mai ieftin. Da' auzi,tu ai joc la roata? De ce schimbi rulmentul? Apoi,singur va fi foarte greu sa-l scoti daca nu ai gheara aia de rulment si un heat gun. Va trebui sa cauti un garaj ceva sa te ajute. Am zis de ceva timp ca o sa-mi confectionez o presa d-aia de rulmenti insa daca nu m-a lovit inca necazul ... Rulmentul 1 este foarte usor de scos insa 2, vai de steaua mea. Am vazut pe ukgser ca e destul de greu de scos cu scule d-acasa. Editat Noiembrie 17, 2009 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 O sa pun o poza, desi nu e altceva decit o cutie neagra, la propriu, cu niste cabluri ce ies din ea.Nu se pune in cutia filtrului, se pune, electric vorbind, inaintea senzorului de temperatura, senzor ce se gaseste in cutia filtrului de aer. Nu face altceva decit sa transmita alte valori ale temperaturii aerului de la admisie si, in felul asta , sa determine motronicu sa dea mai multa benzina, bineinteles, si in fct de temperatura citita de senzor. Cit despre cat plug, n-am facut nici o modificare, nu am simtit nevoia sa umblu pe acolo. senzorul ala de temperatura este de fapt o rezistenta termovariabila, adica isi schimba rezistenta electrica in functie de temperatura... acuma, ca sa ii modifici valoarea, ori faci mai cald/friig in jurul ei, ori pui inca o rezistenta in serie sau paralel cu ea, ca sa ii modifici semnalul ce il trimite la motronic. sa zicem ca vrei sa indice ca e mai frig, tot timpul, asta inseamna ca o sa bage mai mult gaz pentru aceeasi turatie fata de inainte. da, motorul merge mai rotund, dar acelasi efect il puteai obtine cu alt CCP sau cu recalibratea senzorului de acceleratie. ce sunt eu curios, e ce culoare au bujiile tale dupa o tura mai lunga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 (editat) As schimba rulmentii din FD preventiv, dar nu neaparat acum. Nu, nu am pic de joc, dar prefer sa fac treaba asta inainte de a fi prea tarziu, sa fiu eu linistit pt multi km de acum inainte. La fel cum mi-am promis ca in jur de 120.000km sa desfac cutia si s-o reconditionez. Cat despre operatiunea in sine, m-as duce la un atelier care repara transmisii cu ele in brate. Editat Noiembrie 17, 2009 de uzunu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 Deci vrei sa tii autobuzul pe viata,la tine in garaj. Nu ca ar fi ceva gresit cu asta. O sa te atasezi de el poate prea mult Dar daca tot scoti cutia,poti sa scoti si cilindrii,pistoanele pui segmenti noi etc,etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 Deci vrei sa tii autobuzul pe viata,la tine in garaj. Nu ca ar fi ceva gresit cu asta. O sa te atasezi de el poate prea mult Dar daca tot scoti cutia,poti sa scoti si cilindrii,pistoanele pui segmenti noi etc,etc. ba sa stii ca asta cu atasatu cam asa ii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.