Sari la conținut

Puterea Motorului A Scazut...


DiLo
 Share

Postări Recomandate

Salutare... Problema cu care ma confrunt momentan este ca motorul nu mai are aceeasi putere ca la inceput. Kit-ul de lant este nou, nu i-am facut nici o modificare pt ca nu vreau sa ma doara capu cu altele... Este vorba de un suzuki bandit din 2001. Sa explic in cateva cuvinte : la inceput cand am cumparat-o i-am facut un test pe autostrada si am ajuns pe la 200 km/h si mai puteam sa ii dau , dar mi-a fost frica si nici nu puteam sa stau foarte bine la viteaza asta...

De curand i-am mai facut un test ,(asta dupa o cazatura, dar nu grava) si nu a vrut mai mult de 170 km/h. La viteza asta vroia sa mai traga dar ceva ii oprea puterea... Nu stau asa de bine la partea de mecanica dar ma gandesc sa nu fie dereglate carburatoarele...

Ce as putea sa fac?? Care ar fi problema? Ar putea sa fie si de la filtru de aer? ( nu l-am schimbat deloc in 8000 km )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare... Problema cu care ma confrunt momentan este ca motorul nu mai are aceeasi putere ca la inceput. Kit-ul de lant este nou, nu i-am facut nici o modificare pt ca nu vreau sa ma doara capu cu altele... Este vorba de un suzuki bandit din 2001. Sa explic in cateva cuvinte : la inceput cand am cumparat-o i-am facut un test pe autostrada si am ajuns pe la 200 km/h si mai puteam sa ii dau , dar mi-a fost frica si nici nu puteam sa stau foarte bine la viteaza asta...

De curand i-am mai facut un test ,(asta dupa o cazatura, dar nu grava) si nu a vrut mai mult de 170 km/h. La viteza asta vroia sa mai traga dar ceva ii oprea puterea... Nu stau asa de bine la partea de mecanica dar ma gandesc sa nu fie dereglate carburatoarele...

Ce as putea sa fac?? Care ar fi problema? Ar putea sa fie si de la filtru de aer? ( nu l-am schimbat deloc in 8000 km )

cel putin filtru aer. asa am patit si eu ( 6500 km fara sa ma uit la el si cand l-am dat jos si l-am suflat la compresor nu am mai vaz nik la 2 m in fata mea asa era de imbacsit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stau asa de bine la partea de mecanica dar ma gandesc sa nu fie dereglate carburatoarele...

 

So you're thinking now! :kiss: In astia 8000 de km ai mai curatat si uns lantul? Ai mai schimbat uleiul? Ai mai masurat compresia? Dupa ce ai schimbat uleiul ai avut grija sa nu scada sub limita inferioara?Ai mai spalat filtrul de aer? Ai mai masurat/reglat jocul la supape?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chestia cu masuratu si reglatul jocului la supape io recomanzi lui ca nu-i mai trage motorul sau o recomanzi tuturor ca o chestie normala de intretinere la un anumit nr de km<personal nu am auzit de ea pana acum si sunt curios>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chestia cu masuratu si reglatul jocului la supape io recomanzi lui ca nu-i mai trage motorul sau o recomanzi tuturor ca o chestie normala de intretinere la un anumit nr de km<personal nu am auzit de ea pana acum si sunt curios>

fiind vorba de admisie-evacuare, chiar conteaza sa fie reglate supapele pentru a putea da randament motorul. orice delay in deschidere sau deshidere mai devreme sau timpul cat raman deschise mai lung sau mai scurt, se reflecta in modul in care merge motorul. si, da, ar prinde bine masuratul lor din cand in cand

 

joking: eu cred ca te-ai obisnuit cu motoreta. si mie la inceput mi se parea ca pleaca de sub mine, iar acum simt nevoia de ceva mai mare :kiss:

Editat de maa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

odata la japonez(yoshi) si la tomina....

faza cu bujia transparenta nu o stiam

cand ma intorc la buc poate vin la tine mao-san sa o reglez....acum sunt la piatra-neamt(acasa) si deocamdata tre sa fac rost de o furca (a avut grija un prieten sa indrepte un gard)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde reglati voi supapele in bucuresti?

as face-o si eu

dar cand vad ca nici carb nu am unde sa le reglez bine de supape nu mai zic

acasa la mine, unde dracu' sa le reglez?

nu e mare filosofie.

 

Salutare... Problema cu care ma confrunt momentan este ca motorul nu mai are aceeasi putere ca la inceput. Kit-ul de lant este nou, nu i-am facut nici o modificare pt ca nu vreau sa ma doara capu cu altele... Este vorba de un suzuki bandit din 2001. Sa explic in cateva cuvinte : la inceput cand am cumparat-o i-am facut un test pe autostrada si am ajuns pe la 200 km/h si mai puteam sa ii dau , dar mi-a fost frica si nici nu puteam sa stau foarte bine la viteaza asta...

De curand i-am mai facut un test ,(asta dupa o cazatura, dar nu grava) si nu a vrut mai mult de 170 km/h. La viteza asta vroia sa mai traga dar ceva ii oprea puterea... Nu stau asa de bine la partea de mecanica dar ma gandesc sa nu fie dereglate carburatoarele...

Ce as putea sa fac?? Care ar fi problema? Ar putea sa fie si de la filtru de aer? ( nu l-am schimbat deloc in 8000 km )

da filtrul de aer jos de tot, pune capacul la air box si fa o proba asa.

daca alearga iar ca tembela, la fel ca inainte, treaba e clara, iti trebuie un filtru nou.

daca nu, cauzele pot fi multiple.

de la desincronizarea carburatoarelor care, ca si simptome are un mers neregulat al motorului la ralanti si pierderi de putere la mersul in sarcina.

pompa de benzina defecta, daca are asa ceva, etc.

fa proba cu filtrul si mai vedem.

este la fel de probabil sa fie probleme si cu bujiile.

pentru restul, jocul marit la supape nu da asa mari pierderi de putere. practic, sunt insesizabile.

problemele cu jocurile la supape apar doar daca au valori exagerat de mari, de ordinul mm, ceea ce modifica sesizabil timpii de actionare ai supapelor, dar fenomen care este foarte usor de "ascultat", pentru ca motorul huruie si tacane de-ti sparge timpanele. tacanelile se aud in zona chiulaselor, in partea de sus a motorului, adica si au frecventa de repetare la jumatate din frecventa de repetare a exploziilor din esapament ( cu alte cuvinte, ca sa fiu mai bine inteles, turatia la axa/axele cu came este jumatate din turatia la arborele cotit al motorului )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde ai incercat sa le reglezi si nu a iesit bine treaba ? sau ca sa fiu inteles te intreb ce operatie sa efectuat la carburi ? spalat verificat nivel, reglat amestec cu bujie transparenta si sincronizat? care din etape au fost facute la service?

vreau si eu toate astea... unde le pot face?...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi le fac singur - am sincronizatoare si colortunere ( acele bujii transparente ). Mai ieftin si le fac cand doresc eu.

 

Fac de 2 ori pe an sincronizare - si o data colortunare pe an, cat si curatare de carburi tot o data pe an. Super simplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi le fac singur - am sincronizatoare si colortunere ( acele bujii transparente ). Mai ieftin si le fac cand doresc eu.

 

Fac de 2 ori pe an sincronizare - si o data colortunare pe an, cat si curatare de carburi tot o data pe an. Super simplu.

si cand trec si eu pe la tine?:kiss:

noi cred ca ne stim?.. ai fost pe 2 august in plimbarea de pe paduchiosul, nu-i asa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi le fac singur - am sincronizatoare si colortunere ( acele bujii transparente ). Mai ieftin si le fac cand doresc eu.

 

Fac de 2 ori pe an sincronizare - si o data colortunare pe an, cat si curatare de carburi tot o data pe an. Super simplu.

din pacate vacuumetre si bujii transparente nu am.

dar, sincronizarea la cx am facut-o "dupa ureche", la fel cum acordezi o chitara, adica am urmarit sa obtin acel sunet de rezonanta al exploziilor in toba, ajutat si de mici trucuri cu scos fisa la cate un cilindru. nu zic ca a iesit perfect, dar merge rotund motorul si ralantiul e stabil si sub turatia recomandata de producator.

insa, la cx am numai 2 cilindri, adica si 2 carburatoare.

la amestec nu prea am ce regla decat la mersul in gol. altceva nu se regleaza la carburatoarele alea. nici macar membrane de vacuum nu au. au pistoane, iar pozitia acului de dozaj nu poate fi modificata. la fel si nivelul, e fix. sunt carburatoare keihin.

oricum, pentru a vedea cat de bine se face amestecul, "citesc" in bujii, coloritul specific spune multe despre ce se intampla in cilindri.

o alta metoda de sincronizare "babeasca" ar mai fi date jos coturile si tras de carburatoare pana cand flacarile de la evacuari arata identic.

merge si asta insa vecinii te vor iubi garantat :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din pacate vacuumetre si bujii transparente nu am.

dar, sincronizarea la cx am facut-o "dupa ureche", la fel cum acordezi o chitara, adica am urmarit sa obtin acel sunet de rezonanta al exploziilor in toba, ajutat si de mici trucuri cu scos fisa la cate un cilindru. nu zic ca a iesit perfect, dar merge rotund motorul si ralantiul e stabil si sub turatia recomandata de producator.

insa, la cx am numai 2 cilindri, adica si 2 carburatoare.

la amestec nu prea am ce regla decat la mersul in gol. altceva nu se regleaza la carburatoarele alea. nici macar membrane de vacuum nu au. au pistoane, iar pozitia acului de dozaj nu poate fi modificata. la fel si nivelul, e fix. sunt carburatoare keihin.

oricum, pentru a vedea cat de bine se face amestecul, "citesc" in bujii, coloritul specific spune multe despre ce se intampla in cilindri.

o alta metoda de sincronizare "babeasca" ar mai fi date jos coturile si tras de carburatoare pana cand flacarile de la evacuari arata identic.

merge si asta insa vecinii te vor iubi garantat :kiss:

 

Dupa ureche faci fix pix...decat un dinozaur de mecanic ti le mai face dupa ureche ca si-a format-o in atatia ani. Sigur daca iti pun ceasurile pe motoru ala o sa-ti arate unu Londra si unu Tokyo.

 

Am facut o gramada de motoare, care majoritatea ziceai ca merg rotund...nu tu vibratii, nu tu pierderi de putere...bujiile ok. Sa vezi dupa aia ce ziceau oamenii de motoarele lor dupa ce le reglam totul sa functioneze aproape ca un ceas elvetian.

 

Eu am scos in acelasi stil de mers si aceleasi viteze mai putin decat un gsxr k2 de 600 - bine nu foarte insemnat dar totusi ala e pe injectie fara power commander. pe autostrada consumul era de 5.22 la mine si la gixxer 5.30 - nu cu mult - dar macar am demonstrat ca, carburatoarele sunt ele economice cu aceeasi putere ca injectia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ureche faci fix pix...decat un dinozaur de mecanic ti le mai face dupa ureche ca si-a format-o in atatia ani. Sigur daca iti pun ceasurile pe motoru ala o sa-ti arate unu Londra si unu Tokyo.

 

Am facut o gramada de motoare, care majoritatea ziceai ca merg rotund...nu tu vibratii, nu tu pierderi de putere...bujiile ok. Sa vezi dupa aia ce ziceau oamenii de motoarele lor dupa ce le reglam totul sa functioneze aproape ca un ceas elvetian.

 

Eu am scos in acelasi stil de mers si aceleasi viteze mai putin decat un gsxr k2 de 600 - bine nu foarte insemnat dar totusi ala e pe injectie fara power commander. pe autostrada consumul era de 5.22 la mine si la gixxer 5.30 - nu cu mult - dar macar am demonstrat ca, carburatoarele sunt ele economice cu aceeasi putere ca injectia.

man

nu te contrazic

dar eu consider ca am urechea mult mai bine formata pe zgomote decat mecanicii lui peste fript sau prajit. crede-ma, stiu ce spun.

ca si performante, e din '84 hardughia, se duce in 180km/h si daca o alergi nu sare de 5 consumul.

iti garantez ca nu sunt asa sarite ceasurile daca le pui pe ea.

carburatoarele au fost intotdeauna pasiunea mea :D

ia incearca sa-ti inchipui doua carburatoare dublu-corp solex, in aceeasi carcasa, de la un bmw 520 de prin 1979, cu 6 cilindri in linie si parca vreo 2000cmc

m-a fascinat mult carburatorul ala.

daca esti baiat destept, e foarte usor de reglat/depanat :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

So you're thinking now! :) In astia 8000 de km ai mai curatat si uns lantul? Ai mai schimbat uleiul? Ai mai masurat compresia? Dupa ce ai schimbat uleiul ai avut grija sa nu scada sub limita inferioara?Ai mai spalat filtrul de aer? Ai mai masurat/reglat jocul la supape?

 

De schimbat uleiul l-am schimbat de vreo 3 ori...chestia cu copresia nu am facut-o, iar uleiul il verific periodic...bujiile au fost schimbate acum 3 lunisi sunt NGk parca...

Filtru de aer mai trebuie sa il schimb , sau sa il spal in cel mai rau caz...

 

Eu mi le fac singur - am sincronizatoare si colortunere ( acele bujii transparente ). Mai ieftin si le fac cand doresc eu.

 

Fac de 2 ori pe an sincronizare - si o data colortunare pe an, cat si curatare de carburi tot o data pe an. Super simplu.

 

Spune-mi si mie te rog de unde ai cumparat aparaturile pt treburile astea?? si cat au costat..:kiss:

 

acasa la mine, unde dracu' sa le reglez?

nu e mare filosofie.

 

 

da filtrul de aer jos de tot, pune capacul la air box si fa o proba asa.

daca alearga iar ca tembela, la fel ca inainte, treaba e clara, iti trebuie un filtru nou.

daca nu, cauzele pot fi multiple.

de la desincronizarea carburatoarelor care, ca si simptome are un mers neregulat al motorului la ralanti si pierderi de putere la mersul in sarcina.

pompa de benzina defecta, daca are asa ceva, etc.

fa proba cu filtrul si mai vedem.

este la fel de probabil sa fie probleme si cu bujiile.

pentru restul, jocul marit la supape nu da asa mari pierderi de putere. practic, sunt insesizabile.

problemele cu jocurile la supape apar doar daca au valori exagerat de mari, de ordinul mm, ceea ce modifica sesizabil timpii de actionare ai supapelor, dar fenomen care este foarte usor de "ascultat", pentru ca motorul huruie si tacane de-ti sparge timpanele. tacanelile se aud in zona chiulaselor, in partea de sus a motorului, adica si au frecventa de repetare la jumatate din frecventa de repetare a exploziilor din esapament ( cu alte cuvinte, ca sa fiu mai bine inteles, turatia la axa/axele cu came este jumatate din turatia la arborele cotit al motorului )

 

 

Mersi de indicatii..:D o sa incerc azi, maine neaparat treaba asta... Am o intrebare pe langa subiect: exista un filtru de aer care nu se mai inlocuieste ?? adica doar sa se curete si atata...sa nu mai fie cazul sa cumperi altul la un nr de km....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...