marinesku73 Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 sa nu uitam si efectul giroscopic in cazul cardanului. tocmai aces aspect este important in cazul carterului (au carda, cu ii zic mai-sus citatul, evidet un om de nimic si fara nostinte tehnice. acest efect, la o turatie a cardanului de 10000-15000 rpm, poate rasturna motorul, ceea ce impune echipament de protectie special la aceste motociclete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharpe Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 nu are nici o legatura solutia tehnica aleasa pentru transmisie cu valoarea cuplului motor.ca si in exemplul tau, acele motoare de harley au un cuplu fantastic. criterii pentru alegerea transmisiei ar fi: - nivelul de zgomot, adica de la silentios la zgomotos, curea, lant, cardan (transmisie cu pinioane si articulatie cardanica) - gradul de fiabilitate, de la prost la bun: curea, lant, cardan - costul de productie, de la ieftin la scump: curea, lant, cardan. - complexitatea operatiunilor de intretinere, de la usor la greu: cardan, curea, lant - perioada de functionare, de la mare la mica: cardan, lant, curea - gradul de libertate mecanica a articulatiei, de la mica la mare: cardan, lant si curea pe acelasi nivel - masa ansamblului, de la mare la mica: cardan, lant, curea referitor la cuplul pe care il transmite, dimensiunea intregului ansamblu cat si robustetea lui se pot determina din calcul si se adapteaza in functie de necesitati. de acord cu tine, doar ca ce are a face zgomotul transmisiei la un harley?? crezi ca mai aude cineva haraitul unui lant de bubuitul unui V de 1400cmc ? PS: serios acu, de ce nu se prinde roata direct de supape cu un foraibar?? am avea zero pierderi in cazul asta, si am consuma mai putin. E o conspiratie asta intre producatori si companiile petroliere, va zic eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T Rex Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 (editat) PS: serios acu, de ce nu se prinde roata direct de supape cu un foraibar?? am avea zero pierderi in cazul asta, si am consuma mai putin. E o conspiratie asta intre producatori si companiile petroliere, va zic eu. de ce sa prinzi roata de supapa cand ai carter la indemana? si asa e, toata treaba asta cu carterele de turatie joasa este o conspiratie mondiala pentru scumpirea pretului la soreanca Editat August 8, 2008 de T Rex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 (editat) de acord cu tine, doar ca ce are a face zgomotul transmisiei la un harley?? crezi ca mai aude cineva haraitul unui lant de bubuitul unui V de 1400cmc ? PS: serios acu, de ce nu se prinde roata direct de supape cu un foraibar?? am avea zero pierderi in cazul asta, si am consuma mai putin. E o conspiratie asta intre producatori si companiile petroliere, va zic eu. asa este, e la fel cu acea conspiratie a detergentilor. totusi, un pic de grija, este implementata de foarta multa vreme prinderea de electrodul bujiei a spitelor rotii, efectiv roata nu mai are butuc, pentru ca bujia este butucul propriu-zis. in acest caz, sunt numai 6 spite ancorate fiecare din colturile hexagonului bujiei. Editat August 8, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 8, 2008 Admin Share Postat August 8, 2008 Mda,omu'a gresit un termen si urmeaza patru pagini de misto rasuflat.Totusi aproape nimeni nu-i raspunde baiatului.. Dati-i inainte cu garagata..spor. Luigi Vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gra$$u Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 sunt mai fiabile transmisiile cu carter fatza de cele pe lantz? scapi de curatat mizerie la fiecare 500km?? am inteles ca lantu tb schimbat si el la nu stiu cati km.. la carter cum e? Cum asa ? Eu zic ca aia pe biela e mult mai tare ,decat cea pe carter. Nici cea pe prezoane nu e rea dar e posibil sa-ti cada jigloarele in ambreiaj si sa calezi baia de ulei si sa vezi ce ai de curatat carburatoarele de melamina. De curatenie nu scapi , ca doar traiesti acolo ,un dus e recomandabil ,macar pana la tricoul cu Metallica. Lantul nu trebuie schimbat ..poti sa-i pui un medalion si o sa fie ca nou ,daca se rupe poti sa-l faci bratara . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 Mda,omu'a gresit un termen si urmeaza patru pagini de misto rasuflat.Totusi aproape nimeni nu-i raspunde baiatului..Dati-i inainte cu garagata..spor. Luigi Vicol ia uita-te mai bine prin posturile mele Deci de ce s-a infundat culbutorul de relantiu? ba, dar io numai de pafaristi am parte? ce treaba are culbutorul cu ralantiul la carburatie? ca nu inteleg culbutorul se infunda cu ralanti numai la injectie, nu stiai asta pana acum? da-o naibii de treaba chiar asa sa inducem omul in eroare? pentru initiator: recomand sa faci o mica aparatoare in jurul carterului, pentru ca, atunci cand se invarte pe la 10-15 miii de ture, se pot desprinde bucatele mici din el care te pot lovi in cap. aaaa, stai asa, ca acum realizez, de fapt tu de aia ai facut topicul asta, ai patit micul accident cu bucatile desprinse din carter la turatie mare. ok, uite rezolvarea o aparatoare din tabla galvanizata cu gura de vizitare pentru a putea unge la fiecare 300-400km articulatiile carterului cu vaselina folosind un tecalimetru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharpe Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 (editat) bre, la o adica conteaza prea putin daca e carter sau lant. Important e sa fie cu arcuri. Daca e d-ala chinezesc cu burete sa nu-ti iei. Editat August 8, 2008 de sharpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 bre, la o adica conteaza prea putin daca e carter sau lant. Important e sa fie cu arcuri. Daca e d-ala chinezesc cu burete sa nu-ti iei. interesant punct de vedere. eu am intalnit si cu par de oaie, australian, care e mai bun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 Adica lana? Esti off-topic si mai faci si misto.Era vorba de carter cu arcuri, daca tot te dai rotund cu mecanica, trebuia sa stii despre ce e vorba. Arcuri elicoidal-trapezoidale, normal.Dar presimt ca habar nu ai ce sunt alea. zau, ma? is arcuri de foi de dafin, e cea mai simpla intrebare de la intretinerea carterului. hai ca ma enervezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 Corect! ba, asta era intrebarea de baza in postliceala la specializarea intretinerea carterului de transmisie. ce dracu'? am absolvit profesionala cu carter cum lauda, asa ca lasa-ma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
knox Postat August 8, 2008 Autor Share Postat August 8, 2008 (editat) Man stai calm, ca multi ne-am luat-o cu astfel de ineptii. Nu fii suparat, va veni vremea sa faci si tu misto de altii. Si ca sa iti raspund: Transmisia pe cardan (carterul nu stiu ce e, stiu doar ca poate fi uscat sau innecat in ulei...) este mult mai fiabila decat cea pe lant, necesita intretinere minima o data la zeci de mii de km (schimbi uleiul de transmisie) ofera o agresivitate sporita a motorului (orice tresarire a gazului se duce direct in roata, fara latenta lantului- care se intinde mai intai). Pe de alta parte, este greu. Nu se va pune ever pe un motor de viteza. Lantul necesita ingrijire, se rupe, se murdareste, dar este usor, relativ ieftin de inlocuit daca se intampla ceva si permite o flexibilitate foarte mare a suspensiei. saru` mana pt lamuriri... m-am mai luminat nitel cum e cu "transmisia in carter" ca la ea ma refeream .. dar in loc sa zic "in carter" am zis "pe carter" si de-aici se hlizesc baietii de n-ai mai vazut cu replici din ciclu "m-o facut mama mecanic" pt 2 cuvinte scoase din context au mai luat-o si pe ulei zej de pagini.. pun pariu ca daca zic "bashina" rade unu din ei .. carter partz basina baa! unde ti-era academia romana si eu nu stiam... pe carter vs lant bafta! Editat August 8, 2008 de knox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
knox Postat August 8, 2008 Autor Share Postat August 8, 2008 (editat) transmisia in carter razi ma .. nu-ti mai edita posturile ca am mai zis-o o data in carter Editat August 8, 2008 de knox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 (editat) saru` mana pt lamuriri... m-am mai luminat nitel cum e cu "transmisia in carter" ca la ea ma refeream .. dar in loc sa zic "in carter" am zis "pe carter" si de-aici se hlizesc baietii de n-ai mai vazut cu replici din ciclu "m-o facut mama mecanic" pt 2 cuvinte scoase din context au mai luat-o si pe ulei zej de pagini..pun pariu ca daca zic "bashina" rade unu din ei .. carter partz basina baa! unde ti-era academia romana si eu nu stiam... pe carter vs lant bafta! esti tru, intelegi de ce se rade de tine? nu, nu intelegi nu e prepozitia sursa de ras, ci inteligenta......... sa mor io, asta a fost cel mai bun post al tau, bestial, bestial Editat August 8, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 Eu cred ca omu' se referea la solutia aia tehnica in care lantul este bagat complet intr-o aparatoare de praf(carter) ce seama cu cele de la bicicleta. Asa are IJ-ul parca(nu ma pricep exact la comuniste nu dati cu pietre ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 Eu cred ca omu' se referea la solutia aia tehnica in care lantul este bagat complet intr-o aparatoare de praf(carter) ce seama cu cele de la bicicleta. Asa are IJ-ul parca(nu ma pricep exact la comuniste nu dati cu pietre ) io cred ca tu ai dreptate, dar ca omul habar nu avea despre ce vorbea, asta e sigur mai trist este ca tot nu si-a dat seama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 Dan, daca citesti si tu ce a scris el aici, sigur iti dai seama de ce a vrut sa zica, las-o dracu de aparatoare.A incercat el sa se scoata...degeaba. Deci pana la urma vroia sa zica cardan? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
knox Postat August 8, 2008 Autor Share Postat August 8, 2008 esti tru, intelegi de ce se rade de tine? nu, nu intelegi nu e prepozitia sursa de ras, ci inteligenta......... sa mor io, asta a fost cel mai bun post al tau, bestial, bestial te-a facut mãta mecanic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharpe Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
knox Postat August 8, 2008 Autor Share Postat August 8, 2008 (editat) Vorbeste frumos bai pwla, ca nu te-a injurat nimeni.Daca esti prost, macar taci dracu din gura.Pe tine te-a facut prost? gigel, la ce te mai bagi si tu in (cuvant urat)? nu vezi ca striga lumea in stanga si-n dreapta troll? ai mancat (cuvant urat) 4 pagini cu fanteziile tale mecanice, bun te-am inteles. nu ti-am raspuns. ultimul post a lu gigel ala a fost o insulta subtila pe gratis si nu am inghitit-o. daca "te-a facut mata mecanic" ti se pare insulta sa fii duru care sare pt fratele sau, atunci manca (cuvant urat) in continuare. l-am intrebat daca e mecanic pt ca nu intelegeam ce (cuvant urat) se excita atat cand vede "transmisie in carter, pe carter, carter, basina, partz" cand omu cunoaste domne... cardan e una, carter e alta de la motor si numai ala, nu orice cutie care inveleste un mecanism in miscare asa cum scrie in dex. chiar nu va inteleg ce atata basca. daca ma facea si pe mine mama mecanic si eram si eu asa de luminat ca voi, si nu mecanic de duminica ca majoritatea de pe-aici, probabil ca nu as mai fi intrebat. bagam o replica la shto sa ma aflu in treaba. am recunoscut in repetate randuri pe n treaduri ca sunt afon la capitolu mecanica, de aceea intreb, in schimb voi la unele faza suntei chiar penibili... respect pt mecanici si cei care raspund la obiect! ia si excitata-te de-aici ca mai repet inca o data poate te mai linistesti: transimise in carter, basina, partz Editat August 8, 2008 de knox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharpe Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 (editat) Mai gigele (knox adica), dupa ce te linistesti citeste aici: transmisie finala: -cardan, adica axu ala de fier de la motor la roata spate -lant (sau curea) transmisie -cutia de viteze 1. poate sa stea in carter, ca la majoritatea mobrelor cu ambreiaj multidisc in ulei; e impartit acelasi ulei si de cutie si de motor, sunt toate la un loc 2. poate sa stea langa motor, separat, asta cand ai ambreiaj uscat, ca la nipra sau BMW. Motoru cu uleiu lui in carteru lui, cutia cu uleiu ei. acum, in afara de faptul ca majoritatea mobrelor cu cutia in carter au transm. finala pe lant, iar alea cu cutia langa is cu cardan, ce legatura are carteru cu lantu??? Editat August 8, 2008 de sharpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
knox Postat August 8, 2008 Autor Share Postat August 8, 2008 Mai gigele (knox adica), dupa ce te linistesti citeste aici am recunoscut de la primele posturi ca habar-n-am cum ii zice... eu ziceam carter, gandindu-ma ca transmisia finala e invelita intr-o cutie (am luat din dex) vs lant care nu este invelita nu ma pricep la mecanica, a n-spea oara cand o zic basina, partz nu mai rade nimeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 (editat) Eu te cred ca esti afon la mecanica, dar de cand esti tu pe lume nu ai auzit de cardan? ??? Nici macar in expresia: "Da' ce cardanu' meu vrei ma?" Si stii de la ce vine? Pe ala care l-a inventat il chema Cardano, de-aia se cheama asa.. Editat August 8, 2008 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharpe Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 (editat) Pai invata intai sa te exprimi clar si romaneste. Titlul topicului tau este "Carter Vs Lantz / comparatie". nu ma pricep la mecanica, a n-spea oara cand o zic Pai si ce cauti aici pana la urma?? Aici se discuta probleme in cunostinta de cauza, se cere un sfat, o mana de ajutor. Nu se arunca intrebari aiurea din pod. Sau asa ar fi frumos sa fie, da in ultima vreme... PS. mecanica o inveti acolo cu nasu in motor, nu cu DEX-ul Editat August 8, 2008 de sharpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 (editat) te-a facut mãta mecanic? ba, mecanic, nu, am reusit, in cele din urma, sa ajung inginer electronist si sa termin primul din grupa mea, ghinion, asta e. din pacate, as fi vrut sa fi ajuns dobitoc ca tine, dar, se pare ca nu prea am reusit. asta e. macar sunt impacat cu faptul ca am incercat, stii? te-a facut mãta mecanic? apropos, se scrie corect ma-ta, pentru ca vine de la maica-ta, adica, prescurtarea. intelegi ceva sau este tot carter? am recunoscut de la primele posturi ca habar-n-am cum ii zice... eu ziceam carter, gandindu-ma ca transmisia finala e invelita intr-o cutie (am luat din dex) vs lant care nu este invelitanu ma pricep la mecanica, a n-spea oara cand o zic basina, partz nu mai rade nimeni? da, ma, stiu ca ai recunoscut, dar, daca esti prost, ramai asa, nu da alte impresii, oricum se stie ca esti prost, mai mult, prost rau, nu e nevoie sa demonstrezi nimic, te acceptam asa, iti promit io ca te voi accepta ca cel mai prost posibil, ok? hai, come join us! hai, ba, ca avem si noi nevoie de papagali ca tine sa ne cumpere bere......stii tu, e destul de greu sa te scoli si sa te duci dupa bere, un oligofren ca tine poate face asta asa, din instinct, fara sa gandeasca ceva si, cel mai important, fara sa i se dea ceva in schimb. esti unealta perfecta de sclav care nu cere nimic. doar un gunoi uman care sa ma serveasca si pe care sa ma pis ori de cate ori vreau. mai mult, nu ma costi nimic. pisatul e cald iarna, iti tine de frig, asta e plata ta pe care ti-o doresti. Editat August 8, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.