marook Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 Sunt cel putin doua luni de cand incerc sa ma decid: 990 Adventure, sau DL 1000??? Am fost la KTM, in Bucuresti, vroiam sa stiu daca nu cumva 990-ul e prea inalt pentru mine ( am doar 175 cm ), dar nu aveau unul si m-au tratat cam cu fundul... M-am infuriat cumplit si am mers in Brasov sa vad un Pegaso. Frumusica, aproape noua, dar ... nu pornea ... Acum vreau un V Strom de 1000 ( am un Fazer de 600 si simt uneori nevoia de mai multa putere ), dar ... gandul imi e tot la 990. Nu prea am timp sa merg cu motorul si drumurile pe care-mi place sa bantui sunt cam 50% asfalt ( prost, evident! ) si 50% drumuri de munte, cu multe gropi, pietre si albii de rauri mediu de adanci. Ce sa fac??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 Pt asa ceva mai repede merge 990. Dl'u ii mai indreptat spre asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 9, 2008 Share Postat August 9, 2008 Eu am 1,78 si m-am urcat pe un adventure si abia abia ajungeam jos. Cred ca este cam inalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat August 9, 2008 Share Postat August 9, 2008 (editat) Sunt cel putin doua luni de cand incerc sa ma decid: 990 Adventure, sau DL 1000??? Am fost la KTM, in Bucuresti, vroiam sa stiu daca nu cumva 990-ul e prea inalt pentru mine ( am doar 175 cm ), dar nu aveau unul si m-au tratat cam cu fundul... M-am infuriat cumplit si am mers in Brasov sa vad un Pegaso. Frumusica, aproape noua, dar ... nu pornea ... Acum vreau un V Strom de 1000 ( am un Fazer de 600 si simt uneori nevoia de mai multa putere ), dar ... gandul imi e tot la 990. Nu prea am timp sa merg cu motorul si drumurile pe care-mi place sa bantui sunt cam 50% asfalt ( prost, evident! ) si 50% drumuri de munte, cu multe gropi, pietre si albii de rauri mediu de adanci. Ce sa fac??? streseaza-l pe userul Petrica....e un rinocer mic si furios pe un 990 din 07 sau 08. E cu un cap mai mic decat mine, parca(am 1.80). Pana la urma nu conteaza inaltimea, ci tupeul si metodele de abordare ale diverselor probleme(nu, nu te pun sa porti toace) respect, Petrica! Editat August 9, 2008 de Athanasiou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat August 9, 2008 Share Postat August 9, 2008 Ktm fara rezerva. V Strom-ul e de sosea. Am fost la teste si nu am fost deloc impresionat. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spd Postat August 9, 2008 Share Postat August 9, 2008 Intradevar pentru drumuri rele sau de munte KTM e mai potrivit dar 990-ul e mare si din cate am auzit (de la 2 posesori) in teren si consuma cam mult,deci ar fi bun unul mai mic . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat August 9, 2008 Share Postat August 9, 2008 cu siguranta KTM. eu am 1.68, ajung doar cu varfurile jos. asta doar la semafor este un neajuns, in schimb cand ai plecat de pe loc uiti de tot si de toate. esti una cu motorul. si crede-ma este ceva fantastic. si da consumul este destul de mare: 10 % off si in oras, 6% asfalt si touring 140-150 km/h. bafta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marook Postat August 10, 2008 Autor Share Postat August 10, 2008 Va multumesc mult tuturor! Mai mult decat ajutorul pe care ati incercat sa mi-l dati, m-a impresionat atmosfera de adevarata amicitie! Poate ca de-asta sunt motociclistii mai ... altfel. Asfalt uscat tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marook Postat August 11, 2008 Autor Share Postat August 11, 2008 Salut ! Contrar la ce spune @Athanasoiu, nu trebuie sa ma stresezi ! ... iti zic eu ! Intr-adevar, am un KTM, dar nu este 990, ci 950 Adventure S, din 2005, deci mai inalt decat modelul Adveture-ul protocaliu. Am 1.70m, nu ating cu ambele picioare jos, insa ,,nu ma palesc" din cauza asta. Chiar daca ai atinge cu ambele picioare, oricum nu poti sa sustii fierul de 220kg, cu centrul de greutate sus. Ideea este ca eu am mai avut motociclete similare ! ,,Scoala" ce am facut-o pe Africa Twin, imi prinde bine acum, insa daca vii de pe Fazer600, s'ar putea sa ai oarece probleme. Daca o iei usor, cred ca vei reusii ... LC8-ul este totusi un motor brutal. Uita complet de DL1000 ... sfatul meu ! Un KTM, fie el orice model, nu este pentru oricine ! Cumpara-l si imi vei da dreptate ! Cu toate astea ramane o motoreta EXCEPTIONALA ! Bafta ! P.S. Nu stiu la ce dealer KTM, din Bucuresti ai mers, insa stiu ca KTM Motoadventure Cotroceni (sos. Viilor, in perimetrul Interbrands) au la vanzare un Adv. 990 nou. Persoanele de acolo sunt 3 fete tare dragute, care iti vor spune orice le-ai intreba. Daca nu stiu ele sa-ti raspunda, in incaperea alaturata este service-ul unde este George, acesta te va lamurii, daca nici el nu te lamureste , poti ,,apela" la Cornel - proprietarul reprezentantei ! Sigur te lamuresti ! Inca o data Bafta ! Multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.