daseth Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 Ce trebuie facut la inlocuirea cablului de ambreiaj. Banuiesc ca trebuie lubrifiat sau ceva de acest gen. Eu nu l-am instalat cu nici un lubrifiant pt ca eram pe fuga. Dar intentionez sa ii dau cu niste WD40 pe conducta aia. Mai necesita altceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 Nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antenutza Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 cat ti-a luat sa il schimbi? taman azi mi s-a rupt si mie ... in trafic.... si mi-s curioasa daca dureaza ca in wk am de dat o tura bafta maxima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 Ce trebuie facut la inlocuirea cablului de ambreiaj. Banuiesc ca trebuie lubrifiat sau ceva de acest gen. Eu nu l-am instalat cu nici un lubrifiant pt ca eram pe fuga. Dar intentionez sa ii dau cu niste WD40 pe conducta aia. Mai necesita altceva? nu stiu daca WD40 este chiar atat de potrivit pentru aceasta lubrifiere. de ce nu pui pe el niste ulei de motor, sau ulei de mecanisme fine? ceva cat mai subtire. eventual, poti dilua cu putina benzina uleiul de motor. in cartile vechi de intretinere ale motocicletelor, pe vremea cand chiar se faceau operatiune de intretinere si de mentenanta cu adevarat, asa era recomandat, ulei de motor diluat cu putina benzina, sa fie subtire si sa poata curge de-a lungul intregului cablu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daseth Postat August 13, 2008 Autor Share Postat August 13, 2008 (editat) ai nevoie doar de un sfic sa tai cablul in exces (am cumparat cablu universal de la Kawamotors cu 40ron), de un patent si de o surubelnita sau o cheie mica (nu stiu de cat). Procesul este foarte usor daca ai cat de cat intuitie mecanica, altfel o sa-ti cam bati capul. Nu stiu cum se instaleaza un cablu original. Eu am luat ce mi-a fost la indemana (kitul ala universal). iti ia in jur de 15 minute daca stii ce faci, juma de ora daca intuiesti cat ti-a luat sa il schimbi? taman azi mi s-a rupt si mie ... in trafic.... si mi-s curioasa daca dureaza ca in wk am de dat o tura bafta maxima Editat August 13, 2008 de daseth Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 un cablu de ambreiaj e cam 9-15 euro pe louis , cat e sa aveti unu cumparat deja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antenutza Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 mdap...nu dureaza mult...si azi cik o sa am cablu nou... am aflat si cauza pt care s-a rupt: ghidon modificat (inaltat) drept urmare pozitie modificata si tensiune mai mare pe cablu. multam guys. bafta maxima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daseth Postat August 14, 2008 Autor Share Postat August 14, 2008 si eu am coarnele custom la EN-ul meu. nu-s convins totusi ca aia e cauza, dar pare cat de cat plauzibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 mdap...nu dureaza mult...si azi cik o sa am cablu nou... am aflat si cauza pt care s-a rupt: ghidon modificat (inaltat) drept urmare pozitie modificata si tensiune mai mare pe cablu. multam guys. bafta maxima Nu are cum un cablu sa fie in tensiune, in primul rand maneta trebuie sa aibe un joc de 2-5 mm , depinde ce scrie la carte.. pentru ca ambreiajul sa stea tensionat sau chiar in "Semi-ambreiaj" si sa fwti si ambreiajul Bafta la montat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 Tensiunea aia cred ca se refera la un unghi prea mare pe care il face cablul de la nivelul manetei spre in jos - si acolo apare frecare inutila. Kitul ala de reparatie universal e bun doar pana iti vine comanda de cablu original. Tine doar vreo 2000 de km de oras, deoarece sistemul de prindere a miezului de otzel cu surub sectioneaza firele de otzel care in timp se rup. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 nu stiu daca WD40 este chiar atat de potrivit pentru aceasta lubrifiere.de ce nu pui pe el niste ulei de motor, sau ulei de mecanisme fine? ceva cat mai subtire. Am probat cu WD-40; a ajuns destul de usor pana la capat, si a mai luat si tot jegul & mazga de prin camasa cu el. Nu stiu daca folosind ulei simplu poti da afara toata mizeria aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antenutza Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 Tensiunea aia cred ca se refera la un unghi prea mare pe care il face cablul de la nivelul manetei spre in jos - si acolo apare frecare inutila. Kitul ala de reparatie universal e bun doar pana iti vine comanda de cablu original. Tine doar vreo 2000 de km de oras, deoarece sistemul de prindere a miezului de otzel cu surub sectioneaza firele de otzel care in timp se rup. moment ca m-ai pierdut....cablul nu s-a rupt acolo sus unde este pastila aia incastrata de prindere... ci mai jos... "sistemul de prindere a miezului de otzel cu surub sectioneaza firele de otzel care in timp se rup" - asta nu e bine dar o sa fac pozne diseara la ghidon si la cum e prins... ca sa va dati cu parerea... eu sper sa ma tina muuult si bine multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 Exact cum a zis @Moshulik, cu sistemul asta de inchidere (pastila si surub) nu va tine mult si bine. In timp sarmulitele din cablu presate de surub se vor rupe pe rand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 Exact cum a zis @Moshulik, cu sistemul asta de inchidere (pastila si surub) nu va tine mult si bine. In timp sarmulitele din cablu presate de surub se vor rupe pe rand. OFFTOPIC: la cablul de acceleratie are mai mult succes improvizatia asta? Ca parca nu e aceeasi forta ca in cazul ambreiajului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daseth Postat August 14, 2008 Autor Share Postat August 14, 2008 e buna de stiut faza cu ruperea cablului din kitul ala universal si oarecum intuitiva. stie cineva cam la ce preturi se invarte un cablu original si daca vine cu tot cu camasa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pamu Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 salut,,, sunt detinator de o aprilia pegaso 650,,,,acum 20 de minute tocmai am avut o mare surpriza in trafic ,mi sa rupt cablul de ambreaj(noroc k eram in apropiere de casa) are cineva sau stie de unde pot cumpara unu?? plzzzzzzzzzzzzzzzz salut,,, sunt detinator de o aprilia pegaso 650,,,,acum 20 de minute tocmai am avut o mare surpriza in trafic ,mi sa rupt cablul de ambreiaj(noroc k eram in apropiere de casa) are cineva sau stie de unde pot cumpara unu?? plzzzzzzzzzzzzzzzz salut,,, sunt detinator de o aprilia pegaso 650,,,,acum 20 de minute tocmai am avut o mare surpriza in trafic ,mi sa rupt cablul de ambreaj(noroc k eram in apropiere de casa) are cineva sau stie de unde pot cumpara unu?? plzzzzzzzzzzzzzzzz salut,,, sunt detinator de o aprilia pegaso 650,,,,acum 20 de minute tocmai am avut o mare surpriza in trafic ,mi sa rupt cablul de ambreiaj(noroc k eram in apropiere de casa) are cineva sau stie de unde pot cumpara unu?? plzzzzzzzzzzzzzzzz l-am rezolvat................................. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 referitor la cablurile rupte-luati un surub de 6 pt acceleratie si de 8 pt ambreiaj, nefiletat pana la capat taiatio pastila din el faceti o gaura transversal cu sanfren(de grosimea cablului)si cositoriti cablul.la mine tine de mai bine de un an. sper ca m-am facut inteles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antenutza Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 si am zis ca pun pozne - de fapt o poza..care e facuta cu tel - imi cer scuze pt calitate. cam asa este poztionat acum cablul....si nu mai sta sugrumat si a doua poza cu ghidonul...este mai inalt decat ce era original p ea multam fain de sfaturi si lamuriri. bafta maxima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 Normal, vine cu tot cu camasa. Asta e si ideea, sa nu-ti faci singur capetele, ci sa fie plumbuite/alamite din fabrica. Pretul depinde de motor... in jur de 15 euro unul normal de ambreiaj... si vreo 12 unul de acceleratie. Uita-te pe wemoto.com (lire sterline) ca sa-ti faci o idee sau pe louis.de (euro evident). e buna de stiut faza cu ruperea cablului din kitul ala universal si oarecum intuitiva.stie cineva cam la ce preturi se invarte un cablu original si daca vine cu tot cu camasa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 Am probat cu WD-40; a ajuns destul de usor pana la capat, si a mai luat si tot jegul & mazga de prin camasa cu el. Nu stiu daca folosind ulei simplu poti da afara toata mizeria aia. e bun de curatat, nu zic nu, dar, proprietatile lui de ungere nu sunt atat de bune in timp cred ca in 2-3 saptamani se scurge si mama WD40-ului de acolo, ok? si am zis ca pun pozne - de fapt o poza..care e facuta cu tel - imi cer scuze pt calitate. cam asa este poztionat acum cablul....si nu mai sta sugrumat si a doua poza cu ghidonul...este mai inalt decat ce era original p ea multam fain de sfaturi si lamuriri. bafta maxima ce tiganie de ghidon referitor la cablurile rupte-luati un surub de 6 pt acceleratie si de 8 pt ambreiaj, nefiletat pana la capat taiatio pastila din el faceti o gaura transversal cu sanfren(de grosimea cablului)si cositoriti cablul.la mine tine de mai bine de un an.sper ca m-am facut inteles. te poate tine si 10-20 de ani daca il intretii cum trebuie. salut,,, sunt detinator de o aprilia pegaso 650,,,,acum 20 de minute tocmai am avut o mare surpriza in trafic ,mi sa rupt cablul de ambreaj(noroc k eram in apropiere de casa) are cineva sau stie de unde pot cumpara unu?? plzzzzzzzzzzzzzzzz salut,,, sunt detinator de o aprilia pegaso 650,,,,acum 20 de minute tocmai am avut o mare surpriza in trafic ,mi sa rupt cablul de ambreiaj(noroc k eram in apropiere de casa) are cineva sau stie de unde pot cumpara unu?? plzzzzzzzzzzzzzzzz l-am rezolvat................................. si de ce ai mai postat? iti plac monologurile cu greseli gramaticale? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antenutza Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 ce tiganie de ghidon iaaaaaaaaa mi-s mandra de el - usor de manevrat, pozitie relaxanta.....si a mai si venit o data cu motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.