vargoneti Postat Noiembrie 10, 2012 Share Postat Noiembrie 10, 2012 pana una alta eu tot sunt pe dinafara cu ceea ce inseamna revalving... ce imi trebuie pt a face asa ceva la mobra mea? Bani multi si cineva priceput Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Noiembrie 10, 2012 Share Postat Noiembrie 10, 2012 (editat) pana una alta eu tot sunt pe dinafara cu ceea ce inseamna revalving... ce imi trebuie pt a face asa ceva la mobra mea? Eu te cred ca iti iubesti motoreta, dar serios acuma, nu te chinui sa tunezi suspensia pt. ca mai devreme sau mai tarziu o vei schimba si banii investiti se vor pierde. Iti vei da seama ca DRZ e prea greu pt. enduro. Totusi, daca vrei sa faci ceva util pt. DRZ, schimba-i arcurile cu unele potrivite pt. greutatea ta. Revalving faci la suspensia unui motor de cros (CRF, YZF, RMZ, SX, etc) ca sa-l aduci cat de cat aproape de un enduro, dar la tine nu e cazul. Eu ma dau cu CRF250R si in afara de tuning la clickuri nu am nevoie de altceva, dar asta pt. ca am 75 kg la gol. Editat Noiembrie 10, 2012 de CazyRO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Noiembrie 11, 2012 Share Postat Noiembrie 11, 2012 oricum tot nu am aflat ce inseamna mai exact revalving deci nu am ce tuna oricum cred ca arcuri imi iau si chiar daca dau mobra alea o sa le dau separat la alt pret pt ca oricum nu cred ca se potrivesc de la mobra la mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 11, 2012 Share Postat Noiembrie 11, 2012 In mare revalving inseamna modificarea orificilor prin care trece uleiul si modificarea numarului de saibe de reglaj din capetele pistoanelor. Nu stiu in schimb daca suspensia de la DRZ se preteaza la asa ceva. Asta se face la suspensiile mai performante, cu cartus inchis, de la enduro si MX. Oricum, trebuie cineva priceput si cu multa experienta pt modelul respectiv de suspensie. Altfel mai rau strici decat sa faci un lucru bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Noiembrie 11, 2012 Share Postat Noiembrie 11, 2012 mare scofala nu e cu revalvingu....valvele respective la drz sunt 2 conuri (unu la compresie si unu la revenire) apasate in capul unor tevi de arcuri (niste arculete mici nu cele mari care suporta greutatea). cand dai click comprimi sau destinzi resortul respectiv care lasa mai usor sau mai greu uleiul sa treaca prin teava. daca schimbi arcul pe compresie cu unul mai tare suspensia devine mai rigida. desigur poate exista kituri cu tevi, conuri si arcuri. o varianta mai rapida ( dar cu unele inconveniente) e sa cresti viscozitatea uleiului. din fabrica vine cu ulei 5W deci un 15 W ar putea face treaba. alta varianta simpla (dar cu mai multe incercari) e sa pui distantiere la arcurile respective. pt revlalvingul pe compresie e de desfacut doar partea de sus a furcii si nu trebuiesc scule speciale. la suspensiile performante sunt mai multe "saibe" de diammetre diferite suprapuse. la socuri mici se deschide discul cel mai mare. cu cat socul e mai important cu atat ai mai multe saibe dechise. compresia si revenirea sunt mai bine controlate (sunt mai lineare) insa uleiul trebuie sa fie mai curat decat la supensiile "clasice" pt ca orice impuritate care ramane intre discuri face ca acestea sa nu se mai inchida bine iar un brat al suspensiei lucreaza altfel creand tensiuni in axul (rulmetii) rotii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 Am tot cautat dar nu reusesc sa gasesc. Stie cineva de unde as putea cumpara arcuri furca dedicate in functie de kg. pentru bmw xchallenge? ------------------------------------ In caz ca nu gasesc arcuri dedicate pentru mobra si kg. mele, ce parere aveti de arcurile progresive? Am gasit ceva la Hyperpro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 Vezi la mexykanu ca poate are el. Tot el s-a oferit sa imi aduca si mie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 Vezi la mexykanu ca poate are el. Tot el s-a oferit sa imi aduca si mie. Am vorbit cu el dar pentru modelul meu nu are decat progresive. Problema e ca nu sunt foarte convins ca acest tip de arc e ceea ce trebuie pentru coclauri. Am avut progresive puse pe Dakar si furca se intarise foarte mult. Pe asfalt era bine dar la coclauri parca nu prea era ce trebuie, sau cel putin asa mi s-a parut mie la vremea respectiva. E adevarat ca alea pentru Dakar erau Wirth iar acum pentru XC am gasit Hyperpro Tocmai de aceea am intrebat aici despre aceste arcuri progresive in speranta ca voi capata ceva raspunsuri mai avizate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Decembrie 11, 2012 Share Postat Decembrie 11, 2012 sincer eu o sa mi le iau de pe ebay pt modelul meu si stiu exact ce fel sunt... astea progresive nu stiu cat de tari sunt asa ca o sa le zic pas... da-mi exact datele despre mobra ta (anul, marca exacta) si incerc sa vad daca le gasesc pe ebay la cel de la care le iau eu... stie cineva daca e vreo diferenta inte arcurile de la DRZ S si de la DRZ E??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristy_bike Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 salutare, am nevoie de o bucse ce se afla la prinderea suspensiei de cadru. stie cineva unde as putea gasi...sau daca se gasesc in comert? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 Prinderea suspensiei de cadru, adica amortizor spate? Acolo trebuie sa se afle o bucsa PDS, la nevoie poti inlocui cu un rulment normal, cumparat dupa dimensiuni de la magazinele speciale de rulmenti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnson Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 Nu cred ca merita umblat cu improvizatii, e in jur de 200 pds-ul, dar verifica intai daca nu ai slabita piulita de la bascula. Eu am comandat bucsa si am vazut la inlocuire ca era slabita tare piulita, jocul era atat de mic, incat nu merita schimbata, dar am facut-o totusi. E mascata de un plastic de protectie, daca nu intelegeti cum de nu mi-am dat seama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristy_bike Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 Prinderea suspensiei de cadru, adica amortizor spate? Acolo trebuie sa se afle o bucsa PDS, la nevoie poti inlocui cu un rulment normal, cumparat dupa dimensiuni de la magazinele speciale de rulmenti. da e o bucsa PDS, dar e cam distrusa si are un joc destul de mare. mam gandit si eu la rulment dar nush cat de ok va fi...banuiesc k bucsa preia ceva din socuri dar rulmentul fiind doar din fier nuprea are ce socuri sa mai preia. Nu cred ca merita umblat cu improvizatii, e in jur de 200 pds-ul, dar verifica intai daca nu ai slabita piulita de la bascula. Eu am comandat bucsa si am vazut la inlocuire ca era slabita tare piulita, jocul era atat de mic, incat nu merita schimbata, dar am facut-o totusi. E mascata de un plastic de protectie, daca nu intelegeti cum de nu mi-am dat seama am demontat toata bascula sa schimb rulmentii , aveam si acolo joc, dar si bucsa asta trbuie sa o schimb deoarece are un joc destul de mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 Se pare ca nu stii ce e aia o bucsa PDS. Nu are nimic in comun cu cauciucul, e pur si simplu un rulment care, pe langa miscarea circulara, mai asigura si o miscare stanga-dreapta a amortizorului. http://www.fmracing.ro/detalii/BUCSA-PDS-ALL-BALLS-KTM/974/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vazo72 Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 Am tot cautat dar nu reusesc sa gasesc. Stie cineva de unde as putea cumpara arcuri furca dedicate in functie de kg. pentru bmw xchallenge? ------------------------------------ In caz ca nu gasesc arcuri dedicate pentru mobra si kg. mele, ce parere aveti de arcurile progresive? Am gasit ceva la Hyperpro. http://www.ohlins.hu/ Aici gasesti arcuri, doar ca trebuie sa gasesti pe cineva care vorbeste ungureste! Eventual incearca limba engleza ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 (editat) M-am apucat de disectii la furca. E vorba de o kayaba de 46mm, endemica xr650r-ului. Avem in meniu: -cuzineti -ulei -simeringuri -spalatura zdravana si bomboana de pe tort -scoase valvele de compresie si revenire -rearanjat saibele(shimms) (pentru dual sporting si poteca) -instalat alta valva pe compresie(gauri mai mari) Pentru teste m-am jucat cu shim restackor http://www.shimrestackor.com/index.htmPana la urma, am mers pe una din variantele date ca exemplu pe site. Hai sa vedem ce iese Editat Februarie 18, 2013 de Achile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 pai lasa lauda si vino dupa ce faci teste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 pai lasa lauda si vino dupa ce faci teste Am terminat operatiunea. Am bagat o valva mai permisiva si am intarit teancul de shim-uri de compresie si inmuiat cel de revenire. Toata treaba a consumat 3 brake clean-uri si un sul de hartie igienica )). In week-end cred ca apuc sa pun furca pe motoreta si sa fac un test. Update. Am fost la o tura rapida pe un forestier cu pietre ingropate, sleauri si gropi. La prima "vedere" se comporta extrem de bine. Inainte simteam cam orice. Acum imi copiaza terenul foarte bine. Trebuie sa ma mai joc un pic la reglaje cand o scot in padure sau pe deal. Urmeaza sa comand valve pentru un pachet progresiv si sa fac amortizorul spate. Sa vedem unde il incarc cu azot(pana la urma, il trimit la Miercurea Ciuc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 (editat) ... Editat Iunie 12, 2013 de Soso Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zoli13 Postat August 21, 2014 Share Postat August 21, 2014 Am cumparat 1 l de ulei pt furca Motul Expert Light 5W iar cand am desfacut flaconul am constatat ca uleiul are o culoare maro inchis spre deosebire de cel care i-mi ramasese de tura trecuta care are o culoare alba transparenta fiind acelasi Motul Expert Light 5W si acum intrebare pt cunoscatori, este un ulei contrafacut???ori au schimbat compozitia si de aici rezulta diferenta de culoare? Nu cred ca ar fi fost ok sa combin cele 2 uleiuri deci am mai cumparat un flacon care era tot de culoare maronie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Aprilie 9, 2015 Share Postat Aprilie 9, 2015 Doresc arcuri stock pentru Husaberg Te250, Dau la schimb unele pentru rideri mai soliduti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Iulie 9, 2015 Share Postat Iulie 9, 2015 Update: Schimb arc spate 69 Nm de Husaberg/Ktm cu unul de 66 Nm. Eventual schimb si arcurile din furca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Domircea Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 Buna ziua! Am cumparat recent un KAWASAKI KLR 600, 1989 in stare buna, inmatriculat. Dar avea axul pistonului din telescopul spate rupt. Astfel caut de o vreme un telescop spate second hand in stare buna. (nou este prea scump). Am gasit ceva pe olx dar vanzatorul mi-a trimis ceva incompatibil (am luat tzeapa elegant). Fiind incepator am apelat la experienta voastra, a celor cu multi km si pe forum si pe sosea. Daca aveti informatii care m-am putea ajuta sa gasesc altul functional v-as fi recunoscator. Mircea Atasez poza cu telescopul vechi (cel gri) si telescopul de pe olx, care nu imi este bun (cel cu arc galben) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Noiembrie 3, 2015 Share Postat Noiembrie 3, 2015 trebuie sa schimb uleiul intr-o furca WP 4860 MXMA ce vascozitate se recomanda pentru acest tip de furca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Noiembrie 3, 2015 Share Postat Noiembrie 3, 2015 Este cartus inchis sau deschis? 5W merge la mai toate Wp, dar am vazut si cu 4. http://www.ktmshop.se/documents/c6b72ff5817d6b43ba24decb3e1499ed.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.