Sari la conținut

Dealer Metabond


vuf
 Share

Postări Recomandate

Dealer Metabond (Tel: 0726.874.039)

 

- Metabond M - 135 Lei (250Ml)

Tratament special pentru motoare noi sau putin uzate

Protejeaza suprafetele chiar si la solicitari extreme.

Reduce frecarea interioara cu 50-60%.

Reduce consumul de combustibil cu 7-10%.

Dubleaza intervalul de schimb ulei.

Contine agenti de curatire,mentine motorul curat.

 

 

- Metabond C - 152 Lei (250Ml)

Tratament special pentru motoare si instalatii mai uzate.

Protejeaza suprafetele chiar si la solicitari extreme.

Reduce frecarea interioara cu 50-60%.

Reduce consumul de combustibil cu 7-10%.

Dubleaza intervalul de schimb ulei.

Contine agenti de revigorarea garniturilor.

 

 

- Metabond GOLD - 152 Lei (250Ml)

METABOND GOLD PRODUS nepoluant pentru reducerea frecării pentru motoare noi sau uzate

În cazul celor mai multor autoturisme, energia produsă de combustibil în 60% în general se pierde în motor la rulmenți, cămaÂşă, pistoane, axe cu came, supape, etc., în angrenaj la pinioane, la roți dințate Âşi marginile acestora, la axuri, etc. din cauza frecării, din cauza aerodinamicii, răcirii Âşi gazelor eliminate.

Această frecare este micÂşorată cu 50% de METABOND GOLD, care se va transforma în mărire de randament Âşi micÂşorarea consumului de carburant.

Uleiul de motor transportă microparticulele policeramice în toate locurile, unde se produce frecare. Datorită mărimii lor micro, ele ajung pe toate denivelările suprafețelor din pistoane, rulmenți, cămăÂşi, etc. se depozitează, se fixează Âşi în parte se lipesc prin ardere.

METABOND GOLD, datorită coeficientului său foarte mic de frecare uÂşurează funcționarea motorului, ceea ce este baza măririi randamentului motorului Âşi scăderea consumului de combustibil.

Avantajele folosirii:

- scade până la 50% uzura motoarelor

- calități bune de funcționare în condiții critice

- scade consumul de ulei

- curăță interiorul motorului

- scade zgomotul motorului

- măreÂşte durata de funționare

- scade gazele nocive emise

- funcționarea mai fină a motorului

- scade costul de funcționare

- măreÂşte randamentul motorului

- scade temperatura de funcționare

- dă stabilitate mai mare

- scade consumul de combustibil

- uÂşurează pornirea la rece

METABOND GOLD este deci produsul viitorului care stă la dispoziția conducătorilor auto. Folosirea automobilelor de vine mai rentabil, cu confort mai mare, se măreÂşte stabilitatea Âşi nu dăunează ecologic.

 

Pentru comenzi sunati la Tel: 0726.874.039

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In caz ca nu ai observat, acesta este un forum de motociclisti, nu de automobilisti (chiar daca printre noi exista si multi dintre cei din urma). La motociclete (si sunt doar cateva exceptii), cutia de viteze si motorul sunt lubrefiate de acelasi ulei. Cu alte cuvinte au ambreiaj umed, pentru care solutiile oferite de tine sunt moarte curata. Gandeste-te putin ce inseamna "particulele se duc in locurile unde exista frictiune si o reduc" pentru ambreiaj umed

In al doilea rand, aici nu este sectiunea potrivita, mai bine era daca postai la vanzari->accesorii.

Editat de Alveola
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi cer scuze daca aici nu e locul potrivit.

Vand alifie chinezeasca cu camfor - 10g cutiuta rosie cu pagoda

Se pune in benzina si camforul din alifie curata calamina si are urmatoarele avantaje:

- scade până la 50% uzura motoarelor

- calități bune de funcționare în condiții critice

- scade consumul de ulei

- curăță interiorul motorului

- scade zgomotul motorului

- măreÂşte durata de funționare

- scade gazele nocive emise

- funcționarea mai fină a motorului

- scade costul de funcționare

- măreÂşte randamentul motorului

- scade temperatura de funcționare

- dă stabilitate mai mare

- scade consumul de combustibil

- uÂşurează pornirea la rece

 

1 Ron alifia

 

Alifia chinezeasca este deci produsul viitorului.

 

Vand aditiv EXOTIQUE LUBE

Exotique Lube este un aditiv nepoluant bazat pe extract din ulei de palmier. Gospodinele au observat ca uleiul de palmier rezista foarte bine la prajeala de 3-4 ori mai mult decat uleiul obisnuit, pastrandu-si calitatile la temperatura.

Uleiul de motor transporta microparticulele de palmier acolo unde sunt solicitarile termice cele mai mari, iar produsul Exotique Lube le neutralizeaza. Camashea, pestonul si jiclerele functioneaza acum in conditii optime.

Avantajele folosirii tratamentului Exotique Lube:

Protejeaza suprafetele chiar si la solicitari extreme.

Reduce frecarea interioara cu 50-60%.

Reduce consumul de combustibil cu 7-10%.

Dubleaza intervalul de schimb ulei.

Contine agenti de curatire,mentine motorul curat. Iti curata motorul de 2-3 ori mai repede.

 

10Ron 330mL

 

Pentru comenzi sunati la Tel: 0726.874.039

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aleko, vezi ca Metabondul reduce si frecarile datorate aerodinamicii, si pierderile care apar la marginea angrenajelor!Alifia ta nu! :D

Dar suna interesant chestia cu "da stabilitate"....la mine se cam hîțînă pe spate din cauza unui rulment, oare alifia cu pagoda produce suficienta stabilitate ca sa nu mai simt hîțîneala? :kali:

Oare nu si intinereste? Ca al meu ciors e cam batran! :scratch: ...tre' sa mai citesc odata...

Editat de drobu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incercati si cu Floriol impreuna cu METABOND, va iesi prajeala perfecta :scratch:

 

P.S. Urasc spammer-ii :kali:

eu stiu pe cineva care foloseste metabond in motorul propriu, un cb sevenfifty. tipul e mecanic specializat de motociclete, din ce am vazut are tot timpul o gramada de lucru, deci sunt sigur ca stie ce face. si de ceva timp am impresia ca face si reviziile pt reprezentanta ducati din sb (nu sunt sigur insa) . asa ca hai sa nu mai aruncam cu noroi fara sa stim sigur despre ce e vorba

Editat de pogor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu stiu pe cineva care foloseste metabond in motorul propriu, un cb sevenfifty. tipul e mecanic specializat de motociclete, din ce am vazut are tot timpul o gramada de lucru, deci sunt sigur ca stie ce face. si de ceva timp am impresia ca face si reviziile pt reprezentanta ducati din sb (nu sunt sigur insa) . asa ca hai sa nu mai aruncam cu noroi fara sa stim sigur despre ce e vorba

 

 

Acu' pe bune mestere, daca UN (adica unu') biker, intreg sau nu la cap, foloseste chestia asta, automat e buna? Alveola are dreptate, sunt curios cum o sa ne explice domnu' vanzator "imbinarea" intre un agent de reducere a frictiunii si un ambreiaj umed. Daca nu stii ce-i ala, google it. Si apropos, cum vine aia "particulele se depun in denivelarile bla bla"? Pai bai vanzataurule de rahat pe bat, daca ai denivelari in vibrochen nici mama lu' lichidu' magic al lu' Harry Potter nu-ti mai salveaza masinaria. Same goes pentru canasa cilindrului, lagarele axei cu came si in general orice ajustaj (imbinare arbore-alejaj".

Editat de Wolfman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un prieten care a bagat la busa asa ceva si a inceput sa-i patineze bendixul.Distractia l-a costat vreo 250 euro in plus.Nu e scump,recomand sa incercati.Am incercat si eu diverse DURALUBE,METABOND.Produse pt creduli.Inainte de a baga in motor asa ceva ganditi-va ca e mai sanatos pt el si pt voi un schimb de ulei inainte de termen si mai ales unul de calitate superioara,iar in toamna un ulei de stocat in baie pe care sa-l dati jos la primavara.Reclama le acest gen de produs este pt creduli.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 10 months later...

sa nu puneti Metabond in motor ca nu-i bun deloc :):D:D

 

Habar nu aveti de caliatea produselor metabond,

 

vuf, nu pune nenea la inima, nu se merita....

 

 

@emylio : becurile nu i s-au ars de la metabond?poate nu a pus cantitatea necesara.......spune-i sa mai puna 2 linguri de metabond in bec :D

 

 

nu va obliga nimeni sa puneti, absolut nimeni.....

 

omul isi vinde marfa, cine vrea pune, cine NU, Nu.

 

 

asa suntem noi romanii, buni la toate.:lol:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de vanzare:

- sacaz de maimuta - foarte bun pentru franare.

se aplica pe discurile de frana intr-un strat uniform, omogen de 1 mm.

garantat creste performantele!

puteti pune genunchiu jos in curbe mai repede decat credeti!

69 euro/12,5 megagrame

- saliva de rechin - pentru scaderea frecarii cu aerul

se aplica pe carenajul motocicletei, pe costum moto (daca e) pe casca sau pe freza.

0.99 euro/litru

se vinde la butoi de 200 litri.

 

on-topic: un prieten baga in motocicleta lui- Honda VFR 750- METABOND.

cam de 30 000 km.

si, minune! inca functioneaza!

ca un ceas.

inainte de metabond a bagat NULON.

nici un inconvenient pt motor, ambreiaj etc.

 

deci, fiecare crede ce vrea....

 

asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

on-topic: un prieten baga in motocicleta lui- Honda VFR 750- METABOND.

cam de 30 000 km.

si, minune! inca functioneaza!

ca un ceas.

Poate baga aditiv de benzina Metabond, ca exista si asa ceva si ala chiar face treaba, recunosc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate baga aditiv de benzina Metabond, ca exista si asa ceva si ala chiar face treaba, recunosc.

:angryfire:

si eu am fost multumit de cel de benzina dar omu face reclama la cele pt uleiuri care dau infrangerea ambreiajelor<binenteles ca uita sa spuna asta in specificatii :D >

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...