Vizitator trotinet Postat August 23, 2008 Share Postat August 23, 2008 ms. fain. am un domi din 90 e super tare care merge de rupe, nimic, pot sa-l arunc de la etajul 10 ca tot porneste. cred. altul mai nou cu 4 ani, 94, are ceva probleme la pornire, cateodata parca se taie gazul, si se opreste motoru, cateodata nu porneste, semne ca ar vrea, dar parca nu are benzina, in mers am patit-o si la 90km/h ca s-a oprit motorul, apoi a pornit iar, bujua arata cam ruginita, ceva la rezervor ar putea sa fie, intra pe rezerva cam repede, in rest e ok. am mers pe el 130 km in graba si mergea daca avea benzina... ce pot sa fac? unde sa ma uit mai intai? sa chimb bujia? are bujia influenta si in mersul motorului pornit? multam fain de ajutoare tschus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ITS Postat August 23, 2008 Share Postat August 23, 2008 (editat) are bujia influenta si in mesul motorului pornit? asta candideaza la "postul lunii" la rubrica service. on topic: schimba bujia, spala/schimba filtrul de aer, curata carburatorul cu decarbusolv, regleaza supapele conf. manualului de service si daca mai ai probleme posteaza din nou. Editat August 23, 2008 de ITS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 23, 2008 Share Postat August 23, 2008 (editat) asta candideaza la "postul lunii" la rubrica service. on topic: schimba bujia, spala/schimba filtrul de aer, curata carburatorul cu decarbusolv, regleaza supapele conf. manualului de service si daca mai ai probleme posteaza din nou. lasa-l, ma, ca asta chiar e un om care are nevoie de ajutor! ms. fain. am un domi din 90 e super tare care merge de rupe, nimic, pot sa-l arunc de la etajul 10 ca tot porneste. cred. altul mai nou cu 4 ani, 94, are ceva probleme la pornire, cateodata parca se taie gazul, si se opreste motoru, cateodata nu porneste, semne ca ar vrea, dar parca nu are benzina, in mers am patit-o si la 90km/h ca s-a oprit motorul, apoi a pornit iar, bujua arata cam ruginita, ceva la rezervor ar putea sa fie, intra pe rezerva cam repede, in rest e ok. am mers pe el 130 km in graba si mergea daca avea benzina... ce pot sa fac? unde sa ma uit mai intai? sa chimb bujia? are bujia influenta si in mersul motorului pornit? multam fain de ajutoare tschus ok, acum, ca sa te pot sfatui, raspunde-mi la urmatoarea intrebare: in momentul in care iti moare, in mers, pe loc, nu conteaza, ideea este ca iti moare, beleste ochii mari in turometru si spune-mi, acul cade in zero brusc sau scade progresiv, proportional cu rotatiile motorului? cel mai bine vezi asta in mers, cand, din cauza inertiei motocicletei, motorul ramanand cuplat, se va infrana lent, pana cand se va opri. asadar, in aceste conditii, uita-te cu atentie la turometru si spune-mi ce anume se intampla. cade acul in zero brusc sau cade lent, proportional cu incetinirea motocicletei? in nici un caz sa nu apesi ambreiajul, ma rog, doar daca este nevoie sa franezi si, din instinct, decuplezi..... Editat August 23, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 Eu credeam ca bujia are doar rol de dop. Ce, mai are si alte functii? @awo, haha, vrei sa afli daca i se opreste aprinderea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 Eu credeam ca bujia are doar rol de dop. Ce, mai are si alte functii? @awo, haha, vrei sa afli daca i se opreste aprinderea... exact! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator trotinet Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 l-am pornit dar impins. a stat un timp cu socul, apoi iar a murit motorul. apoi a pornit de la buton, toat asa mergea un timp si iar murea, apoi iar impins a pornit si tot asa. recunosc, benzina de la particular a bagat omul, e posibil sa fie ceva infundat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dixi Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 recunosc, benzina de la particular a bagat omul, e posibil sa fie ceva infundat? Cum? Daca zici ca zeama-i de la "particular", e posibil sa fie de vina pentru functionarea defectuasa a motorului. Baga-i benzina de la peco si vezi pe urma cum merge.Dar totusi schimba-i si filtrul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 l-am pornit dar impins. a stat un timp cu socul, apoi iar a murit motorul. apoi a pornit de la buton, toat asa mergea un timp si iar murea, apoi iar impins a pornit si tot asa.recunosc, benzina de la particular a bagat omul, e posibil sa fie ceva infundat? baaaaai, ti-am pus niste intrebari si ti-am spus exact ce sa faci, ii dai inainte ca berbecul cu ce vrei tu sau faci ce te-am rugat io ca sa-mi dau seama ce defect ai??? vrei sa fii ajutat sau nu? daca nu, de ce ai mai postat aici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator trotinet Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 baaaaai, ti-am pus niste intrebari si ti-am spus exact ce sa faci, ii dai inainte ca berbecul cu ce vrei tu sau faci ce te-am rugat io ca sa-mi dau seama ce defect ai???vrei sa fii ajutat sau nu? daca nu, de ce ai mai postat aici? scade brusc turatia si se opreste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 scade brusc turatia si se opreste. scade in zero? cade acul in zero, asa, dintr-o data, in timp ce motorul inca se mai invarte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator trotinet Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 scade in zero?cade acul in zero, asa, dintr-o data, in timp ce motorul inca se mai invarte? nu nu. se opreste motorul. acum 2 sapt mergea, nu avea treaba. a stat 2 sapt. nepornita. si nu a mai pornit. baterie buna, bujie face scanteie, elecvtromotor invarte, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 nu nu. se opreste motorul. acum 2 sapt mergea, nu avea treaba. a stat 2 sapt. nepornita. si nu a mai pornit. baterie buna, bujie face scanteie, elecvtromotor invarte, etc. mai ai vreo picatura de benzina in rezervor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator trotinet Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 mai ai vreo picatura de benzina in rezervor? vreo patru litri ca se si vede cand ridic busonul. oare sa fie vreo broasca pe acolo sa astupe gaura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 vreo patru litri ca se si vede cand ridic busonul. oare sa fie vreo broasca pe acolo sa astupe gaura? Cheama barza sa vada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator trotinet Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 salutare oameni buni am golit rezervorul si am bagat alta benzina. curgea cu debit benzina la robinet. a pornit motorul, s-a incalzit apoi l-am oprit. l-am pornit inca o data, mai greu decat prima si am mers cu el 5 km. nu statea la relanti cu toate ca era incalzit. pe drum drept mergea normal, dar cand opream nu statea la relanti. apoi cand s-a oprit motorul nu l-am mai putut porni. invarte bateria, electromotorul, benzina vine la robinet normal . ce parere aveti? merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 (editat) salutare oameni buni am golit rezervorul si am bagat alta benzina. curgea cu debit benzina la robinet. a pornit motorul, s-a incalzit apoi l-am oprit. l-am pornit inca o data, mai greu decat prima si am mers cu el 5 km. nu statea la relanti cu toate ca era incalzit. pe drum drept mergea normal, dar cand opream nu statea la relanti. apoi cand s-a oprit motorul nu l-am mai putut porni. invarte bateria, electromotorul, benzina vine la robinet normal . ce parere aveti? merci i-am raspuns prietenului tau pe pm. astept sa ma contactati si gasim sigur rezolvarea. Editat Septembrie 4, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 (editat) Nu-i exclus sa ai apa in carburator. Miroase a benzina cand incerci sa il pornesti? Daca nu miroase, inchide robinetul, carburatorul ar trebui sa aiba in partea de jos un surub de golire, desfa-l si vezi ce curge, apa sau benzina. Daca e apa, trebuie sa dai jos rezervorul si sa il golesti complet. De la robinet nu o sa poti scurge toata benzina. Editat Septembrie 4, 2008 de invictus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 (editat) salutare oameni buni am golit rezervorul si am bagat alta benzina. curgea cu debit benzina la robinet. a pornit motorul, s-a incalzit apoi l-am oprit. l-am pornit inca o data, mai greu decat prima si am mers cu el 5 km. nu statea la relanti cu toate ca era incalzit. pe drum drept mergea normal, dar cand opream nu statea la relanti. apoi cand s-a oprit motorul nu l-am mai putut porni. invarte bateria, electromotorul, benzina vine la robinet normal . ce parere aveti? merci iti invarte bateria, electromotorul si benzina care vine de la borinet normal ... eu zic intai sa dai pe la biserica si dupaia sa mai incerci Editat Septembrie 4, 2008 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.