Old School Rider Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 Am incercat azi sa fac primul pas pentru a pune motorul pe roate.Am incercat sa il pornesc.Bateria e slaba,asa ca..da-i la impins.Am bagat a 2-a,am impins cu 2 baieti in spate ,eliberat ambreiajul...surpriza,motorul se duce taras 3-4 m.nici vorba sa se miste roata,nu neaparat sa porneasca,dar sa vad ca da a se misca.am incercat de mai multe ori,am incercat si la vale,si intr-a 2-a si a 3-a,nimic.Tot taras se duce. Nu pot intelege,s-a stricat vreun angrenaj in motor?ce naiba,impactul nu a fost puternic,daca ii dai jos carenele,nu vezi nimic stricat sau busit,pana si carenele sunt intregi 90%,s-a dus doar taras pe o parte.Dupa ce s-a oprit din tarait motorul inca mergea,l-am oprit eu repede din butonul de urgenta. A mai avut cineva problema asta?Mi-e frica sa nu fi gripat/calat motorul(scuze,mereu fac confuzie intre termenii astia) desi nu prea are cum. Vreo sugestie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 Scoti bujiile si misti motorul ..adica il impingi. Daca se invarte e ok! Bafta PS: O baterie de masina cu niste cabluri?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 Pai e normal sa nu poti porni animala de 1000cc impinsa, are compresie mare motorul, normal ca-ti taraie roata. Trebuie sa te urci si tu pe ea, sau cineva mai greu incat sa aiba aderenta roata, si chiar cu tot cu tine e posibil sa o taraie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oxigen72000 Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 Pai e normal sa nu poti porni animala de 1000cc impinsa, are compresie mare motorul, normal ca-ti taraie roata. Trebuie sa te urci si tu pe ea, sau cineva mai greu incat sa aiba aderenta roata, si chiar cu tot cu tine e posibil sa o taraie. eu cand aveam yamaha r6, am reusit sa o pornesc suind o "namila" de 90 de kile (avea permis moto,prieten) si cu treapta a 3 a... dar nu shtiu ce sa zic...incearca cu a 4 a ...nu shtiu daca am zis bine sau nu...dar vorba aia..incercarea moarte nu are Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alxcristea Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 Am incercat azi sa fac primul pas pentru a pune motorul pe roate.Am incercat sa il pornesc.Bateria e slaba,asa ca..da-i la impins.Am bagat a 2-a,am impins cu 2 baieti in spate ,eliberat ambreiajul...surpriza,motorul se duce taras 3-4 m.nici vorba sa se miste roata,nu neaparat sa porneasca,dar sa vad ca da a se misca.am incercat de mai multe ori,am incercat si la vale,si intr-a 2-a si a 3-a,nimic.Tot taras se duce.Nu pot intelege,s-a stricat vreun angrenaj in motor?ce naiba,impactul nu a fost puternic,daca ii dai jos carenele,nu vezi nimic stricat sau busit,pana si carenele sunt intregi 90%,s-a dus doar taras pe o parte.Dupa ce s-a oprit din tarait motorul inca mergea,l-am oprit eu repede din butonul de urgenta. A mai avut cineva problema asta?Mi-e frica sa nu fi gripat/calat motorul(scuze,mereu fac confuzie intre termenii astia) desi nu prea are cum. Vreo sugestie? Pe mine m-ai pierdut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 Pe mine m-ai pierdut. Ei, mai greu cu povestitul la el. Se referea la momentul cand a avut accidentul, acum cateva zile... atunci mergea cu motocicleta pe strada, i-a venit unul pe contrasens, s-a speriat si a iesit pe aratura si a cazut pe o parte. Atunci, dupa ce s-a oprit din tarait pe pietris culcat pe o parte, motorul inca mergea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 Ce motoreta ? Daca ai ceva mare si mai e si V.. cam greu cu pornitu la impingere ! Dai cu a doua, a treia.. iar in momentul cand vrei sa eliberezi ambreiajul ridica-te in scarite si odata cu eliberarea ambreiajului sari cu poponeata pe sha.. ca sa aiba greutate mare pe roata si sa nu mai fuga, fa-o pe un asfalt cu aderenta buna.. o sa porneasca ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alxcristea Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 Ei, mai greu cu povestitul la el. Se referea la momentul cand a avut accidentul, acum cateva zile... atunci mergea cu motocicleta pe strada, i-a venit unul pe contrasens, s-a speriat si a iesit pe aratura si a cazut pe o parte. Atunci, dupa ce s-a oprit din tarait pe pietris culcat pe o parte, motorul inca mergea... ok e bine sa mai fie cate un traducartor pe aici. Hai acum sa incercam sa-i dam sfaturi baiatului. Eu zic sa incerci de la o masina, e mult mai save si pt tine si pentru motor. Daca intradevar a patit ceva, cu toate ca nu cred, o sa-ti dai seama mult mai repede decat impinsa. Multa bafta, Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 Are Triumph 96sinustiucat... cred ca e 4 in linie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 Ce motoreta ? Daca ai ceva mare si mai e si V.. cam greu cu pornitu la impingere ! Dai cu a doua, a treia.. iar in momentul cand vrei sa eliberezi ambreiajul ridica-te in scarite si odata cu eliberarea ambreiajului sari cu poponeata pe sha.. ca sa aiba greutate mare pe roata si sa nu mai fuga, fa-o pe un asfalt cu aderenta buna.. o sa porneasca ! ai experienta cu tehnicile astea, la kawasaki asa se face ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 Nu ma, il ajutam pe un bastard sa-si porneasca cagiva in felul asta.. parca il stii si tu, right ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 Pai e normal sa nu poti porni animala de 1000cc impinsa, are compresie mare motorul, normal ca-ti taraie roata. Trebuie sa te urci si tu pe ea, sau cineva mai greu incat sa aiba aderenta roata, si chiar cu tot cu tine e posibil sa o taraie. poate sa puna un sac de ciment pe locu de pasager Nu ma, il ajutam pe un bastard sa-si porneasca cagiva in felul asta.. parca il stii si tu, right ? bre, ce diferenta era intre compresia cagivei si cazul de fata? asa, un minsk il pornesti impingand doar tu cu picioarele, fiind pe el, si ii dai a-ntaia... in concluzie, cum a zis @Belbody este.... mai bine dai curent de la altceva, si apoi se incarca in mers.... PS: verifica si bateria sa nu se fi scurs "votka" din ea cat a stat culcata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat August 29, 2008 Autor Share Postat August 29, 2008 Deci sa va explic,inainte de accident am pornit-o de multe ori impinsa cand ma lasa bateria(deoarece cu circulam prea mult cu ea,ca nu aveam permis). Puteam s-o pornesc si singur daca ii faceam avant pe o straduta inclinata.Si chiar daca nu pornea din prima,macar se misca roata si parea sa porneasca. Acum roata ramane complet blocata!Nu se misca deloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 Deci sa va explic,inainte de accident am pornit-o de multe ori impinsa cand ma lasa bateria(deoarece cu circulam prea mult cu ea,ca nu aveam permis).Puteam s-o pornesc si singur daca ii faceam avant pe o straduta inclinata.Si chiar daca nu pornea din prima,macar se misca roata si parea sa porneasca. Acum roata ramane complet blocata!Nu se misca deloc Dar sa schimbi vitezele merge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 Poti sa desfaci capacelul la aprindere... si invarti de acolo arborele cu cheia de ... 19 de obicei. Daca nu vrea nici asa, atunci ceva blocheaza motorul. Un candidat ar putea fi cuplajul de la electromotor (rotitele dintate care cupleaza electomotorul cand dai la demaror... mai usor de verif, dai jos doar capacul de la alternator). Daca nu....trebuie investigat mai departe. Deci sa va explic,inainte de accident am pornit-o de multe ori impinsa cand ma lasa bateria(deoarece cu circulam prea mult cu ea,ca nu aveam permis).Puteam s-o pornesc si singur daca ii faceam avant pe o straduta inclinata.Si chiar daca nu pornea din prima,macar se misca roata si parea sa porneasca. Acum roata ramane complet blocata!Nu se misca deloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 (editat) daca ajungi sa desfaci alternatorul, te bag la mine in club Eu zic sa incarci intai bateria FULL. Leaga in paralel o baterie de masina. Intai pui plusul. Daca tot nu merge, revii pe forum trebuie sa existe cineva cu problema asemanatoare. P.S. Pe partea stanga a mobrei se afla alternatorul. Priveste cu atentie capacul ala ... poate gasesti urme de fisuri. E posibil sa blocheze ceva acolo (toleranta dintre rotor si capac este de 1mm). Eu asa am patit. Rotorul (magnetoul) era blocat. BAFTA Editat August 29, 2008 de gabibuton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat August 29, 2008 Autor Share Postat August 29, 2008 (editat) Sa schimb vitezele merge.Am incercat sa dau jos capacul la alternator..dar se pare ca am nevoie de o tubulara,surubelnita in cruce nu a avut nici un efect.ma voi duce maine sa cumpar.Spuneti-mi va rog la ce ma pot astepta cand dau jos acel capac,ce ar trebui sa fie in ordine,si ce nu ar trebui. Pentru ca sunt si eu sigur ca asta e problema,altceva nu are ce sa fie.motorul nu are nici o zgarietura,partea electrica e brici.Cand am incercat sa pornesc cu cabluri,cand apasam butonul de start se auzea doar o incercare a electromotorului de a se misca,parea ca intradevar ceva il blocheaza.Acum intrebarea mea,daca electromotorul e blocat,atunci nici motorul nu se poate misca?Daca raspunsul e da,atunci asta e. m-am uitat dupa urme de fisuri ,nu exista.totul pare neatins.Dar cum se afla pe partea stanga,si pe partea stanga am cazut si eu...altceva nu are cum Editat August 29, 2008 de Nationalistul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 Am incercat azi sa fac primul pas pentru a pune motorul pe roate.Am incercat sa il pornesc.Bateria e slaba,asa ca..da-i la impins.Am bagat a 2-a,am impins cu 2 baieti in spate ,eliberat ambreiajul...surpriza,motorul se duce taras 3-4 m.nici vorba sa se miste roata,nu neaparat sa porneasca,dar sa vad ca da a se misca.am incercat de mai multe ori,am incercat si la vale,si intr-a 2-a si a 3-a,nimic.Tot taras se duce.Nu pot intelege,s-a stricat vreun angrenaj in motor?ce naiba,impactul nu a fost puternic,daca ii dai jos carenele,nu vezi nimic stricat sau busit,pana si carenele sunt intregi 90%,s-a dus doar taras pe o parte.Dupa ce s-a oprit din tarait motorul inca mergea,l-am oprit eu repede din butonul de urgenta. A mai avut cineva problema asta?Mi-e frica sa nu fi gripat/calat motorul(scuze,mereu fac confuzie intre termenii astia) desi nu prea are cum. Vreo sugestie? incearca cu a 5-a Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 Sa schimb vitezele merge.Am incercat sa dau jos capacul la alternator..dar se pare ca am nevoie de o tubulara,surubelnita in cruce nu a avut nici un efect.ma voi duce maine sa cumpar.Spuneti-mi va rog la ce ma pot astepta cand dau jos acel capac,ce ar trebui sa fie in ordine,si ce nu ar trebui.Pentru ca sunt si eu sigur ca asta e problema,altceva nu are ce sa fie.motorul nu are nici o zgarietura,partea electrica e brici.Cand am incercat sa pornesc cu cabluri,cand apasam butonul de start se auzea doar o incercare a electromotorului de a se misca,parea ca intradevar ceva il blocheaza.Acum intrebarea mea,daca electromotorul e blocat,atunci nici motorul nu se poate misca?Daca raspunsul e da,atunci asta e. Tu ori faci confuzie intrea alternator si electromotor, ca nu am inteles bine. Daca electromotorul (starterul) e blocat, motorul se invarte, nu are legatura, asta se angreneaza cu motorul numai cand se invarte prin sistemul numit "bendix". Daca insa alternatorul e blocat de capac, atunci motorul se blocheaza. Vezi ca aici e vorba de capacul alternatorului, care este un capac lateral al motorului! nu capacul electromototului! CE tot zici tu acolo de surubelnita! Suruburile capacului alternatorului se desfac fie cu inbus fie cu cheie tubulara de 8 ori, in nici un caz cu rubelnita stea! Vezi sa nu uiti sa scoti uleiul inainte de a demonta capacul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 (editat) Daca ai incercat sa desfaci imbusurile cu surubelnita philips (adica in cruce) mai bine du-te la un servis, pana nu e prea tarziu. De fapt nu e niciodata prea tarziu, e doar o chestiune de bani si timp. Daca vrei sa faci o treaba ca lumea, inainte sa te apuci sa desfaci suruburi pe ici pe colo, citeste un manual de reparatii, fa rost de sculele potrivite, eventual roaga pe cineva mai priceput sa te ajute. Editat August 29, 2008 de invictus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat August 29, 2008 Autor Share Postat August 29, 2008 Eh,am desfacut ALTERNATORUL (scuze de confuzie adineaori) si mi-am dat seama ca ma cam depaseste situatia.Montat suruburi la loc,pus ulei inapoi si dat un pupic de la revedere la ZA BITCH (asa o alint acum,e exact ca o c***a,daca numa ii dai o palma nu te mai baga in seama,daca o bati de tot,atunci vrea).Deocamdata am un bibelou foarte scump:) cred ca o sa o pun in vitrina langa machete si cand o sa am bani o duc la un service.Adica..la primavara.Asadar,salutare din partea mea la toti motociclistii,si aveti grija de motoare,ca dupa ce va obisnuiti sa fiti mobili si va deplasati de la A la B numai cu invartitul unei chei ,e destul de greu sa te holbezi la un bibelou ce nici macar nu pleaca din punctul A.Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 Eh,am desfacut ALTERNATORUL (scuze de confuzie adineaori) si mi-am dat seama ca ma cam depaseste situatia.Montat suruburi la loc,pus ulei inapoi si dat un pupic de la revedere la ZA BITCH (asa o alint acum,e exact ca o c***a,daca numa ii dai o palma nu te mai baga in seama,daca o bati de tot,atunci vrea).Deocamdata am un bibelou foarte scump:) cred ca o sa o pun in vitrina langa machete si cand o sa am bani o duc la un service.Adica..la primavara.Asadar,salutare din partea mea la toti motociclistii,si aveti grija de motoare,ca dupa ce va obisnuiti sa fiti mobili si va deplasati de la A la B numai cu invartitul unei chei ,e destul de greu sa te holbezi la un bibelou ce nici macar nu pleaca din punctul A.Asfalt uscat de ce nu o iei tu de coarne, o impingi frumos prin oras si mai faci din cand in cand: vrrrooouuuuum, vruuuum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
whiteman Postat Septembrie 1, 2008 Share Postat Septembrie 1, 2008 Desfa`i bujiile, leaga o baterie de auto ( ai grija la polarizare ) si actioneaza demarorul. Daca se invarte, pune`i bujiile si porneste`o. Daca nu se invarte, ghinion, tre sa o duci la mecanic. Cu stima, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.