macicasan Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 intr-un final dispun de intregul monetar si acced la un motor mare si polivalent... deilema mea... africa twin, super tenere sau dr big? scopu motorului: multi multi km, biciuire zi de zi, asfalt, drumuri forestiere si poteci usoare. ...rog pareri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 Africa Twin. In primul rand pt ca are greutate comparabila cu DR BIG dar este V2. Supertenere este mai greu. Apoi, s-a produs mult mai mult timp decat celelalte 2, astfel incat este mai usor sa gasesti piese pt ea. si in ultimul rand: din aia am eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 intr-un final dispun de intregul monetar si acced la un motor mare si polivalent...deilema mea... africa twin, super tenere sau dr big? scopu motorului: multi multi km, biciuire zi de zi, asfalt, drumuri forestiere si poteci usoare. ...rog pareri! ce inseamna km multi la tine? biciuire? poteci usoare...n-ai ce cauta cu vacile pe poteci, decat forestier si spatii deschise nu stiu ce sa zic...am avut super tenere, tenere si TT 600 r... cel mai mult mi-a placut tenere-ul...24 000 km intr-un sezon si nu a comentat absolut nimic. Cam p-asta ti-l sugerez consuma putin, se duce la 120 cu bagaj si pasagera fara probleme(4.5-5% consum) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat August 28, 2008 Autor Share Postat August 28, 2008 consumu cum o fi asa sa fie, nu-i bai. 750 sau peste, fixism personal. africa twin & super tenere-210kg la gol dr big-225kg la gol(din cate stiu eu) poteci usoare, de deal, pe unde am colindat cu etz-u si cu prietenii cu africanele, deci off usor. km cam 20k pe sezon minim 3 ani, abia apoi schimb moto care-l achizitionez acuma... am oferte de fiecare, o africana la 30k km cu 2700, un big la 50k da cu reparatie capitala motor etc si accesorizat si intretinut la 2600, un super tenere cu 30k km stare superba gume noi etc proaspat adus 1800... big-u de care ziceam e a lu shak din seth, petru cei care stiu, si sunt pe punctu de a-l lua... daca va fi asa, o sa fiu oaia neagra, ma dau intre twin-isti... africana, ptr ca nu are moarte ,mam dat cu ea si e e e e , de vis, piese se gasesc ,,eu am dr 650 BAFTA si io m-am dat cu ea... si cu big-u... la capitolu asta parca prefer big-u... cu super tenere nu m-am dat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 AFRICA, AFRICA, ah , ce vis fierbinte ... canta 'al mic din Divertis, si nu numai (vezi drumurile Dakar-ului) apoi pretul care nu scade sub nici o forma pe piata - poate iti spune ceva treaba asta restul e la alegerea ta. bafta si drumuri bune ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 SuperTenere. 196kg la gol fata de 208 AT, 70CP fata de 60 AT, 30 L rezervor, cuplu mai bun la turatie mai joasa, motor indestructibil, MULT mai ieftina, mai supla in offroad, consum 6%. La DR nici nu m-as gindi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 ST are la plin(plin ochi), pe cantarite, 260 kg africa bate tot p-acolo.... ce sa zic....vezi prin ce locuri stramte si namoloase o bagi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat August 28, 2008 Autor Share Postat August 28, 2008 si mai stai pe ginduri?ia-ti frate, supertenere............. niste argumente n-ar prinde rau cinste... tot pe ganduri... oricine isi poate lauda motoru', va rog puneti in evidenta si defectele fiecaruia... de ce nu ti-ai gandi la big? cuplu mai bun la turatie mai joasa, motor indestructibil esti sigur de astea? 2l nu 2v, si am auzit de st cu motor puscat... at-uri nu... gresesc? nu vreau sa fiu gica contra, numa nu vreau sa fac vreo prostie... important, in motoru' achizitionat sper sa nu bag nici un ban afara de intretinere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 ST nu se strica decit daca este neglijat rau de tot, ceea ce se intimpla uneori tocmai pentru ca nu necesita mare intretinere. Despre cuplu vorbesc cu argumente matematice (graficele comparative de putere/cuplu luate din niste teste serioase). Oricum, 5 supape pe cilindru si 2 arbori de echilibrare fac treaba buna, adica mergi cu pasager si bagaj la 2000rpm si inca are resurse sa demareze lejer. Si nu e vorba de redus turatia la 2000, ci de mers kilometri cu motorul torcand asa. Sfatul cel mai important e sa-ti cumperi un moto bine intretinut. ST sint mult mai abuzate in general decit AT, poate si pentru ca se poate . Eu de exemplu n-am tinut cont de sfatul asta, ca nu aveam de ales, si totusi am trecut de 100.000km si merge ca o pisicuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 (editat) io zic dr -u...pt k in primul rind si in primul rind la aceeasi viteza de croaziera le face lejer pe amindoua la consum,de departe. e un singur ciclidru ai o singura problema ,trage ca turbatu,exploziv, nu ca celelalte doua care parca te impinge ceva de la spate ...hai,hai...nimic nu trage ca un monociclindru. simplitatea constructiva a motorului....caracteristica generala la suzuki. piese f ieftine fatza de honda in primul rind care te rupe,la yamaha se gasesc greu.....si acu nu incepeti pt k orice fier se "defecteaza". motorul de la yamaha nu e cu" dedicatie" adica nu e facut special pt tipul asta de moto e pur si simplu adaptat pt acest tip de moto.il mai gasesti pe TDM,pe TRX... ia-ti 750-u' ca are cam aceeasi putere ca 800-tele si e muult mai usor si fisnetz. pe motoretele astea am mers. Editat August 29, 2008 de Manuel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 (editat) am mers cu DR big si stiu cum e. monocilindru nu e confortabil la drum lung. nu are plaja lunga de turatii si trebuie sa mesteci f. des in cutie. devine suparator la un mom. dat asta cu 1 cilindru=mai putine probleme...cat stai sa repari la mobra? in fiecare zi? @cristi mic: la ST uit de fiecare data in ce viteza sunt (deobicei in a 5-a la 50 km/ora ) si trage a dracu' de la 2000 ture cu pasager si bagaje. ce vrei mai mult? de la 50km pana la 170km/h. uiti ca mai ai cutie de viteze consum mediu: 6l% cu pasager si bagaje, mers intre forestiere si 150km/h pe sosea cu Africa nu m-am dat asa ca nu am nici o parere, decat ca e mai scumpa cu aprox 1000 de euro fata de ST la acelasi an de fabricatie. Editat August 29, 2008 de Cata M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 motorul de la yamaha nu e cu" dedicatie" adica nu e facut special pt tipul asta de moto e pur si simplu adaptat pt acest tip de moto.il mai gasesti pe TDM,pe TRX... Afirmatia ta de sus este mai mult decat deplasata. Motorul de pe Super Tenere a fost usor modificat, a fost crescuta capacitatea cilindrica si apoi introdus pe motociclete precum TDM si TRX. Super Tenere deriva din altceva. Vei afla rasfoind cateva zile acest site : http://www.rallye-tenere.net/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat August 29, 2008 Autor Share Postat August 29, 2008 potecile le poti uita la categoria asta..in rest ii foarte simplu Africa Twin ii pe primul loc, la distanta astronomica de restul pentru ca ai tu sau de ce? ca performante fizice, cp si nm, se pare ca st-ul bate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 ST-ul poate castiga o lupta, doua... dat AT-ul castiga razboiul. hai sictir! acu o dam pe lupte mitice?? bah, ambele is moto de viata lunga. Daca vrei mai multa putere, poti sa duci ST-ul la aproape 100 cp...la africa? kituri big bore care afecteaza fiabilitatea! rezervor? ST are din nascare 30 L(pe-ncercate) stabilitate? m-am dat pe amandoua si ST e regina la bani...ST rulz. piese?? dai fuga la mymoto tuning si vin in 2-3 saptamani sau cumperi sh dp ebay italia tot ce te taie capul. scurt...e subiectiv! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 (editat) Daca cei cu 950/990 ar fi asa vehementi ... @ Macica: Din minimul de experienta cu ST-ul iar restul vorbit cu prieteni posesori de Big si Africa si citit (si eu am visat candva la mobre mari) : - Vrei sa fii "unabomber" - ul padurilor, spaima ta si a animalelor, ia Big-u. La EnduroMania era o tipa ce facea liniste cu motocicleta asta. Are un cuplu si un sunet... E genul "hate it or like it". Mie imi place. O problema majora avuta de un prieten de-al meu a fost lantul de distributie. - Din ce observ in jurul meu - Africa Twin e motor de oameni calmi, care au un stil de condus ca si mobra aia - elastic, cuplu la nevoie, etc... Tourer linistit cu veleitati off-road. - ST e genul de motor pentru oameni ceva mai activi. Tourer interactiv cu veleitati off-road. Big-ul mai spre off-road decat celelalte. Editat August 29, 2008 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 piese?? dai fuga la mymoto tuning si vin in 2-3 saptamani sau cumperi sh dp ebay italia tot ce te taie capul. la suzi vin in 6 zile. fii mai calm k omu vrea argumente nuu certuri dinastea de ale voastre ..stii io am d-asta si e cea mai buna... si k sa fac pe mine ...am ghinionu sa repar la mobre adica la motoare si stiu ce e in ele d-aia ii zic omului de big. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 (editat) macicasan, ia-ti st si incheie povestea..........................................................dac-o iei cu 1800 si arata super , ce rost are sa dai pe africa nu stiu cit in plus...........mi-a povestit un prieten [rabinu'] o chestie- era pe autostrada , el cu un bandit si un nene [ mi se pare ca doctorul , cu st]si ii jenau unii cu niste masini , nu mai stiu foarte bine cum stateau lucrurile , el cu banditul a trebuit sa retrogradeze ceva trepte ca sa iasa din incurcatura , si e 4 in linie frate , dar doctorul , doar a bagat mina in gaz si s-a dus........... Editat August 29, 2008 de jenifer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 (editat) macicasan, ia-ti st si incheie povestea..........................................................dac-o iei cu 1800 si arata super , ce rost are sa dai pe africa nu stiu cit in plus...........mi-a povestit un prieten [rabinu'] o chestie- era pe autostrada , el cu un bandit si un nene [ mi se pare ca doctorul , cu st]si ii jenau unii cu niste masini , nu mai stiu foarte bine cum stateau lucrurile , el cu banditul a trebuit sa retrogradeze ceva trepte ca sa iasa din incurcatura , si e 4 in linie frate , dar doctorul , doar a bagat mina in gaz si s-a dus........... Asta faci si cu TA-ul ... si te tot duci pana la 165... (TA=Transalp) Editat August 29, 2008 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 (editat) buahahahahahahahahahahahahahahaahhaaaaaaaaaaaaaaaa 165!!!!!!!!!!!!!!!! n-as vrea sa gresesc , sa-i zicem lu' lupu sa-l intrebe pe rabinu'; mi se pare ca doctoru o forja spre 200 .............da nflt...........belbody daca mai scoti un cuvint, esti mincat Editat August 29, 2008 de jenifer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 Eu am dus-o pana in 170si un pic, ca ma lua vantu de tot, ma refeream ca nu trebuie sa retorgradezi sa-ti iei avant, nu-mi inchipui ce cuplu au vacile de 750. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat August 29, 2008 Autor Share Postat August 29, 2008 d-aia ii zic omului de big. si cel mai probabil big o sa fie... ramane sa ma hotarasc, cel tarziu miercuri am mobra-ntre picioare si la drumu de cunoastere, 2000km prin tara... inca nu-s sigur pe ce fac, in orice caz atata vreme cat n-o sa-mi para rau e bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 Daca te razgandesti si o sa vrei ST caut-o pe site-urile de posesori din Italia, nu pe moto.it. Vei gasi exemplare foarte bine puse la punct si la preturi cu 1-200 euro mai ietfine decat ofertele similare de pe site-urile mai cunoscute. http://www.clubtenereitalia.com/ http://www.xtzclub.it/ Partea proasta este ca va trebui sa te inregistrezi, ca sa poti vedea anunturile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat August 30, 2008 Share Postat August 30, 2008 (editat) buahahahahahahahahahahahahahahaahhaaaaaaaaaaaaaaaa 165!!!!!!!!!!!!!!!! n-as vrea sa gresesc , sa-i zicem lu' lupu sa-l intrebe pe rabinu'; mi se pare ca doctoru o forja spre 200 .............da nflt...........belbody daca mai scoti un cuvint, esti mincat verificat si eu....toate treptele in 8500-9000...200 la ora (si da, ST-ul trage si dupa linia rosie si trage chiar bine) All hail NFLT, master of the ST @Belbody: 165 cu a 4-a iti spune ceva? dar 80 cu a 1-a? Editat August 30, 2008 de Athanasiou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat August 30, 2008 Autor Share Postat August 30, 2008 @Belbody: 165 cu a 4-a iti spune ceva? dar 80 cu a 1-a? st-u? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 30, 2008 Share Postat August 30, 2008 (editat) Pai nu vad la ce ar fi ajutat topicul, pana la urma omul isi ia tot ce vrea. Topicul asta e exemplul cel mai concludent. 80% ii spun ST sau AT si el pana la urma isi ia BIG. Deci, ce mai conteaza? A intrebat si el asa ca sa avem pe ce sa facem polemica, te luat tot ce vrea el isi ia. @Belbody: ... dar 80 cu a 1-a? ...si 160 cu a II-a, nu? @macicasan, mai ai o sansa... i-ati TA si nu vei regreta.. Editat August 30, 2008 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.