macicasan Postat August 30, 2008 Autor Share Postat August 30, 2008 ...si 160 cu a II-a, nu? nu era cazu'. acei 2 care au sustinut big-u au avut cele mai bune argumente. piese in 6 zile, motor simplu prin constructie, pe viata, cuplu monstruos... mai am pana luni sa fac decizia finala, si urmaresc atent topicu asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 30, 2008 Share Postat August 30, 2008 piese in 6 zile, motor simplu prin constructie, pe viata, cuplu monstruos... Aici nu te pot contrazice, e demential Big-ul. Dar credeam ca te intereseaza toate carecteristicile motocicletei, privite in ansamblu, si facuta o medie.. Si mie imi place BIG-ul, dar daca privesti obiectiv dintre toate castiga AT-ul, nu pe anumite caracteristici, per ansamblu. ST-ul bate la viteza, Big-ul bate la cuplu, dar AT-ul e o medie a celor doua. Are cuplu mai mare decat ST-ul si viteza mai mare decat BIG-ul. Si e mai fiabila decat cele 2 la un loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat August 30, 2008 Autor Share Postat August 30, 2008 Aici nu te pot contrazice, e demential Big-ul. Dar credeam ca te intereseaza toate carecteristicile motocicletei, privite in ansamblu, si facuta o medie.. Si mie imi place BIG-ul, dar daca privesti obiectiv dintre toate castiga AT-ul, nu pe anumite caracteristici, per ansamblu. ST-ul bate la viteza, Big-ul bate la cuplu, dar AT-ul e o medie a celor doua. Are cuplu mai mare decat ST-ul si viteza mai mare decat BIG-ul. Si e mai fiabila decat cele 2 la un loc. mai putin manevrabila insa, si consuma gargantuu... ma gandesc serios si la africana, nu te teme... e honda intai de toate, da'... si nu are cuplu mai mare ca st-ul din cate am citit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat August 30, 2008 Share Postat August 30, 2008 (editat) Aici nu te pot contrazice, e demential Big-ul. Dar credeam ca te intereseaza toate carecteristicile motocicletei, privite in ansamblu, si facuta o medie.. Si mie imi place BIG-ul, dar daca privesti obiectiv dintre toate castiga AT-ul, nu pe anumite caracteristici, per ansamblu. ST-ul bate la viteza, Big-ul bate la cuplu, dar AT-ul e o medie a celor doua. Are cuplu mai mare decat ST-ul si viteza mai mare decat BIG-ul. Si e mai fiabila decat cele 2 la un loc. BAI BELBODY!!!daca mai zici o data [1 data] de fiabilitatea africii , c-ar fi superioara st-ului, vin in cehia dupa tine nu putine sunt st-urile cu peste 200tkm efectuati.....am vrut sa cumpar st si m-am interesat intr-o perioada de acest enduro mare............propitar de supertenere spune ca merge cu 160 -180 ore intregi, ca e mai rapida , mai felina decit africa, consum mai mic[ da consum mai mic], mi-a mai zis ca a facut tura de 2600 de km ,aceasta motoreta avind o sea foarte confortabila.........si pentru ca m-ai nevrozat iaca si ce zice nflt-ul[doctorul]-referitor la transalp, africa si supertenere-'''se zice ca longevitatea motoarelor este sensibil egala.........daca vrei ceva zglobiu , de oras ia-ti transalp, daca vrei ceva mai mare , mai de turenduro ,mai econo, ia-ti africa ............ SI DACA VREI RESPECT DE LA TRAFIC, PUTERE...RADE-I UN SUPERTENEREU'''... Editat August 30, 2008 de jenifer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ika Postat August 30, 2008 Share Postat August 30, 2008 (editat) maaaaa...am ateu si vreau sa spun ce e superb! 170kmh cu pasager si mai aveam vreo 1500 ture! pe teren merg peste tot atat timp cat ATENTIE e uscat! pe rally rayd 120kmh pe tot soiu de macadam...am martori..consumu e dificil de stabilit la mine ( carburatoare dessincronizate si filtru de aer plin de praf). taicameo o avut un big superb circa 18 000 int-un an. e bun bigu da un monocilindru touring? despre supertenere nu pot zice nimic ca nu am avut placerea de a conduce. sfatul meu e sa iti iei intre africa twin sau supertenere. consumu in oras e IMENS la toate ( recunoasteti) ca si tata cu bigu impecabil avea undeva la 7 si in oras. cat despre africa twin offroad pot spune foarte sigur ca e f capabil ( din experienta vorbesc) atata timp cat soferu il tine intre picioare. cautati pe youtube africa twin at erzberg!! 3 twinuri au intrat in ultima mansa de 500!! cate st uri si biguri gasiti pe lista? stiti deviza hondei nu? EVRY NICE MAN HAS A HOOOONDA!! Editat August 30, 2008 de ika Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mezutu Postat August 30, 2008 Share Postat August 30, 2008 cat despre africa twin offroad pot spune foarte sigur ca e f capabil ( din experienta vorbesc) atata timp cat soferu il tine intre picioare. cautati pe youtube africa twin at erzberg!! 3 twinuri au intrat in ultima mansa de 500!! cate st uri si biguri gasiti pe lista? la intrebarea ta raspund cu o intrebare de cate ori a castigat st rally dakar si de caite ori a castigat at? maci eu am st si sunt de pe langa cluj(gilau) daca vrei sa faci o tura sa-ti faci o idee hai pana la mine si da st prinde 80 in PRIMA treapta la 8000 de ture eu am gasit la ea tot ce vroiam : sa fie inalta, confortabila, rapida, puternica o problema au frana fata si releul de incarcare dar te poti uita la el si daca e cu aripioare de racire atunci e bine asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat August 30, 2008 Share Postat August 30, 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ika Postat August 30, 2008 Share Postat August 30, 2008 mai mult ca sigur o sa-si ia bigu ( ca il stiu prea bine) asa ca noi vb degeaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat August 30, 2008 Share Postat August 30, 2008 mai mult ca sigur o sa-si ia bigu ( ca il stiu prea bine) asa ca noi vb degeaba Subscriu , numa sa aiba grija de el . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat August 30, 2008 Share Postat August 30, 2008 BIG mistake, maricicasan, BIG mistake... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat August 30, 2008 Autor Share Postat August 30, 2008 BIG mistake, maricicasan, BIG mistake... inca cuget... toate au parti bune si parti rele... acuma ii scriu un pm lu mezutu, daca ma lasa o tura pe st o sa am o perspectiva mai obiectiva, pe celelalte doua m-am dat deja... cinste! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ika Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 mi am tras un tricou foarte dragut cu every nice man has a honda. ii suuuuper!!! ( scuze ca am postat asta da cand ma dau cu twinu ii asa misto senzatia ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 eu zic sa nu iei Big, pentru ca e monocilindru, chiar daca are cuplu vine si cu vibratii si o sa le simnti de o sa iti iasa pe ochi. AT are cel mai confortabil motor v2-ul nu produce deloc vibratii. eu zic sa alegi ST-ul - motor cu viata lunga mult mai confotabila decat Big, plus pretul mai mic de achizitie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ika Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 cumpara ma at u sa fim fratii twin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat August 31, 2008 Autor Share Postat August 31, 2008 cumpara ma at u sa fim fratii twin you are my african twin? ce pusca mea? lasa ca vedem... every nice man has a honda? io-ti pot numi vreo 5 care... lalalala cinste! la 5 is la tine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
McKagan Postat Septembrie 1, 2008 Share Postat Septembrie 1, 2008 (editat) verificat si eu....toate treptele in 8500-9000...200 la ora (si da, ST-ul trage si dupa linia rosie si trage chiar bine) All hail NFLT, master of the ST @Belbody: 165 cu a 4-a iti spune ceva? dar 80 cu a 1-a? Bre, io cu KLE de 500, 50 de cai si 45 Nm cuplu, am luat cu prima 70 si blana 190 deci nu mi se pare ceva incredibil ca ST ia 80 cu prima, 165 cu a 4-a si 200 blana la ce motor are O fi avand KLE motor sport de pe GPZ cu rapoarte lungi, dar totusi nu se compara motorul cu ala de pe ST Editat Septembrie 1, 2008 de Trail Rider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 Eu cred ca fazele astea cu viteza sint neesentiale la genul asta de moto. E adevarat ca se poate, dar nu asta e scopul lor. Eu de exemplu am cauciucuri enduro (Metz Karoo T) limitate la 160km/h (indice de viteza Q). Cred ca aici e vorba de fiabilitate si de capacitatea de a merge pe orice drum, iar la capitolul asta (cu riscul de prelungi disputa) ST e mai buna: cursa mai lunga la suspensii si o grada la sol uriasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 Cu polemica de rigoare tot ce s-a scris aici e OK si poate fi luat ca o prima informatie cu privire la ce vrei. Problema e ca degeaba auzi de la altii daca nu testezi tu. Iar in Romania lucrul asta e destul de greu. Eu unul va spun sincer : si eu oscilez intre Africa Twin si Supertenere. Am citit multe ride-reporturi si pe site-urile de dincolo. Dar pana nu testez eu n-are sens, nu pot sa-mi formez o parere. Poate altii au timp sa faca experimente cumparandu-si mobra si vazand apoi care-i treaba, eu nu mai am, deja am facut destule. E nasol sa-ti iei o mobra pe care ti-a dat-o proprietarul 5 km sau mai rau iti vine de dincolo fara sa stii cu ce se mananca. Cred ca la motoarele astea doua, fiind de touring-enduro trebuie sa mergi macar 100 km din care cel putin 30 km in offroad ca sa-ti dai seama cu ce se mananca, nu sant pur enduro unde in 10 km iti dai seama sau vitezane. Ce nu s-a spus sau n-am vazut e ca Africa Twin are saua un pic mai tare ca ST si daca nu o schimbi cu un Touratech cam te rupe dupa 200 km . Asa o fi ? Iar ST consuma mai mult, cam spre 7l/100km. Impresia personala dupa cei 5 km (sau mai putin) pe sosea de care vorbeam: AT parca nu trage asa tare ca ST, dar fiind V are cuplu la turatii joase mai bun. ST dupa ce treci de turatiile joase, trage de rupe. In soft enduro (ca mai mult nici nu e cazul) nu pot spune cum se comporta, in afara de cateva gropi n-am avut ocazia. Revenind la test, in Ro oamenii nu prea isi imprumuta motoarele si nu poti inchiria nimic. Solutia : te duci in Grecia si inchiriezi una sau daca n-ai posibilitatea asta in viitorul apropiat (concediul s-a terminat !)oate te ajuta cineva sa schimbi caprele la un drum impreuna. Cred ca asta va fi unica solutie. Deci, ma poate ajuta cineva cu chestia asta? Ofer TT 600 sau DR 250 la schimb pe drum. Poate sambata la Rasnov la party o tura prin zona? dau si br la greu... sau cu alta ocazie ? Sa scapam de obsesia asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 Cu polemica de rigoare tot ce s-a scris aici e OK si poate fi luat ca o prima informatie cu privire la ce vrei. Problema e ca degeaba auzi de la altii daca nu testezi tu. Iar in Romania lucrul asta e destul de greu. Eu unul va spun sincer : si eu oscilez intre Africa Twin si Supertenere. Am citit multe ride-reporturi si pe site-urile de dincolo. Dar pana nu testez eu n-are sens, nu pot sa-mi formez o parere. Poate altii au timp sa faca experimente cumparandu-si mobra si vazand apoi care-i treaba, eu nu mai am, deja am facut destule. E nasol sa-ti iei o mobra pe care ti-a dat-o proprietarul 5 km sau mai rau iti vine de dincolo fara sa stii cu ce se mananca. Cred ca la motoarele astea doua, fiind de touring-enduro trebuie sa mergi macar 100 km din care cel putin 30 km in offroad ca sa-ti dai seama cu ce se mananca, nu sant pur enduro unde in 10 km iti dai seama sau vitezane. Ce nu s-a spus sau n-am vazut e ca Africa Twin are saua un pic mai tare ca ST si daca nu o schimbi cu un Touratech cam te rupe dupa 200 km . Asa o fi ? Iar ST consuma mai mult, cam spre 7l/100km. Impresia personala dupa cei 5 km (sau mai putin) pe sosea de care vorbeam: AT parca nu trage asa tare ca ST, dar fiind V are cuplu la turatii joase mai bun. ST dupa ce treci de turatiile joase, trage de rupe. In soft enduro (ca mai mult nici nu e cazul) nu pot spune cum se comporta, in afara de cateva gropi n-am avut ocazia. Revenind la test, in Ro oamenii nu prea isi imprumuta motoarele si nu poti inchiria nimic. Solutia : te duci in Grecia si inchiriezi una sau daca n-ai posibilitatea asta in viitorul apropiat (concediul s-a terminat !)oate te ajuta cineva sa schimbi caprele la un drum impreuna. Cred ca asta va fi unica solutie. Deci, ma poate ajuta cineva cu chestia asta? Ofer TT 600 sau DR 250 la schimb pe drum. Poate sambata la Rasnov la party o tura prin zona? dau si br la greu... sau cu alta ocazie ? Sa scapam de obsesia asta... in concluzie ambele sunt egale la fiabilitate, supertenere e mai felina trage mai bine, africa e mai impunatoare cu alura ei de motocicleta de gabarit mare [ am vazut cum arata africa linga alte motorete intr-un showroom la medias , a mult mai mare decit motoretele normale], supertenere este cenusareasa , cum spunea cineva , dar itit ofera confort mult mai bun in sea , si respect in trafic , iti iei africa , adica iei honda si renumele totodata........normal ca bine ar fi sa le poti avea 100 de km si pe urma alegi usor[ ba eu cred ca e mai greu de ales , ca te gindesti - aia e mai buna la asa , aia emai buna la asa].............incearca si africa si supertenere si ia-ti ce-ti vine mai bine; dar tine cont ca supertenere iti va oferi totusi si satisfactii din punct de vedere al motorului , e mai plin de viata, si din punct de vedere al confortului........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat Septembrie 11, 2008 Autor Share Postat Septembrie 11, 2008 m-am dat pe toate 3... pe AT si BIG sute de km, pe ST numa cativa km(multumesc mezutu!!!), ceea ce a facut decizia mai grea... sunt motoare diferite, fiecare exceleaza in ceva... ST-ul mi se pare numa' bun la drum, BIG-u are un cuplu unic, africana putin din de toate. inca cuget... africane nu prea gasesc convenabile pe bikeshop... jele! foarte curand urmeaza achizitia, pun poze si impresii. cinste si mersi tutror care au postat pana acuma, si chiar va rog sa continuati. multumiri pentru sfaturi, mi-am luat big, sunt foarte mandru si fericit de alegerea facuta, motoru' e o minune. poze soon, momentan is la munte(traiasca internetu' prin orange!) cinste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mezutu Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 mai mult ca sigur o sa-si ia bigu ( ca il stiu prea bine) asa ca noi vb degeaba ai avut dreptate prietene sa aiba noroc de ea si cat mai multi kilometri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 Multi km cu noua bestie Abia astept sa trec si io pe ceva mai mare...(se pare ca o sa aleg TA ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat Septembrie 16, 2008 Autor Share Postat Septembrie 16, 2008 revin cu poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Septembrie 20, 2008 Share Postat Septembrie 20, 2008 mama , ce-as vrea sa mai am anii tai........misto motoreta, sa ne mai zici cite ceva despre ea.......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat Octombrie 2, 2008 Autor Share Postat Octombrie 2, 2008 mama , ce-as vrea sa mai am anii tai........misto motoreta, sa ne mai zici cite ceva despre ea.......... scuzati absenta, am fost in santier p'acas'. dupa o luna si cam 5000km impreuna, ma declar cel mai fericit om de pe planeta. motocicleta asta e exact ce mi-am dorit, e mai mult decat am sperat sa fie, si isi face treaba cu brio... cel mai tare ma surprinde maevrabilitatea, si la asta nu ma asteptam de la big... sare dintr-o curba in alta ca un sm, te joci cu el efectiv, iar cuplu monstruos aduce un ranjet larg si in cele mai negre zile... pe deal e mai mult decat ok, demarajul de pe loc uimitor si viteza de croaziera decenta, da' mai mica ca alte vaci(cui i pasa, io-s cu peisaju'). prima zi cu big-u pentru mine a insemnat cluj-sighisoara-sibiu-balea-curtea de arges-pitesti-bucuresti... autostrada nu-i de el, iar pe loc e greu cu spume. odata depasit pragul de 5km/h, motocicleta slabeste considerabil, realmente te joci cu ea. sunt mai mult decat foarte multumit de alegerea facuta, ne-am obisnuit unu' cu altu perfect si n-am sa-l dau prea curand. m-as putea plange de greutate, care pe loc e un calvar, si de consum, nitel cam mare(tre sa reglez carb.), intre 5.5 si 9... in curand pun si niste filme facute de pasager pe trans. ps: cu acest motor, suzuki a gresit strategia de marketing. nu in reprezentante trebuia sa se vanda, ci in farmacii pe raftu' antidepresivelor... cinste. un om fericit si multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.