Sari la conținut

Dilema Existentiala


macicasan
 Share

Postări Recomandate

Pai nu vad la ce ar fi ajutat topicul, pana la urma omul isi ia tot ce vrea. Topicul asta e exemplul cel mai concludent. 80% ii spun ST sau AT si el pana la urma isi ia BIG. :bounce:

Deci, ce mai conteaza? A intrebat si el asa ca sa avem pe ce sa facem polemica, te luat tot ce vrea el isi ia.

 

@Belbody: ... dar 80 cu a 1-a?

...si 160 cu a II-a, nu? :rock:

 

@macicasan, mai ai o sansa...

i-ati TA si nu vei regreta.. :D

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 50
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

...si 160 cu a II-a, nu? :bounce:

nu era cazu'.

acei 2 care au sustinut big-u au avut cele mai bune argumente.

piese in 6 zile, motor simplu prin constructie, pe viata, cuplu monstruos...

mai am pana luni sa fac decizia finala, si urmaresc atent topicu asta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

piese in 6 zile, motor simplu prin constructie, pe viata, cuplu monstruos...

 

Aici nu te pot contrazice, e demential Big-ul.

Dar credeam ca te intereseaza toate carecteristicile motocicletei, privite in ansamblu, si facuta o medie..

Si mie imi place BIG-ul, dar daca privesti obiectiv dintre toate castiga AT-ul, nu pe anumite caracteristici, per ansamblu.

ST-ul bate la viteza, Big-ul bate la cuplu, dar AT-ul e o medie a celor doua. Are cuplu mai mare decat ST-ul si viteza mai mare decat BIG-ul. Si e mai fiabila decat cele 2 la un loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici nu te pot contrazice, e demential Big-ul.

Dar credeam ca te intereseaza toate carecteristicile motocicletei, privite in ansamblu, si facuta o medie..

Si mie imi place BIG-ul, dar daca privesti obiectiv dintre toate castiga AT-ul, nu pe anumite caracteristici, per ansamblu.

ST-ul bate la viteza, Big-ul bate la cuplu, dar AT-ul e o medie a celor doua. Are cuplu mai mare decat ST-ul si viteza mai mare decat BIG-ul. Si e mai fiabila decat cele 2 la un loc.

mai putin manevrabila insa, si consuma gargantuu...

ma gandesc serios si la africana, nu te teme... e honda intai de toate, da'...

si nu are cuplu mai mare ca st-ul din cate am citit...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici nu te pot contrazice, e demential Big-ul.

Dar credeam ca te intereseaza toate carecteristicile motocicletei, privite in ansamblu, si facuta o medie..

Si mie imi place BIG-ul, dar daca privesti obiectiv dintre toate castiga AT-ul, nu pe anumite caracteristici, per ansamblu.

ST-ul bate la viteza, Big-ul bate la cuplu, dar AT-ul e o medie a celor doua. Are cuplu mai mare decat ST-ul si viteza mai mare decat BIG-ul. Si e mai fiabila decat cele 2 la un loc.

:rock: BAI BELBODY!!!daca mai zici o data [1 data] de fiabilitatea africii , c-ar fi superioara st-ului, vin in cehia dupa tine :lol: :D nu putine sunt st-urile cu peste 200tkm efectuati.....am vrut sa cumpar st si m-am interesat intr-o perioada de acest enduro mare............propitar de supertenere spune ca merge cu 160 -180 ore intregi, ca e mai rapida , mai felina decit africa, consum mai mic[ da consum mai mic], mi-a mai zis ca a facut tura de 2600 de km ,aceasta motoreta avind o sea foarte confortabila.........si pentru ca m-ai nevrozat iaca si ce zice nflt-ul[doctorul]-referitor la transalp, africa si supertenere-'''se zice ca longevitatea motoarelor este sensibil egala.........daca vrei ceva zglobiu , de oras ia-ti transalp, daca vrei ceva mai mare , mai de turenduro ,mai econo, ia-ti africa ............ SI DACA VREI RESPECT DE LA TRAFIC, PUTERE...RADE-I UN SUPERTENEREU'''... :D :bounce: :( :P :lol:

Editat de jenifer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

maaaaa...am ateu si vreau sa spun ce e superb! 170kmh cu pasager si mai aveam vreo 1500 ture! pe teren merg peste tot atat timp cat ATENTIE e uscat! pe rally rayd 120kmh pe tot soiu de macadam...am martori..consumu e dificil de stabilit la mine ( carburatoare dessincronizate si filtru de aer plin de praf). taicameo o avut un big superb circa 18 000 int-un an. e bun bigu da un monocilindru touring? :D despre supertenere nu pot zice nimic ca nu am avut placerea de a conduce. sfatul meu e sa iti iei intre africa twin sau supertenere. consumu in oras e IMENS la toate ( recunoasteti) ca si tata cu bigu impecabil avea undeva la 7 si in oras.

 

cat despre africa twin offroad pot spune foarte sigur ca e f capabil ( din experienta vorbesc) atata timp cat soferu il tine intre picioare. cautati pe youtube africa twin at erzberg!! 3 twinuri au intrat in ultima mansa de 500!! cate st uri si biguri gasiti pe lista? :bounce:

 

 

stiti deviza hondei nu? EVRY NICE MAN HAS A HOOOONDA!! :rock:

Editat de ika
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat despre africa twin offroad pot spune foarte sigur ca e f capabil ( din experienta vorbesc) atata timp cat soferu il tine intre picioare. cautati pe youtube africa twin at erzberg!! 3 twinuri au intrat in ultima mansa de 500!! cate st uri si biguri gasiti pe lista?

 

la intrebarea ta raspund cu o intrebare de cate ori a castigat st rally dakar si de caite ori a castigat at?

maci eu am st si sunt de pe langa cluj(gilau)

daca vrei sa faci o tura sa-ti faci o idee hai pana la mine

si da st prinde 80 in PRIMA treapta la 8000 de ture

eu am gasit la ea tot ce vroiam : sa fie inalta, confortabila, rapida, puternica

o problema au frana fata si releul de incarcare dar te poti uita la el si daca e cu aripioare de racire atunci e bine

asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BIG mistake, maricicasan, BIG mistake...

inca cuget...

toate au parti bune si parti rele...

acuma ii scriu un pm lu mezutu, daca ma lasa o tura pe st o sa am o perspectiva mai obiectiva, pe celelalte doua m-am dat deja...

cinste!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi am tras un tricou foarte dragut cu every nice man has a honda. ii suuuuper!!! ( scuze ca am postat asta da cand ma dau cu twinu ii asa misto senzatia :bounce: ) :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic sa nu iei Big, pentru ca e monocilindru, chiar daca are cuplu vine si cu vibratii si o sa le simnti de o sa iti iasa pe ochi.

 

AT are cel mai confortabil motor v2-ul nu produce deloc vibratii.

 

eu zic sa alegi ST-ul - motor cu viata lunga mult mai confotabila decat Big, plus pretul mai mic de achizitie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cumpara ma at u sa fim fratii twin :bounce:

you are my african twin? ce pusca mea?

lasa ca vedem... every nice man has a honda? io-ti pot numi vreo 5 care... lalalala

cinste!

la 5 is la tine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

verificat si eu....toate treptele in 8500-9000...200 la ora :cheers: (si da, ST-ul trage si dupa linia rosie si trage chiar bine)

 

All hail NFLT, master of the ST :banana:

 

 

@Belbody: 165 cu a 4-a iti spune ceva? dar 80 cu a 1-a?

 

Bre, io cu KLE de 500, 50 de cai si 45 Nm cuplu, am luat cu prima 70 si blana 190 :friends: deci nu mi se pare ceva incredibil ca ST ia 80 cu prima, 165 cu a 4-a si 200 blana la ce motor are :blbl: O fi avand KLE motor sport de pe GPZ cu rapoarte lungi, dar totusi nu se compara motorul cu ala de pe ST

Editat de Trail Rider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca fazele astea cu viteza sint neesentiale la genul asta de moto. E adevarat ca se poate, dar nu asta e scopul lor. Eu de exemplu am cauciucuri enduro (Metz Karoo T) limitate la 160km/h (indice de viteza Q). Cred ca aici e vorba de fiabilitate si de capacitatea de a merge pe orice drum, iar la capitolul asta (cu riscul de prelungi disputa) ST e mai buna: cursa mai lunga la suspensii si o grada la sol uriasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu polemica de rigoare tot ce s-a scris aici e OK si poate fi luat ca o prima informatie cu privire la ce vrei. Problema e ca degeaba auzi de la altii daca nu testezi tu. Iar in Romania lucrul asta e destul de greu. Eu unul va spun sincer : si eu oscilez intre Africa Twin si Supertenere. Am citit multe ride-reporturi si pe site-urile de dincolo. Dar pana nu testez eu n-are sens, nu pot sa-mi formez o parere. Poate altii au timp sa faca experimente cumparandu-si mobra si vazand apoi care-i treaba, eu nu mai am, deja am facut destule. E nasol sa-ti iei o mobra pe care ti-a dat-o proprietarul 5 km sau mai rau iti vine de dincolo fara sa stii cu ce se mananca. Cred ca la motoarele astea doua, fiind de touring-enduro trebuie sa mergi macar 100 km din care cel putin 30 km in offroad ca sa-ti dai seama cu ce se mananca, nu sant pur enduro unde in 10 km iti dai seama sau vitezane. Ce nu s-a spus sau n-am vazut e ca Africa Twin are saua un pic mai tare ca ST si daca nu o schimbi cu un Touratech cam te rupe dupa 200 km . Asa o fi ? Iar ST consuma mai mult, cam spre 7l/100km. Impresia personala dupa cei 5 km (sau mai putin) pe sosea de care vorbeam: AT parca nu trage asa tare ca ST, dar fiind V are cuplu la turatii joase mai bun. ST dupa ce treci de turatiile joase, trage de rupe. In soft enduro (ca mai mult nici nu e cazul) nu pot spune cum se comporta, in afara de cateva gropi n-am avut ocazia. Revenind la test, in Ro oamenii nu prea isi imprumuta motoarele si nu poti inchiria nimic. Solutia : te duci in Grecia si inchiriezi una sau daca n-ai posibilitatea asta in viitorul apropiat (concediul s-a terminat !)oate te ajuta cineva sa schimbi caprele la un drum impreuna. Cred ca asta va fi unica solutie. Deci, ma poate ajuta cineva cu chestia asta? Ofer TT 600 sau DR 250 la schimb pe drum. Poate sambata la Rasnov la party o tura prin zona? dau si br la greu... :cheers: sau cu alta ocazie ? Sa scapam de obsesia asta... :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu polemica de rigoare tot ce s-a scris aici e OK si poate fi luat ca o prima informatie cu privire la ce vrei. Problema e ca degeaba auzi de la altii daca nu testezi tu. Iar in Romania lucrul asta e destul de greu. Eu unul va spun sincer : si eu oscilez intre Africa Twin si Supertenere. Am citit multe ride-reporturi si pe site-urile de dincolo. Dar pana nu testez eu n-are sens, nu pot sa-mi formez o parere. Poate altii au timp sa faca experimente cumparandu-si mobra si vazand apoi care-i treaba, eu nu mai am, deja am facut destule. E nasol sa-ti iei o mobra pe care ti-a dat-o proprietarul 5 km sau mai rau iti vine de dincolo fara sa stii cu ce se mananca. Cred ca la motoarele astea doua, fiind de touring-enduro trebuie sa mergi macar 100 km din care cel putin 30 km in offroad ca sa-ti dai seama cu ce se mananca, nu sant pur enduro unde in 10 km iti dai seama sau vitezane. Ce nu s-a spus sau n-am vazut e ca Africa Twin are saua un pic mai tare ca ST si daca nu o schimbi cu un Touratech cam te rupe dupa 200 km . Asa o fi ? Iar ST consuma mai mult, cam spre 7l/100km. Impresia personala dupa cei 5 km (sau mai putin) pe sosea de care vorbeam: AT parca nu trage asa tare ca ST, dar fiind V are cuplu la turatii joase mai bun. ST dupa ce treci de turatiile joase, trage de rupe. In soft enduro (ca mai mult nici nu e cazul) nu pot spune cum se comporta, in afara de cateva gropi n-am avut ocazia. Revenind la test, in Ro oamenii nu prea isi imprumuta motoarele si nu poti inchiria nimic. Solutia : te duci in Grecia si inchiriezi una sau daca n-ai posibilitatea asta in viitorul apropiat (concediul s-a terminat !)oate te ajuta cineva sa schimbi caprele la un drum impreuna. Cred ca asta va fi unica solutie. Deci, ma poate ajuta cineva cu chestia asta? Ofer TT 600 sau DR 250 la schimb pe drum. Poate sambata la Rasnov la party o tura prin zona? dau si br la greu... :cheers: sau cu alta ocazie ? Sa scapam de obsesia asta... :banana:

in concluzie ambele sunt egale la fiabilitate, supertenere e mai felina trage mai bine, africa e mai impunatoare cu alura ei de motocicleta de gabarit mare [ am vazut cum arata africa linga alte motorete intr-un showroom la medias , a mult mai mare decit motoretele normale], supertenere este cenusareasa , cum spunea cineva , dar itit ofera confort mult mai bun in sea , si respect in trafic , iti iei africa , adica iei honda si renumele totodata........normal ca bine ar fi sa le poti avea 100 de km si pe urma alegi usor[ ba eu cred ca e mai greu de ales , ca te gindesti - aia e mai buna la asa , aia emai buna la asa].............incearca si africa si supertenere si ia-ti ce-ti vine mai bine; dar tine cont ca supertenere iti va oferi totusi si satisfactii din punct de vedere al motorului , e mai plin de viata, si din punct de vedere al confortului........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

m-am dat pe toate 3... pe AT si BIG sute de km, pe ST numa cativa km(multumesc mezutu!!!), ceea ce a facut decizia mai grea...

sunt motoare diferite, fiecare exceleaza in ceva... ST-ul mi se pare numa' bun la drum, BIG-u are un cuplu unic, africana putin din de toate.

inca cuget... africane nu prea gasesc convenabile pe bikeshop... jele!

foarte curand urmeaza achizitia, pun poze si impresii.

cinste si mersi tutror care au postat pana acuma, si chiar va rog sa continuati.

 

multumiri pentru sfaturi, mi-am luat big, sunt foarte mandru si fericit de alegerea facuta, motoru' e o minune.

poze soon, momentan is la munte(traiasca internetu' prin orange!)

cinste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...