Sari la conținut

Problema Motor


Postări Recomandate

Cu incalziri si raciri aiurea se pot duce in plm tratamentele termice aplicate initial in fabrica.

 

Si da, supapele se confectioneaza (si) din aliaje pe baza otel martensitic rezistent la fluctuatii de temperatura.

 

Si alta chestie - vezi ca e diferenta intre regimurile de lucru ale supapelor de evacuare si respectiv alora de admisie, adicatelea o supapa gandita pentru admisie s-ar putea sa nu tina pe evacuare datorita faptului ca in ultimul caz are de-a face cu gaze fierbinti si corozive de ii da poola in lacrimi. :cheers:

sincer, acum nu te contrazic, ca nu stiu atat de bine metalurgie.

nu tin clar supapele daca sunt folosite aiurea.

oricum, supapele sunt si de dimensiuni diferite.

cele de admisie sunt mai mari decat cele de evacuare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 96
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator lznicu
vezi ca scaunele de supapa nu se fac din otel, oricat de special ar fi el, ci din fonta nodulara, daca nu ma insel, cred ca este aceeasi fonta din care se face camasa cilindrului.

 

Intadevar, scaunele se fac din fonta nodulara, merg si din otel dar e munca aiurea. Fonta nodulara poti lua de la un ax cu came daca nu ma-nsel. Tata-l meu a facut o data din otel si-ti bati copii pana slefuiesti scaunul, pe urma a aflat ca putea sa-l faca din fonta nodulara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intadevar, scaunele se fac din fonta nodulara, merg si din otel dar e munca aiurea. Fonta nodulara poti lua de la un ax cu came daca nu ma-nsel. Tata-l meu a facut o data din otel si-ti bati copii pana slefuiesti scaunul, pe urma a aflat ca putea sa-l faca din fonta nodulara.

sa stii si cred ca axa cu came de dacie se incadreaza perfect si ca dimensiuni, adica nu ai prea mult de strunjit din ea.

e mai nasol sa nu te incurce vreo gaura de ungere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratiilor ati inteles gresit!!!scaunul il racesc cu azot pentru ca ajunge instant la -50 grade iar chiuloasa incazita cu o lampa sau asa ceav mia zis mecanicul si apoi bagat scaunul deci chiuloasa incalzita si scaunul racit cu azot se si contracta atunci apoi lasat sa se raceasca natural nicidecum sa racesc chiuloasa cu azot!!acum scaunul e acut din otel deja e gata si a fost sanfrenat pe strung locul unde calca supapa bine dupa ce o sa fie pus pe choiuloasa pe freza din nou slefuit!!mentionez ca am scaun daopr la supapa asta celelate nu au avut asta a fost pus aiurea fara strangere am facut si poze dar nu pot sa le pun imi da eroare oricum maine(miercuri) o sa fie gata chiuloasa si toate supapale slefuite perferct!apoi joi o sa fac motorul si am o nelamurire ce valoare are jocul culbutorilor?????0,20-o,25-0,30 la cat sa il fac???am lera tot io ziceam la 0,25 acum nu stiu deaia astept un sfat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratiilor ati inteles gresit!!!scaunul il racesc cu azot pentru ca ajunge instant la -50 grade iar chiuloasa incazita cu o lampa sau asa ceav mia zis mecanicul si apoi bagat scaunul deci chiuloasa incalzita si scaunul racit cu azot se si contracta atunci apoi lasat sa se raceasca natural nicidecum sa racesc chiuloasa cu azot!!acum scaunul e acut din otel deja e gata si a fost sanfrenat pe strung locul unde calca supapa bine dupa ce o sa fie pus pe choiuloasa pe freza din nou slefuit!!mentionez ca am scaun daopr la supapa asta celelate nu au avut asta a fost pus aiurea fara strangere am facut si poze dar nu pot sa le pun imi da eroare oricum maine(miercuri) o sa fie gata chiuloasa si toate supapale slefuite perferct!apoi joi o sa fac motorul si am o nelamurire ce valoare are jocul culbutorilor?????0,20-o,25-0,30 la cat sa il fac???am lera tot io ziceam la 0,25 acum nu stiu deaia astept un sfat!

uita-te in manual ca nu stie nimeni pe de rost.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi in manual, sau cauta pe topicul DR-istilor de la coltul enduristilor...Si vezi ca difera de la DR600 la DR650.

Este undeva 0,1-0,12mm pe admisie si 0,15-0,18 mm pe evacuare, dar nu lua de bune valorile astea ca nu sunt sigur. Vezi in manual!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut prieteni am rezolvat chiuloasa acum urmeaza sa o montez astazi si tot nu am aflat jocul culbutorilor de pe nicaieri!si inca ceva cum se pune distributia la punct???io am gasit asa singurele chesti dupa care sa pot regla deci inainte sa o desfac avea pe axul cu came 2 semne si cand aveam semnele alea paralele cu chiuloasa aveam pistonul sus de fiecare data!acum io nu stiu cum sa o reglez decat cu chestia asta sa pun pistonul sus si semnele paralele????cum era atunci cand mergea!sau se regleaza altfel???

 

am montat chiuloasa si acum sunt la punctul sa reglez distributia cum sa fac????tin cont de ce am zis eu adica treaba cu semnele paralele si pistonul sus????asa a fost inainte sa il desfac la fiecare tura aveam pistonul sus si semnele paralele cu chiuloasa!!am mai inteles o modalitate cu gaura aia de pe volanta sa fie pe linie cu cea de la capac si tot asa cu semnele alea dar cand am acolo gaurile potrivite nu imi cadea la fiecare tura pe semn-ul de pe bloc care lam facut io imi cadea la a-2 sau 3 nici io nu stiu dar de fiecare data era la fel treaba cu pistonul!!acum cum sa fac sa o reglez???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut prieteni am rezolvat chiuloasa acum urmeaza sa o montez astazi si tot nu am aflat jocul culbutorilor de pe nicaieri!si inca ceva cum se pune distributia la punct???io am gasit asa singurele chesti dupa care sa pot regla deci inainte sa o desfac avea pe axul cu came 2 semne si cand aveam semnele alea paralele cu chiuloasa aveam pistonul sus de fiecare data!acum io nu stiu cum sa o reglez decat cu chestia asta sa pun pistonul sus si semnele paralele????cum era atunci cand mergea!sau se regleaza altfel???

 

am montat chiuloasa si acum sunt la punctul sa reglez distributia cum sa fac????tin cont de ce am zis eu adica treaba cu semnele paralele si pistonul sus????asa a fost inainte sa il desfac la fiecare tura aveam pistonul sus si semnele paralele cu chiuloasa!!am mai inteles o modalitate cu gaura aia de pe volanta sa fie pe linie cu cea de la capac si tot asa cu semnele alea dar cand am acolo gaurile potrivite nu imi cadea la fiecare tura pe semn-ul de pe bloc care lam facut io imi cadea la a-2 sau 3 nici io nu stiu dar de fiecare data era la fel treaba cu pistonul!!acum cum sa fac sa o reglez???

ai manulul de reparatie?

trimite-mi-l mie si iti explic. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da deci am nimerit toate astazi adica am reglat si distributia dupa cum tinusem cont si a fost perfect!in fine mia pornit repede pot sa spun!!acum am alta problema imi cam scoate fum la pornire si cand turez in gol dar in mers nu scoate apoi la cat mam enervat ca imi curgea elei pe la capac de al chiuloasa scotea si fum am dat iara chiuloasa jos si am scos si cilindrul afara am zis ca sunt segmentii dusi!acum cum am dat cilindrul afara pistonul e oglinda perfect alb segmentii prefecti dupa parerea mea nu are pic de calamina cred ca e in regula acum maine imi spune mecanicul ca sar putea sa fie ala de ungee cam uzat dar nu mi se pare!oricum dar de ce a scos fum??mentionez ca io cand lam cumparat de 1 saptamana omu mia zis ca nu da lacrima de fum si cand la pornit nu a dat decat un foarte putin fum negru dar nesemnificativ!io cand am ajuns acasa seara mam cahinuit ceva sa il pornesc si atunci mia scos o fumaraie cat 2 tracoare dar nu mai aveam nici ulei in motor atunci am facut si schimbul din ce mi sa spus e ca a ajuns uleiul in capul pistonului si al ars!acum da ceva fum la pornire in mers nu!acum maine va mai spun informatii de la mecanic!setul pare ca nou adica nu a scapat deloc compresie pe langa el!acum nu mai stiu ce sa mai zic!cred ca am si carburatorul dereglat si nivel cam mare ca porneste si fara soc daca o spritui!acum mai revin si cu alte informatii!mai astapt parerile voastre!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Semeringurile supapelor le-ai pus la loc? Le-ai verificat? Etanseaza?

Da, distributia asa se monteaza. Exista un semn pe volanta si doua liniute pe axul cu came. Linia formata de cele 2 liniute de pe axul cu came trebuie sa fie paralele cu capul pistonului si semnul de pe volanta in dreptul gaurii de vizitare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da al semeringurile alea o sa ma uit maine dar ce credeti se paote sa fie din set>>>????adikca psitonul am spus e impecabil dupa parerea mea parca ar fi pus de cateva zile oricum are 28000 de km si cred k 99% sar putea sa fie reali pentru ca motocicleta nu a fost rulata i ntara di nanul 2000 are actele de germania de atunci a stat prin romania si fiind neimatriculata nu avea unde sa faca prea multi km si imi dau seama dupa psiton!pare ca ar fi pus de faorte putin timp bine se vedea ca motorul a fost facut recent pentru ca avea urme de gasket pe toba si pe capacul lateral de la ambreiaj iar daca ar fi mers cu ea ar fi sarit gasketul ala de akolo acum na io nu mai stiu ce sa zic maien sa vad ce mai rezolv!!si cum e cu pornirea la astea???la cald la rece io nu prea am nimerito adica azi am mers prima data cu el de cand l-am luat!dar inca cevasegmentul de ungere trebuie sa fie putin mai micu decat ceilalti adica cand am scos cilidrul cei 2 de sus sau largit nu stiu cu msa zic iar cel de ungere nu sa largit cat cei ceilalti dar am inteles ca asa trebuie sa fie!

 

salut prieteni am rezolvat iara mare problema de data asta am retusat iara scaunul supapei care nu inchidea si am schimbat supapa am pus noua si acum inchide perfect!defapt toate inchid perfect acum!apoi chestia cu uleiul era ca aveam semeringurile de la supape duse de tot si am gasit si deala si am pus noi si semeringuri si tot!acum chiuloasa e ca noua nu mai are nici o problema!acum maine o pun pe motor si daca mai apare ceva va spun!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

of mama iara am alta goanga are dreptate its deci azi dupa ce am pus chiuloasa am reglat distributia am pus pistonul sus si spemnele de pe axul cu came paralele si lam pornit cam greu cei drept defap nu pornea prea bine de cand il aveam!in fine in pornesc de cateva ori imi sa putin pornit din gaz apoi se preste!inecata toata!in fine mai umbu la carburator mai iau nivel mai dai tot asa!apoi o ponresc si o tineam in blana acelerata si nu se tura mai deloc nu aveam nici 2500 de ture la blana intrerupea facea ca toate animalele!nu mai zic ca scotea si fum!in fine dupa injuraturile de rigoare dau iara capacul jos de la chiuloasa!scot capacelul ala mic de pe bloc akolo de pe partea cu volanta pun gaura aia de pe volanta in rad cu cealta bag un surub sa ramana pe pozitie si ma uit la distributie!acum nu mai erau paralele semnele erau mai jos!in fine am pus distributia dupa punctul ala am lasat gaura aia de pe volanta in rad cu cealata blocata cu surub sa nu se modifice si am pus semnele paralele!am pus iara capacul la chiuloasa si dau sa o pornesc!acum ce sa vezi mi se dublase compresia saream de 3 ori pe pedala sa o dau odata peste cap!si inca ceav nu imi mai uda bujiile asa sa o inece!nu am mai apucat sa o pornesc ca era tarziu si nu mai aveam nici o putere sa il dau peste cap!deci dupa ce am pus distributia dupa gaura aia sa dublat compresia si nu mai uda nici bujiile iam dat cateva pedale fara soc si ia venit putina benzina dar cred ca cu socul ar porni de data asta si per sa mearga acum maine daor incerc sa o pornesc!ce ziceti am pus ceva aiurea sau nusht ce sa mai fac ca ma omorat motoru asta!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca sa te exprimi coerent frate ,exprimarea ta e confuza si obositoare -no ofence !!

Plus ca s-ar putea sa fi ajutat mai usor datorita faptului ca toti am intelege exact ceea ce vrei sa zici.

Numai bine !!

 

 

i s-a mai zis, semnele de punctuatie si exprimarea coerenta fac mult, mai ales daca vrei sa obtii sfaturi - pana la urma tine de respect, daca tu nu te chinui sa scrii corect de ce s-ar chinui altcineva sa descifreze postul tau?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

of mama iara am alta goanga are dreptate its deci azi dupa ce am pus chiuloasa am reglat distributia am pus pistonul sus si spemnele de pe axul cu came paralele si lam pornit cam greu cei drept defap nu pornea prea bine de cand il aveam!in fine in pornesc de cateva ori imi sa putin pornit din gaz apoi se preste!inecata toata!in fine mai umbu la carburator mai iau nivel mai dai tot asa!apoi o ponresc si o tineam in blana acelerata si nu se tura mai deloc nu aveam nici 2500 de ture la blana intrerupea facea ca toate animalele!nu mai zic ca scotea si fum!in fine dupa injuraturile de rigoare dau iara capacul jos de la chiuloasa!scot capacelul ala mic de pe bloc akolo de pe partea cu volanta pun gaura aia de pe volanta in rad cu cealta bag un surub sa ramana pe pozitie si ma uit la distributie!acum nu mai erau paralele semnele erau mai jos!in fine am pus distributia dupa punctul ala am lasat gaura aia de pe volanta in rad cu cealata blocata cu surub sa nu se modifice si am pus semnele paralele!am pus iara capacul la chiuloasa si dau sa o pornesc!acum ce sa vezi mi se dublase compresia saream de 3 ori pe pedala sa o dau odata peste cap!si inca ceav nu imi mai uda bujiile asa sa o inece!nu am mai apucat sa o pornesc ca era tarziu si nu mai aveam nici o putere sa il dau peste cap!deci dupa ce am pus distributia dupa gaura aia sa dublat compresia si nu mai uda nici bujiile iam dat cateva pedale fara soc si ia venit putina benzina dar cred ca cu socul ar porni de data asta si per sa mearga acum maine daor incerc sa o pornesc!ce ziceti am pus ceva aiurea sau nusht ce sa mai fac ca ma omorat motoru asta!!!

'mi-as poola in scrisul tau! :D

ba, tu de ce poola mea ai manual, ma?

sa te dai mare la putori cu el?

deci, ca sa pui distributia la punct, la dr:

1. invarti de motor si belesti ochii prin gaura de la capacul din stanga pana cand vezi ca semnul de pe volant "T" se aliniaza cu dunga de pe capac (diametrul orizontal al gaurii)

2. blochezi cu o bujie sau un orice alt surub M14x1,25 volantul astfel incat sa nu se mai miste, adica il infiletezi in locul dopului;

3. pui pinionul de pe axa cu came, la punct, adica: cele 2 semne sa fie paralele cu suprafata orizontala a capacului chiulasei iar gaura din pinion sa fie la ora 2, daca nu tii cont si de acea gaura libera, nu vei face nimic.

 

sper ca de data asta l-ai pus bine. daca ti-a sarit de la punct in timp ce ai incercat sa-l pornesti, vesti proaste pentru tine: schimba lantul de distributie pentru ca este prea larg, prea uzat.

iar, daca nu te obosesti sa scrii corect, cu semne de punctuatie, intonatie, etc.

sa-mi bag poola in gura mea daca iti mai spun ceva! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va rog sa ma iertati am scris in repezeala cu gandul ca miar raspunde cineva in trecere pe langa acest topic!acum ma duc sa o pornesc la fel am reglat si eu distributia am pus gaura aia de pe volanta in rand cu cealalta am bagat un surub si am pus semnele paralele exact cum mia sus bogdan acum cand am montat tot am mai spus mia facut o compresie mult mia mare fata de cum aveam inainte!si nici nu o mai ineaca asa de usor!acum cred ca am puso bine ma punct si sper sa mearga bine! distributia era cu 1 dinte deplasata nu mai stiu in ce parte oricum nu mia sarit in mers si e stransa nu joaca lantul nu nimic!acum sa vad incerc sa o pornec acum si vad ce da din ea!eu sper sa mearga mai ales ca are compresie si mai mare acum si nici nu o mai ineaca!va multumesc si scuze inca o data pentru limbajul meu acum o sa scriu cum trebuie!bafta

 

uitasem can am ianvartit de volanta am ajuns la un semn pe ea ceva scos mai in afara decat volanta si am mai invartit putin si am ajuns la gaura libera si pe gaura aia am blocat si am reglat distributia apoi dupa ce o reglasem imi cadea mereu pe aceasi potitie adica gaura aia si semnele paralele! pe volanta mai avea o gaura dar cu aia nu puteam sa reglez ca imi dadea mereu aiurea!daca am gresit va rog sa ma corectati

 

si chestia cu compresia ca sa marit brusc cand am pus distributia si nu o mai ineaca ce sa fie sa fi nimerit-o pe pozitie????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da inseamna ca e buna distributia si compresia avia a 4- oara din saritura il dau peste cap!acum a aparut alta problema am incercat sa o pornesc si nu am reusit pentru ca nu i mai vine benzina nu mai uda bujia mai deloc!am facut o prostie sa zic asa si am bagat putina benzian in cap prima data a inecato era de asteptat apoi am sters bujiile si iam dat iara si a dat sa porneasca!desfac bujiile faorte putin umede dau cu soc dau cu decompesor dau si vreo 20 de sprituri si nimic nu mai uda bujia ce sa fie??am desfacut si carburatorul si nivel avea dar iam mai dat putin acum haabr nu am ce sa ii fac ca nu imi mai uda bujia!!

 

culbutorii sunt reglati supapele lucreaza ce sa fie???

 

mam tot chinuit pana acum sa o pornesc si nu reusesc nu uda deloc deloc nujiile absolu farte farte farte putin si dau si sprituri si soc si decompresor si tot!supapele lucreaza ca am dat capacul ala mic jos si se vad cum inchid si deschid!intrebare dc nu ii da benzina??ce sa fie cred ca tot de la distributie e sigur am puso aiurea!!mai dati-va si voi cu parerea dupa ce il fac fac cinste la toti care mi-au raspuns promit!!numia sa o vad odata mergand ca de 3 saptamani nu am mers cu ea nici 10 km!bafta

 

 

totusi cred ca nu imi vine benzina din cauza distributiei de cand am umblat la ea adio benzina nu mai ia deloc!maine o sa dau capacul ala de pe laterala de la aprindere jos acolo sa vad despre ce e vorba ca am inteles ca are un lant si pe acolo cu patina alte chsti si poate pana al urma nimeresc si distributia si mama ei ca ma enervat de nu mai stiu ce sa ii fac!!mai ajutatima va rog cu un sfat nu mia stiu ce sa ii fac am aruncat banii degeaba pe el nu am mers nici 10 km de cand l-am luat

 

de exempu mia explicat bogdan aici si am inteles '''''''''''''''''''1. invarti de motor si belesti ochii prin gaura de la capacul din stanga pana cand vezi ca semnul de pe volant "T" se aliniaza cu dunga de pe capac (diametrul orizontal al gaurii)

2. blochezi cu o bujie sau un orice alt surub M14x1,25 volantul astfel incat sa nu se mai miste, adica il infiletezi in locul dopului;

3. pui pinionul de pe axa cu came, la punct, adica: cele 2 semne sa fie paralele cu suprafata orizontala a capacului chiulasei iar gaura din pinion sa fie la ora 2, daca nu tii cont si de acea gaura libera, nu vei face nimic.

 

''''''''''''''''''''' ce nu am inteles a fost chestia cu gaura libera eu dupa gaura aia libera am reglat adica imedait dupa semnul ala 'I' [e volanta dupa el vine o gaura libera eu pe aia am blocato si am pus semnele!trebuie sa pun exact pe semn???? nu am inteles chestia cu ''gaura din pinion sa fi la ora 2'' dupa cum a spus bogdan cum sa fac???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai, pe gaura din volanta trebuie sa se vada semnul "T". Cand ajungi cu volanta in pozitia asta nu o mai misti, nu-i mai faci nimic. Nu o blochezi cu nimic ca nu e nevoie, nu pleaca nicaieri. Acum, te uiti la cele 2 doua semne de pe axul cu came sa fie aliniate cu cu chiulasa. Daca nu sunt, slabesti lantul de distributie din intinzator ca sa poti sa-l reasezi pe pinion, si invarti axul cu came pana cand semnele sunt aliniate cu chiulasa, pui lantul pe pinion, il intinzi cu intinzatorul si gata. Ai grija, ca atunci cand intinzi lantul, axul cu came tinde sa-si modifice pozitia si va sari putin de la punct. Daca face asa, incearca atunci cand asezi lantul pe pinion sa compensezi chestia asta, adica asezi lantul cu un dinte mai la stanga sau mai la dreapta asa fel incat semnele sa nu fie perfect aliniate dar in momentul cand intinzi lantul sa se alinieze perfect.

 

Pe scurt: distributia este 100%, 1000% la punct si cum trebuie si perfecta atunci cand: Vezi semnul "T" de pe volanta pe gaura de vizitare si cele 2 semne de pe axul cu came sunt perfect aliniate cu chiulasa!! Nici mai sus, nici mai jos!!

 

post-7046-1220819146_thumb.jpg

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[e volanta dupa el vine o gaura libera eu pe aia am blocato si am pus semnele!trebuie sa pun exact pe semn???? nu am inteles chestia cu ''gaura din pinion sa fi la ora 2'' dupa cum a spus bogdan cum sa fac???

deci nu mai rezist! :D tu esti cu capu'!...clar!

am tot citit si nu am vrut sa ma bag pt k oamenii astia iti zic bine si atunci de ce sa ma bag?

da nu mai pot!

bah, daca oamenii astia au zis sa tii cont de semne tu de ce tot le sucesti cum vrai tu,mah?

punele exact cum ti-au zis de o mie de ori pina acu...verifica inca o data semnele dupa ce pui intinzatorul k sigur nu tii cont de felul cum e tras lantul si iti va fugi de la semne cind il intinzi...

 

ia nu-i mai raspundeti k are toate info utile,io cred k ride de voi.

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai manuel de ce nu ma intelegi frate ca nu mai pot nici io de cand ma tot chinui!acum am inteles cum sa pun distributia eu am puso altfel nu am puso dupa semnul 'I' de pe volanta am puso dupa gaura din volanta dupa semnul ala vine o gaura in volanta su dupa gaura din volanta am pus!asta e chestia degeaba nu ma intelegi dar nu mai stiu ce sa ii mai fac!acum o sa o pun cum mi sa spus si sper sa mearga acum nu imi uda deloc deloc bujiile de cand am umblat la distributie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...